Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε έρευνα που έκανα για το skroutz Plus πάντως δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τα λεφτά του.

Έψαχνα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο το οποίο είχε βάρος και όσα καταστήματα ήταν στο marketplace μου έβγαζε μεταφορικά 17€ (χωρίς να έχω skroutz plus). Σε δεύτερο και τρίτο κατάστημα που μπήκα που δεν ήταν στο marketplace του skroutz μου το φέρνανε στην πόρτα μου με δωρεάν μεταφορικά. Εικάζω ότι και με τα +17€ του plus δωρεάν θα ερχόταν αλλά γιατί να τα πληρώσεις; πιστεύω αξίζει να ξοδέψεις 5-10 λεπτά παραπάνω και κάνεις μια έρευνα και στα υπόλοιπα καταστήματα που δεν είναι στο marketplace τους (οι διαφορές στον δεύτερο-τρίτο-τέταρτο ήταν περίπου της τάξης των 0,5-0,10 λεπτών).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, Aniwthos είπε

Σε έρευνα που έκανα για το skroutz Plus πάντως δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τα λεφτά του.

Έψαχνα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο το οποίο είχε βάρος και όσα καταστήματα ήταν στο marketplace μου έβγαζε μεταφορικά 17€ (χωρίς να έχω skroutz plus). Σε δεύτερο και τρίτο κατάστημα που μπήκα που δεν ήταν στο marketplace του skroutz μου το φέρνανε στην πόρτα μου με δωρεάν μεταφορικά. Εικάζω ότι και με τα +17€ του plus δωρεάν θα ερχόταν αλλά γιατί να τα πληρώσεις; πιστεύω αξίζει να ξοδέψεις 5-10 λεπτά παραπάνω και κάνεις μια έρευνα και στα υπόλοιπα καταστήματα που δεν είναι στο marketplace τους (οι διαφορές στον δεύτερο-τρίτο-τέταρτο ήταν περίπου της τάξης των 0,5-0,10 λεπτών).

 

Για τις ακυρωσεις και τις επιστροφες και τα βαρια αντικειμενα.

Δεν ειναι συμφερον για ολους ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνω skroutz επιλέγω κάποια πράγματα και βλέπω τα μεταφορικά με plus και χωρίς. Η διαφορά είναι σχεδόν πάντα 1με 2 ευρώ!!! Ειδικά μερικές φορές με τηλεφωνική παραγγελία "ρίχνουν" και άλλο τις τιμές! Ή για παράδειγμα αν παραγγείλεις από το κατάστημα δεν έχει μεταφορικά, ενώ στο σκρουτζ βγάζει  πχ σε κουτί υπολογιστή άνω των 100 ευρώ. Εγώ δεν ανανέωσα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, harris78 είπε

Μπαίνω skroutz επιλέγω κάποια πράγματα και βλέπω τα μεταφορικά με plus και χωρίς. Η διαφορά είναι σχεδόν πάντα 1με 2 ευρώ!!! Ειδικά μερικές φορές με τηλεφωνική παραγγελία "ρίχνουν" και άλλο τις τιμές! Ή για παράδειγμα αν παραγγείλεις από το κατάστημα δεν έχει μεταφορικά, ενώ στο σκρουτζ βγάζει  πχ σε κουτί υπολογιστή άνω των 100 ευρώ. Εγώ δεν ανανέωσα....

Τα ποσοστά που πληρώνει ένας προμηθευτής σε παραγγελίες από το marketplace κυμαίνονται στην καλύτερη από 7% έως και 18%! (αναλόγως την κατηγορία προϊόντων). Μέτοχος στην επιχείρηση δηλαδή. Οπότε και με την έκπτωση που μπορεί να σου κάνει στα μεταφορικά πάλι κερδισμένος θα είναι.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η καραμέλα με τα ποσοστά κάποτε θα πρέπει να σταματήσει. 

Αν δεν ήταν στο Skroutz θα ήξερε κανείς την ύπαρξη αυτού του eshop;

Αν δεν ήταν στο καλάθι του Skroutz θα είχε τις ίδιες πωλήσεις;

Μαλλό δεν ξέρετε τι ποσά δίνουν τα σοβαρά καταστήματα για διαφήμιση σε google και social γι' αυτό μιλάτε για "μετόχους και συνεταίρους" 

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, WebDevGr είπε

Αυτή η καραμέλα με τα ποσοστά κάποτε θα πρέπει να σταματήσει. 

Αν δεν ήταν στο Skroutz θα ήξερε κανείς την ύπαρξη αυτού του eshop;

Αν δεν ήταν στο καλάθι του Skroutz θα είχε τις ίδιες πωλήσεις;

Μαλλό δεν ξέρετε τι ποσά δίνουν τα σοβαρά καταστήματα για διαφήμιση σε google και social γι' αυτό μιλάτε για "μετόχους και συνεταίρους" 

Μα ξέρουμε τι δίνουν τα σοβαρά καταστήματα σε διαφημίσεις για καμπάνιες, στο χώρο είμαστε. Επιλογή και στρατηγική του κάθε καταστήματος που θα παίξει και εις γνώση του φυσικά. Απλά με αυτά τα χαμένα λεφτά από τα ποσοστά θα μπορούσε να κάνει πραγματικό branding σε άλλα κανάλια. Όπως είπα στρατηγική και επιλογή του καθενός. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ποσοστά δεν είναι ψηλά ή η μετατροπή από CPC σε CPS έγινε για το γενικό καλό. Εξ' άλλου όπως έχω ξαναπεί, μια έρευνα σε top πωλήσεων προϊόντα (π.χ. Apple) σε skroutz και bestprice φαίνεται ότι το καπέλο του % από την πώληση του CPS την επιβαρύνεται ο τελικός αγοραστής. Φαντάσου κατάστημα εκτός skroutz marketplace που παίζει skroutz/bestprice/google ads/social ads/λοιπά affiliates και περάσει η παραγγελία από 2-3 κανάλια τι τελικά μένει στο Χ κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Aniwthos είπε

Μα ξέρουμε τι δίνουν τα σοβαρά καταστήματα σε διαφημίσεις για καμπάνιες, στο χώρο είμαστε. Επιλογή και στρατηγική του κάθε καταστήματος που θα παίξει και εις γνώση του φυσικά. Απλά με αυτά τα χαμένα λεφτά από τα ποσοστά θα μπορούσε να κάνει πραγματικό branding σε άλλα κανάλια. Όπως είπα στρατηγική και επιλογή του καθενός. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ποσοστά δεν είναι ψηλά ή η μετατροπή από CPC σε CPS έγινε για το γενικό καλό. Εξ' άλλου όπως έχω ξαναπεί, μια έρευνα σε top πωλήσεων προϊόντα (π.χ. Apple) σε skroutz και bestprice φαίνεται ότι το καπέλο του % από την πώληση του CPS την επιβαρύνεται ο τελικός αγοραστής. Φαντάσου κατάστημα εκτός skroutz marketplace που παίζει skroutz/bestprice/google ads/social ads/λοιπά affiliates και περάσει η παραγγελία από 2-3 κανάλια τι τελικά μένει στο Χ κατάστημα. 

Αν είσαι στο χώρο τότε θα ξέρεις ότι με 7% δεν μπορείς να τρέξεις διαφημιστικές καμπάνιες. Όσοι καταφέρνουν να πιάσουν το 15% κάνουν πάρτι. Για την ακρίβεια οτιδήποτε κάτω από το 15% το μοιράζονται με τις εταιρείες που τους τρέχουν τις καμπάνιες.

Για να είμαστε ρεαλιστές κανένα σκρουτζομάγαζο δεν πρόκειται να πιάσει κάτω από το 20% (μαζί με τα έξοδα διαχείρισης της εταιρείας που θα τρέχει τις καμπάνιες) αν αποφασίσει να βγει από Skroutz και Bestprice.

Εδώ καλά καλά δεν επενδύουν στο βασικό τους εργαλείο που είναι το eshop και τρέχουν με κάτι σάπια woocommerce. Δεν ασχολούνται σοβαρά με τις πληροφορίες των προϊόντων τους. Δεν μπορούν να τηρήσουν τις διαθεσιμότητες. Αλλά θα τρέξουν επιτυχημένες καμπάνιες και μάλιστα φθηνά;

Αν δεν υπήρχαν Skroutz και Bestprice η πλειοψηφία αυτών των eshops δεν θα έβγαζαν ούτε εξάμηνο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα Σκρουτζομαγαζα only που δεν μπορείς με τιποτα να τα βρεις (τηλ, διεύθυνση κλπ) πολύ κλασικό.

Όπως επίσης και η ιστορία με τα μεταφορικά που βγαίνουν φθηνότερα εκτός καλαθιού.

Για να προσφέρω στην παραπανω συζήτηση δεν με απασχολεί αν ένα κατάστημα έγινε γνωστό μέσω Σκρουτζ. Με απασχολεί ότι το καλάθι πια δε συμφέρει και θα προτιμήσω να παραγγείλω από ένα κατάστημα που στην τελική γνωρίζω ότι είναι αξιόπιστο και μπορώ να συνεννοηθώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Αυτό με τα Σκρουτζομαγαζα only που δεν μπορείς με τιποτα να τα βρεις (τηλ, διεύθυνση κλπ) πολύ κλασικό.

 

Τα περισσότερα Skroutz only μαγαζιά είναι κόπιες μαγαζιών που είναι ήδη στο Skroutz, έχουν ιστοσελίδα, τηλέφωνα κλπ αλλά δεν πουλάνε μέσα από το καλάθι του Skroutz. 

Όπως αναφέρθηκε και μερικά μηνύματα πριν αν κάνεις αναζήτηση με το Γ.Ε.ΜΗ. βρίσκεις στοιχεία επικοινωνίας και τις περισσότερες φορές θα δεις ότι το τηλέφωνο ή και η διεύθυνση είναι κοινά με άλλο κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Τα περισσότερα Skroutz only μαγαζιά είναι κόπιες μαγαζιών που είναι ήδη στο Skroutz, έχουν ιστοσελίδα, τηλέφωνα κλπ αλλά δεν πουλάνε μέσα από το καλάθι του Skroutz. 

Όπως αναφέρθηκε και μερικά μηνύματα πριν αν κάνεις αναζήτηση με το Γ.Ε.ΜΗ. βρίσκεις στοιχεία επικοινωνίας και τις περισσότερες φορές θα δεις ότι το τηλέφωνο ή και η διεύθυνση είναι κοινά με άλλο κατάστημα.

Ισχυει. Όπως και ότι στην κόπια εκτός Σκρουτζ θα βρεις το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή (ή και φθηνότερο) χωρίς να πληρώνεις όμως μεταφορικά.

Το είχα δει όταν έψαχνα ηλεκτρικά είδη (σκούπες ρομπότ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Ισχυει. Όπως και ότι στην κόπια εκτός Σκρουτζ θα βρεις το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή (ή και φθηνότερο) χωρίς να πληρώνεις όμως μεταφορικά.

Το είχα δει όταν έψαχνα ηλεκτρικά είδη (σκούπες ρομπότ).

Αυτό με τα μεταφορικά ίσως να ισχύει στην Αθήνα. Στο Ηράκλειο που είμαι εγώ σε όλα τα καταστήματα που έχω μπει έχουν  μεταφορικά και μάλιστα τον τελευταίο μήνα σιγά σιγά όλοι υιοθετούν τα 5€ μεταφορικά 

Επεξ/σία από WebDevGr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Αν είσαι στο χώρο τότε θα ξέρεις ότι με 7% δεν μπορείς να τρέξεις διαφημιστικές καμπάνιες. Όσοι καταφέρνουν να πιάσουν το 15% κάνουν πάρτι. Για την ακρίβεια οτιδήποτε κάτω από το 15% το μοιράζονται με τις εταιρείες που τους τρέχουν τις καμπάνιες.

Για να είμαστε ρεαλιστές κανένα σκρουτζομάγαζο δεν πρόκειται να πιάσει κάτω από το 20% (μαζί με τα έξοδα διαχείρισης της εταιρείας που θα τρέχει τις καμπάνιες) αν αποφασίσει να βγει από Skroutz και Bestprice.

Εδώ καλά καλά δεν επενδύουν στο βασικό τους εργαλείο που είναι το eshop και τρέχουν με κάτι σάπια woocommerce. Δεν ασχολούνται σοβαρά με τις πληροφορίες των προϊόντων τους. Δεν μπορούν να τηρήσουν τις διαθεσιμότητες. Αλλά θα τρέξουν επιτυχημένες καμπάνιες και μάλιστα φθηνά;

Αν δεν υπήρχαν Skroutz και Bestprice η πλειοψηφία αυτών των eshops δεν θα έβγαζαν ούτε εξάμηνο.

Μη το βλέπεις έτσι όμως, δεν είναι όλα τα καταστήματα στο τύπου "αποτυχημένα" που τελευταία τους ελπίδα είναι το skroutz. Υπάρχουν υγιείς επιχειρήσεις που δεν θέλουν να είναι στο skroutz αλλά πλέον έχει καταντήσει αναγκαίο κακό γιατί ευτυχώς η δυστυχώς στον Έλληνα έχει ριζώσει. Να μην αναφέρω τι σφαλιάρες έφαγε το skroutz σε άλλες χώρες που επιχείρησε ανοίγματα. Ναι πλέον ο μέσος χρήστης δεν είναι ο ίδιος που ήταν προ καραντίνας, είναι πιο εξοικειωμένος, πιο πονηρεμένος και θα κάνει την έρευνα του πριν αγοράσει, το κάνω εγώ, το κάνεις εσύ, το κάνουν φαντάζομαι όλοι.

Επίσης κανένα νέο κατάστημα πλέον δεν μπορεί να μπει στο skroutz αν δεν μπει για τουλάχιστον 1 χρόνο πρώτα στο maketplace τους (φυσικά θα πρέπει να έχει υπόσταση 3+ έτη, με +50Κ τζίρο/έτος). Ναι με 7% δεν μπορείς να τρέξεις διαφημιστική καμπάνια συμφωνώ, αλλά το να επενδύεις για να χτίσεις το brand σου σε βάθος χρόνου είναι κάτι διαφορετικό από το να είσαι ο πιο φτηνός στη λίστα χωρίς αύριο να σε θυμάται κανείς αν πέσεις στην 4+ θέση. Εξ' άλλου νομίζω το 7% είναι η εξαίρεση και ο μέσος όρος κυμαίνεται στο 12-15%. Όσο για τα σάπια woocommerce αυτά τα καταστήματα ούτως ή άλλως πλέον δεν μπορούν να μπουν πλέον στο skroutz εφόσον δεν πληρούν προϋποθέσεις νέου καταστήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/10/2022 στις 1:11 ΜΜ, tasarass77 είπε

Τουλαχιστον σε αφηνει να ακυρωσεις με ενα κλικ

Ναι μεν ακυρώνεις με ένα κλικ....και άλλα πόσα κλικ για να το αναζητήσεις και να το παραγγείλεις ξανά...ίσως και πιο ακριβά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Αυτό με τα μεταφορικά ίσως να ισχύει στην Αθήνα. Στο Ηράκλειο που είμαι εγώ σε όλα τα καταστήματα που έχω μπει έχουν  μεταφορικά και μάλιστα τον τελευταίο μήνα σιγά σιγά όλοι υιοθετούν τα 5€ μεταφορικά 

Παντως εκτός Σκρουτζ με 9 μεταφορικά και βγαίνει 6 ευρώ φθηνότερο από ότι το ίδιο κατάστημα μέσω καλαθιού.

Χ€ + 9€ μεταφορικα εκτός καλαθιού 

(Χ+10)€ + 5€ μεταφορικά αποκλειστικα με καλαθι.

Στη διάθεσή σου λεπτομέρειες για το προϊόν.

ΥΓ. Δύσκολο να καταλάβεις αν είναι το ίδιο κατάστημα μιας που τα καταστήματα του καλαθιού είναι άφαντα. Ίδια όμως πολύ μικρή πόλη. Και μια βερσιόν καταστήματος χωρίς καλάθι. Άλλο κατάστημα/φαίνεται κοπια μόνο με καλάθι.

Σχεδόν 5/5 βαθμολογία και τα δύο με περισσοτερες από 200 κριτικές, για όποιον πάει να επικαλεστεί την αξιοπιστία του καλαθιού.

Επεξ/σία από satsok2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/10/2022 στις 2:57 ΜΜ, Aniwthos είπε

 Απλά με αυτά τα χαμένα λεφτά από τα ποσοστά θα μπορούσε να κάνει πραγματικό branding σε άλλα κανάλια. Όπως είπα στρατηγική και επιλογή του καθενός.

Ειδικός δεν είμαι αλλά με το χαζό μυαλό μου θα πω ότι χαμένα λεφτά δεν είναι. Το σκρουτζ προσφέρει στα καταστήματα μια πολύ συγκεκριμένη υπηρεσία και ένα κανάλι πώλησης. Κανάλι που ΔΕΝ εχουν αν δεν βρίσκονται στο Skroutz. Άρα μιλάμε για επιπλέον έσοδα που δεν είχαν, και μια μεγάλη ευκαιρία (αν δεν κάνουν άλλα κόλπα) να μεγαλώσουν χωρίς τα κόστη του branding που ανέφερες καθώς και άλλων marketing ενεργειών. 

Χαμένα θα ήταν αν τα πλήρωναν και δεν λάμβαναν πωλήσεις. Η κερδοφορία είναι κάτι άλλο όμως, και αν καταλαβαίνω καλά το σκρουτζ προσπαθει να σε ωθήσει με το πλας να αγοράσεις από το ίδιο κατάστημα...άρα βελτιώνοντας και την κερδοφορία τους.

Μην τρελαθούμε, σίγουρα δεν είναι τέλειο αλλά το να λέμε χαμένα λεφτά, ε το λες και υπερβολή. Τέλος να αναφέρω ότι αν και μέλος από την αρχή του plus όπου ήταν ανέλπιστα συμφέρον, συνεχίζω να κερδίζω, όχι με τους ίδιους ρυθμούς όπως πριν αλλά και πάλι έβγαλα το κόστος της συνδρομής και στο 90% των παραγγελιών μου δεν πληρώνω μεταφορικά. Αντιλαμβάνομαι ότι όλο αυτό που μου προσφέρει το skroutz δεν μπορεί να μου το προσφέρει κάποιο μεμονωμένο κατάστημα ή άλλη ανταγνωιστική πλατφόρμα και είμαι οκ να πληρώσω και το όποιο premium γιατί καταλαβαίνω ότι εργάζονται άνθρωποι και όχι robot.

Ας σκεφτόμαστε λίγο και πίσω από το site... Οι πλατφόρμες, τα κασταστήματα έχουν άνθρωπους από πίσω, που εργάζονται και οικογένειες που τρώνε φαγητό από την δουλειά τους. 

Στις 11/10/2022 στις 3:48 ΜΜ, Aniwthos είπε

Επίσης κανένα νέο κατάστημα πλέον δεν μπορεί να μπει στο skroutz αν δεν μπει για τουλάχιστον 1 χρόνο πρώτα στο maketplace τους

Αν το κάνανε αυτό μπράβο τους, αρκετά "πιστόλια" είδαμε τον τελευταίο καιρό. Δεν νομίζω ότι ήταν εύκολη απόφαση, χρήματα χάνουν λογικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...