Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Απλά κανείς δεν έχει αποθήκη και παριστάνουν τους εμπόρους.

ισχύει. Δε συμφέρει κιολας πολλές φορές να έχεις αποθήκη.

Το ξέρω και από γνωστό. Δεν είναι στο skroutz αλλά δεν έχει σημασία. Μόλις γίνει η παραγγελία ψάχνει να βρει ανάμεσα στους προμηθευτές του ποιος το δίνει φθηνότερα τη δεδομένη στιγμή, να το παραγγείλει και να σταλθεί

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


 

5 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂

Αυτούς που λες μπορείς πολύ εύκολα να τους "μαυρίσεις" μέσω της κριτικής που σου δίνει ο Skroutz. Κριτική για μη ολοκληρωμένη παραγγελία μπορείς να κάνεις διότι εγώ προσωπικά έχω δεχθεί. Αν το κατάστημα κάνει ένα ticket και πει ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία και ανάλογα το περιστατικό τότε ο Skroutz μπορεί να την αφαιρέσει.

Επίσης, την όλη ταλαιπωρία που τράβηξες για να πουμε ολη την αλήθεια φταίει και ο ίδιος ο Skroutz. Ο λόγος είναι ότι αυτός ο μπακάλης που λες που δεν έχει ενημερώσει την αποθήκη του, ο Skroutz του κάνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ αποδοχή την παραγγελία με αποτέλεσμα εκεί που θα ακύρωνε την παραγγελία το ίδιο λεπτό, σε αναγκάζει να περιμένεις 1-2-3-4 ημέρες μέχρι ο μπακάλης να πατήσει απόρριψη. Επίσης ο Skroutz είναι αυτός που δεν κάνει κανέναν έλεγχο στους μπακάληδες και τους αφήνει ακόμα να υπάρχουν μέσα στο Skroutz και μάντεψε γιατί, διότι ακόμα και ΑΚΥΡΩΣΗ να κανει το κατάστημα ΠΛΕΟΝ την προμήθεια την παίρνει κανονικά.

Άρα φταίει ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο μπακάλης αλλά και η πλατφόρμα που λέγεται Skroutz και αφήνει τον μπακάλη έχει και αυτή μερίδιο ευθύνης.

Το να κάτσω να πω πως με ένα τηλέφωνο δεν θα περίμενες ούτε μισή ημέρα δεν χρειάζεται καθώς όλα τα θέλουμε αυτόματα και στο πιάτο μας.

Από τότε που έβγαλε ο Skroutz το badge "Pro Seller" που σημαίνει ότι έχεις αποδοχή το 95% των παραγγελιών, ειλικρινά στο λέω, ότι το έχω σαν κατάστημα. Τα κενά όμως που έχει ακόμα ο Skroutz είναι άπειρα.
ΠΧ σήμερα πήρα παραγγελία σε αποκριάτικη στολή 2 τεμαχίων ενώ το XML μου ήταν ΟΛΟΣΩΣΤΟ με 1 τεμάχιο.
Μάντεψε τι έγινε... Έκανα ακύρωση παραγγελίας και ο Skroutz μου πήρε 5.05€.

Φανταστικά!

edit: Για να μην παρεξηγηθώ, δεν δικαιολογώ αυτούς τους μπακάληδες αλλά πίστεψε με πως αυτοί δεν ασχολούνται και δεν τους νοιάζει καν η χρέωση του Skroutz. Αυτοί που κράζουν την όποια προμήθεια κτλπ κτλπ (από καταστήματα αναφέρομαι) είναι αυτοί που πραγματικά ασχολούνται σωστά και επαγγελματικά καθώς δέχονται πολλές παραγγελίες και για να δέχονται σημαίνει ότι ανανεώνουν σωστά το XML τους.

Επεξ/σία από teoqq
  • Like 2
Δημοσ.

να ρωτήσω... όταν έχουμε βάλει ένα προϊόν αξίας 15€ για  δωρεάν παραλαβή από Σκρουτζ ποιντ αλλά έρχεται μήνυμα ότι είναι σε αναζήτησή κενής θυρίδας κι αν θελουμε να μας το φέρει σπίτι για πιο γρήγορα. Αν κάνω την αλλαγή κι επιλέξω το σπίτι θα χρεωθώ τα +3€ σταλτικα; 

Δημοσ.
2 hours ago, ksessalonikios said:

να ρωτήσω... όταν έχουμε βάλει ένα προϊόν αξίας 15€ για  δωρεάν παραλαβή από Σκρουτζ ποιντ αλλά έρχεται μήνυμα ότι είναι σε αναζήτησή κενής θυρίδας κι αν θελουμε να μας το φέρει σπίτι για πιο γρήγορα. Αν κάνω την αλλαγή κι επιλέξω το σπίτι θα χρεωθώ τα +3€ σταλτικα; 

Χωρίς χρέωση.
Έχει συμβεί σε εμένα. παράγγειλα 2 κουτιά ρολά ταμειακής. Επειδή και καλά δε χωρούσαν σε θυρίδα λογω μεγέθους (αν τα κολλούσες δίπλα δίπλα χωρούσαν αλλά οκ) μου τα έφεραν στη διευθυνση μου, χωρίς χρέωση. 2 φορές μου συνέβη το ίδιο

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/2/2025 στις 3:14 ΜΜ, WebDevGr είπε

Με τα προγράμματα αποθήκης που υπάρχουν σήμερα είναι αστείο να μιλάμε για ενημέρωση διαθεσιμότητας. 

Απλά κανείς δεν έχει αποθήκη και παριστάνουν τους εμπόρους.

Έχει την δυνατότητα το skroutz να ανανεώνεις το απόθεμα σου κάθε λεπτό η δευτερόλεπτο στέλνοντας νέο XML κάθε φορά που φεύγει κάτι απ' την αποθήκη σου ή μπορείς να στείλεις XML  μία φορά την μέρα; Μην ξεχνάμε ότι πολλοί έχουν και φυσικά καταστήματα οπότε ένα δεν υπάρχει live ενημέρωση κάτι που χθες το βράδυ υπήρχε στην αποθήκη, σήμερα το πρωί στις 11:00 μπορεί κάποιος να το αγόρασε.

Ας πούμε βέβαια ότι υπάρχει η δυνατότητα. Η απόκτηση ενός προγράμματος αποθήκης έχει κάποιο κόστος το οποίο θα το βάλεις αν θέλεις να έχεις σωστή αποθήκη όχι μόνο για το skroutz αλλά γενικότερα για το κατάστημα σου. Μία γέφυρα όμως του προγράμματος αποθήκης με το skroutz μπορεί να στοιχίσει αρκετά χιλιάδες ευρώ που ένα μικρό κατάστημα να μην έχει όρεξη να διαθέσει. Απ' την μία κακώς και πάλι που δεν τα διαθέτει κάποιος αλλά απ' την άλλη με τις τόσες ξαφνικές αλλαγές που φέρνει το skroutz δεν ξέρεις αν αύριο θα είσαι στην πλατφόρμα ή αν σε συμφέρει να είσαι.

Δημοσ.

Εχετε παρατηρησει τις μεγαλες αυξησεις σε προιοντα μεταξυ σκρουτζ και καποιων ηλεκτρονικων καταστηματων (που ηταν κανονικα και εχουν και δικο τους eshop) εχω βρει βιβλιοπωλειο και καταστημα υγιεινης που αλλες τιμες δινει στο δικο τους καταστημα και αλλες τιμες, σαφως αυξημενες κατα τουλαχιστον 10% στο σκρουτζ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, manolis940 said:

Έχει την δυνατότητα το skroutz να ανανεώνεις το απόθεμα σου κάθε λεπτό η δευτερόλεπτο στέλνοντας νέο XML κάθε φορά που φεύγει κάτι απ' την αποθήκη σου ή μπορείς να στείλεις XML  μία φορά την μέρα; Μην ξεχνάμε ότι πολλοί έχουν και φυσικά καταστήματα οπότε ένα δεν υπάρχει live ενημέρωση κάτι που χθες το βράδυ υπήρχε στην αποθήκη, σήμερα το πρωί στις 11:00 μπορεί κάποιος να το αγόρασε.

Ας πούμε βέβαια ότι υπάρχει η δυνατότητα. Η απόκτηση ενός προγράμματος αποθήκης έχει κάποιο κόστος το οποίο θα το βάλεις αν θέλεις να έχεις σωστή αποθήκη όχι μόνο για το skroutz αλλά γενικότερα για το κατάστημα σου. Μία γέφυρα όμως του προγράμματος αποθήκης με το skroutz μπορεί να στοιχίσει αρκετά χιλιάδες ευρώ που ένα μικρό κατάστημα να μην έχει όρεξη να διαθέσει. Απ' την μία κακώς και πάλι που δεν τα διαθέτει κάποιος αλλά απ' την άλλη με τις τόσες ξαφνικές αλλαγές που φέρνει το skroutz δεν ξέρεις αν αύριο θα είσαι στην πλατφόρμα ή αν σε συμφέρει να είσαι.

Άθελα σου επιβεβαιώνεις αυτά που λέω. Ότι στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με αέρα κοπανιστό. 

Το να ανοίξεις ένα eshop είναι σαν να ανοίγεις κατάστημα ή υποκατάστημα. Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να επενδύσεις σε τεχνολογία ή και υπαλλήλους. 

Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει επικρατήσει η λογική ανεβάζω ένα σάπιο woocommerce, virtuemart (βαλε ότι θέλεις εδώ) σε έναν σάπιο server με άλλους 100, του κουμπώνω κι ένα σάπιο xml προμηθευτή και περιμένω από το Skroutz / Bestprice να με ταίσουν.

Επεξ/σία από WebDevGr
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 8/2/2025 στις 2:39 ΜΜ, WebDevGr είπε

 

Σήμερα με πήρε τηλέφωνο το 4ο και τελευταίο κατάστημα για να μου πει ότι δεν το έχει κι αν θέλω να μου στείλει ένα άλλο που μοιάζει.

Μια βδομάδα μετά λοιπόν μαθαίνω ότι κανένα κατάστημα δεν είχε το προϊόν που παρήγγειλα και ψευδώς δήλωναν στο Σκρουτζ ότι είναι διαθέσιμο για αποστολή εντός 2 ημερών. 

Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂

Φανταστείτε τώρα να μην το είχα παραγγείλει μέσα από το Σκρουτζ και να έκανα κάθε φορά παραγγελία στον καθένα ξεχωριστά που θα την ακύρωνε και θα περίμενα να πάρω πίσω τα λεφτά μου για να πάω στον επόμενο 🤡

εσενα σε πηραν και τηλ.... εμενα ουτε μειλ δεν ηρθε, ειδα την επιστροφη χρηματων (με βαλερ 5 ημερών κιολας) και η παραγγελια ειχε εξαφανιστει ενω τα ειδη τα εβλεπα διαθεσιμα αλλου...

κλοουν

Δημοσ.
1 minute ago, paylidis said:

εσενα σε πηραν και τηλ.... εμενα ουτε μειλ δεν ηρθε, ειδα την επιστροφη χρηματων (με βαλερ 5 ημερών κιολας) και η παραγγελια ειχε εξαφανιστει ενω τα ειδη τα εβλεπα διαθεσιμα αλλου...

κλοουν

Καλά κι εμένα με πήρε τηλέφωνο ο τελευταίος κουτοπόνηρος για να μου πουλήσει κάτι άλλο από αυτό που είχα παραγγείλει.

Δημοσ.

Έχω σιχαθεί και εγώ την fake διαθεσιμότητα. Προϊόν μέχρι 6 μέρες τελικά θα έκανε 20. Ακύρωση και παραγγελία άμεσα από άλλο με 1 ημέρα παράδοση. Σε ούτε 15 ώρες το είχα στα χέρια μου από Αθήνα Χαλκιδική επαρχία δυσπρόσιτη περιοχή. Ποτέ ξανά αγορά για προϊόν με έως 6 μέρες διαθεσιμότητα γιατί μπορεί να σημαίνει 20. Μέχρι 2 μέρες διαθεσιμότητα και αν περάσουν 4 και δεν σταλεί ακύρωση. Βαρέθηκα τις fake διαθεσιμότητες να δουλεύουν τον κόσμο. Καλά αυτά που γράφουν έως 25 μπορεί να σημαίνει 2μηνο στην καλύτερη. Ας τα δει αυτά το skroutz μην θέλει απλά να λέει ότι έχει την καλύτερη υπηρεσία με ψεύτικες διαθεσιμότητες. 

  • Like 2
Δημοσ.

Απαντάω πάλι σε όλα για να βοηθήσω όσο μπορώ αν και τα έχω πει και παλιότερα.

Οι διαθεσιμότητες και τα μηνύματα που βγάζει ο Skroutz είναι αποκλειστικά ευθύνη του Skroutz. Ειδικά με τις νέες αλλαγές που έκανε (διότι είναι πανέξυπνος) θέλησε να καλύψει ακόμα πιο πολύ το τομάρι του. Πιο συγκεκριμένα:


1) αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Άμεσα διαθέσιμο"  τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Express Παράδοση" αν το κατάστημα έχει ενεργή την επιλογή ή "Αποστολή από το κατάστημα σε 1 ημέρα".
2) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Διαθέσιμο από 4 έως 10 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 6 ημέρες"
3) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του Διαθέσιμο από 10 έως 30 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 25 ημέρες"

Ο Skroutz στη 2η και 3η επιλογή για να καλύψει το τομάρι του, πλέον αναγράφει το ΠΟΤΕ θα φύγει από το κατάστημα και ΟΧΙ το πότε θα παραλάβει ο πελάτης όπως πχ στην 1η επιλογή και την Express παράδοση.
Παράδειγμα: Εσυ κάνεις παραγγελία στις 10/2 σε ένα προϊόν με την 2η επιλογή και εγώ σαν κατάστημα μπορώ να επιλέξω να φύγει από το κατάστημα μέχρι και τις 19/2. Από εκεί και πέρα εσύ σαν πελάτης θα βλέπει σίγουρα 10+ ημέρες για παραλαβή άσχετα που μπορεί να έρθει πιο γρήγορα.

Σχετικά με το XML τώρα, το έχω πει ότι ο Skroutz ανανέωνει το XML κάθε 60 λεπτά και σε κάποιες περιπτώσεις αυξημένης κίνησης το κάνει ανά 30 λεπτά. Ο μοναδικός τρόπος για να έχεις σε πραγματικό χρόνο σωστή διαθεσιμότητα είναι να ενεργοποιήσεις ένα webhook (αν το λέω σωστά) και στην ουσία ότι παραγγελία γίνεται μέσα στο Skroutz να  την δημιουργεί αυτόματα στη σελίδα σου. Προσωπικά το αγόρασα αυτό το πρόσθετο (δεν το αγοράζεις από το Skroutz) και στο 90% δουλεύει άψογα. Αλλά δυστυχώς ακόμα και εδώ έχει τα κενά του σε περιπτώσεις προϊόντων που έχουν ίδιο κωδικό αλλά διαφορετικά μεγέθη πχ ρούχα. Σε αυτά αναγκάζομαι και μόλις μου γίνεται παραγγελία αφαιρώ το μέγεθος manual άρα για να ανανεωθεί στο Skroutz πρέπει να περιμένω το πότε θα περάσει. Αν πάρω παραγγελία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα στο ίδιο προϊόν-μέγεθος τότε την μαμησα.


Συμφωνώ απόλυτα με τον @WebDevGr , ο ελληνάρας βλέπει την ευκολία του. Προσωπικά όλες οι εταιρείες σχεδόν μου λένε αν θέλω το XML τους και σε όλες έχω πει όχι. Κάθομαι και κάνω μόνος μου την διαθεσιμότητα για να είμαι όσο πιο σωστός γίνεται. Το θέμα είναι ότι ο Skroutz καλοέμαθε αυτούς τους Ελληνάρες όταν άφηνε τον Κυρ Παντελή από απέναντι να κάνει eshop και να εμφανίζει τα προίόντα χωρίς κανέναν έλεγχο.
Με λίγα λόγια ακόμα και αν βρίζω είμαι υπέρ σε κάποιες περιπτώσεις όπως πχ μια ετήσια συνδρομή (γιατί μπορεί να αποτρέψει τον κυρ Παντελή) αλλά ειμαι τέρμα κατά στο να με ανεβάζει τις προμήθειες κάθε 3-4 μήνες και να προσπαθεί να μου βάζει και έξτρα σε ότι του καπνίσει (πχ κόστος διαχείρησης, κόστος ακύρωσης παραγγελίας).

  • Like 5
Δημοσ.
Στις 10/2/2025 στις 8:43 ΠΜ, WebDevGr είπε

Άθελα σου επιβεβαιώνεις αυτά που λέω. Ότι στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με αέρα κοπανιστό. 

Το να ανοίξεις ένα eshop είναι σαν να ανοίγεις κατάστημα ή υποκατάστημα. Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να επενδύσεις σε τεχνολογία ή και υπαλλήλους. 

Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει επικρατήσει η λογική ανεβάζω ένα σάπιο woocommerce, virtuemart (βαλε ότι θέλεις εδώ) σε έναν σάπιο server με άλλους 100, του κουμπώνω κι ένα σάπιο xml προμηθευτή και περιμένω από το Skroutz / Bestprice να με ταίσουν.

Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το  Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου;

η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων.

Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, manolis940 said:

Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το  Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου;

η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων.

Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό.

 

Σπατάλη πόρων ένα XML που φτιάχνεται με ένα cron job; 

Θα δουλέψουν με API αυτοί που δεν έχουν πρόγραμμα αποθήκης και δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα XML;

Βρε μόνο για  μπακαλοτέφτερο είναι όλοι τους!

Υ.Γ. Σε μια συνεργασία μου με χονδρέμπορο με μόλις ~5000 κωδικούς, ενώ έχουν Pylon, η αποθήκη τους είναι τσίρκο. Αρνητικά αποθέματα, προβληματική κωδικοποίηση - κατηγοριοποίηση, ανύπαρκτοι τίτλοι και φωτογραφίες. Το κερασάκι στην τούρτα, το σάπιο woo που είχαν στον αέρα δεν ήταν συνδεδεμένο με το Pylon, με συνέπεια να έχουν στον αέρα προϊόντα που πλέον δεν έχουν στην αποθήκη και φυσικά σε όλα τα προϊόντα ότι να ναι τιμές και ποσότητες 😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...