CakeNet Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Στις 28/3/2025 στις 11:09 ΜΜ, fmarkos είπε Έχεις κανά καλό γιατρό να την πάω να την κοιτάξει; Οι δικοί μου σηκώνουν δυστυχώς τα χέρια ψηλά σε καταστάσεις σαν την δική σου! Στις 29/3/2025 στις 11:23 ΠΜ, WebDevGr είπε Τόσος ντόρος για το τίποτα. Για κάτι άυλο. Για κάτι που εκ των προτέρων ξέρεις ότι παίζεις με τις ορέξεις της εκάστοτε επιχείρησης. Έχουμε λύσει τα σοβαρά και θα χάσουμε τον χρόνο μας με του πόντους του Σκρουτζ. Και στο ΙΚΕΑ έχασα 4000 πόντους γιατί σταδιακά έληξαν. Το ίδιο και στην Minoan. Στην Aegean κατά καιρούς αλλάζει η ισοτιμία εξαργύρωσης. Σοβαρά τώρα δεν έχετε αλλά θέματα να τους κράξετε και ασχολείστε με τους μαρκετίστικους πόντους πιστότητας; Και μετά αναρωτιέστε γιατί δεν σας παίρνουν στα σοβαρά οι εταιρείες. Δηλαδή εσένα ποιος σε παίρνει στα σοβαρά αν το πάρουμε έτσι; Αυτοί που σου τρώνε έτσι κι αλλιώς όλους αυτούς τους πόντους και απλά το αποδέχεσαι; Στις 29/3/2025 στις 12:34 ΜΜ, WebDevGr είπε Το βασικό είναι όταν κάνεις μια αγορά να έρχεται στην ώρα της, να είναι αυτό που αγόρασες και να έχεις υποστήριξη αν πάθει κάτι. Όλα τα άλλα είναι χρωματιστές χάντρες για ιθαγενείς. Έλα τώρα...αφού το ξέρεις ότι ούτε οι αγορές που κάνουμε έρχονται πάντα στην ώρα τους. Κι επαναλαμβάνω κάτι που το ξαναρώτησα....τι ακριβώς υπερασπίζεσαι; Στις 29/3/2025 στις 5:48 ΜΜ, Heatspreader είπε Προσωπικά σταμάτησα την αυτόματη ανανέωση του Plus η οποία τελειώνει σε λίγους μήνες και θα κινηθώ με αγορές απευθείας από τα καταστήματα. Δεν γίνεται πλέον αυτό. Μία αυξήσεις στη συνδρομή, μία αυξήσεις στα μεταφορικά, τώρα και τα Coins και πολλά άλλα. Όλα για το μέγιστο κέρδος, καμία εξυπηρέτηση προς τον πελάτη. Τώρα πλέον, πιο έντονο από ποτέ και το να εντοπίζεις αυξημένες τιμές στο καλάθι του Skroutz ενώ τα ίδια καταστήματα πουλάνε με διαφορετικές, χαμηλότερες τιμές μέσα από την ίδια σελίδα τους....ακόμη και με την ίδια επωνυμία! Σαν τις πλατφόρμες που ασχολούνται με το delivery κατάντησε και το Skroutz, με ΟΛΑ τα καλά του, αλλά έλεος κάπου, δεν χορταίνουν αρπαχτές και κέρδη! Στις 30/3/2025 στις 3:49 ΜΜ, Arkin είπε Να γραψουμε και τα θετικα. Οταν κανεις μια αγορα απο το καλαθι ξερεις οτι κατι συνεβη κατα τη μεταφορα η θες επιστροφη? Την ιδια ωρα κανεις αιτημα για επιστροφη η οποιο θεμα υπαρχει και γινεται χωρις μα μου κτλ. Τα λεφτα πισω δεν προκειται να χασεις ουτε λεπτο οπως σε καποια αλλα καταστηματα οχι τοσο αξιοπιστα. Ειναι μια αρκετα μεγαλη ασφαλεια και αυτο και περα απο ολα τα υπολοιπα η ασφαλεια πρεπει να ειναι το Α και το Ω στις αγορες μας. Σιγουρα πολλα πραγματα δεν ειναι ιδανικα η γινονται πολλες φορες χειροτερα αλλα τα βαζουμε ολα κατω αντισταθμιζουμε τι κερδιζουμε τι χανουμε και αναλογα επιλεγουμε. Τιποτα δεν ειναι πανακεια ολα απο καπου πρεπει να πληρωθουν. Μα γι' αυτόν τον λόγο και το επιλέγουμε ακόμη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να το κρίνουμε κιόλας και να επιδιώκουμε το καλύτερο...όπως επιδιώκουν και οι ίδιοι τους το κέρδος, έτσι κάνουμε κι εμείς, αλλά ας υπάρχει μια κάποια ισορροπία! 1 1
pektis7 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 11 ώρες πριν, Arkin είπε Παιδια ερωτηση. Αν φορτωνουμε το wallet με payzy το payzy μας δινει κανονικα επιστροφη? Δηλαδη πες φορτωνω 200 ευρω στο skroutz wallet θα παρω πισω 4 ευρω. Απο payzy θα παρω και απο εκει οσο δινουν πισω φαινεται σαν κανονικη πληρωμη δηλαδη? Δίνει κανονικά επιστροφή και το payzy. Για την ακρίβεια πρέπει να βάλεις 201 ευρώ για να πάρεις 2% από το skroutz
ltodd Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Είχε κανείς πρόβλημα με τη προσφορά Funky Buddha σήμερα ? Προσπάθησα να βάλω παραγγελία μια δυο φορές αλλά τελικά δεν πέρασε τίποτα . Τι στο καλό λάθος κανανε ? Είχε μπλουζάκια 9,98 από 19,95. τώρα δε βλέπω να βγάζει τίποτα
SabotazNic Δημοσ. 8 Απριλίου Δημοσ. 8 Απριλίου Αλλο ενα καταστημα που μου στελνει κωδικο εκπτωσης και με δωρεαν μτφ με box, αντι του σκρουτζ. Πηρα 2 10κιλες γατοτροφες, +6 ευρω μτφ. Τωρα, δωρεαν μτφ και -5 εκπτωση. Not bad. Για να προχωρανε σε τετοιες τακτικες, σημαινει οτι θελουν να τραβηξουν τον κοσμο μαζι τους εκτος πλατφορμας. 1
ksessalonikios Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου ωραία προσφορά με το x50 σε coins. Παραγγέλνω γατοτροφή που έχει 129*50=6450 coins και μετά στο σύνολο της παραγγελίας επιβραβεύομαι με μόνο 925. Άντε ξανά σε ανταλλαγή μηνυμάτων με το σκρουτζ. 3
ksessalonikios Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Πιστώνονται τότε αλλά το πόσα θα σου πιστώσουν το ξέρεις από το καλάθι
Arkin Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 10 ώρες πριν, ksessalonikios είπε ωραία προσφορά με το x50 σε coins. Παραγγέλνω γατοτροφή που έχει 129*50=6450 coins και μετά στο σύνολο της παραγγελίας επιβραβεύομαι με μόνο 925. Άντε ξανά σε ανταλλαγή μηνυμάτων με το σκρουτζ. Εμειναν στο παλιο coin συστημα. Με το νεο παιρνεις 14 coins x 50 καπου 700 ποντοι δηλαδη. 1 ευρω ενα coin δηλαδη. Πρακτικα 5% σου δινει σε coins σε οτι αγορασεις με το x50. Δηλαδη κατι αξιας 1000 ευρω θα σε δωσει 1000 coins x 50 δηλαδη 50000 coins. Τα οποια εχουν αξια 50 ευρω. 1
ksessalonikios Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Εμειναν στο παλιο coin συστημα. Με το νεο παιρνεις 14 coins x 50 καπου 700 ποντοι δηλαδη. 1 ευρω ενα coin δηλαδη. Πρακτικα 5% σου δινει σε coins σε οτι αγορασεις με το x50. Δηλαδη κατι αξιας 1000 ευρω θα σε δωσει 1000 coins x 50 δηλαδη 50000 coins. Τα οποια εχουν αξια 50 ευρω. Δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί η παραγγελία ήταν 15€ άρα θεωρητικά 15x50=750, μου έδωσαν όμως 925. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά έκανα άλλη παραγγελία 2 πράγματα απο ένα φαρμακείο, στο ένα πέρασε κανονικά το x50 στο άλλο πάλι λάθος.
Arkin Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 3 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε Δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί η παραγγελία ήταν 15€ άρα θεωρητικά 15x50=750, μου έδωσαν όμως 925. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά έκανα άλλη παραγγελία 2 πράγματα απο ένα φαρμακείο, στο ένα πέρασε κανονικά το x50 στο άλλο πάλι λάθος. X50 επι τα ευρω ετσι? Δεν σε πηγε δηλαδη στα πραγματα φαρμακειου x50 επι οσα εγραφε στη σελιδα οπως πριν με το 129.
ksessalonikios Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στο ένα που είχε €=coins το x50 πέρασε κανονικά. Στο άλλο που τα coins ήταν x4 της αξίας σε ευρώ το x50 είναι λάθος συνολική παραγγελία 19€ x 50 =950 αλλά θα μου δώσουν 980 Επεξ/σία 9 Απριλίου από ksessalonikios
Witcher1st Δημοσ. 21 Απριλίου Δημοσ. 21 Απριλίου Μειωμενα μεταφορικα σε skroutz point ισχυουν και σε μελη που δεν ειναι Plus; Και ποιες ημερες;
teoqq Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Από σήμερα, Τετάρτη 23 Απριλίου 2025, η “Express παράδοση” γίνεται ακόμα πιο ακριβής και αξιόπιστη. Για τον καταναλωτή: Πλέον, η ένδειξη “Express” στο Skroutz θα εμφανίζεται μόνο για προϊόντα που μπορούν να παραδοθούν την επόμενη ημερολογιακή ημέρα. Αυτά αναφέρει ο Skroutz σε ανακοίνωσή του και απλά ενημερώνω και εδώ. Για τα καταστήματα το μόνο που αλλάζει είναι ότι πλέον δεν το λέμε "Express" αλλά "Fast Pickup" 😐, από εκεί και πέρα όπως λέει δεν αλλάζει τίποτα! Έτσι όπως το βλέπω εγώ είναι ότι τα μαζεύουν λίγο γιατί είχαν πέσει εντελώς έξω με καταστήματα σε επαρχία και πλέον δεν θα βλέπεις "επόμενη ημέρα" σε καταστήματα επαρχίας ΕΚΤΟΣ αν έχεις προίόντος στις αποθήκες του. Ήδη με μια ματιά που έριξα (προσωπικά για το δικό μου κατάστημα) βγάζει σαν Express Παράδοση την Παρασκευή αν κάνεις παραγγελία τώρα και με δοκιμές με πολλά ΤΚ. Ενώ πριν μπορεί να εμφάνιζε αύριο. Αυτά προς ενημέρωση για κάποιον που κοιτάει το express. 3
nzeppos Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) Εδώ που είμαι πάντως να παρατηρήσω ότι 9/10 αποστολές που διαφημίζονται ως express έρχονται στην ώρα τους, ειδικά αυτές που αφορούν Skroutz Point. Ανεξαρτήτως τοποθεσίας προέλευσης, άσχετα που συνήθως προτιμώ όσο το δυνατόν κοντινά καταστήματα. Πολύ σπάνια να καθυστερήσει κάποια express παραγγελία πλέον της μίας μέρας είτε πάει σε Point, είτε έρχεται με μεταφορική (συνήθως ACS ή Easymail). Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις βέβαια όπως τις προάλλες που μίλησα 3 φορές με Skroutz Support μέχρι να αποφασίσουμε για την αναδρομολόγηση δέματος που σύμφωνα με το Skroutz "δεν χωρούσε στο Point λόγω διαστάσεων". Όταν μετά από κάμποσα μπρος-πίσω και τηλέφωνα παρέλαβα το δέμα από μεταφορέα Last Mile που ήρθε από... Θεσσαλονίκη, διαπίστωσα πως ήταν απλώς ένα μικρό κουτί που χωρούσε ακόμα και στη μικρότερη θυρίδα. Οπότε κάτι άλλο έπαιζε, πιθανώς μη διαθέσιμες θυρίδες που όμως σε αυτές τις περιπτώσεις το Skroutz δεν απαιτεί να δηλώσω επαναδρομολόγηση (όπως έκανε) αλλά απλώς περιμένει 1-2 μέρες μέχρι να ελευθερωθεί χώρος. Ποτέ δεν κατάλαβα τι έγινε, τους έστειλα ερώτημα από περιέργεια και μόνο, αλλά αμφιβάλλω αν απαντήσουν. Ή σαν τον προηγούμενο μήνα που παρήγγειλα εξάρτημα χορτοκοπτικού και αφού η παραλαβή από το κατάστημα άλλαξε 3-4 ημερομηνίες και... μεταφορικές εταιρείες (υποτίθεται λόγω ογκομετρικού), τελικά ήρθε με καμια 10αριά μέρες καθυστέρηση με κανονική μεταφορική τύπου Beinoglou ενώ το δέμα ήταν μικρότερο/ελαφρύτερο από τα περισσότερα που μου φέρνει η ACS. Η καθυστέρηση δεν με πείραξε, με πείραξε που στο ενδιάμεσο βρήκα το ίδιο από... Κροατία κάπου 30% φθηνότερα αλλά μετά από τόσες μεταβολές δεν μου έκανε καρδιά να τους την ακυρώσω. Επεξ/σία 23 Απριλίου από nzeppos 1
teoqq Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 1 ώρα πριν, nzeppos είπε Εδώ που είμαι πάντως να παρατηρήσω ότι 9/10 αποστολές που διαφημίζονται ως express έρχονται στην ώρα τους, ειδικά αυτές που αφορούν Skroutz Point. Ανεξαρτήτως τοποθεσίας προέλευσης, άσχετα που συνήθως προτιμώ όσο το δυνατόν κοντινά καταστήματα. Πολύ σπάνια να καθυστερήσει κάποια express παραγγελία πλέον της μίας μέρας είτε πάει σε Point, είτε έρχεται με μεταφορική (συνήθως ACS ή Easymail). Γενικά αν και μπορεί να πέφτει το βάρος στον Skroutz επειδή αυτός δείχνει την ένδειξη Express, το ποσοστό του καταστήματος για να εκτελεστεί μια παραγγελία express ειναι πιστεύω το 80%+! Δηλαδή αν το κατάστημα δει την παραγγελία, την ετοιμάσει και την παραδώσει στην Courier η οποία θα περάσει 99% από το κατάστημα τότε όλα θα πάνε καλά. Ακόμα και μια παραγγελία αν γίνει αφού έχει περάσει η Courier και το κατάστημα έχει τη δυνατότητα να την παραδώσει στην Courier (πχ ACS, εκτός Last Mile καθώς δεν υπάρχουν γραφεία) τότε πάλι η παραγγελία θα εκτελεστεί άψογα και σαν express. Με το ίδιο σκεπτικό αν η Courier έχει περάσει και το κατάστημα δεν καίγεται τότε εσύ θα βλέπεις express αλλά δεν θα είναι. Το κατάστημα μπορεί να "γλιτώσει" το αρνητικό στατιστικό, υπάρχει τρύπα δηλαδή οπότε δεν θα χάσει. Στον πελάτη όμως φαίνεται ότι ο Skroutz δεν έκανε την δουλειά του, που σαφώς υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις. Προσωπικά έχω χτίσει τέτοια επικοινωνία με τον μεταφορέα που πχ σε εμένα η Last Mile παραλαμβάνει στις 4-5 το απόγευμα οπότε ότι βγαίνει μέχρι και 1 λεπτό πριν έρθει το δίνω. Πιο express δεν γίνεται... ΥΓ: Το θέμα που προσπαθεί να λύσει ο Skroutz είναι με τα προϊόντα Cargo που δυστυχώς μπαίνουν σε μεταφορικές. Βλέπω ότι τελευταία έχει κόψει την DIAKINISIS και πλέον μου στέλνει μόνο Beinoglou. Εκεί ακόμα είναι το χάος, μπορεί να σε βγάλει παραλαβή σε 20 ημέρες και να πάρεις σε 2-3 ενώ φυσικά μπορεί να γίνει και το αντίθετο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα