WebDevGr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Σου μιλάω ως άνθρωπος του χώρου που γνωρίζει τι απαιτείται για να στηθεί κάτι τέτοιο και κυρίως τι απαιτείται για να προωθηθεί κάτι τέτοιο. Κι εσύ μου λες ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που πιθανόν η σχέση τους με το online επιχειρείν είναι ότι κάποια στιγμή πούλησαν μερικά προϊόντα μέσα από το skroutz και θα πετύχουν εκεί που απέτυχαν άλλοι με δικά τους δίκτυα διανομής και σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα.. Τρέχα γύρευε. Καλή τύχη! Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2024 από WebDevGr 1
-netman- Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δεν καταλαβαινω... Ο ένας λέει τον ενοχλεί που κάποιο μαγαζί δεν έχει αντικαταβολή και είμαι σίγουρος ότι έχει ένα πορτοφόλι γεμάτο κάρτες, που τις χρησιμοποιεί καθημερινά. Ο άλλος λέει είναι κουραστικό να βάζεις τα στοιχεία σου σε κάθε αγορά από΄διαφορετικό κατάστημα, και για να το πει αυτό εχει πατήσει χαρακτήρες που θα χρειαζόταν να πατήσει σε 5 παραγγελίες. Έτερος φοβάται να βάλει τα στοιχεία όνομα-διεύθυνση-τηλέφωνο γιατί παραβιάζεται (ε?) το "απόρρητο" ενώ αυτα τα στοιχεία τα έχει δώσει σε gov-εταιρίες τηλεφωνίας-εταιρίες ενέργειας- ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ SΚROUTZ (!)- eshop εξωτερικού κλπ κλπ Νομίζω ότι έχει χαθεί η κοινή λογική. Κάνει και ζέστη... Διάβασα και για σάπια woocommerce eshops, λες και όσοι έχουν μεγάλα συστήματα παρέχουν ασφάλεια. p.s. κατάθεση σε τράπεζα ΜΟΝΟ αν ξέρετε το μαγαζί ή έχετε ψωνίσει ξανά. Και όχι μεγάλα ποσά.
manolis940 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 16 ώρες πριν, WebDevGr είπε Σου μιλάω ως άνθρωπος του χώρου που γνωρίζει τι απαιτείται για να στηθεί κάτι τέτοιο και κυρίως τι απαιτείται για να προωθηθεί κάτι τέτοιο. Κι εσύ μου λες ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που πιθανόν η σχέση τους με το online επιχειρείν είναι ότι κάποια στιγμή πούλησαν μερικά προϊόντα μέσα από το skroutz και θα πετύχουν εκεί που απέτυχαν άλλοι με δικά τους δίκτυα διανομής και σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα.. Τρέχα γύρευε. Καλή τύχη! Όχι δεν σου είπα αυτό. Σου είπα ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που γνωρίζουν από το αντικείμενο της ηλεκτρονικής πώλησης και εφόσον γνωρίζουν θα πληρώσουν έναν άνθρωπο - εταιρεία σαν εσένα που γνωρίζεις, έτσι ώστε να φτιάξουν αυτό το δίκτυο. Επίσης δεν μιλάμε για αποτυχημένους επαγγελματίες αλλά για επαγγελματίες που τους εκμεταλλεύεται η skorutz παίρνοντας τους τεράστια ποσοστά από τα κέρδη τους.
WebDevGr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 12 minutes ago, manolis940 said: Όχι δεν σου είπα αυτό. Σου είπα ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που γνωρίζουν από το αντικείμενο της ηλεκτρονικής πώλησης και εφόσον γνωρίζουν θα πληρώσουν έναν άνθρωπο - εταιρεία σαν εσένα που γνωρίζεις, έτσι ώστε να φτιάξουν αυτό το δίκτυο. Επίσης δεν μιλάμε για αποτυχημένους επαγγελματίες αλλά για επαγγελματίες που τους εκμεταλλεύεται η skorutz παίρνοντας τους τεράστια ποσοστά από τα κέρδη τους. Άλλο πράγμα το πουλάω προϊόντα μέσα από ένα πετυχημένο marketplace κι άλλο πράγμα το στήνω και προωθώ ένα marketplace. Το ότι χρησιμοποίησαν με επιτυχία ένα εργαλείο δεν σημαίνει ότι μπορούν να δημιουργήσουν με επιτυχία ένα παρόμοιο εργαλείο Το Skroutz αλλά και το Bestprice λόγω της ιστορικότητας τους (σχεδόν 20 και 25 χρόνια αντίστοιχα) αλλά και λόγω της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει είναι σχεδόν πάντα πρώτοι σε όλες τις αναζητήσεις. Δεν έχουν κανένα κόστος διαφήμισης στην Google και ταυτόχρονα έχουν εκατομμύρια backlinks από εκατοντάδες ιστοσελίδες και forums. Το Shopflix από την άλλη που δεν έχει ιστορικότητα ξοδεύει τρελά λεφτά σε διαφήμιση για να βγαίνει πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στην google. Κι όπως είπα και προηγουμένως το Shopflix μπορεί να διαφημιστεί δωρεάν σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας και σε ιστοσελίδες και εφημερίδες του ομίλου. Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις σε χαρτί το κόστος διαφήμισης ενός τέτοιους εγχειρήματος; Να υπολογίσεις πόσες χιλιάδες προϊόντα μπορεί να έχει ένα τέτοιο marketplace; Πόσοι όροι αναζήτησης μπορουν να παραχθούν για κάθε ένα προϊόν; Τι κόστος έχει το κάθε κλικ ανάλογα την κατηγορία και τον ανταγωνισμό; Και πόσες χιλιάδες κλικ μπορούν να γίνουν μόνο μέσα σε μια μέρα για να έχεις τις ανάλογες πωλήσεις (και προμήθεια) για να μπορέσει να είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο; Όπως είδες δεν μίλησα ούτε για κόστος κατασκευής, ούτε για κόστος υποδομών, ούτε για κόστος ανθρώπινου δυναμικού. Για χάρη της συζήτησης θα σου αναφέρω ότι η εταιρεία που συνεργάζομαι και η οποία είναι μια μεσαία εταιρεία στην τοπική αγοράς της Κρήτης, ξοδεύει τετραψήφιο ποσό την ημέρα σε διαφήμιση. Μπορεί να είναι σε πολύ ανταγωνιστικό τομέα αλλά οι στοχευμένες φράσεις κλειδιά στην αναζήτηση είναι 50-100 και όχι εκατοντάδες και χιλιάδες που μπορεί να στοχεύσει ένα marketplace. Αν κάνεις τις πράξεις να δεις τι έχει ξοδέψει σε ένα χρόνο μια εταιρεία και κάνεις την αναγωγή στο τι θα χρειαστεί να ξοδέψει ένα marketplace με δεκάδες ή και εκατοντάδες καταστήματα τα πρώτα χρόνια της ζωής του που δεν θα το ξέρει άνθρωπος και που θα πασχίζει να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google, θα καταλάβεις ότι τα νούμερα είναι εξωφρενικά ακόμη κι αν μαζευτούν 100 άνθρωποι για να τσοντάρουν. Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά, αλλά η σκληρή πραγματικότητα λέει άλλα. 1
teoqq Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei... Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο. 2
Arkin Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 32 λεπτά πριν, teoqq είπε Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei... Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο. Βλεπεις το προϊον βλεπεις τιμη και καταστημα. Το γραφεις στο google αν το βρεις καλυτερη τιμη καλως αλλιως γραφεις το προϊον με το καταστημα και το περνεις αμεσα απο εκει. Μηδεν προμηθεια για το skroutz μεταφορικα λογικα απο το καταστημα και στη χαμηλοτερη τιμη. 1
manolis940 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 13 ώρες πριν, WebDevGr είπε Άλλο πράγμα το πουλάω προϊόντα μέσα από ένα πετυχημένο marketplace κι άλλο πράγμα το στήνω και προωθώ ένα marketplace. Το ότι χρησιμοποίησαν με επιτυχία ένα εργαλείο δεν σημαίνει ότι μπορούν να δημιουργήσουν με επιτυχία ένα παρόμοιο εργαλείο Το Skroutz αλλά και το Bestprice λόγω της ιστορικότητας τους (σχεδόν 20 και 25 χρόνια αντίστοιχα) αλλά και λόγω της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει είναι σχεδόν πάντα πρώτοι σε όλες τις αναζητήσεις. Δεν έχουν κανένα κόστος διαφήμισης στην Google και ταυτόχρονα έχουν εκατομμύρια backlinks από εκατοντάδες ιστοσελίδες και forums. Το Shopflix από την άλλη που δεν έχει ιστορικότητα ξοδεύει τρελά λεφτά σε διαφήμιση για να βγαίνει πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στην google. Κι όπως είπα και προηγουμένως το Shopflix μπορεί να διαφημιστεί δωρεάν σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας και σε ιστοσελίδες και εφημερίδες του ομίλου. Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις σε χαρτί το κόστος διαφήμισης ενός τέτοιους εγχειρήματος; Να υπολογίσεις πόσες χιλιάδες προϊόντα μπορεί να έχει ένα τέτοιο marketplace; Πόσοι όροι αναζήτησης μπορουν να παραχθούν για κάθε ένα προϊόν; Τι κόστος έχει το κάθε κλικ ανάλογα την κατηγορία και τον ανταγωνισμό; Και πόσες χιλιάδες κλικ μπορούν να γίνουν μόνο μέσα σε μια μέρα για να έχεις τις ανάλογες πωλήσεις (και προμήθεια) για να μπορέσει να είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο; Όπως είδες δεν μίλησα ούτε για κόστος κατασκευής, ούτε για κόστος υποδομών, ούτε για κόστος ανθρώπινου δυναμικού. Για χάρη της συζήτησης θα σου αναφέρω ότι η εταιρεία που συνεργάζομαι και η οποία είναι μια μεσαία εταιρεία στην τοπική αγοράς της Κρήτης, ξοδεύει τετραψήφιο ποσό την ημέρα σε διαφήμιση. Μπορεί να είναι σε πολύ ανταγωνιστικό τομέα αλλά οι στοχευμένες φράσεις κλειδιά στην αναζήτηση είναι 50-100 και όχι εκατοντάδες και χιλιάδες που μπορεί να στοχεύσει ένα marketplace. Αν κάνεις τις πράξεις να δεις τι έχει ξοδέψει σε ένα χρόνο μια εταιρεία και κάνεις την αναγωγή στο τι θα χρειαστεί να ξοδέψει ένα marketplace με δεκάδες ή και εκατοντάδες καταστήματα τα πρώτα χρόνια της ζωής του που δεν θα το ξέρει άνθρωπος και που θα πασχίζει να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google, θα καταλάβεις ότι τα νούμερα είναι εξωφρενικά ακόμη κι αν μαζευτούν 100 άνθρωποι για να τσοντάρουν. Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά, αλλά η σκληρή πραγματικότητα λέει άλλα. Όλα αυτά τα καταστήματα έχουν μία πάρα πολύ ωραία λίστα που ονομάζεται newsletter. Με ένα σωστό promotion μπορούν να πάρουν να προσεγγίσουν μία μεγάλη μερίδα πελατών. Δεν είναι ο μοναδικός τρόπος να δώσεις χιλιάδες για να ανέβεις στην Google. Πιθανών κάποιος ασχολείται με στρατηγικές προώθησης θα έχει να προτείνει κάτι καλύτερο ακόμα. Το Shopflix δεν πετυχαίνει, διότι όσα λεφτά και να δώσει δεν πρόκειται ο πελάτης να ψωνίσει από αυτό το έκτρωμα. Η σελίδα μοιάζει με scam! 12 ώρες πριν, teoqq είπε Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei... Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο. Κοίτα, αν θέλεις την δική μου άποψη, γενικώς η κίνηση του skroutz να κόψει το redirection δεν είναι σε λάθος γραμμή, καθώς απλοποιεί αρκετά την διαδικασία της παραγγελίας, κάτι που εγώ σαν πελάτης το θέλω. Το λάθος είναι η εκμετάλλευση στα μεταφορικά.
WebDevGr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Μάλιστα. Το shopflix δεν μπορεί να πετύχει με τόση δωρεάν διαφήμιση αλλά θα πετύχετε εσείς με newsletters 🤣🤣 1 1
manolis940 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 40 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Μάλιστα. Το shopflix δεν μπορεί να πετύχει με τόση δωρεάν διαφήμιση αλλά θα πετύχετε εσείς με newsletters 🤣🤣 Πια ακριβώς δωρεάν διαφήμιση έχει το shopflix; Την γιαγιά που κάθεται και βλέπει τηλεόραση ή τον παππού που διαβάζει εφημερίδα; Για άνθρωπος που λες ότι ξέρεις με κάνεις και αναρωτιέμαι καθώς εμένα προσωπικά με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο πολλές φορές. Είναι και το αν ξέρεις να κάνεις καμπάνιες μέσω αυτού. Δεν τραβάει το κάθε email το ενδιαφέρον. Το εσείς επίσης που κολλάει; Διαβάζεις τι γράφω ή απλά έχει κολλήσει η βελόνα στο shopflix; Είπα εγώ πουθενά ότι έχω eshop; Τέλος πάντων όπως και να χει, η συζήτηση μεταξύ μας νομίζω ότι κουράζει και τους followers του post. Έβαλα μια ιδέα στο τραπέζι, ας την αξιολογήσουν εκείνοι που έχουν τέτοια καταστήματα και ας πράξουν όπως εκείνοι καταλαβαίνουν.
