Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stepits είπε

Να ρωτήσω κάτι; Περιμένεις παραγγελία κι αν το σκρουτζ ακυρώσει σου επιστρέφει μόνο τα λεφτά. Το ότι σε έβγαλε εκτός κάποιες ημέρες; Στην περίπτωσή μου θα ζητήσω ένα μικρό ποσό στο wallet ως ποινή. Κάνω λάθος;

Γράφει κάπου την πολιτική αυτή - ακυρώνουμε ξαφνικά -- αφήνουμε τον πελάτη παγωτό... και όλα καλά!

Εδώ ρε μεγάλε στα καταστήματα μας κρατάει προμήθεια ενώ η παραγγελία έχει ακυρωθεί, τι μας λες τώρα... θέλεις και κουπόνι?!?! χαχα

(μη παρεξηγηθείς για το μεγάλε κτλπ, με τα χάλια μας γελάω)

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω παντως μετα το φιλο billator που με προτεινε το next της εθνικης δεν εχω ξανα παραγγειλει χωρις 5ευρω η 10ευρω κουπονακι. Ανα 4 μηνες κανω μια 4ευρη συνδρομη εχω 6-8 κουπονια και κανω τις παραγγελιες μου max 25 ευρω πληρωνω 20αρικο με το κουπονι η 15 και τελος. Το ιδιο και με efood μεσα σε 3 μηνες εχω γλιτωσει πανω απο 150 ευρω να ναι καλα ο billator που μας ανοιξε τα ματια. Λειπει ενα skroutz point στην επαρχια που ειμαι εχουμε box αλλα οχι skroutz το κοντινοτερο ειναι στα 15χλμ μακρια. Η περιοδος των παχιων αγελαδων τελειωσε παιδια οσο προχωραμε τοσο πιο σφιχτα θα γινονται τα πραγματα με την ακριβεια και την συνολικη κριση. 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εγω παντως μετα το φιλο billator που με προτεινε το next της εθνικης δεν εχω ξανα παραγγειλει χωρις 5ευρω η 10ευρω κουπονακι. Ανα 4 μηνες κανω μια 4ευρη συνδρομη εχω 6-8 κουπονια και κανω τις παραγγελιες μου max 25 ευρω πληρωνω 20αρικο με το κουπονι η 15 και τελος. Το ιδιο και με efood μεσα σε 3 μηνες εχω γλιτωσει πανω απο 150 ευρω να ναι καλα ο billator που μας ανοιξε τα ματια. Λειπει ενα skroutz point στην επαρχια που ειμαι εχουμε box αλλα οχι skroutz το κοντινοτερο ειναι στα 15χλμ μακρια. Η περιοδος των παχιων αγελαδων τελειωσε παιδια οσο προχωραμε τοσο πιο σφιχτα θα γινονται τα πραγματα με την ακριβεια και την συνολικη κριση. 

Εξηγεις λιγο τη φαση με το next της εθνικης σε παρακαλω;

  • Like 1
Δημοσ.

teoqq 

Δεν το ήξερα  αυτό ...Τραγικό... Νταβατζής Πραγματικός

Εμένα μου την ακυρώσανε χθες Σάββατο γύρο στις 20.00. Έχω ζητήσει εξηγήσεις πάντως. Θα τα γράψω

  • Haha 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Titos301 είπε

Εξηγεις λιγο τη φαση με το next της εθνικης σε παρακαλω;

Κατα διαστηματα δινει κουπονια efood-skroutz εχει και κληρωσεις εκει προφανως δυσκολα να κερδισεις αλλα κουπονια ανετα παιρνεις καθε φορα που βγαινουν. Εχω 2 τραπεζες εθνικης οποτε παιρνω x2 τα παντα. Πριν 10 μερες εδωσαν 10ευρω skroutz προχθες παλι 5ευρω οποτε αμεσως 30 ευρω εκπτωση. Συνηθως δινουν 3ευρω efood/5ευρα skroutz αλλα εχουν δωσει και 5ευρα efood και 10ευρα skroutz. Δεν ειναι ασχημα οπως το βλεπω αν κρατας ενα λογαριασμο εθνικης το χρονο ανετα θα εισαι κερδισμενος 200-250 ευρω αν χρησιμοποιεις και efood και skroutz. 

  • Thanks 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Arkin είπε

Κατα διαστηματα δινει κουπονια efood-skroutz εχει και κληρωσεις εκει προφανως δυσκολα να κερδισεις αλλα κουπονια ανετα παιρνεις καθε φορα που βγαινουν. Εχω 2 τραπεζες εθνικης οποτε παιρνω x2 τα παντα. Πριν 10 μερες εδωσαν 10ευρω skroutz προχθες παλι 5ευρω οποτε αμεσως 30 ευρω εκπτωση. Συνηθως δινουν 3ευρω efood/5ευρα skroutz αλλα εχουν δωσει και 5ευρα efood και 10ευρα skroutz. Δεν ειναι ασχημα οπως το βλεπω αν κρατας ενα λογαριασμο εθνικης το χρονο ανετα θα εισαι κερδισμενος 200-250 ευρω αν χρησιμοποιεις και efood και skroutz. 

Χωρίς να κάνεις κάποια συναλλαγή; Απλώς κάνεις μέσα απ' το app claim το κουπόνι ;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Χωρίς να κάνεις κάποια συναλλαγή; Απλώς κάνεις μέσα απ' το app claim το κουπόνι ;

Έτσι ακριβώς ναι απλά πρέπει να το προλάβεις αλλά βάζουν αρκετούς νέους κωδικούς μέσα στη μέρα. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/12/2024 στις 7:10 ΜΜ, stepits είπε

teoqq 

Δεν το ήξερα  αυτό ...Τραγικό... Νταβατζής Πραγματικός

Εμένα μου την ακυρώσανε χθες Σάββατο γύρο στις 20.00. Έχω ζητήσει εξηγήσεις πάντως. Θα τα γράψω

Εμένα μου έστειλαν μήνυμα ότι ψάχνουν άλλο προμηθευτή στις 5 παρά το πρωί και 5 μισή μου έριξε άκυρο (το πρωί) μετά από 15 μέρες 

Δημοσ.
Στις 4/12/2024 στις 6:11 ΜΜ, ringboy είπε

       Λογικα αν ο αγοραστης δηλωσει  "αλλαξα γνώμη"  δεν αφηνει επιλογη στον πωλητη. Εγω ειχα την φαεινη ιδεα να δηλωσω  ελαττωμα και εμπλεξα.  Τωρα μολις μπορεσα και  ξαναεστειλα αιτημα επιστροφης  με  αιτιολογια  "αλλαξα γνώμη"   μαζι με επεξηγηματικο κειμενο στην επικοινωνια, αλλα  ειμαι λιγο απαισιοδοξος γι αυτην την περιφημη υποστηριξη του plus.                           

Σιγουρα ομως θα ενημερωσω για την εκβαση του αιτηματος, γιατι θα εχει πολυ ενδιαφερον να μην μπορεσω να επιστρεψω στο σκρουτζ πλας ενα ελατωματικο σιδερενιο εργαλειο για το οποιο  αιτηθηκα επιστροφη  την ίδια στιγμη που το παρελαβα.

Τελικα στη δευτερη αποπειρα επιστροφης εγινε αποδεκτη με επιστροφη του ποσου.
Ποτε ξανα επιστροφη ελατωματικου προιοντος με αιτιολογια "ελατωματικο".
Απλως "αλλαξα γνωμη"  και τελος.

  • Like 3
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, ringboy είπε

Τελικα στη δευτερη αποπειρα επιστροφης εγινε αποδεκτη με επιστροφη του ποσου.
Ποτε ξανα επιστροφη ελατωματικου προιοντος με αιτιολογια "ελατωματικο".
Απλως "αλλαξα γνωμη"  και τελος.

 

Υπάρχει πιθανότητα σε επιλογή "άλλαξα γνώμη" να θεωρήσει το κατάστημα ότι η κατάσταση του προϊόντος που επιστρέφεις δεν είναι ίδια με αυτή που παρέλαβες και να σου γυρίσουν πίσω λιγότερα χρήματα από όσα αρχικώς ξόδεψες εσύ κατά την αγορά, νομίζω αναγράφεται κάτι τέτοιο και στους αντίστοιχους κανόνες, οπότε θέλει προσοχή. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Gulik είπε

 

Υπάρχει πιθανότητα σε επιλογή "άλλαξα γνώμη" να θεωρήσει το κατάστημα ότι η κατάσταση του προϊόντος που επιστρέφεις δεν είναι ίδια με αυτή που παρέλαβες και να σου γυρίσουν πίσω λιγότερα χρήματα από όσα αρχικώς ξόδεψες εσύ κατά την αγορά, νομίζω αναγράφεται κάτι τέτοιο και στους αντίστοιχους κανόνες, οπότε θέλει προσοχή. 

Παντως θα προτιμησω στο μελλον "αλλαξα γνωμη" και ας  βγει και λιγη χασουρα, παρα να μην σου το δεχονται για επιστροφη και να σου σπανε τα νευρα.  
 

Δημοσ.

Για να σας βοηθήσω και εγώ λίγο και να είμαστε όλοι υπέρ (κατάστημα και πελάτης), όταν ο πελάτης είναι μέσα στις 14 ημέρες και κάνει είτε υπαναχώρηση είτε άλλαξα γνώμη όπως αναφέρει ο φίλος τότε ο Skroutz κάνει αυτόματα αποδοχή. Αν ο πελάτης κάνει επιστροφή από ελλάτωμα τότε πάλι ο Skroutz μπορεί να κάνει αυτόματα επιστροφή αλλά σε μερικά προϊόντα το αφήνει στο κατάστημα. Δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς πως κάνει τον διαχωρισμό.

Στη 1η περίπτωση ο πελάτης θα πάρει τα χρήματα του πίσω και το κατάστημα θα χρεωθεί την προμήθεια διαχείρησης της παραγγελίας (νταβατζής που λέμε).
Στη 2η περίπτωση πάλι ο πελάτης θα πάρει τα χρήματα του πίσω (αν το κατάστημα κάνει αποδοχή) απλά εδώ υπάρχει μια επιλογή που μπορεί και το κατάστημα να μην χρεωθεί. Υπάρχει δυνατότητα αποζημίωσης της παραγγελίας όπου το κατάστημα θα πάρει ένα ποσό πίσω (το προϊόν στην τιμή χονδρικής) αν μετά τον έλεγχο του προϊοντος το κατάστημα δηλώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη. Στις περισσότερες φορές αυτό γίνεται αυτόματα αποδεκτό απο τον Skroutz.

Άρα σαν πελάτης σας λέω να κάνετε επιστροφές με την επιλογή υπαναχώρηση/αλλαγή γνώμης και ότι άλλο υπάρχει εκτός το ελλατωματικό.
Ακόμα και ελλατωματικό να είναι το κατάστημα θα το πάρει θα το δηλώσει και όπως είπα τις περισσότερες φορές θα καταφέρει να πάρει μια αποζημίωση από τον Skroutz.

  • Like 2
Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς αν τυχόν διαβάζουν τα σχόλια που γράφει κάποιος στο skroutz; Έχω γράψει κάτι και μέχρι στιγμής όσες παραγγελίες έχω κάνει μέχρι τώρα, τα καταστήματα έχουν αγνοήσει αυτά που ζήτησα με αποτέλεσμα να μου στείλουν πολλά ταλαιπωρημένα και άλλες φορές να μην είναι αυτά που ζητάω. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να πάνε όλα καλά και είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι η ζημιά προκλήθηκε από την μεταφορική όταν έρχονται ήδη έτσι από τα καταστήματα και απορώ που λένε ψέματα κάποιοι.

Είχα πάρει τηλέφωνο σε αυτά τα καταστήματα και όχι μόνο δεν ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος τους επειδή αγνόησαν και έστειλαν άλλο αλλά μου λένε και από πάνω ότι όλα παίζουν και είναι αγγλικά ενώ δεν έχω ζητήσει καν αυτά.

Τα έχω επιστρέψει σχεδόν όλα με την αιτιολογία (δεν παρέλαβα αυτό που ήθελα και τα άλλα ως ελαττωματικά) και ακόμα δεν επιστράφηκαν τα χρήματα εδώ και μέρες.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα καταστήματα να καθυστερούν τόσο πολύ να ελέγξουν αυτά που έστειλαν με αποτέλεσμα να περιμένει κάποιος πολλές μέρες;

Πόση ταλαιπωρία πια... ένα ακόμα αντί να το πάρει πίσω αυτό που έστειλε, νευρίασε λέγοντας ότι δεν βλέπει αυτά που βλέπω και ήταν και αγενέστατος με αποτέλεσμα να το στείλει πίσω και εγώ τώρα είμαι υποχρεωμένος να το πάρω για ακόμα μια φορά επειδή το κατάστημα αρνήθηκε.. Το skroutz ούτε που βοηθάει σε αυτά τα προβλήματα και κάθε φορά η κατάσταση χειροτερεύει. 

Τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση;

Όσο για την κατηγορία άλλαξα γνώμη, το skroutz αν θυμάμαι καλά είχε βάλει όριο για τις επιστροφές το χρόνο οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές κάποιος να κάνει τέτοιο όταν πλέον τα καταστήματα είναι ότι να'ναι.

 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...