Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, mindreader said:

Το μυστηριο λυθηκε.

Ενω στο skroutz αφηνε μονο 1 τεμαχιο και ειχαν σελιδα εκτος marketplace κι εκει αφηνε 4 τεμαχια,

αφου εβαλα παραγγελια με 4 τεμαχια,

με καλεσαν και μου ειπαν οτι εχουν μονο 1 διαθεσιμο. Θα μου στειλουν το 1 και θα μου πιστωσουν τα υπολοιπα χρηματα.

Σωστα δεν αφηνε εντος skroutz, κακως αφηνε στη σελιδα τους! Πως τα καταφεραν ετσι;

Δεν είναι κάποιο μυστήριο,  στο σκρουτζ πρέπει να δηλώσουν απόθεμα,  αυτοί το δηλώνουν και το skroutz απο όσο ξέρω αν μετά ακυρώσει το κατάστημα   πέφτει και πεναλντι όποτε το προσέχουν.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, mindreader said:

Σωστα δεν αφηνε εντος skroutz, κακως αφηνε στη σελιδα τους! Πως τα καταφεραν ετσι;

16 minutes ago, sdikr said:

αν μετά ακυρώσει το κατάστημα   πέφτει και πεναλντι όποτε το προσέχουν

Νομίζω αυτός ήταν και ένας από τους πολύ σημαντικούς λόγους που "έπιασε" το Σκρουτζ. Παραδοσιακά ένας σημαντικός αριθμός ελληνικών eshops δήλωναν ό,τι διαθεσιμότητα και ποσότητα να 'ναι στο site τους.

Οπότε όταν έκανες μια παραγγελία και την πλήρωνες προκαταβολικά, ποτέ δεν ήσουν σίγουρος αν και πότε θα έρθει. Συχνά έπρεπε να προηγηθεί επικοινωνία με το μαγαζί αν είναι όντως διαθέσιμο το προϊόν ή το έχουν ξεχάσει στο site εδώ και κανα εξάμηνο χωρίς να έχουν απόθεμα. Γι' αυτό πολύς κόσμος προτιμούσε την αντικαταβολή σε τέτοιες περιπτώσεις και φαντάζομαι συνεχίζει να το κάνει.

Το Σκρουτζ πρακτικά ανάγκασε όλους αυτούς να τηρούν τα περί σωστής διαθεσιμότητας. Φυσικά ακόμα κι έτσι αρκετοί είχαν βρει τρόπους να το παρακάμπτουν, πχ. αφού έκανες την παραγγελία μέσω Σκρουτζ μετά σε έπαιρναν τηλέφωνο και με διάφορες δικαιολογίες προσπαθούσαν να σου εξηγήσουν γιατί δεν υπάρχει το προϊόν και ότι καλύτερα να ακυρώσεις ή να σου στείλουν κάτι άλλο αντίστοιχο κλπ.

Δεν είχα κανένα πρόβλημα να ακυρώσω από μόνος μου σε όσους έπαιρναν αμέσως και μου εξηγούσαν με πειστικό τρόπο τα πως και τα γιατί, ενώ παράλληλα τόνιζαν ότι θα έχουν το πέναλτι του Σκρουτζ. Στους υπόλοιπους όμως...

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/11/2024 στις 12:53 ΜΜ, CakeNet είπε

Εμένα πάντως, να τονίσω ότι παρότι πέρασε σχεδόν 1,5 μήνας από την ημέρα που έληξε η συνδρομή μου δεν μου έχουν στείλει ούτε ένα "μας έλειψες" αυτή τη φορά! Εάν μου έστελναν για παράδειγμα την προσφορά για παραλαβή από Skroutz Point με ελάχιστη παραγγελία στα 20 Ευρώ ίσως και να το σκεφτόμουν διαφορετικά (με όλα τα αρνητικά που έχουν προστεθεί όλο αυτό το τελευταίο διάστημα).

Μα, ισχύει ήδη χωρίς προσφορά το τελευταίο...

Στις 11/11/2024 στις 1:46 ΜΜ, sleepychris είπε

for the record, για αποστολη σε skroutz point και οχι στη πορτα, μου εδωσε δωρεαν μεταφορικα στα 20 ευρω και οχι στα 25.
δεν ξερω αν ειναι γενικη πρακτικη ή απλα ετυχε.
Untitled.jpg

Στις 11/11/2024 στις 1:53 ΜΜ, fmarkos είπε

Έχει αλλάξει η πολιτική, είχε έρθει και σχετικό email. Το έχουμε αναφέρει και εδώ μέσα. 25 στο σπίτι 20 στο skroutz point

 

Επεξ/σία από MSc CCDSP
  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 14/11/2024 στις 12:41 ΠΜ, Leon90 είπε

" Μας έλειψες φίλε CakeNet και για αυτό σου στέλνουμε την προσφορά για παραλαβή από Skroutz Point με ελάχιστη παραγγελία στα 20 Ευρώ ! "

Κανονικά έπρεπε να φτιάξω ένα account εδώ στο ινσομνια του τύπου "skroutz.gr" για να σου έγραφα αυτήν την απάντηση και να γινόμουν πιο πειστικός  ! χαχαχα :P

 

Ε, δώσε κάτι ακόμη τότε!

1 ώρα πριν, MSc CCDSP είπε

Μα, ισχύει ήδη χωρίς προσφορά το τελευταίο...

 

Μα εδώ μέσα το διάβασα, το θέμα είναι εάν ισχύει σε όλους.  Κι εφόσον ισχύει αλλά δεν το αναφέρουν κάπου, σημαίνει ότι ισχύει για κάποιο χρονικό διάστημα, είτε ότι ισχύει για περιορισμένο αριθμό χρηστών.

  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, CakeNet είπε

Μα εδώ μέσα το διάβασα, το θέμα είναι εάν ισχύει σε όλους.  Κι εφόσον ισχύει αλλά δεν το αναφέρουν κάπου, σημαίνει ότι ισχύει για κάποιο χρονικό διάστημα, είτε ότι ισχύει για περιορισμένο αριθμό χρηστών.

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411539675665-Skroutz-Plus-Δωρεάν-μεταφορικά-για-κάθε-επιμέρους-αποστολή-άνω-των-25

image.png.d47eb71164cc71a780f2eb6876fe1f75.png

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/11/2024 στις 4:44 ΜΜ, nzeppos είπε

Οπότε όταν έκανες μια παραγγελία και την πλήρωνες προκαταβολικά, ποτέ δεν ήσουν σίγουρος αν και πότε θα έρθει. Συχνά έπρεπε να προηγηθεί επικοινωνία με το μαγαζί αν είναι όντως διαθέσιμο το προϊόν ή το έχουν ξεχάσει στο site εδώ και κανα εξάμηνο χωρίς να έχουν απόθεμα.

Προσωπικα θεωρω αυτονοητο να επικοινωνησω απευθειας με το καταστημα για να βεβαιωθω οτι υπαρχει αποθεμα-ραφι στο προϊον που χρειαζομαι, αντι να βασιστω στο site ή ακομα χειροτερα σε μια πλατφορμα-μεσαζοντα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, lector είπε

Προσωπικα θεωρω αυτονοητο να επικοινωνησω απευθειας με το καταστημα για να βεβαιωθω οτι υπαρχει αποθεμα-ραφι στο προϊον που χρειαζομαι, αντι να βασιστω στο site ή ακομα χειροτερα σε μια πλατφορμα-μεσαζοντα.

Για μένα, σε καμία περίπτωση. Είτε θα έχει σωστή διαθεσιμότητα το μαγαζί στο site του ή στην πλατφόρμα, είτε θα φάει την ανάλογη κριτική μετά, είτε τους νοιάζει, είτε όχι. Δεν θα γυρίσουμε στα τηλέφωνα σε αυτή την εποχή. Σπάνια εξαίρεση κάτι που θέλω επειγόντως (αλλά πραγματικά σπάνια).

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είναι να αγοράσει κάποιος κάτι ακριβό/μεγάλο/ογκώδες/δυσεύρετο κλπ, είναι λογικό να πάρει πρώτα ένα τηλέφωνο να σιγουρευτεί για διαθεσιμότητα, τρόπους και χρόνους αποστολής κλπ. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που βάζει κάποιος αγορά με δόσεις, η παραγγελία τελικά ακυρώνεται λόγω μη διαθεσιμότητας και το ποσό καταλήγει να αποδεσμεύεται τμηματικά από τα όρια της κάρτας. 

Αλλά για τα υπόλοιπα καθημερινά προϊόντα νομίζω το τηλέφωνο είναι περιττό εφόσον η παραγγελία γίνεται μέσω Σκρουτζ. 

Δημοσ.

Και αν πάρεις τηλέφωνο σου πει έχω και μετά σου πει ότι τελικά ο προμηθευτής δεν έχει διαθεσιμότητα; Δεν σε εξασφαλίζει ούτε το τηλέφωνο.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

Για μένα, σε καμία περίπτωση. Είτε θα έχει σωστή διαθεσιμότητα το μαγαζί στο site του ή στην πλατφόρμα, είτε θα φάει την ανάλογη κριτική μετά, είτε τους νοιάζει, είτε όχι. Δεν θα γυρίσουμε στα τηλέφωνα σε αυτή την εποχή. Σπάνια εξαίρεση κάτι που θέλω επειγόντως (αλλά πραγματικά σπάνια).

Είτε εχει σωστή είτε όχι, όταν το Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα τότε δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος για αυτήν. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα στο Skroutz που αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα όταν το απόθεμα είναι 1 τεμάχιο και δεχόμαστε παραγγελία. Ενω εμείς το κάνουμε 0 (φαντάσου ακόμα και να το αφαιρέσω από τη σελίδα μου) τότε θα συνεχίζεται να εμφανίζεται στο Skroutz μέχρι να περάσει και να με σκανάρει.

Πες μου εσύ τώρα ποιος πρέπει να φάει την κριτική !

Ο Skroutz για να δώσει μια λύση σε αυτό σου λέει σύνδεσε ένα webhook στη σελίδα σου οπότε όταν γίνεται μια παραγγελία μέσω Skroutz τότε θα δημιουργεί και μια παραγγελία στη σελίδα σου έτσι ώστε να αφαιρεί το απόθεμα. Προσωπικά το έχω, αλλά μάντεψε?! Μπάζει από παντού, πχ παραγγελίες με Cargo δεν τις εμφανίζει ποτέ.

Με τα παραπάνω, δεν είμαι 100% υπέρ του να βαράς τηλέφωνα συνέχεια για τη διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα και το καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτό λίγο που μου έκανε να το αναλύσω είναι η ευκολία της αρνητικής κριτικής που είπες ότι θα κάνεις για μια διαθεσιμότητα που μπορεί να μην οφείλεται και στο κατάστημα. Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι θα το κάνεις χωρίς να δεις τι έγινε, απλά είπα να σου αναλύσω τι ακριβώς γίνεται δυστυχώς με τη διαθεσιμότητα.  Η αλήθεια είναι ότι μας κυνηγάει σε αυτό ο Skroutz και καλά κάνει και γι αυτό το έχει σαν απαραίτητο για να έχεις express παραδοση και το Pro Seller Badge.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, teoqq είπε

Είτε εχει σωστή είτε όχι, όταν το Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα τότε δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος για αυτήν. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα στο Skroutz που αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα όταν το απόθεμα είναι 1 τεμάχιο και δεχόμαστε παραγγελία. Ενω εμείς το κάνουμε 0 (φαντάσου ακόμα και να το αφαιρέσω από τη σελίδα μου) τότε θα συνεχίζεται να εμφανίζεται στο Skroutz μέχρι να περάσει και να με σκανάρει.

Πες μου εσύ τώρα ποιος πρέπει να φάει την κριτική !

Ο Skroutz για να δώσει μια λύση σε αυτό σου λέει σύνδεσε ένα webhook στη σελίδα σου οπότε όταν γίνεται μια παραγγελία μέσω Skroutz τότε θα δημιουργεί και μια παραγγελία στη σελίδα σου έτσι ώστε να αφαιρεί το απόθεμα. Προσωπικά το έχω, αλλά μάντεψε?! Μπάζει από παντού, πχ παραγγελίες με Cargo δεν τις εμφανίζει ποτέ.

Με τα παραπάνω, δεν είμαι 100% υπέρ του να βαράς τηλέφωνα συνέχεια για τη διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα και το καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτό λίγο που μου έκανε να το αναλύσω είναι η ευκολία της αρνητικής κριτικής που είπες ότι θα κάνεις για μια διαθεσιμότητα που μπορεί να μην οφείλεται και στο κατάστημα. Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι θα το κάνεις χωρίς να δεις τι έγινε, απλά είπα να σου αναλύσω τι ακριβώς γίνεται δυστυχώς με τη διαθεσιμότητα.  Η αλήθεια είναι ότι μας κυνηγάει σε αυτό ο Skroutz και καλά κάνει και γι αυτό το έχει σαν απαραίτητο για να έχεις express παραδοση και το Pro Seller Badge.

Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους;

Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό...

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε

Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους;

Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό...

Μόνο ένα Skroutzμαγαζο είναι 99% σωστό στη διαθεσιμότητα διότι το κατάστημα την βάζει τη διαθεσιμότητα μέσα από το panel του Skroutz και ο Skroutz αφαιρεί το τεμάχιο την ίδια στιγμή. Το 1% το βάζω όταν το κατάστημα γράφει ότι θέλει.

Αν έχει και σελίδα οπότε η διαθεσιμότητα γίνεται μέσω του xml τότε είναι αυτό που έγραψα. Αν έχει συνδέσει το κατάστημα ένα webhook στη σελίδα του τότε είναι πιο κοντά για την σωστή διαθεσιμότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω πως τρέχει και αν τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρες τύπου wordpress/opencart/prestashop κτλπ. Στη δική μου πλατφόρμα τρέχει σωστά σε ότι αφορά σε παραγγελίες με Courier και Last Mile αλλά όχι σε Cargo (ότι βγάζει δηλαδή για ογκώδη προϊόντα).


Αυτό με τη διαθεσιμότητα ήταν το μεγαλύτερο μου πρόβλημα στο παρελθόν, γιατί υπήρχε περίοδος που πχ είχα 1 τεμάχιο και 2 πελάτες κάνανε μέσα σε 5 λεπτά παραγγελίες. Αναγκαζόμουν και ακύρωνα την μια και έχανα από τα στατιστικά μου στο Skroutz. Τους το έλεγα σχεδόν κάθε βδομάδα-μήνα, με έγραφαν στα .... τους.

Και για να είμαι σωστός (τουλάχιστον με τα όσα ξέρω) ο Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα πχ  19:03 - 20:03 - 21:03 κτλπ και για περίοδους αυξημένης κίνησης δηλαδή τώρα βλέπω ότι περάνει ανά 30 λεπτά δηλαδή 19:35 - 20:05 - 20:35 κτλπ αλλά το τελευταίο το κάνει ΜΟΝΟ σε καταστήματα που βλέπει ότι έχουν κίνηση.

υγ: Το Bestprice για παράδειγμα (θα μπω να το κοιτάξω πιο μετά) θυμάμαι ότι το είχε σαν υπηρεσία το "Ανανέωση XML την ίδια στιγμή όποτε θες". Δηλαδή πλήρωνες μια συνδρομή και μπορούσες με ένα κουμπί να κάνεις την ίδια στιγμή ανανέωση. Απορώ πως αυτό δεν το έχει ο Skroutz χεχε

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

Για μένα, σε καμία περίπτωση. Είτε θα έχει σωστή διαθεσιμότητα το μαγαζί στο site του ή στην πλατφόρμα, είτε θα φάει την ανάλογη κριτική μετά, είτε τους νοιάζει, είτε όχι. Δεν θα γυρίσουμε στα τηλέφωνα σε αυτή την εποχή. Σπάνια εξαίρεση κάτι που θέλω επειγόντως (αλλά πραγματικά σπάνια).

ΟΚ, εχει να κανει με το τι σε ενδιαφερει περισσοτερο, να αγορασεις το προϊον ή να κανεις κακη κριτικη και να μεινεις χωρις προϊον. Ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του.

Το τηλεφωνο ειναι ο πιο αμεσος και αξιοπιστος (σχετικα) τροπος επικοινωνιας και η νοοτροπια του "να μη γυρισουμε στα τηλεφωνα" οδηγει τα καταστηματα και τις εταιρειες να χρησιμοποιουν μποτακια της δεκαρας και να μην υπαρχει πραγματικη εξυπηρετηση στον πελατη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λεμε για το skroutz, αλλα ειναι και τα ελληνικα μαγαζια, κατι επαγγελματιες....

Ηθελα κατι, εριξα μια ματια στο skroutz. Κακια συνηθεια που πρεπει να κοπει, κατσε να βαλω μονιμο tab το bestprice για να μη ξεχνιεμαι. Αν και η νεοτερη γενια, googlaρει και πεφτει πανω στο bestprice.

Το βρισκω λοιπον στο skroutz. Και λεω, δε βαριεσαι, ας παω να ψωνισω απευθειας απο τη σελιδα του καταστηματος. Διαβασα φυσικα και κριτικες στο skroutz κλπ.

Γιατι λεω την ιστοριουλα;

Γιατι ελαβα το προιον, ολα καλα, αλλα ενημερωση οτι εσταλη και tracking number, δεν μου ειχαν στειλει ποτε απο το καταστημα!!!!! Και παω στην acs να παραλαβω ενα φακελο με κατι εγγραφα, και μου λεει η κοπελα, 'εχετε να παραλαβετε, 2!'. Της λεω, 'α ναι;' Και ηταν ο φακελος που περιμενα, και το δεματακι που περιμενα μεν αλλα ποτε δεν με ενημερωσαν οτι το εστειλαν και με ποια courier.

Θα πεις, ρε φιλε, οκ, η δουλεια εγινε, αλλα που ειναι ο επαγγελματισμος των μικρομαγαζων; Δεν επρεπε να λαβω ενα mail με το tracking number; Ακομη και τωρα, μερες μετα, ποτε δεν το ελαβα!

Ειναι δυνατον, να μαθαινω απο....τυχη (ετυχε και πηγα για κατι αλλο, στη συγκεκριμενη courier), οτι ηρθε το δεμα μου;

Δηλαδη, κατι τετοια λες, και απο την αλλη λες, νταβας μεν το skroutz, αλλα τους αναγκαζει να λειτουργουν με καποιους κανονες....

Ειμαι υπερ της αγορας απευθειας απο τα μαγαζια, αλλα οι περισσοτεροι οταν ειναι 'αμαντρωτοι', λειτουργουν σαν πανηγυριτζιδες....

Και η δικαιολόγια 'το ξεχασαν', δεν ειναι σοβαρη....

Κριμα....

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 minutes ago, mindreader said:

Λεμε για το skroutz, αλλα ειναι και τα ελληνικα μαγαζια, κατι επαγγελματιες....

...
Δηλαδη, κατι τετοια λες, και απο την αλλη λες, νταβας μεν το skroutz, αλλα τους αναγκαζει να λειτουργουν με καποιους κανονες....

Ειμαι υπερ της αγορας απευθειας απο τα μαγαζια, αλλα οι περισσοτεροι οταν ειναι 'αμαντρωτοι', λειτουργουν σαν πανηγυριτζιδες....

Και η δικαιολόγια 'το ξεχασαν', δεν ειναι σοβαρη....

Κριμα....

Σωστο αλλα συμβαινουν ακομη και μεσω σκρουτζ παρομοιες βλακειες, πχ παρηγγειλα κατι μνημες απο το πιο φθηνο μαγαζι μεσω σκρουτζ, με παραδοση εως 30 μερες, λεω οκ, δεν βιαζομαι, ε, στις 30 μερες εριξαν ακυρο!
Ειπαμε δεν βιαζομαι, αλλα οχι και να ξαναμπαινω στην διαδικασια αναζητησης/παραγγελιας απο την αρχη μετα απο ενα μηνα.
Αξιολογηση στο μαγαζι δεν μου βγαζει, γιατι δεν εκτελεστηκε καμια παραγγελια.
Φαουλ του σκρουτζ, αυτα τα μαγαζια πρεπει να μπορουν να τα μαυριζουν οι πελατες, να ενημερωνονται οι υπολοιποι, οχι να νομιζουν οτι παραγγελνουν απο ενα καλο μαγαζι με καλες αξιολογησεις. Γιατι ετσι φαινεται στο σκρουτζ, ενω πιθανοτατα το μαγαζι κανει τα ιδια σε ολους, απλο συστημα, αφου κανεις δεν μπορει να το αξιολογησει αρνητικα.
Και εχει γεμισει με τετοια μαγαζια, παραγγελνεις χωρις καμια καλυψη απο το σκρουτζ, εκτος της επιστροφης χρηματων.
Καμια αξιοπιστια λοιπον και στις παραγγελιες μεσω σκρουτζ.
Και που βλεπεις το στοκ και τις τιμες και τον χρονο παραδοσης, ειναι σαν να μην υπαρχουν, δεν ισχυουν, οτι θελουν κανουν.

Επεξ/σία από nek4d
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...