Προς το περιεχόμενο

Καφετιέρα ούτε χρόνου αστείο service.


SpyLOG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να μου πει οποιοσδήποτε τη γνώμη του σχετικά με το θέμα.

Έχω αγοράσει καφετιέρα Delonghi magnifica ecam 22 και όλα καλά όλα ανθηρά. Λίγο πριν κλείσει χρόνο αρχίζει να μαζεύει νερά στο χώρο περισυλλογής τριμμένου καφέ. Λέω άσε μην την ανοίγεις, καινούργια είναι εγγύηση έχεις στείλ'την πίσω για service. Αχ αχ... Ασχέτως του οτι δεν την είχα πάρει απευθείας από την ίδια την εταιρία παραγωγής έπρεπε να στείλω τη μηχανή με πακετάρισμά μου σε μαγαζί γνωστής αλυσίδας έτσι ώστε να το αναλάβουν οι ίδιοι. Πράγματι αφού πήρε το δρόμο της επισκευής, μετά από αρκετές εβδομάδες πλέον, τηλεφώνησα για ενημερωθώ για την κατάσταση. Πότε θα την έπαιρνα πίσω και τί είχε συμβεί στον ασθενή. Η υπάλληλος ήταν εντελώς ανίδεη, και μετά από αρκετή ψάξιμο με ενημέρωσε οτι δεν την είχαν στείλει ακόμα στην αντιπροσωπεία για επισκευή. Προσπαθώντας να μη χάσω την ψυχραιμία μου, την ρώτησα τελικά ΠΟΣΟ θα πάρει για να επισκευαστεί, και προφανώς πήρα την απάντηση οτι δεν είναι δουλειά της η επισκευή, οπότε δεν γνώριζε. Αφού την πίεσα ευγενικά να να προχωρήσει το θέμα με κάποια όποια προτεραιότητα το κλείσαμε. Όταν ξαναπήρα 1 εβδομάδα μετά μου είπε οτι όντως την είχαν στείλει αλλά δεν είχαν ενημέρωση για την ημερομηνία διεκπεραίωσης του service. Ο χρόνος γρήγορα κυλά, και μια όμορφη πρωία αποφασίζω να ξαναμιλήσω με την εξυπηρέτηση. Μου είπαν οτι την έχουν εκεί στο κατάστημα και αν θα περάσω να την πάρω ή θα τη στείλουν με κούριερ. Τους λέω προφανώς θα τη στείλετε με κούριερ. Μου λένε θα έρθει τις επόμενες 2 εργάσιμες "λογικα". Ημέρα Τετάρτη. Την παρασκευή, δεν υπάρχει ενημερωτικό αποστολής. Τη Δευτέρα, δεν υπάρχει ενημερωτικό, την Τρίτη ... Τετάρτη, αποφασίζω να πάρω για να μάθω αν χάθηκε ο κούριερ. Η φιλενάδα μας στην εξυπηρέτηση, δεν ήξερε αναφορικά με την κατάσταση της παραγγελίας. Με ενημερώνει οτι η καφετιέρα έχει γυρίσει από service και οτι είναι στο κατάστημα, πότε θα μπορέσω να περάσω να την πάρω? .... Έχω αρχίσει και βλέπω τυρανόσαυρους γυπαετούς νεκροκεφαλές αράχνες και ότι άλλον ψυχεδελικό περνάει απ'το ταλαιπωρημένο μου μυαλό. Της λέω με τρεμάμενη φωνή " άκου να δεις κοπελιά.. Θα τη στείλετε σήμερα, με δικά σας έξοδα εντάξει?" Και ότι άλλο μπορεί να της είπα. Με τα λίγα και τα πολλά.. Την παρέλαβα σήμερα. Μετά από τόσο μεγάλη προσμονή θα πιώ πάλι καφεδάρα!! Πάω να ανοίξω το κουτί.. Μες την ταλαιπωρία. Το δικό μου αμπαλάζ είχε. Λέω δεν παίζει να μην έχει επισκευαστεί χαλάρωσε... Την ανοίγω και....... φεύγουν καφέδες από παντού. Τι στον #$*^%$*?!?? 🤬ΡΕΕΕΕ??? Η καφετιέρα είχε κομμένο καφέ μαζί με κόκκους σε ότι εσοχή μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους. Όχι απλά αυτό, αλλά ο καφές σε σημεία που δεν είναι προσβάσιμα ήταν μουχλιασμένος. Τα πλαστικά σε μερικά σημεία είχαν γρατσουνιές και από τη θερμότητα είχαν γίνει από μαύρο, γρι. Λείπουν ακόμα και τα πώματα στα στόμια εκχύλισης καφέ. Η καφετιέρα μοιάζει σαν να χρησιμοποιήθηκε σε εργοτάξιο για 1 μήνα και μετά να παρατήθηκε για άλλους 3.

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Πως κινούμαι από δω και στο εξής. Ποιες είναι οι επιλογές μου. Προσωπικά θέλω να τους τη γυρίσω και να τους ζητήσω τα χρήματά μου πίσω και άλλα τόσα για την ταλαιπωρία και το ψυχολογικό bullying που έφαγα. Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Σας ευχαριστώ που αντέξατε να διαβάσετε την περιπέτεια μου. Και άλλα έπονται.

  • Sad 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 8/6/2021 στις 1:40 ΠΜ, poulinos είπε

 δες αν μπορεις να μιλησεις με αντιπροσωπεια κατευθειαν.

ετσι οπως κατήντησαν το προιον απο την εταιρια δεν νομιζω.

@TS το καλυτερο ειναι να πας εκει με το πειστηριο (καφετιερα) και να παρεις πιστωτικο ή κατι αλλο. το συγκεκριμενο προιον εχει "καει"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, PAXromanas said:

ετσι οπως κατήντησαν το προιον απο την εταιρια δεν νομιζω.

@TS το καλυτερο ειναι να πας εκει με το πειστηριο (καφετιερα) και να παρεις πιστωτικο ή κατι αλλο. το συγκεκριμενο προιον εχει "καει"

εφοσον καπου πηγε για service και ηταν εξουσιοδοτημενο δεν θα εχει θεμα. επισης ειναι καλο για την αντιπροσωπεια να ξερει τι γινεται με τα service point τους

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Αυτό που λέει ο Πουλίνος.

 

Ελληναράδες μου αντικαθιστούσαν νέο με χρησιμοποιημένο refurbished. Διαφωνούσα μια - δυο, καλώ εργοστάσιο στο εξωτερικό (email βασικά) και μου στέλνουν θεοσφραγισμένο χωρίς καθυστερήσεις και έξοδα - στη πόρτα μου.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης του καταστήματος, με αναγκάσανε να επικοινωνήσω με το τμήμα service τους, μέσω email γιατί είχαν τεχνικό θέμα με το τηλεφωνικό κέντρο όπως μου είπαν. Εντέλει μου ζητήσαν φωτογραφίες από την κατάσταση της καφετιέρας και αφού τους έστειλα εδώ και 3 μέρες, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Επίσης επικοινώνησα με την Delonghi Hellas A.E. και μου είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μιας και το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είναι επίσημος συνεργάτης τους και δεν έχει προμηθευτεί το προϊόν από αυτούς.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, SpyLOG είπε

Κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης του καταστήματος, με αναγκάσανε να επικοινωνήσω με το τμήμα service τους, μέσω email γιατί είχαν τεχνικό θέμα με το τηλεφωνικό κέντρο όπως μου είπαν. Εντέλει μου ζητήσαν φωτογραφίες από την κατάσταση της καφετιέρας και αφού τους έστειλα εδώ και 3 μέρες, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Επίσης επικοινώνησα με την Delonghi Hellas A.E. και μου είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μιας και το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είναι επίσημος συνεργάτης τους και δεν έχει προμηθευτεί το προϊόν από αυτούς.

Παραεισαγωγή δηλαδή ... άρα έχεις δύο θέματα , το ένα είναι η αυτή η καφετιέρα και το άλλο ότι ο επίσημος αντιπρόσωπος δεν δέχεται την συσκευή σε εγγύηση.

Επεξ/σία από Jos3ph
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεώρησα σωστό να μην το αναφέρω εδώ. Είναι γνωστό κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών, και από Αιγάλεω πλέον εδρεύει στο Περιστέρι. It rhymes with unbox holic.....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα δεν αγοράστηκε από "γνωστή αλυσίδα" όπως ανέφερες αλλά από ένα μαγαζί που γράφει στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ότι έχει εγγύηση 1 έτους του μαγαζιού και όχι επίσημη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nvel είπε

άρα δεν αγοράστηκε από "γνωστή αλυσίδα" όπως ανέφερες αλλά από ένα μαγαζί που γράφει στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ότι έχει εγγύηση 1 έτους του μαγαζιού και όχι επίσημη

2 χρόνια είναι η ελάχιστη εγγύηση του πωλητή στην ΕΕ (άρα και στην Ελλάδα)...να ξέρουμε τι γράφουμε!

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

2 χρόνια είναι η ελάχιστη εγγύηση του πωλητή στην ΕΕ (άρα και στην Ελλάδα)...να ξέρουμε τι γράφουμε!

Αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nvel είπε

την διαφορά νόμιμης από εμπορικής εγγύησης της γνωρίζεις;

Η εμπορική δεν αντικαθιστά τη νόμιμη: 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορικές εγγυήσεις)

Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σάς προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εμπορική εγγύηση , η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον.

Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.

Στα του θέματος, εφόσον είναι παραεισαγωγή και φαντάζομαι δεν έχεις αποδείξεις για το πως την έστειλες, είναι καθαρά θέμα του καταστήματος και πόσο θα πιέσεις. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...