Προς το περιεχόμενο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ


SecondSonOfGamee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

196601639_1151902875315648_7153641636736660697_n.jpg.17c2d7c2cec9be161f592117b44ac015.jpgΚαλησπερα στην παρεα.

Σκεφτομαι για πρωτη φορα να κανω το πρωτο μου ταξιδι τον Ιουλιο με την μηχανη(κατοχος HONDA CB500X) μιας και πολλες φορες μπηκα στο τρυπακι να παω καπου μακρια.

Οντας εντελως πρωταρης τι συμβουλες θα μου δινατε για δρομους ξεκουραση κλπ..

Απο εξοπλισμο διαθετω κρανος μπουφαν γαντια, και για την μηχανη θα προσθεσω τσαντες GIVI δεξια αριστερα και την μπαγκαζιερα!

Ευχαριστω για τον χρονο σας!

 

Επεξ/σία από SecondSonOfGamee
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα κάνεις τις στάσεις σου στα ΣΕΑ στην εθνική, να ξεκουράζεσαι και να ξεπιάνεσαι και θα το ευχαριστηθείς μια χαρά!!Καλά χιλιόμετρα!!!

Επεξ/σία από giorgos04
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τι θες να κάνεις... θες απλά να πας ή να ευχαριστηθείς το ταξίδι με τη μηχανή; Αναλόγως το χρόνο που έχεις, μπορείς να δεις κομμάτια από αυτή τη διαδρομή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να το γλεντήσεις και οχι να πας στον προορισμό σου επέλεξε διαδρομές εκτός εθνικών οδών, οπου μπορεις και οσο αντέχεις, οι εθνικές ειναι προσωπικά για μενα εκτος διαδρομών μου, όσο μπορώ.

Αν απλα θελεις να πας θεσ/κη τότε κάνε στάσεις στα σεα

Καλή διαδρομή, πάντα ασφαλής

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχε μαζι σου:

-Ενα κιτ επισκευης ελαστικων και αν δεν ξερεις,δες βιντεο πως χρησιμοποιειται

-Μια ταινια γκαφερ και μερικα δεματικα καλωδιων. Δεν πιανουν χωρο ουτε ειναι βαρια,αλλα μπορει σε μια στραβη να χρειαστουν

-Αντηλιακο. Πολλες ωρες και ολο και κατι θα ειναι εκτεθειμενο

-Ενα λεπτο αδιαβροχο

-Ενα σπρευ για τσιμπηματα εντομων

 

 

Να εχεις σε ευκολα προσβασιμο σημειο (και με τα γαντια):

-Λεφτα για τα διοδια

 

Ελεγξε πριν ξεκινησεις:

-Πιεσεις ελαστικων

-Δεσιμο τσαντων (σαμαριων)

-Φωτα

-Γρασσαρε αλυσιδα

 

Κατα τη διαδρομη σε στασεις:

-Ξανατσεκαρε τα δεσιματα των σαμαριων

 

Καλο και απολαυστικο ταξιδι!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στα όσα σωστά γράφτηκαν πιο πάνω θα σου πω να κρατάς αποστάσεις από μεγάλα οχήματα ειδικά όσα έχουν καρότσες ρυμουλκά φορτία και να τα προσπερνάς στη 1η ευκαιρία δίχως να κάθεσαι ώρα πίσω τους.

να προτιμάς τη μεσαία λωρίδα και όχι την δεξιά εκτός αν φτάνεις κοντά σε κάποια στάση σου. η μεσαία σου δίνει καλύτερη οπτική και μπορείς να κάνεις ελιγμό αντίθετα από ένα συμβάν που θα βρεθεί μπροστά σου έχοντας και δεξιά και αριστερά επιλογές.

αν το ταξίδι γίνει μέρα προσοχή τις ώρες που ο ήλιος είναι χαμηλά (είτε μπροστά είτε πίσω/ στο πλάι δε σε πειράζει ιδιαίτερα), γιατί εκτός από μειωμένη ορατότητα από αντηλιά-γυαλάδες σε επιφάνειες, συμβαίνει το ίδιο και στους καθρέφτες-τζάμια των υπόλοιπων οχημάτων. Μπορεί να μη φαίνεσαι καθόλου ή να φαίνεσαι ως κουκίδα. Το οτι εσύ τους είδες δε σημαίνει οτι σε είδαν και εκείνοι.

Την ημέρα ανάβεις τη μεγάλη σκάλα για να φαίνεσαι από μακριά. Δεν τυφλώνεις κανέναν. Μην ανησυχείς.

Αν βρεις αρκετή κίνηση αλλά πας με ικανοποιητική ταχύτητα και ως πρωτάρης που λογικά δε θα κάνεις διήθηση καλό είναι να κάνεις εναλλαγές που βρίσκεσαι στη λωρίδα, λίγο μέση-λίγο άκρες, ώστε να κάνεις πιο αισθητή τη παρουσία σου και να μην σου κάνουν σφήνες γιατί "χωράνε".

Για βράδυ πολύ προσοχή στις εισόδους εξόδους των κόμβων ειδικά σε χωριά και κόβεις ταχύτητα στο μισό για να προλάβεις τον βλάχο με το αγροτικό που θα πεταχτεί.

Προτίμησε βενζινάδικα με στάσεις εντός πόλεων και όχι τους μαφιόζους πάνω στην εθνική που φορτώνουν νοθευμένη από σκουριασμένες δεξαμενές. Ευκαιρία να δεις και μια πόλη που δεν έχεις δει και να κάτσει να πιεις κάτι και να ξεπιαστείς.

αποφεύγεις να ακολουθείς όχημα ακριβώς πίσω αλλά να πατάνε οι τροχοί σου σε μία από τις 2 πλευρές του 4τροχου εκεί που περνάνε δηλαδή και τα δικά του λάστιχα. έτσι ελαχιστοποιείς να πατήσεις καρφιά-πρόκες-πέτρες-αντικείμενα που αποφεύγουν οι μπροστά και δεν έχεις δει ακόμα.

χείριστη περίπτωση θα γλιτώσεις και τα λάδια από κάποιο σπασμένο σασμάν-κάρτερ

μπορεί να ξεχνάω κι άλλα, όμως τα περισσότερα ειπώθηκαν.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, greekfragma είπε

να προτιμάς τη μεσαία λωρίδα και όχι την δεξιά

Ανάλογα την ταχύτητα,και εφοσων η δεξιά έχει κίνηση.

Μην κάνει σαν τον κάθε καγκουρα που κατσικωνεται στη μεσαία με 100-110, ενώ η δεξιά είναι άδεια. 

Στα άλλα συμφωνώ απόλυτα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, jmmys είπε

Ανάλογα την ταχύτητα,και εφοσων η δεξιά έχει κίνηση.

Μην κάνει σαν τον κάθε καγκουρα που κατσικωνεται στη μεσαία με 100-110, ενώ η δεξιά είναι άδεια. 

Στα άλλα συμφωνώ απόλυτα. 

 

η δεξιά είναι για είσοδο έξοδο και για χαμηλότερες ταχύτητες και μεγαλύτερα οχήματα όπως τα λεωφορεία και το φορτηγά για 70-90χλμ/ω

η μεσαία με τα κλασσικά όρια 110-130χλμ/ω και η αριστερή για προσπέραση.

αυτός που κατσικώνεται στη μεσαία με 100-110χλμ/ω καθόλου κάγκουρας δεν είναι....μάλλον πιο διαβασμένος για τον ΚΟΚ.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

η δεξιά είναι για είσοδο έξοδο και για χαμηλότερες ταχύτητες και μεγαλύτερα οχήματα όπως τα λεωφορεία και το φορτηγά για 70-90χλμ/ω

Δικός σου ΚΟΚ.Εντελως λάθος. 

Όταν η δεξιά είναι άδεια και έχει καλό οδόστρωμα κινούμαστε εκεί. 

Σε εθνική οδό με 2 λωρίδες δηλαδή είσαι μονίμως στην αριστερή; 

27 λεπτά πριν, Realzeus_ είπε

Κάγκουρας αυτός που κινείται με 110 στη μεσαία.

Όταν η δεξιά είναι άδεια, και οι υπόλοιποι κινούνται με 120-130,ας τον πούμε άσχετο σε οδήγηση σε εθνική οδό με 3 λωρίδες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αντί να πεις πάω να ξεστραβωθώ να διαβάσω το KOK επιμένεις κιόλας....

nice.

επίσης θέλεις λίγο προσπάθεια στη κατανόηση κειμένου. το παράδειγμά μου ήταν για εθνική οδό 3 λωρίδων. Με 2 λωρίδες δε θεωρείται εθνική οδός υψηλών ταχυτήτων.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αντί να πεις πάω να ξεστραβωθώ να διαβάσω το KOK επιμένεις κιόλας....

nice.

επίσης θέλεις λίγο προσπάθεια στη κατανόηση κειμένου. το παράδειγμά μου ήταν για εθνική οδό 3 λωρίδων. Με 2 λωρίδες δε θεωρείται εθνική οδός υψηλών ταχυτήτων.

Δεν σε παρεξηγώ,ειναι πολλοί σαν εσένα που δεν γνωρίζουν ποιο είναι το πρακτικό και σωστό σε εθνική οδό με 3 λωρίδες, και με 2 λωρίδες αυτοκίνητοδρομος λέγεται,η Εγνατία τι είναι δηλαδή, Autobahn τα λένε π. χ. Γερμανία και τα 2, που οδηγούν σε τέτοιους δρόμους πολλές δεκαετίες πριν από εμάς. 

Μονό πρόσεχε, αν οδηγήσεις εκει με το τρόπο σου, θα φας πολλά σινιάλα και κόρνες, και πιθανώς πρόστιμο από την τροχαία για παρεμπόδιση κυκλοφορία. 

Εδω φυσικά νομίζουν αρκετοί αυτό το κουλό που είπες εσύ περί φορτηγών και εξόδων. 

8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Με 2 λωρίδες δε θεωρείται εθνική οδός υψηλών ταχυτήτων.

Το ακούσαμε και αυτό,

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποια στιγμή οδηγήσω Autobahn να είσαι σίγουρος οτι θα πάω διαβασμένος και θα ακολουθήσω τον τοπικό ΚΟΚ.

Εσύ πάλι βλέπω οτι επιμένεις στη λανθασμένη σου αντίληψη οτι γνωρίζεις και τον αντίστοιχο Ελληνικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...