Witcher1st Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 Εχουν τρελαθει, μου στελνουν καθε ημερα απο 1-2 email. Ποια αποδειξη βρε νουμερα; Το αεροθερμο το αγορασα πριν μισο χρονο!! 1
Arkin Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 12 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Εχουν τρελαθει, μου στελνουν καθε ημερα απο 1-2 email. Ποια αποδειξη βρε νουμερα; Το αεροθερμο το αγορασα πριν μισο χρονο!! Εκανα unsub εγω και εχω ησυχασει. Πρεπει να τους ποναει πολυ γιατι πρεπει να ειναι τεραστιο το ποσοστο που δεν ανανεωσε. Δεν ειναι μονο η συνδρομη που χανουν αλλα η τρελη προμηθεια που επερναν απο καθε παραγγελια που καναμε αυτο τους ποναει πολυ παραπανω. Τωρα παει το εχασαν και αυτο γιατι αγοραζουμε απο αλλου με φθηνοτερα μεταφορικα και φθηνοτερες τιμες πολλες φορες. Μια χαρα το χαιρομαι προσωπικα μονο ετσι βαζει μυαλο μια εταιρια. Οπου ο καταναλωτης λεει ναι χωρις να σκεφτετε συνειδητα τοτε τον παταει και πολυ καλα κανει. Εχουμε μπολικους νταβατζηδες ακομα το skroutz μας ελειπε. 9
manolis940 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2024 7 ώρες πριν, Witcher1st είπε Εχουν τρελαθει, μου στελνουν καθε ημερα απο 1-2 email. Ποια αποδειξη βρε νουμερα; Το αεροθερμο το αγορασα πριν μισο χρονο!! Λογικά επιτέλους μάλλον προσπαθούν να φτιάξουν, αυτό για το οποίο τους κράζω από τότε που άνοιξαν. Το αυτονόητο δηλαδή, όταν ανεβαίνει ένα παραστατικό να ενημερώνομαι και όχι να πρέπει να μπαίνω κάθε 3 και λίγο λες και είναι πλατφόρμα του gov και να τσεκάρω αν έχει αναρτηθεί κάτι.
Witcher1st Δημοσ. 7 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2024 On 05/07/2024 at 21:26, manolis940 said: Λογικά επιτέλους μάλλον προσπαθούν να φτιάξουν, αυτό για το οποίο τους κράζω από τότε που άνοιξαν. Το αυτονόητο δηλαδή, όταν ανεβαίνει ένα παραστατικό να ενημερώνομαι και όχι να πρέπει να μπαίνω κάθε 3 και λίγο λες και είναι πλατφόρμα του gov και να τσεκάρω αν έχει αναρτηθεί κάτι. Το παραστατικο μια χαρα θα υπηρχε, αν και δεν το ειχα παρατηρησει. Αποκλειεται να ηρθε μετα απο μισο χρονο. Περυσι το Νοεμβριο το αγορασα!
-netman- Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Για όσους αγοράζουν φαρμακευτικά-παραφαρμακευτικά-συμπληρώματα διατροφής κλπ παρόμοια είδη (φαρμακείου). Μέχρι πρότινος είχα συνδρομή plus και δεν έψαχνα αλλού. Πλέον ψάχνω και έχω πάθει πλάκα με τις διαφορές τιμών. Άφήστε που αυτά τα είδη έχουν μικρά μεταφορικά 1,50-2,00 € και παίζει πολύ το boxnow 5 1
teoqq Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 13 ώρες πριν, -netman- είπε Για όσους αγοράζουν φαρμακευτικά-παραφαρμακευτικά-συμπληρώματα διατροφής κλπ παρόμοια είδη (φαρμακείου). Μέχρι πρότινος είχα συνδρομή plus και δεν έψαχνα αλλού. Πλέον ψάχνω και έχω πάθει πλάκα με τις διαφορές τιμών. Άφήστε που αυτά τα είδη έχουν μικρά μεταφορικά 1,50-2,00 € και παίζει πολύ το boxnow Αυτό ακριβώς. Πελάτης μας κάλεσε το πρωί και μου αναφέρει ότι θεωρεί υπερβολικά τα 30€ τω μεταφορικών που του αναφέρει ο Σκρουτζ. Του λέω φυσικά αλλά γιατί τόσα πολλά?! Τελικά μπαίνω για δοκιμή, βάζω το τκ του πελάτη που ήταν από Κέρκυρα και βλέπω ότι όντως βγάζει 30€ και για plus το κάνει 25€!!! Φυσικά του είπαμε ότι μπορούμε να κάνουμε αποστολή με μόλις 4€ ή 6€ αν το θέλει σπίτι του. Το προϊόν ήταν παιδικό ποδοκίνητο τρακτέρ. Γενικά αυτό με το ΤΚ που βγάζει πλέον ανάλογα την περιοχή και τα μεταφορικά στον καταναλωτή και το τι βλέπει έχει μεγάλο "κλέψιμο" καθώς τα περισσότερα καταστήματα πλέον έχουν στάνταρ κόστος για όλη την Ελλάδα, ενώ ο Σκρουτζ όχι. Και φυσικά δεν διανοείται να μπορεί να το κάνει ένα απλό κατάστημα αυτό και όχι ολόκληρος Σκρουτζ. 3
myrsine Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Με το νεο skroutz plus 10 κρουασάν των 2,50€ ζυγίζουν κατα το skroutz 6 κιλά και ζητάνε 4€ μεταφορικά!!! Εντωμεταξύ στην περιγραφή λεει πως κάθε κρουασάν είναι μόνο 50 γραμμάρια!!! Υπάρχει λύση γι αυτο; 3
nzeppos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Με όλα αυτά τα πρόσφατα παραδείγματα που έχουν αναφερθεί για τα μεταφορικά του Skroutz, ειδικά στα ογκώδη πακέτα, νομίζω πλέον είναι must να ελέγχουμε πάντα πόσο πάει η αποστολή απευθείας από τον πωλητή. Επιμένω ότι οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες που κάτι άλλο πρέπει να παίζει εδώ. Σε παρόμοιες περιπτώσεις τα μεταφορικά του Skroutz είναι σχεδόν 5 με 10 φορές πάνω από αυτά που ζητά ο πωλητής, οπότε κάποιος τσεπώνει αυτές τις διαφορές. 2
CakeNet Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Στις 3/7/2024 στις 2:13 ΜΜ, ekrepali είπε Aν στη πόλη / περιοχή σου έχει easy mail, θα το φέρουν αυτοί... αλλιώς το δίνουν ΑCS. Ναι έχεις tracking μέχρι τη παράδωση ανεξάρτητα αν το διαχειριστούν αυτοί ή η ACS. Yπόψιν αν το δέμα είναι ογκώδες και η τελική παράδοση γίνεται από Easy Μail, μπορεί να καθυστερήσουν γιατί έχουν μικρό στόλο. Εγώ ένα μαξιλάρι είχα παραγγείλει (ήταν σε συσκευασία με αέρα)... με παίρνουν τηλέφωνο τη 1η μέρα, τους λέω θα'μαι μαγαζί μέχρι 14:30. Μου λένε 'δε χωράει σήμερα, θα το φέρουμε αύριο'. Την επόμενη μέρα πήγε 14:30, έκλεισα το μαγαζί και πέρασα και το πήρα απ'το κατάστημα. Είχαν και ανακοίνωση 'ζητήται οδηγός αυτοκινήτου, ζητούνται διανομείς με δικό τους μηχανάκι". Αυτός που νοίκιασε το franchise μάλλον δεν υπολόγισε καλά τον όγκο δεμάτων που θα'χουν να παραδώσουν... νόμιζαν ότι θα εξυπηρετούν όλη τη πόλη με 1 αυτοκίνητο και 2 μηχανάκια; Έγινε κι η συνεργασία με το Skroutz, πρέπει να έχουν πελαγώσει τώρα. Υπάρχει γενικό πρόβλημα ανεύρεσης προσωπικού γενικότερα στην αγορά, σε όλους τους τομείς! Είναι πολλοί αυτοί που προτιμούν να κάθονται! 6 ώρες πριν, myrsine είπε Με το νεο skroutz plus 10 κρουασάν των 2,50€ ζυγίζουν κατα το skroutz 6 κιλά και ζητάνε 4€ μεταφορικά!!! Εντωμεταξύ στην περιγραφή λεει πως κάθε κρουασάν είναι μόνο 50 γραμμάρια!!! Υπάρχει λύση γι αυτο; Επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση πελατών και τους το αναφέρεις, αν πέσεις δεν πέσεις σε κάποιον που να βαριέται, συνήθως το διορθώνουν μέσα σε 1-2 ημέρες.
