Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά έχει παρατηρήσει κανένας να αλλάζει κάτι με αυτό το τραγικό που είχαν με τα 3 τιμολόγια τον μήνα;;

Από τις 27/11 έχω κάνει 9 αγορές με τιμολόγιο και δεν είχα σε καμία την έξτρα χρέωση. Επίσης και τα coins τα προσθέτει κανονικά.

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, hab είπε

Παιδιά έχει παρατηρήσει κανένας να αλλάζει κάτι με αυτό το τραγικό που είχαν με τα 3 τιμολόγια τον μήνα;;

Από τις 27/11 έχω κάνει 9 αγορές με τιμολόγιο και δεν είχα σε καμία την έξτρα χρέωση. Επίσης και τα coins τα προσθέτει κανονικά.

Νομίζω ότι είναι 3 παραγγελίες με τιμολόγιο τον μήνα. Μπορεί μία παραγγελία να έχει παραπάνω από ένα τιμολόγιο γιατί τα προϊόντα που διάλεξες να στέλνονται από 2 ή περισσότερα καταστήματα.

Είμαι οριακά για την 3η και δεν γνωρίζω να σου πω.

Δημοσ.

Νομίζω πως μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν ανά τιμολόγιο, και όχι ανά παραγγελία. Πάντως και παραγγελίες έχω 6 (με 9 τιμολόγια)...

Έψαξα λίγο τους όρους, μήπως το άλλαξαν, αλλά ακόμα αναγράφουν για 3 τιμολόγια ανά 30 ημέρες. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά μακάρι να είναι κάτι που το αλλάζουν.

Δημοσ.

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω με τίποτα πάντως. Αν οι ανάγκες της επιχείρησης μου είναι τέτοιες που πρέπει να κάνω πολλές αγορές τον μήνα γιατί ο σκρουτζ να μου βάζει κόφτη? Και πραγματικά τι νοιάζει τον σκρουτζ αν εγώ κόψω τιμολόγιο ή απόδειξη. Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμο το να σου αρνείται κάποιος το τιμολόγιο. Υπάρχει κάποια απάντηση από σκρουτζ γενικότερα για το θέμα? 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Tigio13 said:

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω με τίποτα πάντως. Αν οι ανάγκες της επιχείρησης μου είναι τέτοιες που πρέπει να κάνω πολλές αγορές τον μήνα γιατί ο σκρουτζ να μου βάζει κόφτη? Και πραγματικά τι νοιάζει τον σκρουτζ αν εγώ κόψω τιμολόγιο ή απόδειξη. Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμο το να σου αρνείται κάποιος το τιμολόγιο. Υπάρχει κάποια απάντηση από σκρουτζ γενικότερα για το θέμα? 

Δεν σου αρνείται το τιμολόγιο. Σου αρνείται την παροχή δωρεάν μεταφορικών υπό το skroutz plus με έκδοση τιμολογίου. Θεωρείται από το skroutz ως υπέρβαση των ορίων ορθής χρήσης.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε

Δεν σου αρνείται το τιμολόγιο. Σου αρνείται την παροχή δωρεάν μεταφορικών υπό το skroutz plus με έκδοση τιμολογίου. Θεωρείται από το skroutz ως υπέρβαση των ορίων ορθής χρήσης.

Α οκ σορρυ. Λάθος κατάλαβα. Αλλά για να καταλάβω τη λογική. Μπορείς να κάνεις 20 παραγγελίες τον μήνα πχ με απόδειξη και δωρεάν μεταφορικά αλλά μόνο 3 παραγγελίες με τιμολόγιο και δωρεάν μεταφορικά? Και γιατί να υπάρχει ορθή χρήση στα πόσα τιμολόγια κόβει μια επιχείρηση σε σχέση με τα δωρεάν μεταφορικά?

Τέλος πάντων η αλήθεια είναι πως δική του είναι η υπηρεσία, δίνει δωρεάν μεταφορικά όπου θέλει. Από τη στιγμή που το αναγράφει στους όρους όποιος θέλει ψωνίζει. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, hab είπε

Νομίζω πως μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν ανά τιμολόγιο, και όχι ανά παραγγελία. Πάντως και παραγγελίες έχω 6 (με 9 τιμολόγια)...

Έψαξα λίγο τους όρους, μήπως το άλλαξαν, αλλά ακόμα αναγράφουν για 3 τιμολόγια ανά 30 ημέρες. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά μακάρι να είναι κάτι που το αλλάζουν.

Αν είναι έτσι, σίγουρα τότε τους τελευταίους μήνες με skroutz plus έχω κόψει πάνω από 3 και δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα μεταφορικά τα πήρα κανονικά δωρεάν εκεί που έπρεπε.

Δημοσ.

Μια που μιλάμε για αγορές με τιμολόγιο, μόλις μου εμφάνισε αυτό 
image.png.680ddc568e90667f40f498d878809b81.png

Πατώντας όμως το κουμπί με πάει στην αρχική. Το έχει δει/δουλέψει κανεις άλλος; 

Δημοσ.

image.png.51a440adc0cc4ef4afea22f1d6b8a531.png

 

Μια αγορα εννοει απο ενα καταστημα ή δεν παιζει ρολο;

 

 

 

 

11 hours ago, Arkin said:

Για ανεβασε φωτο

image.png.5efc09efe773d4391f02bc936dd919c2.png

 

Στην αρχη νομιζα ηταν δωρεαν για ανω των 50 ευρω, πχ στα 2 toray μου βγαζει μεταφορικα. Αλλα σε αλλα προϊοντα που δοκιμαζω ανω των 50 ( μικρη αξια - πολλα τεμαχια ) μου βγαζει μεταφορικα εκει.

 

Αλλα οσα δοκιμαζω που εχουν μεγαλη αξια και ειναι 1-2 κομματια δε μου βγαζει μεταφορικα. Τι στο καλο;;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

 

Μια αγορα εννοει απο ενα καταστημα ή δεν παιζει ρολο;

 

Πού στο εμφάνισε αυτό ακριβώς, για να το δοκιμάσουμε.

Στην κεντρική σελίδα; Δεν διέκρινα κάτι εκεί, γι'αυτό ρωτάω.

Δημοσ.

Τωρα ειδα οτι η γυναικα μου εκανα παραγγελια πριν 4 ημερες αξιας 75 ευρω, αλλα δεν εχει ερθει κανενα κουπονι. Η παραγγελια εγινε απο διαφορετικα καταστηματα, αλλα μια αγορα..

Δε μας τα λεει καλα το σκρουτζ..

Δημοσ.
Στις 18/12/2024 στις 2:33 ΜΜ, Tigio13 είπε

Και γιατί να υπάρχει ορθή χρήση στα πόσα τιμολόγια κόβει μια επιχείρηση σε σχέση με τα δωρεάν μεταφορικά?

Γιατί είναι ηλίθιοι και κερδοσκόποι...! Και αυτό γιατί για αυτούς δεν έχει κανένα έξτρα κόστος, το κατάστημα που στέλνει τα εμπορεύματα να εκδώσει τιμολόγιο... Άσε που είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να έχεις επιπλέον χρέωση για τιμολόγιο και όχι στην απόδειξη. Το απίστευτο του eShop με το 0,50€ για κάθε παραγγελία μόνο το πλησιάζει...

Το μόνο σκεπτικό είναι ότι αφού επωφελείται μια επιχείρηση από το τιμολόγιο (Φ.Π.Α. & έξοδα), να βγάλουν κάτι παραπάνω και αυτοί.

Αλλά ο κάθε ένας μπορεί να πει ότι θέλει (εντός νόμου), δικιά μας επιλογή είναι μετά!

Ας ελπίσουμε ότι στις γενικές αλλαγές που κάνουν, γιατί προφανώς τους έχει πάρει η κάτω βόλτα, το βγάζουν και αυτό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...