WebDevGr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Θα σου εξηγούσα πόσο αναποτελεσματικό αλλά κυρίως πόσο παράνομο είναι να χρησιμοποιείς λίστα πελατών, κι όχι newsletter γιατί περί αυτού πρόκειται, αλλά δεν θέλω να σου χαλάσω τη φαντασίωση. Τη μια λες σε έβγαλε ασπροπρόσωπο το newsletter. Την άλλη λες δεν έχεις eshop. Την παράλλη ψάχνεις ανθρώπους με eshop να επικοινωνήσουν μαζί σου. Ούτε εσύ ξέρεις τι είσαι και τι θέλεις, αλλά κυρίως γιατί τα γράφεις όλα αυτά σε ένα θέμα που αφορά το Skroutz Plus. Θα μου πεις έχει καύσωνα και δεν παλεύεται η ζέστη, αλλά τα κρύα ντουζ παιδιά βοηθάνε 😂 1
teoqq Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Καλημέρα σας. Γενικά ρε παιδιά λίγο ηρεμία, διακρίνω αρνητισμό μεταξύ μας που στην τελική πιστεύω όλοι θέλουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Εγώ πάντως θα πω ότι το κάθε promo έχει να κάνει με τον χώρο του καθενός και δεν είναι σε όλα τα είδη το ίδιο. Προσωπικά το newsletter μου είναι αδιάφορο, το ίδιο αδιάφορο όμως μου είναι και τα διάφορα promo με τρελά ποσά μου αναφέρουν κατά καιρούς για το google. Τη μόνη διαφήμιση που κάνω στο δικό μου είδος είναι facebook/instagram που μπροστά σε αυτά που πληρώνω δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που δίνουν. Για το shopflix δεν έχω ιδέα τη γίνεται από μέσα και τι αποφέρει, αλλά με την εικόνα που βλέπω είναι αστείο και δεν έχω καθόλου προσδοκίες. Σήμερα έχω meeting για ένα υποχρεωτικό training πριν ξεκινήσω στην πλατφόρμα τους. Αλλά μόνο 1-2 πράματα πραγκατικά που ρώτησα πχ για τις αποστολές και μου ανέφεραν ΜΙΑ και μόνο εταιρεία Courier, ήδη έχω επιβεβαιωθεί για το αρχάριο στάδιο που βρίσκονται. Για τον Skroutz, εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Το να στέλνουν πάντως σε βαθμό βομβαρδισμού mail για promo κτλπ, κάτι λέει. Επίσης, πριν κανα 5-6μηνο βάζανε στα καταστήματα και κάποιον "υπεύθυνο" με το να σε καλεί και να σε ακούει ή να σε προτείνει πράματα. Συζήτηση που είχα αναπτύξει, μου είχαν πει ότι όλα αυτα τα promo που κάνουν πχ 20% σε τάδε brand, 30% καλοκαιρινά κτλπ, πάνε ΑΠΑΤΑ μπροστά στο effort που δίνουν. Προφανώ πλέον αυτά τα άτομα δεν υπάρχουν πλέον και δεν υπάρχει επικοινωνία. Όπως δεν υπάρχουν και κάποιες εκπτώσεις σαν επιβράβευση στόχων που είχε για τα καταστήματα. Όλα αυτά εχουν πάει περίπατο...
stefanidisg Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Έχουν αρχίσει και μοιράζουν 5 ευρώ κουπόνια.
WebDevGr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, teoqq said: για τις αποστολές και μου ανέφεραν ΜΙΑ και μόνο εταιρεία Courier Χρησιμοποιούν μια μόνο εταιρεία courier (την CC) γιατί ανήκει στον ίδιο επιχειρηματία. Μάλιστα την αγόρασε πριν ανοίξει το Shopflix για ακριβώς αυτό το σκοπό. Οπότε λογικό (για αυτούς) να μην χρησιμοποιούν άλλη εταιρεία. Προσωπικά στο Shopflix δεν έχω κάνει ούτε δοκιμαστική παραγγελία. Ούτε καν όταν έχει δωρεάν μεταφορικά και έξτρα κουπόνι έκπτωσης. Δεν έχει καταφέρει να με πείσει και δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρει Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2024 από WebDevGr 1
CakeNet Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2024 2 ώρες πριν, WebDevGr είπε Χρησιμοποιούν μια μόνο εταιρεία courier (την CC) γιατί ανήκει στον ίδιο επιχειρηματία. Μάλιστα την αγόρασε πριν ανοίξει το Shopflix για ακριβώς αυτό το σκοπό. Οπότε λογικό (για αυτούς) να μην χρησιμοποιούν άλλη εταιρεία. Προσωπικά στο Shopflix δεν έχω κάνει ούτε δοκιμαστική παραγγελία. Ούτε καν όταν έχει δωρεάν μεταφορικά και έξτρα κουπόνι έκπτωσης. Δεν έχει καταφέρει να με πείσει και δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρει Σε βλέπω που υπερασπίζεσαι το Skroutz με τον τρόπο που το υπερασπίζεσαι και συγχρόνως παρατηρώ και το μένος σου με το Shopflix και πραγματικά αναρωτιέμαι για ποιον λόγο το κάνεις με τόσο σθένος εάν δεν είσαι τουλάχιστον μέτοχος στην εταιρεία; Φυσικά, είναι δύσκολο να φτάσει κανείς στο επίπεδο του Skroutz και θέλει τεράστια προσπάθεια, είναι πρώτο με τεράστια διαφορά από οτιδήποτε άλλο στον τομέα του στην χώρα μας, ΑΛΛΑ δεν μπορούμε να παραβλέπουμε ότι γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερο; Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν, να βγάζουμε απλά τον σκασμό και να δεχόμαστε ότι χειρότερο έρχεται χωρίς καμία αντίδραση, απλά επειδή είναι οι υπόλοιποι στην αγορά χειρότεροι; Μα αυτή η κακή καταναλωτική συνείδηση είναι αυτή που τους κάνει ακόμη χειρότερους, αυτή που σου λέει, μην αντιδράς, που αλλού θα πας; Θα κάτσεις εδώ και θα το πληρώσεις επειδή...δεν βαριέσαι μωρέ; Όλα εσείς θα τα πληρώσετε (καταναλωτές και συνεργάτες) για να είμαστε εμείς μάγκες και να το παίζουμε τιτανοτεράστια στελέχη! Εμένα προσωπικά με πονάει πολύ το γεγονός ότι γίνεται όλο και χειρότερη η υπηρεσία και από την άλλη είμαι σε μεγάλο δίλημμα αν θα πρέπει να ανανεώσω όταν λήξει η συνδρομή μου (γνωρίζοντας ότι θα ψωνίζω όλο και λιγότερο και παράλληλα όλο και περισσότερα άχρηστα αντικείμενα), ή εάν θα πρέπει να κρατηθώ έστω για κάποιο διάστημα ώστε να δείξω την διαφωνία μου (άσχετα εάν δεν θα πιάσει καθόλου τόπο). Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να έχουμε καταναλωτική συνείδηση, δεν μας προβληματίζει καθόλου το γεγονός ότι επειδή ακριβώς δε την έχουμε πληρώνουμε τις υψηλότερες τιμές σχεδόν στα πάντα; Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω την αντίδρασή σου στο να δημιουργηθεί από τον οποιονδήποτε μια νέα πλατφόρμα ώστε να υπάρξει στο μέλλον κάποιος ανταγωνισμός, κανένας δεν είπε ότι είναι εύκολο, όλοι το γνωρίζουμε ότι το όλο εγχείρημα θα χρειαστεί αρκετά χρόνια για να στηθεί και να εξελιχθεί, φυσικά και δεν θα γίνει από την μία ημέρα στην άλλη, αλλά σίγουρα μπορεί να γίνει με πολλές επιφυλάξεις και πολλές προϋποθέσεις (σύντομα και με λιγότερες αν συνεχίσει να γίνεται όλο και χειρότερο το Skroutz). Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω την ημιμάθεια σου σε περιγραφές περί διαφήμισης στην Google που δεν πληρώνει το Skroutz (και πως εμφανίζεται σε όλες τις αναζητήσεις σε περίοπτη θέση;) αλλά και στην δωρεάν διαφήμιση που θεωρείς ότι έχει το Shopflix στο κανάλι του ιδιοκτήτη...πραγματικά θεωρείς ότι 2 διαφορετικές εταιρείες του ομίλου έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν δωρεάν υπηρεσίες απλά και μόνο επειδή αγαπιούνται; Αρκετά φθηνότερα ναι, αλλά δωρεάν σε καμία περίπτωση, θεωρείς δηλαδή ότι δεν υπάρχουν άλλοι μέτοχοι να αντιδράσουν, είτε ότι εάν καταρρεύσει μία επιχείρηση θα καταρρεύσει αναγκαστικά ολόκληρος ο όμιλος; Χωρίς να είμαι σχετικός και μη γνωρίζοντας τίποτα, παραθέτω την απλή λογική! 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα