Προς το περιεχόμενο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ


SecondSonOfGamee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δε ξέρω αν είναι για γέλια ή για λυπηση η φάση.

Όποιος θέλει ανοίγει τα στραβα του και ψάχνεται. Όποιος δε θέλει ακολουθεί σα ρομποτακι το Χ απαρχαιωμένο λινκ του κάθε τυχαίου γκλαβοπουλου και συνεχίζει τον ύπνο του. 

Αφήστε εμάς τους καγκουρες να ξέρουμε τη σημασία των σχολών ασφαλούς οδήγησης με μηχανή, τον Χούντρα, τον Keith Code, να πηγαίνουμε  με τη μεγάλη σκάλα και ντάλα ήλιο. Εσείς πηγαίνετε με τα διασταυρώσεων και ελάτε να μας γράψετε για τον επόμενο τετράτροχο που βγήκε και δε σας είδε από την αντηλιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

Δε ξέρω αν είναι για γέλια ή για λυπηση η φάση.

Όποιος θέλει ανοίγει τα στραβα του και ψάχνεται. Όποιος δε θέλει ακολουθεί σα ρομποτακι το Χ απαρχαιωμένο λινκ του κάθε τυχαίου γκλαβοπουλου και συνεχίζει τον ύπνο του. 

Αφήστε εμάς τους καγκουρες να ξέρουμε τη σημασία των σχολών ασφαλούς οδήγησης με μηχανή, τον Χούντρα, τον Keith Code, να πηγαίνουμε  με τη μεγάλη σκάλα και ντάλα ήλιο. Εσείς πηγαίνετε με τα διασταυρώσεων και ελάτε να μας γράψετε για τον επόμενο τετράτροχο που βγήκε και δε σας είδε από την αντηλιά. 

Κατά τις ώρες της ημέρας, οι οδηγοί μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών πρέπει να κινούνται με αναμμένο ένα τουλάχιστον πρόσθιο φως διασταύρωσης και ένα οπίσθιο ερυθρό φως. Η εσωτερική νομοθεσία μπορεί να επιτρέπει τη χρησιμοποίηση φώτων ημέρας στη θέση των φώτων διασταύρωσης.
To μπρoς και πίσω φως απαγoρεύεται να εκπέμπεται από τoν αυτό φανό ή την αυτή συσκευή, εκτός αν τo επιτρέπoυν τα χαρακτηριστικά τoυ oχήματoς,
ιδιαίτερα τo μήκoς τoυ.

Ημι-ανάπαυση που λένε και στον Στρατό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχές δε βαράω σε κανέναν. Οπότε χαλάρωσε το κορμάκι σου. Ειδικά απέναντι σε αγνώστους .

Το ίδιο κειμενακι του ΚΟΚ έβαλε και ο άλλος πιο πίσω και υπογράμμισα τα ελληνικά που δε κατανοείτε. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι λέτε για τα φώτα αλλά εμένα το το γουρούνι έχει πάντα την μεσαία σκάλα ( λεντ είναι το βράδυ ούτε καν βάζω την μεγάλη σκάλα ) συν τα δυο μπροστινά φλας είναι πάντα ανάμενα.

Τωρα τα νέα μηχανακια έχουν λεντ φώτα άρα και στην μεσαία σκάλα είναι υπεραρκετά.  Αν μιλάμε για παλιά μηχανακια τότε είναι καλό να έχουν την μεγάλη σκάλα.   Δεν εμποδίζουν τα αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο άλλος πιο πίσω επίσης λέει,

Να ελπίζουμε να κάνει κανένα σχετικό βίντεο ο Χούντρα ή ο Keith Code -γιατί από κατανόηση κειμένου... άστα να πάνε - που να λένε αυτό που υπογραμμίζουν όσοι ξέρουν να διαβάζουν.

Αλλά όταν η κοινή λογική έχει πάει περίπατο -να δει κανένα βίντεο- και αυτά που διαβάζουμε δεν μπαίνουν στο χοντρό μας το κεφάλι, τότε όλοι οι άλλοι είναι τυχαίοι και δεν ξέρουν να διαβάζουν ελληνικά.

Τόση ημιμάθεια και έπαρση.

 

 

 

Επεξ/σία από iml
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/6/2021 στις 9:50 ΜΜ, mp123 είπε

Δεν ξέρω τι λέτε για τα φώτα αλλά εμένα το το γουρούνι έχει πάντα την μεσαία σκάλα ( λεντ είναι το βράδυ ούτε καν βάζω την μεγάλη σκάλα ) συν τα δυο μπροστινά φλας είναι πάντα ανάμενα.

Τωρα τα νέα μηχανακια έχουν λεντ φώτα άρα και στην μεσαία σκάλα είναι υπεραρκετά.  Αν μιλάμε για παλιά μηχανακια τότε είναι καλό να έχουν την μεγάλη σκάλα.   Δεν εμποδίζουν τα αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα.

Ποιος το αποφάσισε αυτό?

Από την παλαιότητα εξαρτάται, από το μέγεθος του οχήματος, τον αριθμό των τροχών, εγώ έτσι κρίνω και επιλέγω να μην ακολουθήσω το συγκεκριμένο άρθρο του ΚΟΚ, ή το ερμηνεύω όπως με βολεύει και αποφασίζω ανάλογα?

 

Σε κάποιες χώρες -θα έρθει ίσως και η σειρά μας- τα φώτα των οχημάτων είναι ήδη υποχρεωτικό να είναι αναμμένα και τη μέρα. Φαντάζεσαι αν ήταν ελεύθερο να επιλέξεις όσο δυνατή σκάλα φώτων θες, πως θα ήταν η καθημερινή σου μετακίνηση ?

Επεξ/σία από iml
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...