teoqq Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Σαν καταναλωτής αλλά και σαν μαγαζί θα σας πω ότι δεν υπάρχει Express παράδοση Skroutz. Αυτό που υπάρχει είναι η λειτουργία του κάθε μαγαζιού η οποία κάνει τη μεταφορά Express το 2024! Και τι εννοώ με αυτό: Αν εμένα μου γίνει μια παραγγελία και την ετοιμάσω μέσα σε 15 λεπτά, είτε η μεταφορική λέγεται Last Mile είτε ACS είτε ΕΛΤΑ Courier κτλπ και την παραλάβει την ίδια ημέρα τότε θα γίνει Express. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αναφέρομαι στη μεταφορά της μέχρι την περιοχή του πελάτη. Μετά για την παράδοση στο σπίτι του έχει να κάνει καθαρά με το τοπικό κατάστημα της μεταφορικής. Αν εγώ κάνω 2 ώρες να ετοιμασω μια παραγγελία και η μεταφορική όπως και να λέγεται έχει περάσει, τότε ο ίδιος ο Θεός να θέλει δεν θα παραδοθεί Express. Το είπα και σε προηγούμενα ποστ, αν ο πελάτης μου κάνει παραγγελία και η Last Mile/ACS κτλπ που συνεργάζεται ο Skroutz έχει περάσει, τότε το δέμα πάει για την επομένη αλλά ο πελάτης ακόμα νομίζει ότι εχει παραγγείλει με Express. Οπότε όλα τα προνόμια που δήθεν έχει ο Skroutz, στην ουσία προέρχονται από τα ίδια τα καταστήματα. Άμα το μαγαζί λέγεται JMTech (αν το λέω σωστά) δεν σε σώζει ούτε η ασφάλεια του Skroutz. 1
somt Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) το skroutz σου γραφει σε κάθε κατάστημα αν κάνει express και σου λεει "αν παραγγείλεις στις επόμενες 2 ώρες από εμένα θα παραλάβεις αύριο" κλπ οπότε θεωρώ ότι υπάρχει SLA με το κατάστημα για να το εμφανίσει ως express και ξέρει τι ώρα θα περάσει ο courier. τώρα ναι, shit happens καποιες φορές, ειναι καινούργια κολπα αυτά, θεωρώ με τον καιρό θα στρώσουν περισσότερο Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2024 από somt
teoqq Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Ας μην επεκταθώ το πώς παίρνουμε το expess τα καταστήματα γιατί στο τέλος θα με ψάχνουν! 😶🌫️ 1
GamingMaster424 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 On 29/07/2024 at 03:23, Dj_kourampies said: Μου έτυχε 2 φορές σε μια βδομάδα να μου στείλουν λάθος προιόν σε αγορά μέσω σκρούτζ, και θεωρώ και στις 2 ότι ήταν σκόπιμο από τα καταστήματα μήπως και περάσει έτσι. 1η περίπτωση βρεφικό κροκς σε λάθος χρώμα, το σωστό ο χρώμα ο συγκεκριμένος το πούλαγε ακριβότερα. 2η περίπτωση τρόμπα για φουσκωτά, ήθελα αποκλειστικά AC με μεγάλη αέρα, μου έστειλε παραπλήσια σε όψη για αυτοκίνητο και DC με πολύ μικρότερη ροή αέρα. Στη δεύτερη περίπτωση εννοείται θα τη πάρει πίσω χρησιμοποιημένη, δε πειράζει. Το σκρούτζ δέχεται την επιστροφή με τη μία, με επιστροφή χρημάτων όμως μετά τη παράδοση στο point. Ούτε κουπόνι, ούτε να μου βρει το σωστό προϊόν στη τιμή που πλήρωσα αρχικά. Όσο λίγο ασχολούνται με εμένα άλλο τόσο ασχολούνται και με τα καταστήματα να υποθέσω και γιαυτό προσπαθούν τέτοιες ματσακωνιές, ή ήμουν απλά άτυχος; Και σε εμένα το ίδιο, είχα αγοράσει σαμπουάν για το αμάξι 1L και μου έστειλαν τα 500mL. Λίγο ύποπτο πάντα τα λάθη να είναι υπέρ του καταστήματος. Και ως κερασάκι στην τούρτα ακύρωσε και η Skroutz το ραντεβού να το πάρει πίσω και τελικά η όλη διαδικασία κράτησε καμιά βδομάδα. Ο "παραδοσιακός" τρόπος πιο γρήγορος θα ήταν.
NiKoSmile Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, teoqq είπε Άμα το μαγαζί λέγεται JMTech (αν το λέω σωστά) δεν σε σώζει ούτε η ασφάλεια του Skroutz. Καλό είναι να μη λέγονται ανακρίβειες. Αυτό δεν ισχύει, γιατί το Skroutz Plus παρέχει ασφάλεια αγορών και εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Μπορείς για οποιοδήποτε λόγο θελήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν την παραλάβεις και θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω! Οπότε εξαλείφεται η παγίδα του περίμενε από μήνα σε μήνα για κάθε JMCTech & perishop. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2024 από NiKoSmile
teoqq Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 1 λεπτό πριν, NiKoSmile είπε Καλό είναι να μη λέγονται ανακρίβειες. Αυτό δεν ισχύει γιατί το Skroutz Plus παρέχει ασφάλεια αγορών και εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Μπορείς για οποιοδήποτε λόγο θελήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν την παραλάβεις και θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω! Καμία ανακρίβεια. Η ασφάλεια που αναφέρεις και η επιστροφή των χρημάτων υπάρχει και χωρίς Skroutz Plus. Ο πελάτης ακυρώνει όποτε θέλει την παραγγελία, είτε την έχω σκανάρει είτε την έχω στείλει και ο Skroutz του επιστρέφει τα χρήματα. Όλα αυτά τα κάνει και χωρίς το Skroutz Plus. Το κάνω ήδη εγώ σαν καταλανωτής και το κάνουν ήδη οι πελάτες μου. Παράδειγμα την Δευτέρα πελάτης μου που παρέλαβε προϊόν, τελικά του ήταν μικρό το μέγεθος και του είπα να κάνει από το διαχειριστικό επιστροφή λόγω υπαναχώρησης. Την ίδια ημέρα του έβγαλε mail ότι αύριο θα έρθει η Courier να πάρει το δέμα με 0 μεταφορικά. Εγώ το παρέλαβα την Τετάρτη και ο πελάτης πήρε τα χρήματα του πίσω. Καμία συνδρομή Plus δεν τον βοήθησε καθώς δεν είχε, όλα έγιναν σαν μια απλή παραγγελία ! 2
NiKoSmile Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, teoqq είπε Καμία ανακρίβεια. Η ασφάλεια που αναφέρεις και η επιστροφή των χρημάτων υπάρχει και χωρίς Skroutz Plus. Ο πελάτης ακυρώνει όποτε θέλει την παραγγελία, είτε την έχω σκανάρει είτε την έχω στείλει και ο Skroutz του επιστρέφει τα χρήματα. Όλα αυτά τα κάνει και χωρίς το Skroutz Plus. Το κάνω ήδη εγώ σαν καταλανωτής και το κάνουν ήδη οι πελάτες μου. Καταρχήν είμαστε στο νήμα για το skroutz Plus και αναφέρομαι στην ανακρίβεια και την παραπληροφόρηση που έδωσες παρακάτω. Για εξήγησε τώρα αυτό που είπες εδώ, έχεις δει περιπτώσεις να μη σε σώζει η ασφάλεια του skroutz Plus από καταστήματα τύπου JMCTech & perishop; 14 ώρες πριν, teoqq είπε Άμα το μαγαζί λέγεται JMTech (αν το λέω σωστά) δεν σε σώζει ούτε η ασφάλεια του Skroutz. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2024 από NiKoSmile
teoqq Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Καταρχήν είμαστε στο νήμα για το στο skroutz Plus και αναφέρομαι στην ανακρίβεια και την παραπληροφόρηση που έδωσες παρακάτω. Για εξήγησε τώρα αυτό που είπες εδώ, έχεις δει περιπτώσεις να μη σε σώζει η ασφάλεια του skroutz Plus από περιπτώσεις JMCTech & perishop; Αν πάρεις μόνο την πρόταση αυτή καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Αν δεις όλο το κείμενο μου τότε θα καταλάβεις ότι το αναφέρω ότι αν είναι να πέσεις σε κατάστημα παρόμοιο τότε θα έχεις το ίδιο πρόβλημα είτε με Σκρουτζ είτε χωρίς. Με λίγα λόγια δεν σου δίνει ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω από μια διαδικασία που μπορεί να κάνει από μόνος του μέσω της τράπεζας του ο καταναλωτής. Αυτό λέω. Ένα νήμα ολόκληρο για τo συγκεκριμένο κατάστημα διαβάζω για ανθρώπους που κάνατε διαδικασίες μόνοι τους για να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Αν δεν σου αρέσει η πρόταση που έγραψα ή παραπλανω κάποιον να την σβήσω. Αν τώρα διαβάζουμε μόνο την τελευταία πρόταση τότε με απλά ελληνικά λέω: Η ασφάλεια που σου παρέχει το Skroutz Plus είναι η ίδια ασφάλεια που έχεις σαν απλός χρήστης του Skroutz. Η οποία, δική μου άποψη, είναι η ίδια ασφάλεια που σου παρέχει το ίδιο κάθε κατάστημα από μόνο του και δεν σου την πουλάει με συνδρομή. Υγ: καμιά φορά τα μηνύματα παρεξηγούνται, δεν τα λέω αυτά με κάποιο συγκεκριμένο τόνο, μη με παρεξηγείς! Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2024 από teoqq
NiKoSmile Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 36 λεπτά πριν, teoqq είπε Αν πάρεις μόνο την πρόταση αυτή καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Αν δεις όλο το κείμενο μου τότε θα καταλάβεις ότι το αναφέρω ότι αν είναι να πέσεις σε κατάστημα παρόμοιο τότε θα έχεις το ίδιο πρόβλημα είτε με Σκρουτζ είτε χωρίς. Με λίγα λόγια δεν σου δίνει ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω από μια διαδικασία που μπορεί να κάνει από μόνος του μέσω της τράπεζας του ο καταναλωτής. Αυτό λέω. Ένα νήμα ολόκληρο για τo συγκεκριμένο κατάστημα διαβάζω για ανθρώπους που κάνατε διαδικασίες μόνοι τους για να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Αν δεν σου αρέσει η πρόταση που έγραψα ή παραπλανω κάποιον να την σβήσω. Αν τώρα διαβάζουμε μόνο την τελευταία πρόταση τότε με απλά ελληνικά λέω: Η ασφάλεια που σου παρέχει το Skroutz Plus είναι η ίδια ασφάλεια που έχεις σαν απλός χρήστης του Skroutz. Η οποία, δική μου άποψη, είναι η ίδια ασφάλεια που σου παρέχει το ίδιο κάθε κατάστημα από μόνο του και δεν σου την πουλάει με συνδρομή. Υγ: καμιά φορά τα μηνύματα παρεξηγούνται, δεν τα λέω αυτά με κάποιο συγκεκριμένο τόνο, μη με παρεξηγείς! Όχι μη σβήνεις τίποτα. Όπως είπες είναι η άποψή σου.
Mhlogiatros Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Χωρις να συμπαθω καθολου το skroutz - και καλα κανουν και οι καταστηματαρχες - καποιες καλυψεις τις ειχε γιατι ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι αυτοννοητο πια .....
achilles_g_ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 3 ώρες πριν, teoqq είπε Καμία ανακρίβεια. Η ασφάλεια που αναφέρεις και η επιστροφή των χρημάτων υπάρχει και χωρίς Skroutz Plus. Ο πελάτης ακυρώνει όποτε θέλει την παραγγελία, είτε την έχω σκανάρει είτε την έχω στείλει και ο Skroutz του επιστρέφει τα χρήματα. Όλα αυτά τα κάνει και χωρίς το Skroutz Plus. Το κάνω ήδη εγώ σαν καταλανωτής και το κάνουν ήδη οι πελάτες μου. Παράδειγμα την Δευτέρα πελάτης μου που παρέλαβε προϊόν, τελικά του ήταν μικρό το μέγεθος και του είπα να κάνει από το διαχειριστικό επιστροφή λόγω υπαναχώρησης. Την ίδια ημέρα του έβγαλε mail ότι αύριο θα έρθει η Courier να πάρει το δέμα με 0 μεταφορικά. Εγώ το παρέλαβα την Τετάρτη και ο πελάτης πήρε τα χρήματα του πίσω. Καμία συνδρομή Plus δεν τον βοήθησε καθώς δεν είχε, όλα έγιναν σαν μια απλή παραγγελία ! Έγινε από το καλάθι του skroutz; 1
teoqq Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2024 1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε Έγινε από το καλάθι του skroutz; Προφανώς, αφού δεν γύρισα εγώ τα χρήματα. Τα χρήματα δεν έφτασαν καν σε εμένα αφού ο Skroutz πληρώνει μετά από κάποιες ημέρες. Απλά όταν έγινε το αίτημα και η επιστροφή είπα τον πελάτη να μας ενημερώσει για να ξέρουμε ότι όλα είναι ΟΚ. Γενικά είναι κάτι που το ζητάω από τους πελάτες να επικοινωνούν σε τέτοια περιστατικά για να γνωρίζω και εγώ τη διαδικασία, δηλαδή πότε γυρίζει τα χρήματα ο Skroutz κτλπ.
1451 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 Είμαι κι εγώ μερικά χρόνια στο σκρουτζ πλας αλλά αυτή τη φορά δεν θα το συνεχίσω. Οι συνεχόμενες αυξήσεις στη τιμή για εμένα δεν δικαιολογούνται. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από όλα αλλά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη του να ανεβάζουν την τιμή κάθε χρόνο. 2
manolis940 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 48 λεπτά πριν, 1451 είπε Είμαι κι εγώ μερικά χρόνια στο σκρουτζ πλας αλλά αυτή τη φορά δεν θα το συνεχίσω. Οι συνεχόμενες αυξήσεις στη τιμή για εμένα δεν δικαιολογούνται. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από όλα αλλά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη του να ανεβάζουν την τιμή κάθε χρόνο. Σε ένα κόσμο που όλα ακριβαίνουν ίσως να έχει κάποιο νόημα για εμένα. Αυτό που δεν βγάζει νόημα είναι στο γιατί να ρίχνεις την ποιότητα των υπηρεσιών αφού έκανες και αύξηση. 3
Arkin Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, manolis940 είπε Σε ένα κόσμο που όλα ακριβαίνουν ίσως να έχει κάποιο νόημα για εμένα. Αυτό που δεν βγάζει νόημα είναι στο γιατί να ρίχνεις την ποιότητα των υπηρεσιών αφού έκανες και αύξηση. Εριξαν την ποιοτητα υπηρεσιων ανεβασαν και την τιμη απλα γιατι μπορουν. Η γιατι νομιζαν οτι θα μπορουσαν μιας και τωρα μας πληρωνουν για να εχουμε plus. Περιττο να πω απο τις 25 που πηρα το plus και εκανα την παραγγελια με το 5ευρω και τα σαμπουαν σε τιμη χωμα ουτε ξανα μπηκα να δω για να κανω αλλη παραγγελια. Τοσο πολυ εχουν πατωσει την υπηρεσια τους. Ουτε ολοι κανουμε καθημερινα αγορες ανω των 25 ευρω ποσο μαλλον απο ενα καταστημα που μπορει να εχει 1 προϊον που θελουμε φθηνο αλλα ολα τα αλλα πανακριβα. Δεν θα πανε ετσι μπροστα και την επομενη φορα παλι θα πρεπει να με πληρωσουν για να εχω plus για 1 μηνα αλλιως ουτε το σκεφτομαι. Κριμα αλλα ας βλεπουν τα χαλια τους που δεν χορταινουν με τα κερδη καθε χρονο και θελουν και αλλα και αλλα λες και ο κοσμος ειναι τραπεζα που γενναει λεφτα και δεν θα κοιταξει να γλιτωσει οτι μπορει σε τετοιες δυσκολες μερες των τελευταιων χρονων. Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2024 από Arkin 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα