Arkin Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, Billator είπε Βγάζει 1-3 κουπόνια (3 ή 5 ευρώ) για efood Και 1-3 κουπόνια (5ευρώ) Skroutz κάθε μήνα. Μερικές φορές κολλάει και μπορείς να κάνεις Redeem 2 φορές στην ίδια περίοδο την προσφορά και σου δίνει και δεύτερο κουπόνι. https://www.nbg.gr/el/next-by-nbg-diaxeirish-oikonomikwn/pws-kerdizeis-mesa-apo-to-next Αψογος να σε καλα θα το τσεκαρω αμεσα βολευει και με efood και καμια μικροαγορα απο skroutz χωρις Plus. 4 λεπτά πριν, Billator είπε Βγάζει 1-3 κουπόνια (3 ή 5 ευρώ) για efood Και 1-3 κουπόνια (5ευρώ) Skroutz κάθε μήνα. Μερικές φορές κολλάει και μπορείς να κάνεις Redeem 2 φορές στην ίδια περίοδο την προσφορά και σου δίνει και δεύτερο κουπόνι. https://www.nbg.gr/el/next-by-nbg-diaxeirish-oikonomikwn/pws-kerdizeis-mesa-apo-to-next Απο οτι βλεπω συνδεεις κανονικα λογαριασμο εθνικης και παιζεις μπαλιτσα? Εχω και απλο και εμπορικο θα βαλω τον απλο εννοειται να δω πως δουλευει. 1
Billator Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Arkin είπε Απο οτι βλεπω συνδεεις κανονικα λογαριασμο εθνικης και παιζεις μπαλιτσα? Εχω και απλο και εμπορικο θα βαλω τον απλο εννοειται να δω πως δουλευει. Ναι και εγώ τον απλό έχω, και αν υπάρχει και άλλος στο σπίτι στην ουσία όλα πάνε x2. Απλά συνήθως τα "βγάζει" εξαντλημένα, εγώ μπαίνω απλά σε random στιγμές μερικές φορές και τα πετυχαίνω. 9 λεπτά πριν, cyberguy είπε Τι σου προσφέρει η klarna που σε έκανε να ψωνίσεις από Σκρουτζ? 3 δόσεις χωρίς πιστωτική και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον χρήστη. (Πχ η TBI έχει fees για τον χρήστη) Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από Billator 1
Arkin Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 11 λεπτά πριν, Billator είπε Ναι και εγώ τον απλό έχω, και αν υπάρχει και άλλος στο σπίτι στην ουσία όλα πάνε x2. Απλά συνήθως τα "βγάζει" εξαντλημένα, εγώ μπαίνω απλά σε random στιγμές μερικές φορές και τα πετυχαίνω. 3 δόσεις χωρίς πιστωτική και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον χρήστη. (Πχ η TBI έχει fees για τον χρήστη) Το εκανα μολις συνδεσα αμεσα το λογαριασμο τον απλο με λεει champion στο Profile και μου εδωσε 50bits στην αρχη. Μπηκα σε μια κληρωση για 100 ευρω skroutz gift με 10bits βγαζει και καποιες ακομα αλλα efood η 5ευρω κουπονι δεν εχει. Θα την τσεκαρω μια φορα τη μερα εφοσον την ανανεωνουν συχνα. Μου αρεσε η εφαρμογη γρηγορη ευκολη κριμα δεν την ηξερα νωριτερα. Μπορω να συνδεσω στον ιδιο λογαριασμο και αλλο λογαριασμο εθνικης δηλαδη? Εχω 2 απλους και 1 εμπορικο. Στην εφαρμογη εκανα εγγραφη ομως κατευθειαν με τα στοιχεια απο τον ενα λογαριασμο μου. Αν γινεται να συνδεσω αμεσα και το δευτερο απλο που εχω τον εναν τον εχω για καθημερινες αγορες σουπερ κτλ τον αλλο για αγορες ιντερνετ και ο εμπορικος για τη δουλεια.
Billator Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Arkin είπε Το εκανα μολις συνδεσα αμεσα το λογαριασμο τον απλο με λεει champion στο Profile και μου εδωσε 50bits στην αρχη. Μπηκα σε μια κληρωση για 100 ευρω skroutz gift με 10bits βγαζει και καποιες ακομα αλλα efood η 5ευρω κουπονι δεν εχει. Θα την τσεκαρω μια φορα τη μερα εφοσον την ανανεωνουν συχνα. Μου αρεσε η εφαρμογη γρηγορη ευκολη κριμα δεν την ηξερα νωριτερα. Μπορω να συνδεσω στον ιδιο λογαριασμο και αλλο λογαριασμο εθνικης δηλαδη? Εχω 2 απλους και 1 εμπορικο. Στην εφαρμογη εκανα εγγραφη ομως κατευθειαν με τα στοιχεια απο τον ενα λογαριασμο μου. Αν γινεται να συνδεσω αμεσα και το δευτερο απλο που εχω τον εναν τον εχω για καθημερινες αγορες σουπερ κτλ τον αλλο για αγορες ιντερνετ και ο εμπορικος για τη δουλεια. Στις 8 του μήνα "έκλεισαν" τα πρώτα κουπόνια skroutz / efood του μήνα, τώρα περιμένουμε την επόμενη "φουρνιά" ,λογικά από Παρασκευή ή Δευτέρα, θα σου έρθει ειδοποίηση στο κινητό. Για αυτό δεν τα βλέπεις τώρα γιατί δεν υπάρχουν. Αυτά θα τα δεις στην καρτέλα "Προσφορές", υπάρχει χρέωση 0,05 λεπτά για να πάρεις το κουπόνι. Απλά όταν βγουν δεν θα είναι διαθέσιμα, αν μπαίνεις 1-2 φορές την ημέρα για να "τσεκάρεις" , 2-3 δευτερόλεπτα παίρνει, (μέσα στην περίοδο που λέει φυσικά) θα το πετύχεις 100% διαθέσιμα. Να σου πω την αλήθεια εγώ μόνο για τις προσφορές το χρησιμοποιώ το Next, οπότε δεν ασχολήθηκα με τα υπόλοιπα. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από Billator 1
Arkin Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 4 λεπτά πριν, Billator είπε Στις 8 του μήνα "έκλεισαν" τα πρώτα κουπόνια skroutz / efood του μήνα, τώρα περιμένουμε την επόμενη "φουρνιά" ,λογικά από Παρασκευή ή Δευτέρα, θα σου έρθει ειδοποίηση στο κινητό. Για αυτό δεν τα βλέπεις τώρα γιατί δεν υπάρχουν. Αυτά θα τα δεις στην καρτέλα "Προσφορές", υπάρχει χρέωση 0,05 λεπτά για να πάρεις το κουπόνι. Απλά όταν βγουν δεν θα είναι διαθέσιμα, αν μπαίνεις 1-2 φορές την ημέρα για να "τσεκάρεις" , 2-3 δευτερόλεπτα παίρνει, (μέσα στην περίοδο που λέει φυσικά) θα το πετύχεις 100% διαθέσιμα. Να σου πω την αλήθεια εγώ μόνο για τις προσφορές το χρησιμοποιώ το Next, οπότε δεν ασχολήθηκα με τα υπόλοιπα. Τελεια να και κατι καλο απο εθνικη που μας εχει ξεσκισει με τις προμηθειες. Για την συνδεση δευτερου λογαριασμου πριν γινεται μεσα απο το app παρολο που εχω κανει εγγραφη με το λογαριασμο εθνικης η ειναι κατι αλλο?
safridia Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 22 ώρες πριν, somt είπε τι σε εμποδιζει να στείλεις στο σκρουτζ τη σωστή παρατήρηση σου για να αφαιρέσουν την κριτική; στη θέση σου θα έκανα το πρώτο + επικοινωνία με τον πελάτη για να του εξηγησω ευγενικα πώς έχει Ειναι παραβιαση προσωπικων δεδομενων να κανει χρηση των στοιχειων που εχει ο καταστηματαρχης για να μας καλει και να κανει ψηστηρι στον πελατη να κατεβασει την αρνητικη κριτικη του. Τα δεδομενα αυτα (πχ τηλεφωνικος αριθμος) δωθηκαν για επικοινωνια για την παραγγελια η για την παραδοση της ΟΧΙ για να σε πρηζουν με παπαριες "σε παρακαλω σβησε την αρνητικη, θα σου δωσω κουπονια, δωρεαν προιοντα" η ακομη και απειλες οπως εχω ακουσει εγω. Καταλαβαινουμε καθολου; 3 1
somt Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 πρεπει να εχεις πρόβλημα αντίληψης για την αρνητική είπα να μιλήσει με το σκρουτζ, όχι να πρήξει κανέναν πελάτη με τον πελάτη να μιλήσει για να λύσει την μεταξύ τους παρεξηγηση (το να του λέει για αρνητικές κλπ ειναι στη φαντασια σου)
teoqq Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 52 λεπτά πριν, safridia είπε Ειναι παραβιαση προσωπικων δεδομενων να κανει χρηση των στοιχειων που εχει ο καταστηματαρχης για να μας καλει και να κανει ψηστηρι στον πελατη να κατεβασει την αρνητικη κριτικη του. Τα δεδομενα αυτα (πχ τηλεφωνικος αριθμος) δωθηκαν για επικοινωνια για την παραγγελια η για την παραδοση της ΟΧΙ για να σε πρηζουν με παπαριες "σε παρακαλω σβησε την αρνητικη, θα σου δωσω κουπονια, δωρεαν προιοντα" η ακομη και απειλες οπως εχω ακουσει εγω. Καταλαβαινουμε καθολου; Για τον Σκρουτζ μαλλον αναφέρεσαι, σωστα? Γιατι μεχρι τωρα αυτος πρήζει με ασταματητα mail κτλπ για κουπούνια. Εγω τι παραβιαση να κανω που δεν βλεπω καν το τηλεφωνο σου. Επειδη ομως μου πιανεις το ένα ακρο, να σου πιασω και εγω το αλλο ακρο: Οταν η παραγγελια σου καθυστερει, μην παιρνεις τηλεφωνο το καταστημα για να ρωτησεις που ειναι γιατι τοτε εγω (συμφωνα παντα με τον ΣΚρουτζ) πρεπει να στο κλεισω στην μαπα διοτι δεν εχω καμια υποχρέωση-ευθύνη να σε ενημερωσω για το οτιδηποτε. Μοναδικη μου υποχρεωση ειναι να εκτυπωσω το voucher και να δωσω το προϊον στον Courier. Οπότε παρε τηλεφωνο στο γνωστο-αγνωστο 215-215215215215215 και βγαλε ακρη. 1
nzeppos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Δεν είναι απαραίτητα "ψηστήρι" όμως. Μπορεί ο πελάτης να έχει δώσει αρνητική κριτική από λάθος ή παρανόηση/παρεξήγηση. Μπορεί το κατάστημα όντως να έκανε κάποιο λάθος και να θέλει να το διορθώσει. Μια άμεση επικοινωνία καμια φορά (όχι πάντα) είναι προτιμότερη από τα κατεβατά αντεγκλήσεων που διαβάζουμε κατά καιρούς στις κριτικές του Skroutz. Στην τελική τα πραγματικά "κακά" μαγαζιά ξεχωρίζουν από τις συστηματικές αρνητικές κριτικές, όχι από κάποιες σκόρπιες. Μπορεί να έτυχε αλλά τουλάχιστον εμένα τις λίγες φορές που με πήραν τηλέφωνο να συζητήσουμε κάποια αρνητική κρητική ή καθυστέρηση, ήταν πάντα ευγενείς και ειλικρινείς και δεν είχα πρόβλημα να την αφαιρέσω χωρίς να δωροδοκηθώ από κουπόνια ή οτιδήποτε. Μάλιστα τη μοναδική φορά που μου πρότειναν να αφαιρέσω την κριτική και να τους στείλω email για να μου δώσουν άλλο προϊόν δωρεάν και χωρίς να επιστρέψω το αρχικό, συμφώνησα αλλά τελικά δεν έστειλα ποτέ εκείνο το email. Χαλάλι τους. Τώρα αν το Skroutz δεν θέλει να μιλάνε απευθείας τα μαγαζιά με τους πελάτες, λογικά δεν είναι μόνο θέμα GDPR. Φαντάζομαι αποσκοπούν (και) στο να μην υπάρχει άμεση επικοινωνία, όπως κάνουν κάτι site με μάστορες, που σε παίρνουν τηλέφωνο αφού τελειώσει η εργασία και σε ρωτάνε πλαγίως αν ο μάστορας σου άφησε κανα προσωπικό του νούμερο (που υποτίθεται απαγορεύεται). Υποψιάζομαι ότι όλα αυτά δεν είναι σχεδόν ποτέ υπέρ του καταναλωτή, αλλά υπέρ του εκάστοτε μεσάζοντα. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από nzeppos 3
ardi21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Για να "κλεισει" το skroutz πρεπει να υπαρχει σοβαρος ανταγωνιστης. Και μακαρι να γινει. Αυτην την στιγμη ομως οι ανταγωνιστες του ειναι το bestprice και το shopflix. Tα συμπερασματα δικα σας. Κατα τ'αλλα το skroutz ανοιγει συνεχως αποθηκες, προσλαμβανει courier, βαζει skroutz points, στελνει σε ολη την Ευρωπη, εχει την μεγαλυτερη επισκεψιμοτητα στην Ελλαδα μετα απο Google και Facebook και εχει φτασει καμια 1000αρα υπαλληλους. Aυτο εμενα δεν μου φαινεται οτι "θα κλεισει". Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από ardi21
nek4d Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 hour ago, ardi21 said: Για να "κλεισει" το skroutz πρεπει να υπαρχει σοβαρος ανταγωνιστης. Και μακαρι να γινει. Αυτην την στιγμη ομως οι ανταγωνιστες του ειναι το bestprice και το shopflix. Tα συμπερασματα δικα σας. Κατα τ'αλλα το skroutz ανοιγει συνεχως αποθηκες, προσλαμβανει courier, βαζει skroutz points, στελνει σε ολη την Ευρωπη, εχει την μεγαλυτερη επισκεψιμοτητα στην Ελλαδα μετα απο Google και Facebook και εχει φτασει καμια 1000αρα υπαλληλους. Aυτο εμενα δεν μου φαινεται οτι "θα κλεισει". Γιατι 'να κλεισει'? Ειπε καποιος κατι τετοιο? Και να ειπωθηκε, απο που και ως που, 'θα κλεισει' κερδοφορα επιχειρηση?
ardi21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 19 minutes ago, nek4d said: Γιατι 'να κλεισει'? Ειπε καποιος κατι τετοιο? Και να ειπωθηκε, απο που και ως που, 'θα κλεισει' κερδοφορα επιχειρηση? Σε εισαγωγικά το κλείσει. Απλά κάποια από τα προηγούμενα μηνύματα άφησαν να εννοηθεί ότι θα υπάρξει πτώση. Εγώ το αντίθετο βλέπω να συμβαίνει και αυτό επεσήμανα.
boredmind Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Καλησπέρα Διάβασα τώρα τος 4 τελευταίες σελίδες και μου έπεσαν τα μαλλιά. Το skroutz δε κλείνει, με τη τελευταία εξαγορά πριν 3 χρόνια πήραν τόσο χρήμα που δε ξέρουν τι να το κάνουν, εξου και αγόρασαν μεταφορική βάζουν lockers ενίσχυση του προσωπικού και πολλά ακόμα. Για τις προμήθειες είναι... προσωπικά μιας και είμαι κατάστημα με άνω από 10 χρόνια μέσα είναι τρελά αυτά που ζητάνε και αναγκαστικά ανέβασα τιμές. Έτσι έχω κατάστημα για το skroutz και eshop με μειωμένες τιμές χωρίς τη προμήθεια. Οι παραγγελίες βέβαια είναι στο 90% από το καλάθι και ας είναι 10-14% πιο πάνω τα ίδια προϊόντα. Άρα ο καταναλωτής επιλέγει. Τελος ΔΕΝ έχει ανταγωνισμό γιατί απλά δεν μπορεί να μπει κάποια εταιρία, εδώ με τόση διαφήμιση το shopflix και πάλι δε πουλάει τπτ σε σχέση με το καλάθι του skroutz 1
nzeppos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εγώ ρε παιδιά γιατί στο 90% των προϊόντων που ψάχνω μέσω Google, οι τιμές είναι ίδιες είτε στο Skroutz Marketplace, είτε απευθείας στις σελίδες των eshops; Ακόμα και μαγαζιά που δεν πουλάνε μέσω Skroutz πολύ σπάνια να έχουν χαμηλότερη τιμή, σε σχεδόν οποιοδήποτε είδος προϊόντων (ακόμα κι αν έχουν, πάντα ισοσταθμίζεται από τη διαφορά στα μεταφορικά). Σπάνια να βρω κάτι να αξίζει εκτός Skroutz και μόνο για πολύ ειδικές κατηγορίες προϊόντων. Τόση γκίνια πια. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από nzeppos 1
somt Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) φίλε μια απ'τα ίδια, κι εγώ απ' τους ατυχους... πριν βαλω κάτι στο καλαθι του σκρουτζ κοιτάω το ίδιο προιόν σε bestprice/shopflix/ανταρτες του google/Πλαίσια και λοιπές αλυσίδες. Μια φορά βρηκα την web camera που έχω τώρα 45 στο σκρουτζ και το ίδιο καταστημα την ειχε 41 απ'το eshop του απευθείας (+3 μεταφορικά). Ναι σωθηκαμε... (τωρα ανέβηκε μαλιστα η τιμή) Επίσης νομιζουν οτι επειδή εχουμε plus για κάποιο λογο μας απαγορεύουν να κοιτάξουμε φθηνότερη οδό Το σκρουτζ πρέπει να καταλαβετε ότι πλεον αποτελεί τη βιτρινα του ελληνικου εμπορίου στο ιντερνετ, με την κυριολεκτική έννοια. Στο σκρουτζ "βγαινεις για shopping" για να δεις ΟΛΑ τα προιόντα της αγοράς και μετά διαλεγεις και την "αποθήκη" που θα κανει την αποστολή. Το αποθήκη δεν το λέω υποτιμητικά αλλά ως πραγματικό χωρο που βρίσκονται τα προϊόντα. Επίσης το σκρουτζ έχω παρατηρήσει ότι βλέπει ποια προϊόντα κινούνται πολύ και στοκάρει προκαταβολικά, οπότε οταν παραγγείλεις εχουν ήδη αποθεμα στο hub τους και ξεκινάει η αποστολή αμέσως. παίζει καλή μπάλα Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από somt
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα