ksessalonikios Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 10 ώρες πριν, imvrios είπε Μπορεί κάποιος που έχει Plus να μου πει κάποιος αν το κάνει και σε εσάς: πρώτη φορά έκανα εγγραφή φέτος τον Αύγουστο στο Plus. Στο κομμάτι του Supermarket γενικά το Skroutz υστερεί. Στην περιοχή μου (Αθήνα κοντά στο κέντρο) μου δίνει μόνες επιλογές το MyMarket και το e-fresh (που ας το χαρακτηρίσουμε γενικά ως αστείο). Δε φτάνει που δεν έχει τις μεγαλύτερες αλυσίδες, ανεξήγητα και από αυτές που έχει δε διαθέτει όλα τα είδη των e-shop τους. Τέσπα, την πρώτη φορά βρήκα αρκετά είδη από MyMarket για να φτάσω τα 40€ και να πάρω δωρεάν μεταφορικά. Και μου δίνει κουπόνι 10€ για τα πρώτα ψώνια. Ψώνισα χθες 3η φορά, πάλι από MyMarket και μου δίνει κουπόνι 5€ για επόμενη αγορά εντός 14 ημερών. Το χρησιμοποίησα σήμερα παραδόξως στο e-fresh. Και μου έδωσε ξανά κουπόνι 5€ για επόμενη αγορά εντός 14 ημερών. Και στα θετικά, παρότι το κουπόνι έριχνε την αξία αγοράς κάτω από τα 40€, μου άφησε τα δωρεάν μεταφορικά. Με παράδοση την επόμενη ημέρα ακόμα και μεταξύ 07:00-08:30 εάν ήθελα. Όσοι αγοράζετε από Supermarket μέσω Skroutz, δίνει και σε εσάς; Σε βάθος χρόνου, όσοι είστε παλαιότερα μέλη με ποια συχνότητα σας δίνει κουπόνια; Συνεχίζει ή το σταματάει κάποια στιγμή; Πάντως το κομμάτι του Supermarket στο Skroutz θέλει μεγάλη βελτίωση, να προσθέσει και άλλες αλυσίδες και να διαθέτει όλα τα είδη τους. Τα δωρεάν μεταφορικά είναι οκ και αν χρειαστεί ας θυσιάσει σε ένα βαθμό τα κουπόνια. Με αυτά κι αυτά, η συνδρομή του πρώτου χρόνου βγήκε στον ένα, ενάμιση μήνα. στις 2 ή 3 πρώτες παραγγελίες παίρνεις τα δωράκια, σιγά μην στα έδινε τακτικά. Επίσης όταν η παραγγελιά περνά το όριο για δωρεάν σταλτικά η χρήση εκπτωτικού κουπονιού που πιθανώς να ρίχνει την τιμή κάτω από αυτό το όριο δεν επηρεάζει τα δωρεάν σταλτικά, έχω πάρει παραγγελίες 10€ δωρεάν (ενώ το όριο είναι 15) γιατί έχω χρησιμοποιήσει κουπόνι Σκρουτζ.
teoqq Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 7 ώρες πριν, konstantinos77g είπε Προσωπικά το Skroutz Plus το έχω για να γλυτώσω γενικά να κάνω καταγγελίες στους φοβερούς Έλληνες επιχειρηματίες... Και είμαι Full ικανοποιημένος πάνω από 2 χρόνια σε όλα τα επίπεδα!! Λοιπόν για πείτε μου ρε παιδιά τι κάνω σε αυτή την περίπτωση... Γιατί στα 22+ χρόνια που ψωνίζω από όλο τον πλανήτη τέτοια κατάσταση δεν έχω ξανά αντιμετωπίσει... Λοιπόν στα γρήγορα για να μη σας ταλαιπωρώ... Έχει κάνα μήνα που αρπάχτηκα με την Courierου της ACS, αυτό είναι κάτι συνηθισμένο, το έχετε ζήσει όλοι... 😉 Από εκείνη την ημέρα ότι δέμα μου έρχεται γενικά μέσω της ACS και τα περισσότερα μέσω Skroutz, χωρίς καμία ειδοποίηση και εννοείται πώς δεν είναι κανένας σπίτι, έρχεται οι Courierou και τα πετάει άντε να πω ότι τα αφήνει στην είσοδο της αυλής, μπροστά από τον δρόμο!! (Σας επισυνάπτω και φωτογραφία για να καταλάβετε...) Είμαι επαρχία αλλά κωμόπολη, βλέπετε κάτι χωράφια, ο δρόμος φαίνεται μικρός αλλά είναι πολυσύχναστος γιατί στα 30 μέτρα είναι η κεντρική λεωφόρος οπότε καταλαβαίνετε τι κόσμος περνάει... Τι μπορώ να κάνω;;; Γνωρίζω πάνω κάτω στα χρόνια που ψωνίζω online τι μπορώ να κάνω, αλλά ανάλογη περίπτωση δεν θυμάμαι να έχω πετύχει... Και μήπως μάθω κάτι καινούργιο... Εννοείται έχω στείλει ήδη αίτημα στο Skroutz και αναμένω απάντηση!! Thank U!! 😊😉 Φανταστικό, πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που βλέπω. Δηλαδή η ACS ή η Last mile σκανάρει το δέμα ότι παραδόθηκε και άντε γεια. Θα σου πω ένα θετικό για εσένα σε περίπτωση που χαθούν τα δέματα: Αν κάνεις αίτημα για υπαναχώρηση κατά 99% θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω λόγω του Skroutz (η σιγουριά που αναφέρει και ο φίλος πιο πριν) και κατά 99% το καστάστημα θα χάσει τα προϊόντα του Το πρόβλημα είναι καθαρά του διανομέα, πραγματικά απορώ πως το κάνει καθώς πρέπει να τα σκανάρει τα συγκεκριμένα δέματα. Δεν είναι δηλαδή ο ταχυδρόμος που απλά πετάει ένα φάκελο και άντε γεια. Το αίτημα στο Skroutz καλά το έκανες αλλά νομίζω πως το θέμα είναι η "αγάπη" που πρέπει να σε εχουν οι Courier χαχα
nzeppos Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες ...έστω ένα τηλέφωνο ρε παιδιά. Κι εμένα μου τα αφήνουν έτσι στην εξώπορτα και φεύγουν, αλλά πάντα παίρνουν ένα τηλέφωνο να ξέρω.
konstantinos77g Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) 5 hours ago, teoqq said: Φανταστικό, πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που βλέπω. Δηλαδή η ACS ή η Last mile σκανάρει το δέμα ότι παραδόθηκε και άντε γεια. Θα σου πω ένα θετικό για εσένα σε περίπτωση που χαθούν τα δέματα: Αν κάνεις αίτημα για υπαναχώρηση κατά 99% θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω λόγω του Skroutz (η σιγουριά που αναφέρει και ο φίλος πιο πριν) και κατά 99% το καστάστημα θα χάσει τα προϊόντα του Το πρόβλημα είναι καθαρά του διανομέα, πραγματικά απορώ πως το κάνει καθώς πρέπει να τα σκανάρει τα συγκεκριμένα δέματα. Δεν είναι δηλαδή ο ταχυδρόμος που απλά πετάει ένα φάκελο και άντε γεια. Το αίτημα στο Skroutz καλά το έκανες αλλά νομίζω πως το θέμα είναι η "αγάπη" που πρέπει να σε εχουν οι Courier χαχα Το 99% από το Sktroutz το γνωρίζω, υπάρχει και το 1%... 😉 Το 99% που το κατάστημα θα χάσει τα προϊόντα του πραγματικά δεν το καταλαβαίνω... 🤔 Δηλαδή η ACS δεν φέρει καμία ευθύνη;;; 😳😳😂😂 Έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;;; 😳 Ζούσα ~20 χρόνια Αθήνα και θυμάμαι εποχές που πρέπει να δείξεις ταυτότητα και να υπογράψεις για να παραλάβεις δέμα ώστε να αποδεικνύεται ότι το παρέλαβες!! Εννοείται πως τους έχω ενημερώσει στο υποκατάστημα αλλά πετάνε χαρταετό... 😂 Και όχι, οι Courier μου έχουν ιδιαίτερη αδυναμία!! 😋😁 Ακόμα και στα ΕΛΤΑ να φανταστείς... 😁😁 Το πρόβλημα είναι η συγκεκριμένη... 😒 Πάντα υπάρχει η εξαίρεση... Δυστυχώς... Είμαι στα όρια της καταγγελίας γιατί κάποια στιγμή θα παίξει κλοπή και προσπαθώ να προστατέψω τον εαυτό μου από αυτό που έρχεται, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι μετά θα έχω χειρότερα τρεξίματα... 😉😒 Επεξ/σία πριν από 12 ώρες από konstantinos77g
achilles_g_ Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 11/08 κάνω παραγγελία ενα κλιματιστικό Fujitsu 12.000 but (λόγου 15 Αυγούστου θα καθυστερούσε, με ημερομηνία παραλαβής 12 Σεπτεμβρίου). Δεν ειχα πρόβλημα να περιμένω. Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, δέχομαι τηλεφώνημα από το κατάστημα όπου μου ειπαν ότι ο προμηθευτής τους στο έστειλε χτυπημένο και δεν μπορούν να το παραδώσουν έτσι σε εμενα. Επίσης ηταν τελευταίο τεμάχιο και αν δεν θέλω ενα inventor να ακυρώσω την παραγγελία. Αντί δηλαδή να πάρει την ευθύνη της ακύρωσης της παραγγελίας το κατάστημα, να ακυρώσω εγώ.... Σύμφωνα με τους όρους όταν ένα κατάστημα αδυνατεί να εκτελέσει την παραγγελία το skroutz ψάχνει εναλλακτικό κατάστημα. Με δική μου ακύρωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση του skroutz.gr και περιμένω την εξέλιξη. Να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει ακόμη την ιδια τιμή και μπορεί κάποιος να παραγγείλει το κλιματιστικό.
sortie Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε 11/08 κάνω παραγγελία ενα κλιματιστικό Fujitsu 12.000 but (λόγου 15 Αυγούστου θα καθυστερούσε, με ημερομηνία παραλαβής 12 Σεπτεμβρίου). Δεν ειχα πρόβλημα να περιμένω. Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, δέχομαι τηλεφώνημα από το κατάστημα όπου μου ειπαν ότι ο προμηθευτής τους στο έστειλε χτυπημένο και δεν μπορούν να το παραδώσουν έτσι σε εμενα. Επίσης ηταν τελευταίο τεμάχιο και αν δεν θέλω ενα inventor να ακυρώσω την παραγγελία. Αντί δηλαδή να πάρει την ευθύνη της ακύρωσης της παραγγελίας το κατάστημα, να ακυρώσω εγώ.... Σύμφωνα με τους όρους όταν ένα κατάστημα αδυνατεί να εκτελέσει την παραγγελία το skroutz ψάχνει εναλλακτικό κατάστημα. Με δική μου ακύρωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση του skroutz.gr και περιμένω την εξέλιξη. Να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει ακόμη την ιδια τιμή και μπορεί κάποιος να παραγγείλει το κλιματιστικό. Κλασσικοί κομπογιαννίτες μαγαζάτορες. Ευτυχώς δεν έχουν μείνει πολλοί τέτοιοι. Καλά έκανες και έστειλες στο Skroutz μπας και τον στείλουν.
teoqq Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε 11/08 κάνω παραγγελία ενα κλιματιστικό Fujitsu 12.000 but (λόγου 15 Αυγούστου θα καθυστερούσε, με ημερομηνία παραλαβής 12 Σεπτεμβρίου). Δεν ειχα πρόβλημα να περιμένω. Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, δέχομαι τηλεφώνημα από το κατάστημα όπου μου ειπαν ότι ο προμηθευτής τους στο έστειλε χτυπημένο και δεν μπορούν να το παραδώσουν έτσι σε εμενα. Επίσης ηταν τελευταίο τεμάχιο και αν δεν θέλω ενα inventor να ακυρώσω την παραγγελία. Αντί δηλαδή να πάρει την ευθύνη της ακύρωσης της παραγγελίας το κατάστημα, να ακυρώσω εγώ.... Σύμφωνα με τους όρους όταν ένα κατάστημα αδυνατεί να εκτελέσει την παραγγελία το skroutz ψάχνει εναλλακτικό κατάστημα. Με δική μου ακύρωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση του skroutz.gr και περιμένω την εξέλιξη. Να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει ακόμη την ιδια τιμή και μπορεί κάποιος να παραγγείλει το κλιματιστικό. Το κατάστημα σου είπε να το ακύρωσεις εσύ διότι αν ακυρωθεί η παραγγελία από αυτούς τότε το skroutz θα τους κρατήσει προμήθεια. Πχ στη συγκεκριμένη περίπτωση γύρω στα 50+€. Εδώ όντως είναι μια περίπτωση κακής χρήσης του Skroutz από το κατάστημα και υποτίθεται πως για τέτοιες περιπτώσεις έβαλε και ο Skroutz την προμήθεια ακύρωσης. Οπότε για να τους τιμωρήσεις κάνε υπομονή μέχρι να ακυρωθεί αυτόματα η παραγγελία (σε περίπτωση που δεν την κάνει το κατάστημα) για να χρεωθούν την προμήθεια. Φυσικά τα παραπάνω ισχύουν αν έκανες την παραγγελία μέσω καλαθιού του Skroutz. Τώρα για τη παραγγελία σου, αν η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη τότε κατά μεγάλο ποσοστό δεν θα σε καλύψουν με νέα παραγγελία από άλλο κατάστημα. Θα σου έρθει το μήνυμα δυστυχώς δεν βρήκαμε κτλπ. Αν τους στείλεις κανένα μήμυμα απογοήτευσης τότε θα σου δώσουν κανά κουπούνι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα