Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Skroutz Plus


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@karpotrias, @satsok2 Εαν έχετε την υποψία ότι χρεώνεστε παραπάνω μεταφορικά σε μία αποστολή απ' ότι θα έπρεπε, θα πρότεινα να στείλετε email στο skroutz να το κοιτάξουν. Έχετε πάντα υπ' όψιν σας ότι η χρέωση πηγαίνει με το μέγιστο μεταξύ πραγματικού και ογκομετρικού βάρους. Το παράδειγμα που παρουσιάστηκε παραπάνω από τον @satsok2 με τις σκόνες χυμών, φαίνεται τώρα να έχει διορθωθεί να δημιουργείται ειδικά από το προϊόν "Kendy Ice Tea Ροδάκινο 1τμχ 8.5gr". Προφανώς αφορά λάθος καταχώρηση (από το κατάστημα? από το skroutz?) των διαστάσεων άρα και του υπολογισμού του ογκομετρικού βάρους (μάλλον λίγο μικρότερες οι πιθανότητες να έχει καταχωρηθεί λάθος το πραγματικό βάρος, καθώς αυτό υπάρχει ξεκάθαρα και στον τίτλο του προϊόντος :D). Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι και σε λογαριασμό plus υπολογίζει τα ίδια υπέρβολικά μεταφορικά. Δεν έχει να κάνει επομένως με το πόσα διαφορετικά τεμάχια περιέχει μια αποστολή, αλλά με το συνολικό βάρος αυτών.

 

@karpotrias Ο αυτοματισμός του καλαθιού skroutz πάντα είχε ως πρώτο κριτήριο την μείωση του αριθμού των αποστολών, ώστε να μειώσει και το συνολικό κόστος των μεταφορικών. Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό. Εάν βλέπεις ότι δε σε συμφέρει αυτό, υπάρχει τρόπος να το προσπεράσεις, όπως είπε ο @satsok2: Απλά πάτα το πράσινο κουμπάκι προσθήκης όχι πάνω πάνω, αλλά αυτό που βρίσκεται δίπλα από το κατάστημα που θες. Έτσι το "εξαναγκάζεις" να χρησιμοποιήσει το κατάστημα που θες.

 

@karpotrias Όντως σε πολλά προϊόντα το καλάθι skroutz δεν έχει την καλύτερη τιμή, καθώς δυστυχώς δε συνεργάζονται όλα τα καταστήματα με το καλάθι skroutz. Εγώ προσωπικά θα αποφύγω να μιλήσω για "μεγαλύτερο ποσοστό" υπέρ της μιας ή της άλλης κατάστασης, κρίνω πως το δείγμα των περίπου ~15 παραγγελιών (50+ αποστολών και όχι απαραίτητα ενός μόνο προϊόντος έκαστη) που έχω κάνει τους τελευταίους 2 μήνες, δεν είναι ικανοποιητικό για να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, παρόλου που τη στιγμή που τις έκανα πάντα έπαιρνα την καλύτερη τιμή (ή με διαφορά ελάχιστων λεπτών). Φυσικά υπάρχουν και ελάχιστα, 1-2, προϊόντα που δεν τα πήρα από το καλάθι, καθώς δε με συνέφερε. Αν έχεις κάνει πολύ μεγαλύτερη έρευνα για να καταλήξεις στο "μεγαλύτερο ποσοστό", oκ πάω πάσο. Για να είμαστε ξεκάθαροι ωστόσο σε ότι λέμε, τα έξοδα αποστολής ΔΕΝ είναι μέσα στην τιμή αυτών των προϊόντων, αφού η τιμή καθορίζεται από τα καταστήματα! Δεν είναι ότι το skroutz τους είπε επίτηδες αυξήστε την τιμή, για να βγάλω εγώ τα μεταφορικά ειδικά των plus μελών από εκεί... Ούτε η αυξημένη τιμή μέσω καλαθιού skroutz είναι κάτι που ισχύει καθολικά, για να πούμε απαραίτητα ότι δε συμφέρει, όπως μόλις εξήγησα.

 

@karpotrias Ναι όντως το skroutz δεν έχει δόσεις. Αν βρίσκουμε κάτι με δόσεις κατευθείαν από το σκρουτζομάγαζο και σε περίπτωση που είναι  σημαντικό κριτήριο για την αγορά μας αυτό, εννοείται πως θα προτιμήσουμε κατευθείαν το σκρουτζομάγαζο.

 

@satsok2 Περιστασιακά παρατηρώ και εγώ κάποιες καθυστερήσεις, σε άλλες φταίει το κατάστημα, σε άλλες η ACS της περιοχής μου που δεν έχει στρώσει 100% ακόμα, αλλά γενικότερο πρόβλημα θα έλεγα πως δεν παρατηρώ. Για το παράδειγμα που λες, αν το κατάστημα έκανε αποδεκτή στις 15/7 το πρωί, και είχαν ήδη βγει τα δρομολόγια της ημέρας, δεν είναι παράλογο ο κούριερ να βγάλει δρομολόγιο παραλαβής για 16/7 και παράδοσης για μια εργάσιμη μέρα αργότερα στις 19/7. Για την άλλη αποστολή που λες, στείλε τους ένα email να δεις τι γίνεται. Μπορεί και να εξηγείται αν το κατάστημα καθυστέρησε να αποδεχτεί την παραγγελία, ή αν δεν είχε το προϊόν πραγματικά άμεσα διαθέσιμο, ή αν ο κούριερ που το έχει αναλάβει έχει φόρτο στην περιοχή του καταστήματος ή τη δική σου.

 

Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, θα έλεγα καλό είναι να αποφεύγουμε γενικότητες του τύπου δεν συμφέρει. Όπως και εγώ δε θα βγω να πω γενικώς συμφέρει, μόνο και μόνο επειδή έτυχε να συμφέρει στα προϊόντα που θέλω εγώ.

Επεξ/σία από l3ft3r1s
  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 171
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Έπρεπε όμως να δίνουν ένα μήνα δωρεάν trial. Αφού αντιγράφουν που αντιγράφουν Amazon Prime, ας το κάνουν σωστά.

Δηλαδή ,τι έπρεπε να έχει τακτικές μεγιστοποίησης των ζημιών;

Έτσι και έτσι.  Καλύπτει μόνο παραγγελίες από το έξυπνο καλάθι και τώρα τελευταία οι τιμές του έξυπνου καλαθιού είναι ακριβότερες από τα υπόλοιπα καταστήματα, λες και αφομοιώνουν τα μεταφορικά.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, ελπίζω μόνο να μη μετακυλίουν το κόστος των μεταφορικών στα καταστήματα. Πχ αγοράζοντας από 3 καταστήματα προιόντα 18Ε, 1Ε, 1Ε, τα δωρεάν μεταφορικά (λόγω 20Ε) να τα επομίζεται το κατάστημα.

Κατά τ'άλλα, ακόμα μια ανακάλυψη. Ψεύτικα reviews χωρίς δυνατότητα αναφοράς.

Τα κανονικά reviews έχουν και τη σημαία, αν θέλει να επισημάνει κανείς κάποιο πρόβλημα.

Αυτά στο παρακάτω προιόν.

Mecool M8S Pro L με Voice Control (32GB) - Skroutz.gr

 

image.png.c5ad789edb54fb915c7c922caffbe852.png

Επεξ/σία από satsok2
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Κατά τ'άλλα, ακόμα μια ανακάλυψη. Ψεύτικα reviews χωρίς δυνατότητα αναφοράς.

Τα κανονικά reviews έχουν και τη σημαία, αν θέλει να επισημάνει κανείς κάποιο πρόβλημα.

Αυτά στο παρακάτω προιόν.

Mecool M8S Pro L με Voice Control (32GB) - Skroutz.gr

Το οποιο αποτελει και Market Manipulation βλεποντας τα ψευτικα προφιλ με αριθμους διπλα στο username και το καρφωτο 5στερο χωρις αιτιολογηση/κριτικη. Μαλλον θα πρεπει να κανεις μια αναφορα γι αυτη σου την ανακαλυψη στο μεηλ του Σκρουτζ για να δουμε πως θα απαντησουν (ισως να εχουν βρει καποια τρυπα και να εχει γινει και σε αλλα προιοντα της πλατφορμας). Στο μεταξυ μιλαμε για ενα εντελως μετριο και υπερεκτιμημενο tv box που το πουλουν συγκεκριμενα 2-3 μαγαζια χμμ...

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, satsok2 είπε

Παιδιά, ελπίζω μόνο να μη μετακυλίουν το κόστος των μεταφορικών στα καταστήματα. Πχ αγοράζοντας από 3 καταστήματα προιόντα 18Ε, 1Ε, 1Ε, τα δωρεάν μεταφορικά (λόγω 20Ε) να τα επομίζεται το κατάστημα.

Κατά τ'άλλα, ακόμα μια ανακάλυψη. Ψεύτικα reviews χωρίς δυνατότητα αναφοράς.

Τα κανονικά reviews έχουν και τη σημαία, αν θέλει να επισημάνει κανείς κάποιο πρόβλημα.

Αυτά στο παρακάτω προιόν.

Mecool M8S Pro L με Voice Control (32GB) - Skroutz.gr

 

image.png.c5ad789edb54fb915c7c922caffbe852.png

Κατευθείαν καταγγελία σε Ευρώπη. Αυτό λέγεται αθέμιτος ανταγωνισμός, τα ίδια έκανε και η amazon και έφαγε πρόστιμο.

Επεξ/σία από Kostasallinone
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άφησαν ένα σωρό κριτικές με 5 αστέρια, σε ακριβό προϊόν, χωρίς σχόλιο και χωρίς να είναι "Επιβεβαιωμένη αγορά" όπως όταν γίνεται από το καλάθι και εγώ που άφησα κριτική 5 αστέρια σε ταινία απώθησης πουλιών, με σχόλιο, με επιβεβαιωμένη αγορά, μου είπαν ότι χρειάζεται επαναδιατύπωση.

Κάτι βρωμάει.

 

Τέλος πάντων, σε παραγγελία πάνω από 20€ με το plus από 3 διαφορετικά καταστήματα, το 1 προϊόν ακυρώθηκε και το τελικό κόστος έπεσε κάτω από 20€, δεν χρέωσαν μεταφορικά (μπορούσαν να χρεώσουν 5€)

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, tasarass77 είπε

Άφησαν ένα σωρό κριτικές με 5 αστέρια, σε ακριβό προϊόν, χωρίς σχόλιο και χωρίς να είναι "Επιβεβαιωμένη αγορά" όπως όταν γίνεται από το καλάθι και εγώ που άφησα κριτική 5 αστέρια σε ταινία απώθησης πουλιών, με σχόλιο, με επιβεβαιωμένη αγορά, μου είπαν ότι χρειάζεται επαναδιατύπωση.

Κάτι βρωμάει.

 

Τέλος πάντων, σε παραγγελία πάνω από 20€ με το plus από 3 διαφορετικά καταστήματα, το 1 προϊόν ακυρώθηκε και το τελικό κόστος έπεσε κάτω από 20€, δεν χρέωσαν μεταφορικά (μπορούσαν να χρεώσουν 5€)

 

 

Να πω ότι τους το έχω επισημάνει 2 μέρες (στο skroutz).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω όσες φορές χρησιμοποίησα το καλάθι του skroutz είχα μεγάλες καθυστερήσεις το οποίο είναι επιβεβαίωμένα λόγω της συμφωνίας που έχει ο skroutz με την acs!
Εκανα 3 φορές το ακόλουθο πείραμα
Έβαλα παραγγελία μέσω του καλαθιού και μόλις μου έβγαλε την ημερομηνία παραλαβής απο courier ακύρωσα την παραγγελία και έβαλα κατευθείαν την ίδια παραγγελία στο ίδιο κατάστημα μέσω του site του καταστήματος! Δε χρειάζεται να σας πω οτι και στις 3 περιπτώσεις είχα παραλάβει την παραγγελία μου πριν καν φτάσει η ημερομηνία που μου είχε δωσει ο skroutz για παραλαβή απο το courier.
Και μάλιστα οταν παραπονέθηκα σε ενα κατάστημα γιατι θα κάνουν τόσες μέρες να παραδώσουν στο courier (αν θυμάμαι καλά παραγγελία τρίτη και ημερομηνία παραλαβής απο το courier η επόμενη τρίτη με μια αργία ενδιάμεσα) μου είπαν οτι αυτοι το έχουν αυθημερόν έτοιμο αλλα το πότε θα παει το courier για να παραλάβει το ορίζει ο skroutz. Τελικά έκανα την παραγγελία απο το ίδιο κατάστημα εκτός καλαθιού την τετάρτη και πέμπτη παρέλαβα!
Σε ερώτηση που έκανα στο fb τους μου είπαν να επικοινωνήσω με email στο οποίο μου απαντήσανε οτι γίνεται λόγω αυξημένης κίνηση κλπ κλπ! Λες και μονο τις δικιές τους μεταφορές επηρεάζει και οχι τις άλλες!
Καλάθι skroutz ΠΟΤΕ ξανα!
Για μισό ευρώ (αν και όπως θα δείτε στα screenshots δεν ισχύει και αυτό πάντα) δεν αξίζει!

image.png.fa63948c91a40d52a811ca7685143c44.png

 

image.png.c400051a41f0dff7986e07a7675eea74.png

Επεξ/σία από dimitris_sal
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι πως τσιγκουνεύτηκα τα 17€...αλλά αν μου δινόταν η ευκαιρία, θα τους τα έπαιρνα πίσω γιατί είναι πραγματικά γελοίοι...

Κατ'αρχήν να πω πως τους έστειλα μήνυμα για την αυτόματη αύξηση τιμής, μου εξήγησαν όμορφα πως έχω δίκιο, αλλά δεν δίνουν την διαφορά και ούτε ο αλγόριθμος πρόκειται να το κάνει.

Τέλος ένιωθα μια ασφάλεια με τις συναλλαγές με το εκάστοτε κατάστημα και έλεγα από μέσα μου χαλάλι το Σκρουτζ πλας... Αλλά παιδιά παρέλαβα χτες ελλατωματικό προιόν. Τηλεφωνώ στο κατάστημα και μου λέει πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκτός Σκρουτζ. Λέω, ρε παιδιά φεύγω την Παρασκευή, έχετε και άλλα ζευγάρια με το νούμερο που θέλω, γιατί να μην περάσω να το αλλάξω???? Όχι μου λέει, είναι στην συμφωνία... Ξεκινάω κι εγώ την διαδικασία αντικατάστασης του Σκρουτζ... Πρώτη διαθέσιμη μέρα παραλαβής από το κούριερ τους η Παρασκευή. Έπειτα πρέπει να γίνει έλεγχος από το τμήμα ελλατωματικών του Σκρουτζ. Οι οποίοι πρέπει να βεβαιώσουν πως έχω δίκιο. Μετά τον έλεγχο τους πάει στο κατάστημα. Το οποίο κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην στο αλλάξει, άσχετα τι λες εσύ και το τμήμα ελλατωματικών του Σκρουτζ!!!!

Παιδιά δεν αμφιβάλλω πως το Σκρουτζ πλας έχει πλεονεκτήματα, αλλά υπάρχουν βασικοί λόγοι όπου το καθιστούν ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ και έτσιαξίζει περισσότερο να αγοράζεις κατ'ευθείαν από το κατάστημα.

Επεξ/σία από karpotrias
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πάντως μέσα σε 2 μήνες έχω βγάλει ήδη τη συνδρομή και έχω γλυτώσει και άλλα τόσα σε μεταφορικά. Κάνω φουλ παραγγελίες. 

Το μόνο θέμα είναι με τα ογκωδη αντικείμενα που τα μεταφορικά είναι πιο ακριβά σε σχέση με το απλό καλάθι. 

Επεξ/σία από Lazostat
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παιδιά έκανα 5 παραγγελίες μέχρι στιγμής που αν τα έπαιρνα από τα φθηνοτερα καταστήματα, η διαφορά με τα μτφ θα ήταν σύνολο 40 ευρώ που έμειναν στην τσέπη μου. Μόνο ένα κουτί υπολογιστή θα είχε 18 ευρώ μτφ, γι αυτό και το έκανα αρχικά αλλά υπάρχει εξοικονόμηση πλέον σε μένα. Σίγουρα δεν είναι για όλους και όλα αλλά αν σε συμφέρει καντο! Simple

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.