Witcher1st Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Τα μειωμενα μεταφορικα ειναι καθε Τεταρτη και Πεμπτη; Και ποσο ακριβως ειναι; Ισχυουν ακομα και εαν δεν εισαι μελος του skroutz plus;
l3ft3r1s Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 6 minutes ago, Witcher1st said: Τα μειωμενα μεταφορικα ειναι καθε Τεταρτη και Πεμπτη; Και ποσο ακριβως ειναι; Ισχυουν ακομα και εαν δεν εισαι μελος του skroutz plus; Είναι ένα ευρώ έκπτωση από ότι θα πλήρωνες τις υπόλοιπες ημέρες. Αφορά μόνο παράδοση σε skroutz point. Ισχύει για όλους. 1
hab Δημοσ. 12 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2024 Ενώ είχαμε μία πολύ ωραία υπηρεσία για τους καταναλωτές με το Skroutz, πάει γενικότερα από το κακό στο χειρότερο, σχεδόν σε όλους τους τομείς. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και που να τελειώσω... Τα 25€ και τα 5kg για το Plus για εμένα είναι το λιγότερο. Καταρχάς τα καταστήματα και οι επιλογές για τα προϊόντα, όσο πάνε λιγοστεύουν. Μπορεί ακόμα να βρίσκεις τις φτηνότερες επιλογές σε κάποια πράγματα, αλλά έτσι όπως το πάνε με τα καταστήματα, θα το χάσουν και αυτό. Κατόπιν, κλείσανε τους επαγγελματίες. Δηλαδή εκεί που μπορούσες να τους κάνεις μεγάλους τζίρους, έχουν επιλέξει να περιορίσουν τις παραγγελίες στις 3 ανά μήνα, χωρίς κάποιο λόγο. Εκτός βέβαια εάν επειδή οι επαγγελματίες κάναμε αρκετές παραγγελίες, με κάποιο τρόπο μπαίνανε μέσα από τον όγκο.... Θα μου πείτε το 1€ ανα παραγγελία μου λείπει; Όχι, αλλά δεν μπορώ και την κοροϊδία... Εν συνεχεία, οι παραγγελίες πλέον καθυστερούν αρκετά για να έρθουν, και με δική τους υπαιτιότητα . Και αργούν να τα πάρουν από το κατάστημα, και αργούν στα hub τους, αλλά και πολλές φορές ενώ έχουν προγραμματίσει να τα παραδώσουν, απλά επιλέγουν να "μην προλάβουν", γιατί μαζεύουν τις παραγγελίες ανά περιοχή. Τέλος, κάνουν λάθη στην ιστοσελίδα τους, και ενώ στο παρελθόν τους το έλεγες, σου απαντούσαν ευγενικά, και συνήθως το έλυναν, τώρα προσπαθούν να σε βγάλουν και τρελό. Π.χ. σήμερα πήγα να κάνω μία παραγγελία με τιμολόγιο (έχω ξεπεράσει τις 3 παραγγελίες του μήνα) και ενώ στην σελίδα πριν την πληρωμή εμφάνιζε την χρέωση του 1€ για την παράδοση με τιμολόγιο, στο Skroutz Point έλεγε Δωρεάν. Λέω, να τουλάχιστον έχουν αυτήν την επιλογή, το κατάλαβαν... Αμ δε, όταν πάτησα για την πληρωμή μου εμφάνισε ξαφνικά το 1€ επιπλέον χρέωση. Είπα λοιπόν να ρωτήσω το chat, γιατί προφανώς υπήρχε κάποιο λάθος κάπου (ή στη σελίδα πριν την πληρωμή, ή στη σελίδα με την πληρωμή). Η απάντηση ήταν το ότι αφού είναι στους όρους, είναι σωστό που τελικά υπάρχει η χρέωση και ότι δεν έχουν κάποιο λάθος που εμφανίζει Δωρεάν στο Skroutz Point... θα έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι θα χρεωθώ, άσχετα με το τι έλεγε... Πάντως, ή έχουν καταφέρει να μπαίνουν μέσα για τα καλά με το Skoutz Plus (σίγουρα τον πρώτο χρόνο), και κάνουν όλες αυτές τις αλλαγές ή απλά έχουν αποφασίσει να κάνουν την αρπαχτή τους, και ή να το κλείσουν ή να το πουλήσουν. Δεν εξηγούνται αλλιώς όλες αυτές οι αλλαγές που διώχνουν τους πάντες. Πάντως τείνω προς το δεύτερο, γιατί και χρεώνουν πολλαπλάσια τα καταστήματα με το χαράτσι κτλ. (δηλαδή πριν μπαίνανε μέσα;;), αλλά και πλέον χρεώνουν περισσότερο τους αγοραστές προσφέροντας πολύ λιγότερες και χειρότερες υπηρεσίες. Δηλαδή, δεν μπορεί να δυσαρεστείς τους πάντες, και τους πωλητές και τους αγοραστές, να ευχαριστείς μόνο την τσέπη σου, και να πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να είναι βιώσημο για πολύ καιρό, εκτός εάν πας για την αρπαχτή (δεν τους έχουν για χαζούς).... Με τα καταστήματα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάτι δεν πάει καλά. Με τις πωλήσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά εγώ πλέον αγοράζω πολύ λιγότερο από το Skroutz, και αυτό έχει αρχίσει να γίνεται εδώ και κάνα εξάμηνο, πριν ανανεώσω και υποστώ το κανόνα με τα τιμολόγια. Συγνώμη για το πολύ μεγάλο μου post που σας ζάλισα, αλλά και έπρεπε να το βγάλω από μέσα μου, αλλά και ίσως έχω και μία πολύ μικρή κρυφή ελπίδα κάποιος από το Skroutz να διαβάζει αυτά τα σχόλια και ίσως στο μέλλον κάτι να αλλάξει. Είναι πολύ μικρή η ελπίδα.... 8 3
PSYHAS Δημοσ. 13 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2024 4 ώρες πριν, hab είπε Ενώ είχαμε μία πολύ ωραία υπηρεσία για τους καταναλωτές με το Skroutz, πάει γενικότερα από το κακό στο χειρότερο, σχεδόν σε όλους τους τομείς. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και που να τελειώσω... Τα 25€ και τα 5kg για το Plus για εμένα είναι το λιγότερο. Καταρχάς τα καταστήματα και οι επιλογές για τα προϊόντα, όσο πάνε λιγοστεύουν. Μπορεί ακόμα να βρίσκεις τις φτηνότερες επιλογές σε κάποια πράγματα, αλλά έτσι όπως το πάνε με τα καταστήματα, θα το χάσουν και αυτό. Κατόπιν, κλείσανε τους επαγγελματίες. Δηλαδή εκεί που μπορούσες να τους κάνεις μεγάλους τζίρους, έχουν επιλέξει να περιορίσουν τις παραγγελίες στις 3 ανά μήνα, χωρίς κάποιο λόγο. Εκτός βέβαια εάν επειδή οι επαγγελματίες κάναμε αρκετές παραγγελίες, με κάποιο τρόπο μπαίνανε μέσα από τον όγκο.... Θα μου πείτε το 1€ ανα παραγγελία μου λείπει; Όχι, αλλά δεν μπορώ και την κοροϊδία... Εν συνεχεία, οι παραγγελίες πλέον καθυστερούν αρκετά για να έρθουν, και με δική τους υπαιτιότητα . Και αργούν να τα πάρουν από το κατάστημα, και αργούν στα hub τους, αλλά και πολλές φορές ενώ έχουν προγραμματίσει να τα παραδώσουν, απλά επιλέγουν να "μην προλάβουν", γιατί μαζεύουν τις παραγγελίες ανά περιοχή. Τέλος, κάνουν λάθη στην ιστοσελίδα τους, και ενώ στο παρελθόν τους το έλεγες, σου απαντούσαν ευγενικά, και συνήθως το έλυναν, τώρα προσπαθούν να σε βγάλουν και τρελό. Π.χ. σήμερα πήγα να κάνω μία παραγγελία με τιμολόγιο (έχω ξεπεράσει τις 3 παραγγελίες του μήνα) και ενώ στην σελίδα πριν την πληρωμή εμφάνιζε την χρέωση του 1€ για την παράδοση με τιμολόγιο, στο Skroutz Point έλεγε Δωρεάν. Λέω, να τουλάχιστον έχουν αυτήν την επιλογή, το κατάλαβαν... Αμ δε, όταν πάτησα για την πληρωμή μου εμφάνισε ξαφνικά το 1€ επιπλέον χρέωση. Είπα λοιπόν να ρωτήσω το chat, γιατί προφανώς υπήρχε κάποιο λάθος κάπου (ή στη σελίδα πριν την πληρωμή, ή στη σελίδα με την πληρωμή). Η απάντηση ήταν το ότι αφού είναι στους όρους, είναι σωστό που τελικά υπάρχει η χρέωση και ότι δεν έχουν κάποιο λάθος που εμφανίζει Δωρεάν στο Skroutz Point... θα έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι θα χρεωθώ, άσχετα με το τι έλεγε... Πάντως, ή έχουν καταφέρει να μπαίνουν μέσα για τα καλά με το Skoutz Plus (σίγουρα τον πρώτο χρόνο), και κάνουν όλες αυτές τις αλλαγές ή απλά έχουν αποφασίσει να κάνουν την αρπαχτή τους, και ή να το κλείσουν ή να το πουλήσουν. Δεν εξηγούνται αλλιώς όλες αυτές οι αλλαγές που διώχνουν τους πάντες. Πάντως τείνω προς το δεύτερο, γιατί και χρεώνουν πολλαπλάσια τα καταστήματα με το χαράτσι κτλ. (δηλαδή πριν μπαίνανε μέσα;;), αλλά και πλέον χρεώνουν περισσότερο τους αγοραστές προσφέροντας πολύ λιγότερες και χειρότερες υπηρεσίες. Δηλαδή, δεν μπορεί να δυσαρεστείς τους πάντες, και τους πωλητές και τους αγοραστές, να ευχαριστείς μόνο την τσέπη σου, και να πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να είναι βιώσημο για πολύ καιρό, εκτός εάν πας για την αρπαχτή (δεν τους έχουν για χαζούς).... Με τα καταστήματα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάτι δεν πάει καλά. Με τις πωλήσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά εγώ πλέον αγοράζω πολύ λιγότερο από το Skroutz, και αυτό έχει αρχίσει να γίνεται εδώ και κάνα εξάμηνο, πριν ανανεώσω και υποστώ το κανόνα με τα τιμολόγια. Συγνώμη για το πολύ μεγάλο μου post που σας ζάλισα, αλλά και έπρεπε να το βγάλω από μέσα μου, αλλά και ίσως έχω και μία πολύ μικρή κρυφή ελπίδα κάποιος από το Skroutz να διαβάζει αυτά τα σχόλια και ίσως στο μέλλον κάτι να αλλάξει. Είναι πολύ μικρή η ελπίδα.... Καπως ετσι ειναι η κατάσταση, οπως διαπίστωσα κι εγω πολυ προσφατα. Το «παράδοση αύριο» ειναι ανέκδοτο , εχω παραγγείλει απο την προηγουμενη εβδομάδα κι ακόμη η παραγγελία ειναι μεταξύ κέντρου διανομης και οδηγού, χωρις να καταφέρνει εδώ και μερες να το παραδώσει. Κρίμα, τελειώνει για μένα το σκρουτζομαγαζο έτσι οπως παει 2
teoqq Δημοσ. 13 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2024 17 ώρες πριν, PSYHAS είπε Καπως ετσι ειναι η κατάσταση, οπως διαπίστωσα κι εγω πολυ προσφατα. Το «παράδοση αύριο» ειναι ανέκδοτο , εχω παραγγείλει απο την προηγουμενη εβδομάδα κι ακόμη η παραγγελία ειναι μεταξύ κέντρου διανομης και οδηγού, χωρις να καταφέρνει εδώ και μερες να το παραδώσει. Κρίμα, τελειώνει για μένα το σκρουτζομαγαζο έτσι οπως παει Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε. Το ανέκδοτο με την Express παράδοση, οφείλεται 101% στο Skroutz. Όσο και να προσπαθεί με κόλπα τύπου επιβράβευση Pro Seller στα καταστήματα να είναι συνεπής, πάλι δεν μπορεί να το καταφέρει στο 100%. Σας το αναφέρω γιατί πχ όταν εγώ έχω έτοιμες όλες τις παραγγελίες αλλά η μεταφορική έχει περάσει ήδη και δεν ξανά περνάει, τότε εμένα σαν κατάστημα δεν επηρεάζει τα στατιστικά μου καθώς ήμουν σωστός. Ο πελάτης όμως δεν το γνωρίζει και ξαφνικά του έρχεται ένα mail ότι η μέρα παράδοσης θα γίνει μετά από 1 ημέρα κτλπ. Για το Skroutzplus, προσωπικά σαν κατάστημα με 5000+ προϊόντα, δεν τρέχω ουτε μια προσφορά για Skroutz Plus μέλη. Δεν ξέρω τα στατιστικά που αναφέρει ο Skroutz, αλλά σε ότι είχα βάλει στο παρελθόν δεν μου έκανε απολύτως τίποτα. Τα δε Skroutz Coins, τα βάζω μόνο και μόνο για να κερδίσω το Buy Box το οποίο είναι αστείο. Ειλικρινά δεν ξέρω που πάει και που οδηγεί όλη αυτή η κατάσταση με την Plus συνδρομή, αλλά στο κατάστημα δεν έχει κανένα +, άρα σε συνέχεια και στον πελάτη. Αν τώρα όπως αρκετοί γράφουν ότι πάει από το κακό στο χειρότερο και τα μεταφορικά ε τότε κλείστε το. Τέλος, να πω και μια γενική άποψη μου για το θέμα Skroutz. Τα πράματα είναι αρκετά σοβαρά, καθώς οι χρεώσει ανεβαίνουν και δεν πέφτει τίποτα. Δεν ξέρω πως θα αλλάξει αυτό ή βασικά ξέρω αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Η αποχή των καταστημάτων από το Marketplace δεν είναι εφικτή καθώς πλέον είναι μεγάλο μέρος του τζίρου. Αρκετά μεγάλα καταστήματα το κάνουν, αλλά το κλειδί πιστέψτε με δεν είναι τα μεγάλα καταστήματα σαν ονόματα αλλά τα "μεγάλα" καταστήματα που είναι στο Skroutz. Πχ ο Moustakas εδώ και καιρό έχει βγει από τον Skroutz, αλλά ειλικρινά ο τζίρος που έκανε εκεί μέσα, πιστεύω ότι δεν αγγίζει ούτε το 10% του τζίρου στα καταστήματά του άρα χέστηκε ο Skroutz. Αν όμως ένα κατάστημα πχ τυχαία αναφέρω το gamescom (με 1000+ παραγγλίες όπως αναφέρει ο σκρουτζ την βδομάδα) ξαφνικά κάνει "επανάσταση", εκεί θέλω να δω τι θα γίνει. 4 1
mindreader Δημοσ. 14 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2024 19 hours ago, teoqq said: Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε. Το εξηγεις λιγο αυτο; Εγω συνηθως, ως αγοραστης μιλαω, συνηθως μπαινω στο skroutz, αλλα παντα επελεγα να ψωνιζω (εστω με redirection απο το skroutz) απο το ιδιο το καταστημα. Ομως, πλεον, βλεπω ολο και λιγοτερο να εχω την επιλογη αυτη. Πλεον, πολυ συχνα, ο μονος τροπος να ψωνισω οταν βλεπω κατι στο skroutz, ειναι μονο με το καλαθι του skroutz. Δεν ειναι κατι που μου αρεσει, αλλα δεν εχω αλλο τροπο. Τι ακριβως γινεται, τι συμβαινει; Βεβαια, φταινε, κατ'εμε, και τα καταστηματα. Σε προιον που ηθελα να παραγγειλω τωρα, το ειχε για αγορα και απο το ιδιο το καταστημα αλλα και μεσω skroutz. Ε, ο τυπος στο καταστημα, δεν εδινε δυνατοτητα αντικαταβολης. Μεσω skroutz ομως δινει!!!! Αναγκαστηκα να το αγορασω μεσω skroutz. Αρα κατ'εμε, πρεπει και τα μαγαζια να βοηθησουν τον εαυτο τους, προσθετοντας επιλογες, οχι μονο οτι τους βολευει. Boxnow, αντικαταβολη, paypal, βοηθουν ως επιλογες πολλους αγοραστες, αρα δεν μπορει να κανεις οτι τα αγνοεις, γιατι θα σε αγνοησουν και οι αγοραστες/πελατες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα