Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έψαχνα για τους όρους του Hub αλλά δεν βρήκα τίποτα (δεν είμαι έμπορος). Λέω να αφήσω εδώ τον τιμοκατάλογο του Skroutz με τις προμήθειες σε περίπτωση που στο μέλλον το κρύψουν/αλλάξουν να υπάρχει ένα αρχείο να ανατρέξει όποιος θέλει. Για να λέμε: "Θυμάσαι κάτι εποχές που η προμήθεια στα σώβρακα ήταν μόνο 14% (τόσο είναι btw). Ωραίες εποχές!"

Τιμοκατάλογος screenshot

Επίσης τι παίζει με τα dark patterns στη σελίδα των εμπόρων (https://merchants.skroutz.gr/merchants). Εντάξει, ζητάς email χωρίς να το χρειάζεσαι για να το σπαμάρεις μετά. Όλοι το κάνουν. Αλλά γιατί ζητάς τζίρο αφού δεν το χρησιμοποιείς στον υπολογισμό του "εκτιμώμενου τζίρου"; Επίσης στο banner ακριβώς από πάνω λέει "το τελευταίο report με insights για την κατηγορία που σε αφορά" και είναι το ίδιο report, χωρίς καμία χρήσιμη πληροφορία και ασχέτως κατηγορίας που θα επιλέξεις (link για το report). Το email σου να πάρουνε και τους αρκεί.

spacer.png

 

 

report_pricelist_20240913-404-6tnbdmb25a5cf62f96a88cd09f.xls

 

Επεξ/σία από empyr3an
  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, empyr3an είπε

Έψαχνα για τους όρους του Hub αλλά δεν βρήκα τίποτα (δεν είμαι έμπορος). Λέω να αφήσω εδώ τον τιμοκατάλογο του Skroutz με τις προμήθειες σε περίπτωση που στο μέλλον το κρύψουν/αλλάξουν να υπάρχει ένα αρχείο να ανατρέξει όποιος θέλει. Για να λέμε: "Θυμάσαι κάτι εποχές που η προμήθεια στα σώβρακα ήταν μόνο 14% (τόσο είναι btw). Ωραίες εποχές!"

Τιμοκατάλογος screenshot

Επίσης τι παίζει με τα dark patterns στη σελίδα των εμπόρων (https://merchants.skroutz.gr/merchants). Εντάξει, ζητάς email χωρίς να το χρειάζεσαι για να το σπαμάρεις μετά. Όλοι το κάνουν. Αλλά γιατί ζητάς τζίρο αφού δεν το χρησιμοποιείς στον υπολογισμό του "εκτιμώμενου τζίρου"; Επίσης στο banner ακριβώς από πάνω λέει "το τελευταίο report με insights για την κατηγορία που σε αφορά" και είναι το ίδιο report, χωρίς καμία χρήσιμη πληροφορία και ασχέτως κατηγορίας που θα επιλέξεις (link για το report). Το email σου να πάρουνε και τους αρκεί.

spacer.png

 

 

report_pricelist_20240913-404-6tnbdmb25a5cf62f96a88cd09f.xls 465 kB · 4 downloads

 

Αυτές τις ημέρες το παρατήρησα και εγώ απλά δεν το έβλεπα καθώς είμαι συνέχεια συνδεμένος. Προφανώς και θέλουν το mail σου, αλλά και τα νούμερα τι ωραία που είναι ε? Κάτι σαν το plus που ακόμα και τώρα που δεν είμαι σου λέει τι όφελος είχες από τα μεταφορικά.

Δημοσ.

Τρομερά τα νούμερα 🤣. Ίσως γι' αυτό έχουν τις προμήθειες εκεί που τις έχουν, γιατί τα τσεπώνεται χοντρά εσείς οι έμποροι.

Εν τω μεταξύ ποιος έχει τόσες χιλιάδες κωδικούς σε MIA κατηγορία; Το slider το πήγα μόνο στο 1/3 του εύρους του και έδειχνε 30.000.

  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, empyr3an είπε

Εν τω μεταξύ ποιος έχει τόσες χιλιάδες κωδικούς σε MIA κατηγορία; Το slider το πήγα μόνο στο 1/3 του εύρους του και έδειχνε 30.000.

Ισως να το δουνε απο το aliexpress και να μπουνε κι αυτοι στο σκρουτζ, αχαστη ευκαιρια.

  • Haha 2
Δημοσ.
Στις 11/9/2024 στις 12:21 ΠΜ, somt είπε

αυτό το βλέπω πολυ συχνα να λέγεται γενικοτερα για τις επιχειρήσεις

τα λεφτά αυτά (η όποια επιχείρηση) δεν τα κανουν απαραίτητα σουβλακια και κότερα για να χορτάσουν περισσότερο... με αυτα χρηματοδοτούν την εξέλιξη του οργανισμου τους, τις καινούργιες ιδεες που θα υλοποιήσουν, τους περισσότερους υπαλληλους που θα προσλάβουν, την εξωστρεφεια σε χωρες του εξωτερικού (που θα φέρει χρήμα στην οικονομία μας)... και προφανως εχει την άνεση καθε μεγαλοστελεχος να ζει όπως επιθυμεί. Μπορεί όμως να κυκλοφορεί και με σακαράκα ξερω γω ή ένα πολυτελες hyundai, δεν ειναι δεδομένο οτι θέλει κότερα ελικόπτερα

Επειδή έχουμε κι εμείς μια σχέση με τα οικονομικά, σε πληροφορώ ότι οι επιχειρήσεις κερδίζουν μεγαλώνοντας την βάση τους είτε επεκτείνοντας το εύρος των δραστηριοτήτων τους, είτε επεκτείνοντας την δραστηριότητα στο εξωτερικό, είτε βρίσκοντας νέους τρόπους να προσφέρουν υπηρεσίες (το αναφέρω τελείως απλοποιημένα). 

Εδώ έχουμε κάτι διαφορετικό (όπως και σε οτιδήποτε πηγαίνει καλά, ειδικά στην Ελληνική αγορά) που αγγίζει τα όρια της αισχροκέρδειας!  Δεν έχω πει να μην κερδίζουν παραπάνω, όσο ευχαριστημένοι θα έμεναν οι πελάτες, τόσο περισσότερα θα κέρδιζαν και οι ίδιοι, απλά σε αυτές τις περιπτώσεις αγγίζουμε τα όρια της αφαίμαξης = πολλά κέρδη με λιγότερη δουλειά.  Αυτό με κάνει να αντιδρώ, ότι άλλο και να αναφέρετε είναι δικαιολογίες!

Στις 11/9/2024 στις 7:08 ΠΜ, nek4d είπε

Την τιμη της συνδρομης θα την πανε οσο θελουν και οσο τους συμφερει και σε οποιον καταναλωτη κανει, την κρατα. Οταν 'χαριζε' για 2 χρονια την συνδρομη (τον πρωτο χρονο σε τιμη γνωριμιας και τον δευτερο χρονο εντελως δωρεαν στην 'μαγικη' τιμη των 0,01 €), δεν την χαριζε γιατι τους συνεφερε, την χαρισε για να μπει στην καταναλωτικη συνειδηση ολων των Ελληνων αγοραστων. Φανταζομαι να εχει γινει πλεον απο ολους κατανοητο, οτι ο στοχος επετευχθη και δικαιωθηκαν οι επιλογες της διοικησης του σκρουτζ.
'Εσπειραν καλα το χωραφι' για 2 χρονια και τωρα θεριζουν τους καρπους για πολλαπλασια χρονια.
(για την συνδρομη εννοουμε τα 2 χρονια, διοτι γενικα ειναι πολυχρονη η παρουσια του σκρουτζ στην Ελλαδα, δεν ανοιξε προχθες).
Καπως ετσι δικαιολογουνται τα μεγαλα μπονους που ακουμε κατα καιρους να παιρνουν καποια στελεχη επιχειρησεων και μας φαινονται υπερβολικα ενω δεν ειναι, τα μεγαλα καραβια εχουν και μεγαλα μπονους, τα στελεχη του σκρουτζ που εμπνευστηκαν και εκτελεσαν αυτο το σχεδιο, πρεπει να/εχουν ηδη λαβει αμοιβη με μεγαλα μπονους, δεν μπηκαν μονο στην καταναλωτικη συνειδηση, μπηκαν και στο μαζικο συλλογικο ασυνειδητο 😆

Προσωπικα αδιαφορω για την γκρινια για την αυξηση της συνδρομης, διαβαζω μονο για τυχον αλλαγες στα δεδομενα της.
(Οσο θεωρω οτι με συμφερει, την κραταω, μαζι και τα οποια πλεονεκτηματα πιστευω οτι εχω αγοραζοντας απο εκει).
Βρισκω ομως θετικοτατο τις προσθηκες στις υπηρεσιες, υπαρχει εξελιξη και αναπτυξη, μπορει καποια να τα διακοψουν, μπορει καποια αλλα να γιγαντωθουν, παντως εξελισσονται, μεταβαλλονται, υπαρχει κινητικοτητα, μαζι και προσαρμογη στις δυναμικες συνθηκες της ανταγωνιστικης αγορας, αυτα ειναι σημαδια επιτυχιας.

Διαβασαμε κατα καιρους σχολια, για μικρο αμαζον, για αποθηκες δικες του εδω, κλπ κλπ, γιατι οχι βρε παιδια, μια ζωη θα τα 'σκαμε' στο αμαζον, ας προκοψει και μια Ελληνικη εταιρεια/προσπαθεια, στο κατω-κατω ανοιχτη ειναι η 'πιατσα', δεν ειδαμε και ουτε φαινεται στον οριζοντα οτι καποιος αλλος θα τα καταφερει καλυτερα (μακαρι να υπαρξει στο μελλον ετερη προταση), εε, ας προκοψει το σκρουτζ, ηταν δικαιο και εγινε πραξη 😉

1) Δεν έχω πάρει ποτέ δωρεάν ή εκπτωτική συνδρομή, δεν με ένοιαζε όμως αυτό, όπως και δεν θα με ενοχλούσε η αύξηση της συνδρομής εφόσον παρέμεναν τα προνόμια ως είχαν.  Συγκρίνοντας όμως το αρχικό πακέτο που είχα κλείσει στο ξεκίνημα με το σημερινό, είναι τουλάχιστον εξοργιστικές όλες αυτές οι αλλαγές.

2) Να πάρουν μπόνους τα στελέχη, να τους λούσουν με χρυσό, δεν έχω πρόβλημα, το κακό είναι ότι πλέον δίνουν μπόνους για την κάθε ανοησία που σκαρφίζεται κάποιος ενώ κάποτε έδιναν μπόνους για καινοτομίες! Τώρα έχουν χαλάσει ακόμη και τα φίλτρα αναζήτησης, ακόμη και τις ειδοποιήσεις που λαμβάναμε...εύγε, εξαιρετική δουλειά, ας δώσουν σε όλα τα στελέχη από μία έπαυλη λοιπόν απλά επειδή τα καταφέρνουν να έχουν έσοδα μην κάνοντας τίποτα πλέον!

3) Προς το παρόν, έχουμε Άμαζον από τα lidl (που μια χαρά είναι τα Lidl, απλά για χάρη της έκφρασης τα αναφέρω), απέχουμε πολύ να γίνουμε κάτι σαν Άμαζον! Και μόνο το γεγονός ότι παραλαμβάνεις από το Skroutz Hub προϊόντα μίας παραγγελίας σε 10 διαφορετικές συσκευασίες είναι εξαιρετικά ενοχλητικό με κάκιστο περιβαλλοντικό (και όχι μόνο) αποτύπωμα!

Στις 11/9/2024 στις 5:59 ΜΜ, boredmind είπε

Μη το λες αυτό, καθένας έχει δικαίωμα να μεγαλώσει την εταιρία του και καλά κάνει. Αν θα πετύχει η όχι αυτό είναι άλλο θέμα. Προς το παρόν πανε καλά και αυτό έχει σημασία. 

 

Τώρα εάν αυτό συμφέρει εμάς σαν κατάστημα ή όχι είναι άλλο θέμα καθώς και  είναι επιλογή μας αν θα είμαστε στο marketplace τους.

1) είμαι ιδιώτης, όχι κατάστημα.

2) Δεν ανέφερα κάπου ότι είναι κακό το να μεγαλώνει η εταιρεία, δεν έχω κατηγορήσει την κερδοφορία τους, αλλά το γεγονός ότι τους κάναμε μάγκες και μας το ανταποδίδουν με κάκιστο τρόπο είναι κάτι που μπορώ να το αξιολογήσω και να αποφασίσω εάν και πότε θα επιλέξω να ανανεώσω την συνδρομή μου όταν λήξει.

Στις 11/9/2024 στις 8:44 ΜΜ, NiKoSmile είπε

Το περίεργο είναι ότι ενώ έχεις τόσα παράπονα παραμένεις πελάτης. Εν πάση περιπτώσει πριν γκρινιάξεις εδώ είχες την δυνατότητα να στείλεις μήνυμα στον οδηγό!  Ούτε αυτό έκανες να υποθέσω... 🙃

Προφανώς κάποιοι είστε συνέταιροι είτε υπερβολικά θετικούληδες και δεν σας ενοχλεί το στήσιμο! Μου έχει τύχει πολλές φορές το σκηνικό να περιμένω κάποια παραλαβή, κι ενώ είμαι όλη μέρα στο γραφείο για πάνω από 10 ώρες, επιμένουν σχεδόν σε μόνιμη βάση να που παραδίδουν εκπρόθεσμα τα δέματα μου, είτε να αναβάλλονται για την επόμενη μέρα κι αυτό ενώ κάθισα παραπάνω στο γραφείο για να τους περιμένω! (αν και τις τελευταίες 2 εβδομάδες οφείλω να ομολογήσω ότι παρέλαβα σε φυσιολογικές ώρες, ίσως να μην ξεκίνησε ακόμη η μεγάλη κίνηση).

Κι όπως γράφουμε πολλές φορές, δείχνουμε ανεκτικότητα, μεγάλη ανεκτικότητα, ας μην παίζουν όμως με τα νεύρα μας γιατί η έπαρση φέρνει πολλά νευράκια και αν αρχίσουμε να φεύγουμε ένας ένας θα μας τρελάνουν στα newsletters και τις προσφορές! Οι περισσότεροι πύργοι γκρεμίστηκαν από μέσα, γι' αυτό να προσέχουν πως αντιμετωπίζουν τους πελάτες τώρα που πάνε ακόμη καλά τα πράγματα!

Στις 12/9/2024 στις 3:20 ΠΜ, nek4d είπε

Θα ηθελες να γινεις εσυ 'νταβατζης' στην θεση της booking?

1) Ναι. Αλλα δεν μπορω, οποτε καθομαι και την βριζω/ζηλευω κλπ

2) Οχι. Ειναι ποταπο και γι'αυτο της απευθυνομαι ετσι υποτιμητικα.

Και στις δυο περιπτωσεις, ο καθεις βρισκεται εκει που του αξιζει και εσυ και η Booking.
Η αγορα συνεχιζει να κινειται, το 'τερας' θα συνεχιζει να γιγαντωνεται και εσυ θα συνεχισεις να βριζεις, οι προοπτικες του καθενος ειναι προδιαγεγραμμενες απο τις επιλογες του.
Η ζωη συνεχιζει και ειναι ολοι ευχαριστημενοι...

+

Στις 12/9/2024 στις 7:56 ΠΜ, manolis940 είπε

Για να το πάρουμε ανάποδα και απλοποιημένα
Θα ήθελες να γίνεις εσύ αρχιμαφιόζος στην θέση του αρχιμαφιόζου;

  1. Ναι. Αλλά δεν μπορώ οπότε κάθομαι και βρίζω/ζηλεύω κτλ
  2. Όχι. Είναι ποταπό, είμαι εγκληματίας με συνείδηση.

Και στις δύο περιπτώσεις ο καθείς βρίκεται εκεί που του αξίζει και εσύ και ο αρχιμαφιόζος.

Γιατί τώρα αποκαλώ αρχιμαφιόζο την booking αλλά και το skroutz; Για την εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης στην αγορά.  Είναι μία κίνηση που όχι μόνο δεν κινεί την αγορά αλλά την καταστρέφει σιγά σιγά. Δίνεται τέτοια δύναμη σε εταιρείες όπου αύριο μπορούν να ανεβάσουν τις προμήθειες τους και θα συνεχίσουν να υπάρχουν γιατί καμία επιτροπή ανταγωνισμού και αισχροκέρδειας δεν κάνει κάτι γι αυτό. Ωστόσο δημιουργείται ένα καθεστώς όπου πλέον για να πουλήσει κάποιος θα πρέπει να το κάνει μέσω των αρχιμαφιόζων.

Απορώ συνέχεια ποιο είναι το όφελος σας να υπερασπίζεστε κάποια πράγματα που ούτε εσάς συμφέρουν με τόσο σθένος!

Φυσικά και δεν θα γκρινιάζουμε συνέχεια, φυσικά και θα κουνήσουμε το μαντήλι και θα φύγουμε κάποια στιγμή, κι αν θέλουν ας προσπαθήσουν να μας ξανακερδίσουν!

Προσωπικά τονίζω ότι δεν θα κάτσω να σκάσω κιόλας, μπορώ να ζήσω και με λιγότερα ψώνια.

Στις 12/9/2024 στις 6:35 ΜΜ, somt είπε

το σκρουτζ άλλαξε τον τροπο που ψωνίζουμε online στην Ελλάδα, στο μοντέλο του Amazon/marketplace και με πολλές δικές του πινελιές.

Ναι, όλα αυτά τα έκανε (οκ, Άμαζον δεν έγινε ακόμη, ίσως στο μέλλον), αλλά όλα αυτά μας τα παίρνει λίγα λίγα πίσω!

Σκέφτομαι, πως να είναι άραγε το Skroutz σε 5 χρόνια από σήμερα; Σε 10; Κι όλα αυτά, γιατί; Γιατί να γίνει μια πλατφόρμα που να πρέπει να μας απογοητεύει; (χωρίς να ξεχνάω ποτέ όλα τα θετικά που έχει, ακόμη!)

Στις 12/9/2024 στις 8:35 ΜΜ, WebDevGr είπε

Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν ζούμε στο 2000 και τα πάντα γίνονται μέσω web και app δεν σας φταίει το skroutz, booking, efood κλπ

Οι περισσότεροι δεν καταλάβατε τι έγινε το 2020 και πόσα πράγματα ψηφιοποιήθηκαν ακόμη και στην Ελλάδα 

Ξεχνάτε όμως ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε εξέλιξη μόνο το Skroutz και οι διάφορες πλατφόρμες! Εξελίχθηκε γενικότερα το λιανικό εμπόριο...και ναι, αν δεν κάτσουν να τους φάει το τέρας, δεν θα πεθάνουν, μπορούν να εξελιχθούν και μόνοι τους, όσοι το επιθυμούν και έχουν ανοιχτά τα μάτια τους και το μυαλό τους!

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, CakeNet είπε

κι ενώ είμαι όλη μέρα στο γραφείο για πάνω από 10 ώρες, επιμένουν σχεδόν σε μόνιμη βάση να που παραδίδουν εκπρόθεσμα τα δέματα μου, είτε να αναβάλλονται για την επόμενη μέρα κι αυτό ενώ κάθισα παραπάνω στο γραφείο για να τους περιμένω!

Φίλε έτσι είναι, θα περιμένεις και 10 ώρες στο γραφείο μέχρι να παραλάβεις. Δεν σκάβεις, απλά κάθεσαι και περιμένεις. Δεν θέλεις; είσαι τόσο ανυπόμονος; Πας και παραλαμβάνεις από το κατάστημα. Όσο και να διαμαρτύρεσαι κανείς courier δεν θα αγχωθεί για σένα ώστε να παραλάβεις εσύ πρώτος.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Φίλε έτσι είναι, θα περιμένεις και 10 ώρες στο γραφείο μέχρι να παραλάβεις. Δεν σκάβεις, απλά κάθεσαι και περιμένεις. Δεν θέλεις; είσαι τόσο ανυπόμονος; Πας και παραλαμβάνεις από το κατάστημα. Όσο και να διαμαρτύρεσαι κανείς courier δεν θα αγχωθεί για σένα ώστε να παραλάβεις εσύ πρώτος.

Αυτή η αναξιοπιστία των κουριερ είναι που οδήγησε στην τρομερή άνθηση του Boxnow. Οτιδήποτε άλλο είναι κατώτερη εμπειρία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, empyr3an είπε

Αυτή η αναξιοπιστία των κουριερ είναι που οδήγησε στην τρομερή άνθηση του Boxnow. Οτιδήποτε άλλο είναι κατώτερη εμπειρία.

Προφανώς, η ανικανότητα κάποιου άλλου σε συνάρτηση με τη δική σου σωστή λειτουργία είναι που σ βοηθάει στην ανάπτυξη. 

Μην πιάνετε τα άκρα, δεν είπε το παλικάρι να του φέρει μέσα στο χειμώνα το δέμα. Ζητάει αυτό που του λέει η ίδια η μεταφορική διαφορετικά ας σου πει το δέμα σου είναι εκεί έλα πάρτο. Προσωπικά μου κάνει εντύπωση που είναι η Last mile διότι μετά από αρκετές καθυστερήσεις συνήθως η παραγγελία ακυρώνεται.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, CakeNet είπε

Απορώ συνέχεια ποιο είναι το όφελος σας να υπερασπίζεστε κάποια πράγματα που ούτε εσάς συμφέρουν με τόσο σθένος!

Φυσικά και δεν θα γκρινιάζουμε συνέχεια, φυσικά και θα κουνήσουμε το μαντήλι και θα φύγουμε κάποια στιγμή, κι αν θέλουν ας προσπαθήσουν να μας ξανακερδίσουν!

Προσωπικά τονίζω ότι δεν θα κάτσω να σκάσω κιόλας, μπορώ να ζήσω και με λιγότερα ψώνια.

Τι ακριβώς υπερασπίστηκα; Μήπως έχεις κάνει λάθος quote ?

Δημοσ.

Παρεμβαίνω καθώς εδώ και καιρό παρακαλουθώ να λέγονται πολλά για το skroutz, Μάλιστα διαβάζω, ομολογώ, με έκπληξη πολλούς να υπερασπίζονται την συμπεριφορά του στο όνομα της "ελεύθερης" οικονομίας. 

Επιγραμματικά θα αναφέρω τα εξής:

1. Πράγματι το σκρουτζ έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο παρελθόν για την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και ωφέλησε τον καταναλωτή αλλα και τα καταστήματα. Αυτό ως το 2018 που άλλαξε την μετοχική του σύνθεση και ειδικά μετά το 2020 με την εξαγορά ποσοστού από CVC (επενδυτικό fund με πάνω από 180 δις ευρώ assets under management).

2. Από το 2018 και μετά η ηγετική ομάδα του σκρουτζ ονειρευόμενη την εταιρεία unicorn (με αποτίμηση πάνω από 1 δις) άλλαξε άρδην την τακτική της. Ειδικά μετά το deal με την CVC θεώρησε ότι ειναι σε τροχιά για το 1 δις και πίστεψε ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στην αγορά αυξάνοντας δραματικά τις προμήθειες, αλλάζοντας βίαια το μοντέλο της, εξωθώντας όποιο κατάστημα διαφωνεί με την νέα πολιτική της εκτός της πλατφόρμας, ακόμη και για καταστήματα που είχαν πάνω από δεκαετή παρουσία.

3. Από το 2020 και μέχρι σήμερα άλλαξε και την πολιτική της και προς τους καταναλωτές παρουσιάζοντας υπηρεσίες δελεαστικές στην αρχή και μετά από λίγο κάνοντας τους όρους όλο και πιο δυσμενείς για αυτούς. Το έχει κάνει, δε, τόσες φορές που είναι πια βέβαιο για όλους όσους παρακολουθούν την αγορά ότι κάθε φορά που προσφέρει "τυρί" λίγο μετά έρχεται η "φάκα". Παράδειγμα τελευταίο η συνδρομή Plus που την πρόσφερε 0,01 ευρώ και μετά με διάφορα τερτίπια κάνει όλο και πιο δύσκολη την ακύρωση ακόμη και της ανανέωσης. Για του λόγου το αληθές προσπαθείστε να βρείτε πλέον την επιλογή στην κάρτα σας "Ακύρωση συνδρομής" που εννοούσε ακύρωση ανανέωσης ενώ υπήρχε. Πηγαίνετε στην επικοινωνία να βρείτε τι πρέπει να κάνετε για να ακυρώσετε την συνδρομή σας και θα δείτε ότι δεν υπάρχει τρόπος να το κάνετε εντός πλατφόρμας παρά μόνο αν στείλετε email (δηλ. εκτός πλαφόρμας) με τους χρόνους που βολεύουν την skroutz. Σημ. Παρακαλώ όποιον γνωρίζει άλλον τρόπο μηχκά να μας τον υποδείξει.

4. Θα έλεγε κάποιος με όλα αυτά ότι το σκρουτζ αφού τα παίρνει χοντρά, θα έχει θετικά οικονομικά αποτελέσματα. ΟΧΙ δυστυχώς για τη διοίκηση (ως υπενθύμιση του ότι όποιος πάει για τα πολλά χάνει και τα λίγα). Το μοντέλο τους μέχρι σήμερα δείχνει σημεία κατάρρευσης της παραγωγικότητας ανα μονάδα εργασίας και της κερδοφορίας τους. Το 2022 για 1η φορά στην ιστορια της η Σκρουτζ παρουσίασε οργανική ΖΗΜΙΑ παρά την αύξηση των πωλήσεων και το χαράτσωμα με υψηλές προμήθειες καταστημάτων-καταναλωτών καθώς είναι πλέον μια κακά οργανωμένη εταιρεία που χάνει λεφτά διότι διοικείται λανθασμένα. Για το 2023 μάλιστα δείχνει ότι μάλλον συνεχίζεται η χρονιά κακών αποτελεσμάτων καθώς ακόμη δεν έχει δημοσιεύσει τα οικονομικά αποτελέσματα της πλην της Skroutz Last Mile (που ήταν κερδοφόρα και για αυτό την δημοσίευσαν εδώ και 2 μήνες). Αν διαψευστώ και βγάλει θετικά αποτελέσματα θα ζητήσω από το forum συγνώμη.

5. Σαν να μην έφτανε ότι αποτυγχάνει στις συνεργασίες της, στις σχέσεις της με τους καταναλωτές και στη κερδοφορία, η φήμη της στους εργαζόμενους (υποψήφιους για δουλειά) είναι κάκιστη (δείτε glassdoor 2.5 βαθμολογία). Δηλ. αποτυχία και ως εργασιακό περιβάλλον ειδικά για προσέλκυση ταλέντων.

Συμπεραίνω ότι το σκρουτζ είναι πια ένα μεγάλο (δεν αμφισβητώ το μεγάλο) καράβι που μπάζει νερά. Ακόμη λειτουργούν οι μηχανές και οι αντλίες αλλά είναι σε κρίσιμη κατάσταση κυρίως από πλευράς management (δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του management όταν μιλά με CVC που πλήρωσε αποτίμηση 200 εκ και αγόρασε όνειρα και υποσχέσεις μεγαλείου). Στην περιδίνηση που βρίσκεται θα συμπαρασύρει καταναλωτές και καταστηματα καθώς θα τα "σφιχταγκαλιάζει" όλο και περισσότερο στην προσπάθεια να τραβήξει ζωτική ενέργεια δηλ. κέρδη. Εύχομαι το management να συνέλθει και να επανέλθει στην κατάσταση προ του 2020 (και κυρίως προ του 2018) γιατί η Ελλάδα χρειάζεται μια υγιή εταιρεία με τον τότε χαρακτήρα.

Τέλος θα επισημάνω στους υπερασπιστές του ότι άλλο η ελεύθερη αγορά και άλλο ο άναρχος καπιταλισμός.

Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα όσοι δεν ξέρουν όλη την ιστορία.

  • Like 16
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Φίλε έτσι είναι, θα περιμένεις και 10 ώρες στο γραφείο μέχρι να παραλάβεις. Δεν σκάβεις, απλά κάθεσαι και περιμένεις. Δεν θέλεις; είσαι τόσο ανυπόμονος; Πας και παραλαμβάνεις από το κατάστημα. Όσο και να διαμαρτύρεσαι κανείς courier δεν θα αγχωθεί για σένα ώστε να παραλάβεις εσύ πρώτος.

Επειδή είσαι λίγο πανίβλαξ και δεν καταλαβαίνεις, εννοώ ότι παρότι είμαι για πάνω από 10 ώρες στο γραφείο, δεν έρχονται τελικά και αναβάλλεται η παράδοση! Τι δεν καταλαβαίνεις και τι ακριβώς προσπαθείς να δικαιολογήσεις;

12 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τι ακριβώς υπερασπίστηκα; Μήπως έχεις κάνει λάθος quote ?

Έχεις δίκιο, μέσα στις αναρτήσεις των ημερών που είχα να μπω, τάγκαρα και την δική σου ανάρτηση αντί κάποιου άλλου που θα ήθελα.

3 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Παρεμβαίνω καθώς εδώ και καιρό παρακαλουθώ να λέγονται πολλά για το skroutz, Μάλιστα διαβάζω, ομολογώ, με έκπληξη πολλούς να υπερασπίζονται την συμπεριφορά του στο όνομα της "ελεύθερης" οικονομίας. 

Επιγραμματικά θα αναφέρω τα εξής:

1. Πράγματι το σκρουτζ έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο παρελθόν για την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και ωφέλησε τον καταναλωτή αλλα και τα καταστήματα. Αυτό ως το 2018 που άλλαξε την μετοχική του σύνθεση και ειδικά μετά το 2020 με την εξαγορά ποσοστού από CVC (επενδυτικό fund με πάνω από 180 δις ευρώ assets under management).

2. Από το 2018 και μετά η ηγετική ομάδα του σκρουτζ ονειρευόμενη την εταιρεία unicorn (με αποτίμηση πάνω από 1 δις) άλλαξε άρδην την τακτική της. Ειδικά μετά το deal με την CVC θεώρησε ότι ειναι σε τροχιά για το 1 δις και πίστεψε ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στην αγορά αυξάνοντας δραματικά τις προμήθειες, αλλάζοντας βίαια το μοντέλο της, εξωθώντας όποιο κατάστημα διαφωνεί με την νέα πολιτική της εκτός της πλατφόρμας, ακόμη και για καταστήματα που είχαν πάνω από δεκαετή παρουσία.

3. Από το 2020 και μέχρι σήμερα άλλαξε και την πολιτική της και προς τους καταναλωτές παρουσιάζοντας υπηρεσίες δελεαστικές στην αρχή και μετά από λίγο κάνοντας τους όρους όλο και πιο δυσμενείς για αυτούς. Το έχει κάνει, δε, τόσες φορές που είναι πια βέβαιο για όλους όσους παρακολουθούν την αγορά ότι κάθε φορά που προσφέρει "τυρί" λίγο μετά έρχεται η "φάκα". Παράδειγμα τελευταίο η συνδρομή Plus που την πρόσφερε 0,01 ευρώ και μετά με διάφορα τερτίπια κάνει όλο και πιο δύσκολη την ακύρωση ακόμη και της ανανέωσης. Για του λόγου το αληθές προσπαθείστε να βρείτε πλέον την επιλογή στην κάρτα σας "Ακύρωση συνδρομής" που εννοούσε ακύρωση ανανέωσης ενώ υπήρχε. Πηγαίνετε στην επικοινωνία να βρείτε τι πρέπει να κάνετε για να ακυρώσετε την συνδρομή σας και θα δείτε ότι δεν υπάρχει τρόπος να το κάνετε εντός πλατφόρμας παρά μόνο αν στείλετε email (δηλ. εκτός πλαφόρμας) με τους χρόνους που βολεύουν την skroutz. Σημ. Παρακαλώ όποιον γνωρίζει άλλον τρόπο μηχκά να μας τον υποδείξει.

4. Θα έλεγε κάποιος με όλα αυτά ότι το σκρουτζ αφού τα παίρνει χοντρά, θα έχει θετικά οικονομικά αποτελέσματα. ΟΧΙ δυστυχώς για τη διοίκηση (ως υπενθύμιση του ότι όποιος πάει για τα πολλά χάνει και τα λίγα). Το μοντέλο τους μέχρι σήμερα δείχνει σημεία κατάρρευσης της παραγωγικότητας ανα μονάδα εργασίας και της κερδοφορίας τους. Το 2022 για 1η φορά στην ιστορια της η Σκρουτζ παρουσίασε οργανική ΖΗΜΙΑ παρά την αύξηση των πωλήσεων και το χαράτσωμα με υψηλές προμήθειες καταστημάτων-καταναλωτών καθώς είναι πλέον μια κακά οργανωμένη εταιρεία που χάνει λεφτά διότι διοικείται λανθασμένα. Για το 2023 μάλιστα δείχνει ότι μάλλον συνεχίζεται η χρονιά κακών αποτελεσμάτων καθώς ακόμη δεν έχει δημοσιεύσει τα οικονομικά αποτελέσματα της πλην της Skroutz Last Mile (που ήταν κερδοφόρα και για αυτό την δημοσίευσαν εδώ και 2 μήνες). Αν διαψευστώ και βγάλει θετικά αποτελέσματα θα ζητήσω από το forum συγνώμη.

5. Σαν να μην έφτανε ότι αποτυγχάνει στις συνεργασίες της, στις σχέσεις της με τους καταναλωτές και στη κερδοφορία, η φήμη της στους εργαζόμενους (υποψήφιους για δουλειά) είναι κάκιστη (δείτε glassdoor 2.5 βαθμολογία). Δηλ. αποτυχία και ως εργασιακό περιβάλλον ειδικά για προσέλκυση ταλέντων.

Συμπεραίνω ότι το σκρουτζ είναι πια ένα μεγάλο (δεν αμφισβητώ το μεγάλο) καράβι που μπάζει νερά. Ακόμη λειτουργούν οι μηχανές και οι αντλίες αλλά είναι σε κρίσιμη κατάσταση κυρίως από πλευράς management (δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του management όταν μιλά με CVC που πλήρωσε αποτίμηση 200 εκ και αγόρασε όνειρα και υποσχέσεις μεγαλείου). Στην περιδίνηση που βρίσκεται θα συμπαρασύρει καταναλωτές και καταστηματα καθώς θα τα "σφιχταγκαλιάζει" όλο και περισσότερο στην προσπάθεια να τραβήξει ζωτική ενέργεια δηλ. κέρδη. Εύχομαι το management να συνέλθει και να επανέλθει στην κατάσταση προ του 2020 (και κυρίως προ του 2018) γιατί η Ελλάδα χρειάζεται μια υγιή εταιρεία με τον τότε χαρακτήρα.

Τέλος θα επισημάνω στους υπερασπιστές του ότι άλλο η ελεύθερη αγορά και άλλο ο άναρχος καπιταλισμός.

Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα όσοι δεν ξέρουν όλη την ιστορία.

Σχετικά με την ακύρωση της συνδρομής, πηγαίνεις στο εικονίδιο δεξιά πάνω κι επιλέγεις στην 5η σειρά εκεί που λέει "Skroutz Plus", στη συνέχεια θα δεις στα δεξιά το σημείο που αναγράφει "Υπηρεσία Skroutz Plus" (που αναφέρει με μεγάλα γράμματα ότι είναι ενεργή) και στο κάτω μέρος επιλέγεις το σημείο που αναφέρει "Διαχείριση Συνδρομής".

Εκεί θα δεις κάπου στο κέντρο το σημείο που αναφέρει τον "Τρόπο Πληρωμής" κι ακριβώς από κάτω υπάρχει με μικρά γράμματα η επιλογή "Ακύρωση Συνδρομής".

 

Όσο για τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα, δεν μπορώ να το πιστέψω, σίγουρα καλύπτουν άλλα έξοδα, δεν μπορεί να τα παίρνεις τόσο χοντρά από τους πάντες, να είσαι επιτυχημένος (ο πρώτος στον κλάδο σου) και να μπαίνεις μέσα!  Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς παίζει, πρέπει να έχουν διώξει (ή αποχωρήσει) κάποια από τα "μεγάλα κεφάλια" της εταιρείας.  Δεν μπορεί να μην λαμβάνουμε ειδοποιήσεις εδώ και τόσους μήνες και να μην τους καίγεται καρφί, δεν μπορεί εδώ και πάνω από 1 χρόνο να χειροτερεύουν σε κάθε αναβάθμιση τα φίλτρα αναζήτησης και να μας κάνουν πιο δύσκολες τις αναζητήσεις τους.  Νομίζω ότι είτε κάποιος εκεί μέσα "τους αυτοκτονεί" είτε μόνα τους κάποια στελέχη αποφάσισαν "την αυτοκτονία" με σκοπό ίσως να διώξουν τους επενδυτές.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nova_centurion είπε

5. Σαν να μην έφτανε ότι αποτυγχάνει στις συνεργασίες της, στις σχέσεις της με τους καταναλωτές και στη κερδοφορία, η φήμη της στους εργαζόμενους (υποψήφιους για δουλειά) είναι κάκιστη (δείτε glassdoor 2.5 βαθμολογία). Δηλ. αποτυχία και ως εργασιακό περιβάλλον ειδικά για προσέλκυση ταλέντων.

Μόνο σε αυτό θα προσθέσω την δική μου άποψη-σκέψη.
Είχα κάνει παλιότερα 1-2 video-call με το προσωπικό και ήταν σε ένα γραφείο 1x1 (ούτε καν γραφείο) και μια σύνδεση άστα να πάνε. Πάνω στην συζήτηση τους έβγαινε και έκαναν αστεία με τις συνθήκες τους εκεί πέρα σαν να μου λέγανε εμείς κάνουμε αστεία αλλά στην πραγματικότητα κλαίμε.

Σχετικά με το προσωπικό θα ήθελα να μάθω τα νούμερα τους διότι παλιότερα υπηρχε στο διαχειριστικό ένα άτομο με όνομα και επίθετο μαζί με τηλέφωνο ο οποίος ήταν ο "υπεύθυνος" του καταστήματος. Μιλούσες για ότι χρειαζόσουν, σου έλεγε ιδέες κτλπ και σε ενημέρωνε για μελλοντικά promo ή ιδέες ανάπτυξης της σελίδα σας. Ξαφνικά τα ονόματα χάθηκαν, δεν υπάρχει ούτε καν τηλέφωνο και πλέον μιλάς με AI... πιο απρόσωπο πράμα δεν έχω δει. Δεν ξέρω αν τους διώξανε όλους οι απλά τους έβαλαν στις αποθήκες να πακετάρουν και να μεταφέρουν προϊόντα. Αν κάποιος μου έλεγε ότι αυτή τη στιγμή στο Skroutz καθημερινά (ΕΚΤΟΣ αποθήκες/last mile) απασχολούνται 5 άτομα, δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση. Ειλικρινά αυτό μου βγάζει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, CakeNet είπε

Σχετικά με την ακύρωση της συνδρομής, πηγαίνεις στο εικονίδιο δεξιά πάνω κι επιλέγεις στην 5η σειρά εκεί που λέει "Skroutz Plus", στη συνέχεια θα δεις στα δεξιά το σημείο που αναγράφει "Υπηρεσία Skroutz Plus" (που αναφέρει με μεγάλα γράμματα ότι είναι ενεργή) και στο κάτω μέρος επιλέγεις το σημείο που αναφέρει "Διαχείριση Συνδρομής".

Εκεί θα δεις κάπου στο κέντρο το σημείο που αναφέρει τον "Τρόπο Πληρωμής" κι ακριβώς από κάτω υπάρχει με μικρά γράμματα η επιλογή "Ακύρωση Συνδρομής".

Συγνώμη, αλλά η πληροφόρηση μου από φίλο σε μηνιαία ανανέωση δεν εμφανίζει καν Τροπο Πληρωμής πολλώ δε μάλλον Το Ακύρωση. Ισως 'αλλοι συμφορουμιτες σε μηναία συνδρομή μπορούν να μας πουν.

 

39 λεπτά πριν, CakeNet είπε

Όσο για τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα, δεν μπορώ να το πιστέψω, σίγουρα καλύπτουν άλλα έξοδα, δεν μπορεί να τα παίρνεις τόσο χοντρά από τους πάντες, να είσαι επιτυχημένος (ο πρώτος στον κλάδο σου) και να μπαίνεις μέσα!  Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς παίζει, πρέπει να έχουν διώξει (ή αποχωρήσει) κάποια από τα "μεγάλα κεφάλια" της εταιρείας.

Τα αρνητικά αποτελέσματα είναι επιβεβαιωμένα από τα επίσημα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία. Το management δεν έχει αλλάξει. Ο Δνων Σύμβουλος είναι ίδιος από παλιά. Οσο για το παιγνίδι που λες όταν έχεις απέναντι την CVC δηλ. ένα fund με τη δύναμη να μιλά απευθείας με τον Πρωθυπουργό της χώρας και με στελέχη οικονομικούς και νομικούς μικρο-παιχνίδια ΔΕΝ υπάρχουν. Θα σε φάνε, θα σε μασήσουν και θα σε φτύσουν πριν πεις κύμινο.

44 λεπτά πριν, CakeNet είπε

Νομίζω ότι είτε κάποιος εκεί μέσα "τους αυτοκτονεί" είτε μόνα τους κάποια στελέχη αποφάσισαν "την αυτοκτονία" με σκοπό ίσως να διώξουν τους επενδυτές

Λέγεται απώλεια προσανατολισμού και ελέγχου, προκύπτει δε από το κακό management.

Επεξ/σία από nova_centurion
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/9/2024 στις 7:20 ΜΜ, empyr3an είπε

Ίσως γι' αυτό έχουν τις προμήθειες εκεί που τις έχουν, γιατί τα τσεπώνεται χοντρά εσείς οι έμποροι.

 

nikos-xardalias-xardalias (2).gif

Οι ευκολιες πληρωνονται αδρα 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...