Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυο παραγγελιες και εβαλα και ενα μηνα skroutz plus, και οι δυο καθυστερησαν τρελα. Η πρωτη δεν χωραγε το δεμα στις ντουλαπες της skroutz και πηρε αναβολη για να το φερουν σπιτι (και εκει μπλεξιμο) και η δευτερη δεν ειχε θεση σε καμια ντουλαπα της Κορινθου, βλεπω να εχει πανω απο 6 διαφορετικα σημεια, τα εψαξα ολα και σε ολα ελεγε οτι ειναι γεματα και θα κανουν παραδοση την επομενη εβδομαδα
Φαινεται οτι δεν ερχονται καθε μερα Κορινθο
Ολα φυσιολογικα μου φαινονται οπως ακριβως τα θυμαμαι

 



ΥΓ για τους σκιωδης ενθουσιασμενους πελατες που προσπαθουν να μας βγαλουν τρελους, δυσκολο το μεροκαματο παιδια

 

520632058_1099887831656936_7491461202090316035_n.jpg.35133d6328c52b1264310f770f7af0ce.jpg

  • Haha 2
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

όλα είναι θέμα περιοχής.

στην δική μου όλα κυλάνε εξαιρετικά στην δική σου όχι.

δεν χρειάζονται ειρωνείες αγαπητέ.

  • Like 5
Δημοσ.

Και εγω πάντως με καμια 100αρια παραγγελίες από το 20 δεν αντιμετώπισα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με skroutz Αθήνα. Μόνο μια δυο φορές που κόλλησε το locker και έπρεπε να μπλέξω με εκείνο το τραγικό 3rd party app. Βέβαια δεν είμαι και από πάνω να κοιτάω αν άργησε δυο τρεις μέρες μια παραγγελία. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, dtk-386 είπε

όλα είναι θέμα περιοχής.

στην δική μου όλα κυλάνε εξαιρετικά στην δική σου όχι.

Αυτα ειναι προβληματα που πρεπει να τα λυσει το τερας, και οχι ο πελατης που το ταϊζει.

Δεν ειναι ευθυνη του πελατη αν το προϊον δε χωραει στο ντουλαπι ή αν ολα τα ντουλαπια ειναι γεματα.

 

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, lector είπε
11 ώρες πριν, dtk-386 είπε

όλα είναι θέμα περιοχής.

στην δική μου όλα κυλάνε εξαιρετικά στην δική σου όχι.

Αυτα ειναι προβληματα που πρεπει να τα λυσει το τερας, και οχι ο πελατης που το ταϊζει.

Δεν ειναι ευθυνη του πελατη αν το προϊον δε χωραει στο ντουλαπι ή αν ολα τα ντουλαπια ειναι γεματα.

 

Αυτό ακριβώς προσπαθώ να εξηγήσω καμια φορά και εγώ, ότι η SLM δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ACS/ELTA Courier κτλπ. Ο καθένας στην περιοχή του έχει μια τοπ courier και μια που δεν την θελει με τιποτα γι αυτον, ενώ σε άλλη περιοχή θα ακουσείς διαφορετικά πράματα. Το θεμα ειναι οτι αυτος μας παρουσιάζει σαν premium υπηρεσία κάτι που δεν είναι.

Αυτό πάντως με τα ντουλαπια που δεν χωράνε είναι και λίγο 50-50 η ευθύνη διότι κάποιες φορές ακόμα και εγώ για να κάνω ένα δέμα να ταξιδέψει με ασφάλεια, το κάνω διπλάσιο από ότι είναι το προϊόν. Βέβαια εγώ το κάνω διότι αν πέσω σε πελάτη που δει λίγο ταλαιπωρημένη τη συσκευασία μπορεί να με κριτικάρει αρνητικά ενώ ο ίδιος πελάτης αν πάρει το δέμα του 1-2 μέρες παραπάνω επειδή δεν χωράει το δέμα θα ξανακάνει παραγγελία με Skroutzpoint.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, teoqq είπε

Αυτό πάντως με τα ντουλαπια που δεν χωράνε είναι και λίγο 50-50 η ευθύνη διότι κάποιες φορές ακόμα και εγώ για να κάνω ένα δέμα να ταξιδέψει με ασφάλεια, το κάνω διπλάσιο από ότι είναι το προϊόν. Βέβαια εγώ το κάνω διότι αν πέσω σε πελάτη που δει λίγο ταλαιπωρημένη τη συσκευασία μπορεί να με κριτικάρει αρνητικά ενώ ο ίδιος πελάτης αν πάρει το δέμα του 1-2 μέρες παραπάνω επειδή δεν χωράει το δέμα θα ξανακάνει παραγγελία με Skroutzpoint.

Εσυ καλα κανεις και εισαι προσεκτικος, και ουτε δικη σου ευθυνη ειναι αν δε χωραει το προϊον στο ντουλαπι. Να βρει λυση για αυτο ο μεσαζων, ο οποιος τα μαζευει γερα και απο εσενα και απο τον πελατη. 

Α, και η καθυστερηση ΔΕΝ ειναι λυση.

Δημοσ.

Αυτο, Απο εκει ξεκιναει μια απο τις ριζες του προβληματος...

Αφου δεν τα καταφερνουν, δωστε επιλογες μεταφορικης και αφηστε τον πελατη να επιλεξει την καλυτερη για την περιοχη του....

Δημοσ.

Προσωπικά πάντως, πλέον αν κάνω κάποια παραγγελία και για κάποιον λόγο δεν παραδίδει το σκρουτζ αλλά κάποια κούριερ τύπου acs συνήθως ακυρώνω. Από τότε που πήρε τις παραδόσεις του σκρουτζ έχω "καλομάθει" να έρχονται όλα πολύ πιο γρήγορα και πιο... σίγουρα σε σύγκριση με τις άλλες μεταφορικές.

Δημοσ.

"

Καθυστέρηση Αποστολής

Το δίκτυό μας είναι λίγο φορτωμένο αυτή την περίοδο, οπότε η παραγγελία σου ίσως καθυστερήσει λίγο περισσότερο απ’ όσο υπολογίζαμε. Θα την παραλάβεις μέσα στις επόμενες μέρες!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Titos301 είπε

Αυτο, Απο εκει ξεκιναει μια απο τις ριζες του προβληματος...

Αφου δεν τα καταφερνουν, δωστε επιλογες μεταφορικης και αφηστε τον πελατη να επιλεξει την καλυτερη για την περιοχη του....

Θα ήταν ιδανικό αυτό αλλά και οι σχέσεις των καταστημάτων με τις μεταφορικές δεν είναι τόσο απλές. Όταν βάζεις μια μεταφορική στο κατάστημα σου το κάνεις με διάφορα κριτήρια, όπως για παράδειγμα το πόσο κοντά σου είναι. Έπειτα και η μεταφορική έχει απαιτήσεις από εσένα. Πχ σου λέει για παράδειγμα θέλω ένα συγκεκριμένο στόχο πωλήσεων μέσω του δικτύου μου για να σου δίνω την καλύτερη τιμή στα μεταφορικά. Άμα έχεις πέντε μεταφορικές ή πολλές φορές ακόμη και 2 σε αρκετά καταστήματα δεν είναι εφικτό να πιαστούν οι συγκεκριμένοι στόχοι. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, naimore είπε

"

Καθυστέρηση Αποστολής

Το δίκτυό μας είναι λίγο φορτωμένο αυτή την περίοδο, οπότε η παραγγελία σου ίσως καθυστερήσει λίγο περισσότερο απ’ όσο υπολογίζαμε. Θα την παραλάβεις μέσα στις επόμενες μέρες!

Spoiler

Καθυστερηση Πληρωμης

Το πορτοφολι μου ειναι λιγο αλαφρωμενο αυτη την περιοδο, οποτε η πληρωμη ισως καθυστερησει λιγο περισσοτερο απ' οσο υπολογιζα. Θα πληρωθειτε μεσα στις επομενες μερες!

(ποτε κανεις)

 

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

Επειδη την ειδε amazon και επεβαλε τους ορους στην αγορα, ελεγχεται πλεον το skroutz απο την Επιτροπη Ανταγωνισμου.

Ερχονται εξελιξεις. 

Εδω το αρθρο:

https://www.in.gr/2025/07/21/economy/oikonomikes-eidiseis/seismos-sto-ilektroniko-emporio-apo-ton-elegxo-tis-epitropis-antagonismou-stin-etaireia-skroutz/

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, mountains1 είπε

Επειδη την ειδε amazon και επεβαλε τους ορους στην αγορα, ελεγχεται πλεον το skroutz απο την Επιτροπη Ανταγωνισμου.

Ερχονται εξελιξεις. 

Εδω το αρθρο:

https://www.in.gr/2025/07/21/economy/oikonomikes-eidiseis/seismos-sto-ilektroniko-emporio-apo-ton-elegxo-tis-epitropis-antagonismou-stin-etaireia-skroutz/

 

Απολυτως τιποτε δεν θα του κανουν, αυτα ειναι νεα για τις εντυπωσεις και μονο, αν δεν αρεσουν στις επιχειρησεις οι οροι του Σκρουτζ, να μην μπουν στην πλατφορμα του, δεν τους αναγκαζει κανενας, ελευθεροι ειναι να μην μπουν η να αποχωρησουν κατοπιν.
Και φυσικα η πλατφορμα ειναι καλυμμενη 1000%, μπαινοντας αποδεχεσαι τους ορους, ειδαλλως δεν μπαινεις.
Διαλεξε αλλη πλατφορμα, φτιαξε αλλη, κοψε τον λαιμο σου, δεν τους απασχολει. 
Μου θυμιζει κατι παρομοιο με καποια ξενοδοχεια που δεν τους αρεσουν οι οροι της booking..., ιδια ιστορια.
Η με τα φαγαδικα που δεν τους αρεσουν οι οροι του efood και του box..., λες και τους βαλαν με το ζορι στις πλατφορμες.

  • Haha 1
Δημοσ.

Το ότι έχει βάλει κάποιους όρους και τους αποδέχθηκαν δεν λέει απολύτως τιποτα. Αν οι όροι κριθούν από την επιτροπή καταχρηστικοί θα αλλάξουν οι κανόνες. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 01/07/2025 at 13:23, MSc CCDSP said:

Ωχ θεέ μου...

image.png.913df4974e8501a573919d339e17b33f.png

Και μιλάμε για αλοιφές που δεν υπάρχει περίπτωση να είναι πραγματικά ευαίσθητες στην ζέστη...

Μου το εβγαλε και μενα αυτο σε καποια φαρμακευτικα προιοντα που παρηγγειλα. Σπαστικο μεν γιατι με βολευουν πολυ τα skroutz point, αλλα απο την αλλη δεν το βρισκω παραλογο.

Πολλα boxes βρισκονται σε εξωτερικο χωρο και τα χτυπαει ολη μερα ο ηλιος. Αν εσυ εχεις παρει μια κρεμα πχ και δεν την παραλαβεις αμεσα, μπορει να μεινει εως και 2 μερες εκει με 50 βαθμους κελσιου. Ε δεν ειναι και οτι καλυτερο νομιζω. Απλη λογικη.

Ελπιζω οταν περασει το καλοκαιρι να παραδιδονται κανονικα στα boxes.

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...