WebDevGr Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 53 minutes ago, teoqq said: Η συζήτηση γίνεται για το ότι σε 1 ημέρα αυτός ο γίγαντας του εμπορίου άλλαξε τους όρους χωρίς να ενημερώσει τους συνδρομητές του. Εγώ ήμουν ξεκάθαρος, εσύ έχεις μπερδευτεί. Όταν κάνουμε εγγραφή σε μια υπηρεσία, πρώτα διαβάζουμε τους όρους χρήσης. Στους όρους το λέει ξεκάθαρα: Τα Μέλη θα πρέπει να επισκέπτονται σε τακτά χρονικά διαστήματα την επίσημη ιστοσελίδα της Εταιρείας για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης για να ενημερώνονται για τυχόν τροποποιήσεις. Πότε καμιά εταιρεία δεν με ενημέρωσε για τυχόν αλλαγές ή κατάργηση αντίστοιχων προγραμμάτων. Σταματήστε να προβάλετε τα θέλω σας. Όσοι είστε δυσαρεστημένοι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το BestPrice. Αλλά μόνο στα λόγια μένετε οι περισσότεροι. 1 2
WebDevGr Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 3 minutes ago, teoqq said: Έγινε κέρδισες, 1-0. 😇 Ούτε κέρδισα, ούτε έχασα. Συζήτηση κάνουμε. Αν κάποιοι το βλέπετε έτσι δεν είναι δικό μου πρόβλημα 🤷♂️ 1
varade Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου τι εγινε σας εκλεψε το σκρουτζ τα κρυπτο σας και κλετε? 🤣 2 1
dtk-386 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, varade είπε τι εγινε σας εκλεψε το σκρουτζ τα κρυπτο σας και κλετε? 🤣 με τέτοια σχόλια γίνεται αντιληπτό το επίπεδο του έλληνα καταναλωτή. και λίγα σας κάνουν. μάθε πρώτα ορθογραφία και μετά ξεκίνα να ειρωνεύεσαι. Επεξ/σία 30 Μαρτίου από dtk-386 3 2 2
manolis940 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Γιατί μπερδεύουμε τα πράγματα; Και εγώ όταν έκανα μόνιμη συνδρομή στο skroutz plus δεν την έκανα για τα coins αλλά για τα δωρεάν μεταφορικά. Ωστόσο όταν είδα ότι μπορώ να μαζέψω κάποια coins σε ένα συγκεκριμένο διάστημα και να πάρω κάποια χρήματα πίσω το έκανα. Μάλιστα έχω κάνει και αγορά παρόμοιου προϊόντος με μικρή διαφορά στα χρήματα γιατί έδινε παραπάνω coins. Τα coins είναι άυλα όπως είναι και τα κανονικά μας χρήματα. Ταυτόχρονα δεν είναι λεφτά όπως τα γνωρίζουμε όμως αντιστοιχούσαν σε ένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Όταν ξαφνικά ρίχνεις την αξία των coins χωρίς καμία προειδοποίηση τότε μου τρως τα λεφτά. Δεν έχει σημασία αν τα χρησιμοποιούσατε μερικοί ή όχι. Υπήρχαν εκεί κάποιοι τα χρησιμοποιούσαν, κάποιοι τα μάζευαν και τώρα έχασαν λεφτά. Σταματήστε να πιστεύεται μερικοί ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από εσάς. 13 ώρες πριν, WebDevGr είπε Εγώ ήμουν ξεκάθαρος, εσύ έχεις μπερδευτεί. Όταν κάνουμε εγγραφή σε μια υπηρεσία, πρώτα διαβάζουμε τους όρους χρήσης. Στους όρους το λέει ξεκάθαρα: Τα Μέλη θα πρέπει να επισκέπτονται σε τακτά χρονικά διαστήματα την επίσημη ιστοσελίδα της Εταιρείας για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης για να ενημερώνονται για τυχόν τροποποιήσεις. Πότε καμιά εταιρεία δεν με ενημέρωσε για τυχόν αλλαγές ή κατάργηση αντίστοιχων προγραμμάτων. Σταματήστε να προβάλετε τα θέλω σας. Όσοι είστε δυσαρεστημένοι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το BestPrice. Αλλά μόνο στα λόγια μένετε οι περισσότεροι. Παρόλο που το γράφουν για να καλύψουν τον κώλο τους, οι εταιρείες που έχουν έστω και λίγη τσίπα πάνω τους σε ενημερώνουν. Δεν λέει κανείς νομίζω ότι αυτό που έκανε το Skroutz είναι παράνομο αλλά λέει ότι είναι ανήθικο καθώς θα μπορούσε έστω και μία εβδομάδα πριν να στείλει ένα email και να ενημερώσει για την αλλαγή πολιτικής σχετικά με τα coins. Αν ήταν παράνομο θα μιλούσαμε ήδη αυτή την στιγμή για μαζικές καταγγελίες. 4
spirostolios Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 7 λεπτά πριν, manolis940 είπε Γιατί μπερδεύουμε τα πράγματα; Και εγώ όταν έκανα μόνιμη συνδρομή στο skroutz plus δεν την έκανα για τα coins αλλά για τα δωρεάν μεταφορικά. Ωστόσο όταν είδα ότι μπορώ να μαζέψω κάποια coins σε ένα συγκεκριμένο διάστημα και να πάρω κάποια χρήματα πίσω το έκανα. Μάλιστα έχω κάνει και αγορά παρόμοιου προϊόντος με μικρή διαφορά στα χρήματα γιατί έδινε παραπάνω coins. Τα coins είναι άυλα όπως είναι και τα κανονικά μας χρήματα. Ταυτόχρονα δεν είναι λεφτά όπως τα γνωρίζουμε όμως αντιστοιχούσαν σε ένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Όταν ξαφνικά ρίχνεις την αξία των coins χωρίς καμία προειδοποίηση τότε μου τρως τα λεφτά. Δεν έχει σημασία αν τα χρησιμοποιούσατε μερικοί ή όχι. Υπήρχαν εκεί κάποιοι τα χρησιμοποιούσαν, κάποιοι τα μάζευαν και τώρα έχασαν λεφτά. Σταματήστε να πιστεύεται μερικοί ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από εσάς. Παρόλο που το γράφουν για να καλύψουν τον κώλο τους, οι εταιρείες που έχουν έστω και λίγη τσίπα πάνω τους σε ενημερώνουν. Δεν λέει κανείς νομίζω ότι αυτό που έκανε το Skroutz είναι παράνομο αλλά λέει ότι είναι ανήθικο καθώς θα μπορούσε έστω και μία εβδομάδα πριν να στείλει ένα email και να ενημερώσει για την αλλαγή πολιτικής σχετικά με τα coins. Αν ήταν παράνομο θα μιλούσαμε ήδη αυτή την στιγμή για μαζικές καταγγελίες. Νομίζω ότι είναι αθέμιτη επαγγελματική πρακτική και εκτιμώ ότι είναι παράνομη η τροποποίηση παρά το γεγονός ότι καταχρηστικά αναφέρεται στους όρους. Όταν μιλάμε για χρήμα (σε όποια μορφή) που εξαϋλώνεται χωρίς προηγούμενη ενημέρωση υπάρχει νομικό ζήτημα. 1
EuphangeL Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 18 ώρες πριν, WebDevGr είπε Δεν αγοράζω μακαρόνια και όσπρια του δίγραμμο σούπερ μάρκετ για να πάρω 20 πόντους, γιατί έτσι κι αλλιώς οι τιμές του είναι πιο ακριβές. Ωχ, ωραίος ρε φίλε! Έχει 30 πόντους (€0.90 cashback) σε συνολική αγορά 5 ευρώ και θα το ξέχναγα, θέλω να αγοράσω όσπρια σήμερα. Not bad €4.10 για €5 όσπρια.
WebDevGr Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 7 minutes ago, EuphangeL said: Ωχ, ωραίος ρε φίλε! Έχει 30 πόντους (€0.90 cashback) σε συνολική αγορά 5 ευρώ και θα το ξέχναγα, θέλω να αγοράσω όσπρια σήμερα. Not bad €4.10 για €5 όσπρια. Αν πας μόνο για όσπρια και δεν πας με το αυτοκίνητο ναι είσαι κερδισμένος 🍻
mitsos185 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Χρησιμοποιω το σκρουτζ χρονια και ημουν παντα ευχαριστημενος αλλα θα προτεινα σε ολους να μεινουν μακρυα πλεον. Εκανα πριν μερικες μερες μια παραγγελια μεσω του app τους πλήρωσα 55,10 ευρώ με τραπεζική κάρτα, αλλά τα προϊόντα παρέμειναν στο καλάθι και εμφανίστηκε μόνο μια άδεια παραγγελία με μεταφορικά 5 ευρώ. Ακύρωσα την παραγγελία, αλλά το αποδεικτικό επιστροφής δείχνει μόνο 5 ευρώ, ενώ η τράπεζα έχει δεσμεύσει και προχτες αφαιρεθηκε το πλήρες ποσό των 55,10 ευρώ απο το λογαριασμο μου δηλαδη με χρεωσαν 50 ευρω για μια αδεια παραγγελια.Το καταστημα με το οποιο μιλησα μου ειπε οτι πραγματι ειδε μια ακυρωμενη παραγγελια αδεια χωρις να μπορει να δει προοιοντα αλλα δεν μπορει να κανει κατι γτ τα λεφτα τα πηρε το skroutz. Προσπαθω μερες να επικοινωνησω με to support και δεν βρισκω κανενα ανθρωπο να μιλησω και στο mail ενω εχω εξηγησει και εχω στειλει αποδεικτικα μου λενε για επιστροφη 5 ευρω, ανα καιρους εχω κανει παραγγελιες εκατονταδων ευρω απο εκει και ευτυχως ημουν τυχερος τωρα μαλλον εχασα τα λεφτα μου. Επικοινωνησα και με την τραπεζα μου και την everpay η οποια και ανηκει στο σκρουτζ και κανουν τους ανηξερους. . Το επομενο βημα ειναι καταγγελια στα αρμοδια οργανα. Επεξ/σία 31 Μαρτίου από mitsos185
teoqq Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Η αλήθεια είναι ότι λεφτά από το καλάθι τους δεν νομίζω να χάσεις. Η τράπεζα σου λέει ότι τα έχει σε δέσμευση αν δεις οπότε μπορεί να τα αποδεσμεύσουν. Επίσης αν δείξεις αυτό στο Skroutz δεν νομίζω να σου πω τίποτα. Η επιστροφή που σου γίνεται από τον Skroutz είναι για τα μεταφορικά το οποίο είναι δικό τους κόστος ενώ το υπόλοιπο αφορά την Everypay γι αυτό και πιστεύω ότι θα στα επιστρέψουν ίσως αύριο. Το ερώτημα είναι που θα τους βρεις για να τους το πεις 😅 Αλλά ειλικρινά δεν νομίζω να χάσεις λεφτά όπως είπα από το καλάθι τους. (το μήνυμα από το Support για την επιστροφή των 5€ είναι αυτόματο γι αυτό και σου γράφουν τα 5€ καθώς είναι το ποσό που φαίνεται και στην παραγγελία) ΥΓ: Εντομεταξύ όλο αυτό που σου έτυχε μιλάμε για τρελό "bug", πως πέρασε η παραγγελία χωρίς προϊόντα ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. 1
somt Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου έχει αρκετα προβλήματα αυτές τις μέρες εμένα μου εβγαλε ειδοποίηση ότι μια απο τις παραγγελίες μου φτάνει και δεν μου έδειχνε σε ποια παραγγελία αναφέρεται (ελειπαν εικόνες/κείμενο)
mitsos185 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 31/3/2025 στις 8:25 ΜΜ, teoqq είπε Η αλήθεια είναι ότι λεφτά από το καλάθι τους δεν νομίζω να χάσεις. Η τράπεζα σου λέει ότι τα έχει σε δέσμευση αν δεις οπότε μπορεί να τα αποδεσμεύσουν. Επίσης αν δείξεις αυτό στο Skroutz δεν νομίζω να σου πω τίποτα. Η επιστροφή που σου γίνεται από τον Skroutz είναι για τα μεταφορικά το οποίο είναι δικό τους κόστος ενώ το υπόλοιπο αφορά την Everypay γι αυτό και πιστεύω ότι θα στα επιστρέψουν ίσως αύριο. Το ερώτημα είναι που θα τους βρεις για να τους το πεις 😅 Αλλά ειλικρινά δεν νομίζω να χάσεις λεφτά όπως είπα από το καλάθι τους. (το μήνυμα από το Support για την επιστροφή των 5€ είναι αυτόματο γι αυτό και σου γράφουν τα 5€ καθώς είναι το ποσό που φαίνεται και στην παραγγελία) ΥΓ: Εντομεταξύ όλο αυτό που σου έτυχε μιλάμε για τρελό "bug", πως πέρασε η παραγγελία χωρίς προϊόντα ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Τα ειχε σε δεσμευση, τα πηραν 3 μερες μετα κανονικοτατα. το μαγαζι βλεπει μια ακυρωμενη παραγγελια αδεια χωρις προιοντα αξιας 50 ευρω αλλα δεν μπορει να κανει κατι. Η everpay αρνηται να ασχοληθει, μου λεει να μιλησω με το σκρουτζ ενω ειναι του ομιλου σκρουτζ. Η τραπεζα μου σφυραει αδιαφορα και μου λεει δικαιολογιες. Το σκρουτζ συνεχιζει στελνει αυτοματα μαιλ, πρεπει να εχει διωξει ολο τον κοσμο και να δουλευει στον αυτοματο. Ειναι δυνατον σε μια τοσο μεγαλη εταιρια να μην υπαρχει τροπος επικοινωνιας, παιζουν με τα λεφτα μας και την υπομονη μας, Σκεφτομαι επωνυμες καταγγελιες σε ΙΝΚΑ και συνηγορο του καταναλωτη. Βλεπω οτι εχει ξαναγινει το ιδιο και σε αλλους. ΥΓ μολις μου ηρθε η επιστροφη των 5 ευρω τα υπολοιπα τα κλαιω. ΥΓ2. Εγινε θαυμα μου απαντησαν σε ενα mail επιτελους Όπως ελέγξαμε, πράγματι δεν έχει γίνει σωστά η επιστροφή των χρημάτων σας και σας ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Έχω ενημερώσει το τεχνικό μας τμήμα και θα επανέλθω να σας ενημερώσω μόλις έχουμε νεότερα. ΥΓ3. ΥΓ. τελικα υστερα απο αρκετη προσπαθεια απαντησε ανθρωπος στα mail μου διαπιστωσαν το προβλημα και θα παρω τα λεφτα μου την αλλη εβδομαδα αν ολα πανε καλα. Αν θελουν να συνεχισουν να δουλευουν ας κανουν προσληψεις παραπανω ατομων με ΑΙ μην περιμενουν να δουλεψουν. Επεξ/σία 5 Απριλίου από mitsos185
teoqq Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 6 ώρες πριν, Arkin είπε Είναι αυτό που σας έλεγα ότι θα ισχύει για όλους τους πελάτες για 1η φορά και όχι μόνο για plus μέλη. Προσοχή στις τιμές καθώς για να περάσει ένα deal πρέπει η τιμή να είναι χαμηλότερη των 30 ημερών και κάποιοι πονηροί μπορεί να ανέβασαν την τιμή επίτηδες πριν για να περάσουν τώρα σε αυτό το προϊόν και να εμφανιστεί σαν Spring deal 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα