Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο vs Καινούργιο


JimxxZe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Από ποιά άποψη θεωρείς ότι είναι άσκοπο;

Για τον μέσο οικονομικά άνθρωπο, με που θέλει "ένα αυτοκίνητο για τις ανάγκες του" θεωρώ ταβάνι τα 30.000, άντε 40, για καινούριο. Ε δεν έχει νόημα να φας όλη την ταλαιπωρία στο ψάξιμο συν το ρίσκο του μεταχειρισμένου για να γλυτώσεις ένα 10-15%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο, το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και ο καθένας αποφασίζει:

καινούριο:
+φαίνεται, μυρίζει και το αισθάνεσαι καινούριο
+το στρώνεις/συντηρείς όπως επιθυμείς
+εγγύηση
+περισσότερες δόσεις κατά την αγορά

-κόστος αγοράς
-κόστος συντήρησης

μεταχειρσμένο:
+κόστος αγοράς
+πιθανόν δεν απαιτεί στρώσιμο/μεγάλο service/αλλαγή κοστοβόρου ανταλλακτικού άμεσα
+φθηνότερα/περισσότερα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά
+άμεση αγορά

-απαιτεί καλό έλεγχο κατά την αγορά
-πιθανώς να βγάλει πιο σύντομα βλάβες

15 ώρες πριν, terry308 είπε

Η εγγύηση πάει στον επόμενο αγοραστή μόνο σε λίγες εταιρείες, Kia - Hyundai.... σα το καινούργιο δεν έχει αλλά με τις τιμές αυτές δε αξίζει το οικονομικό ζόρισμα. 

Γιατί η εγγύηση να είναι στον αγοραστή και όχι στο πλαίσιο;

Δεν έχει λογική για όποιον το κάνει...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Άρα αξίζει να χρεωθείς 17-20Κ για καινούργιο ή να δώσεις 7-9Κ για ένα μεταχειρισμένο και να κρατήσεις τα λεφτά; Μπέρδεμα η φάση.

Φυσικά και τα πιο ακριβά αυτοκίνητα μας αρέσουν περισσότερο, υπάρχουν όμως και επιλογές πιο οικονομικές. Καλό είναι να τα βάλεις κάτω και να δεις τι χρήση θέλεις να κάνεις και να μετρήσεις υπόψιν τα τέλη/βενζίνες/αέρια/σερβις για να δεις και τα πάγια χρέη που θα έχεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, apostolispd είπε

Για τον μέσο οικονομικά άνθρωπο, με που θέλει "ένα αυτοκίνητο για τις ανάγκες του" θεωρώ ταβάνι τα 30.000, άντε 40, για καινούριο. Ε δεν έχει νόημα να φας όλη την ταλαιπωρία στο ψάξιμο συν το ρίσκο του μεταχειρισμένου για να γλυτώσεις ένα 10-15%.

Δεν έχω βρεθεί σε θέση να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο στα 30.000- 40.000 χιλιάρικα, αλλά αν έβρισκα ένα ενός έτους πχ. test drive και το έπαιρνα 5.000 κάτω(10-15% ειναι το χείροτερο σενάριο που ανέφερες, σίγουρα μπορείς να γλειτώσεις παραπάνω) δεν νομίζω να μ' αφηνε αδιάφορο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Γιατί η εγγύηση να είναι στον αγοραστή και όχι στο πλαίσιο;

Δεν έχει λογική για όποιον το κάνει..

 

Το 2008 πήρα το τότε μτχ αμάξι από συνάδελφο, μου ξεκαθάρισε από την αρχή ότι είχε 5 χρόνια εγγύηση και είναι "εκτός εγγύησης" γιατί είχαν περάσει 5 χρόνια και 2-3 μήνες. 

Δε ξαναπήγα για αγορά μεταχειρισμένου,από το 2008, οπότε δεν το έψαξα παραπάνω, είναι ένα σημείο που πρέπει να ξεκαθαριστεί εγγράφως μεταξύ εμπόρου - αγοραστή και επειδή δεν προτίθεμαι να αγοράσω άμεσα δεν με καίει να ψάχνω, όταν κι εάν χρειαστεί θα αφιερώσω παραπάνω χρόνο. 

Κάποιες εγγυήσεις(μεταχειρισμένων πάντα λ) καλύπτονται από τον έμπορο και κάποιες άλλες από ασφαλιστικές εταιρείες..... με κάποιους όρους, να υπάρχει βιβλίο Service με σφραγίδες και άλλους.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων είναι εξωφρενικές. Αυτό και μόνο του είναι αρκετό για να ψαχτείς σε μεταχειρισμένο, παρόλι την ταλαιπωρία που έχει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τιμες τψν καινουριων εχουν τραβηξει αντιστοιχα και τις τιμες των μεταχειρισμενων, αυτη την αισθηση εχω τουλαχιστον. Με πολυ ψαξιμο βεβαια σιγουρα θα βρει κανεις ευκαιριες που στα καινουρια ειναι ελαχιστες μην πως και μηδενικες αυτο το διαστημα..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, terry308 είπε

 

Το 2008 πήρα το τότε μτχ αμάξι από συνάδελφο, μου ξεκαθάρισε από την αρχή ότι είχε 5 χρόνια εγγύηση και είναι "εκτός εγγύησης" γιατί είχαν περάσει 5 χρόνια και 2-3 μήνες. 

Δε ξαναπήγα για αγορά μεταχειρισμένου,από το 2008, οπότε δεν το έψαξα παραπάνω, είναι ένα σημείο που πρέπει να ξεκαθαριστεί εγγράφως μεταξύ εμπόρου - αγοραστή και επειδή δεν προτίθεμαι να αγοράσω άμεσα δεν με καίει να ψάχνω, όταν κι εάν χρειαστεί θα αφιερώσω παραπάνω χρόνο. 

Κάποιες εγγυήσεις(μεταχειρισμένων πάντα λ) καλύπτονται από τον έμπορο και κάποιες άλλες από ασφαλιστικές εταιρείες..... με κάποιους όρους, να υπάρχει βιβλίο Service με σφραγίδες και άλλους.  

Αναφέρομαι καθαρά στην εγγύηση του κατασκευαστή και όχι στις (επιπλέον) εγγυήσεις που μπορεί να δώσει ο έμπορος.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Toyota yaris -->> HYUNDAI I20-->> opel corsa-->>PEUGEOT 208. Και τα 4 στις βασικες εκδοσεις είναι κατω απο 14.000 καινουργια. Αρα υπαρχουν ακομα ευκαιριες στα καινουργια αν θες να κρατησεις ενα αμαξι σε οριζοντα 15ετιας. Τουλαχιστον αξιζει μεχρι να βγουνε τα eyro 7 που τοτε οντως θα γίνουν πανακριβα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ideal09 είπε

Δεν έχω βρεθεί σε θέση να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο στα 30.000- 40.000 χιλιάρικα, αλλά αν έβρισκα ένα ενός έτους πχ. test drive και το έπαιρνα 5.000 κάτω(10-15% ειναι το χείροτερο σενάριο που ανέφερες, σίγουρα μπορείς να γλειτώσεις παραπάνω) δεν νομίζω να μ' αφηνε αδιάφορο.

Δεκτό, αλλά δε μίλησα για td, ούτε για το αυτοκίνητο του κολλητού/αδερφού. Κι εξαρχής το είπα "εκτός ειδικών περιπτώσεων". Μιλάμε για το 99% των περιπτώσεων, αγγελία στο car από κάποιο άγνωστο.

Κι επιπλέον, όπως έγραψα, κι εγώ σε 8ετιας πήγα (και τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου το ίδιο) και μετά από έλεγχο σε μηχανικό δικό μου, αντιπροσωπεία, στην ασφαλιστική και μερικούς ακόμα δείχνει ότι έπεσα σε καλό κομμάτι. Όμως και πάλι η αβεβαιότητα θα υπάρχει για καιρό ακόμα.

Επεξ/σία από apostolispd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/6/2021 στις 11:30 ΠΜ, LongTom είπε

Προσωπικά το κύριο θέμα με τα μεταχειρισμένα είναι ότι η Ελληνική αγορά είναι γεμάτη με σαπίλα, απατεώνες και ψευτο-ευκαιρίες που βγαίνουν ακριβότερες του καινούργιου. Ιδίως τα τελευταία χρόνια που το μεταχειρισμένο είναι η μοναδική λύση για πάρα πολλούς και η αγορά κινείται με βάση αυτή την κατηγορία

Aυτό ακριβώς, εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της κάθε αγοράς. Σε άλλες αγορές που υπάρχει η δυνατότητα και η ποικιλία να πάρεις μεταχειρισμένο 1-2 χρόνων είναι καλύτερο vfm. Ο παλιός κανόνας που έλεγε ότι το καινούργιο αυτοκίνητο χάνει την αξία του από τη στιγμή που το οδηγάς έξω από το γκαράζ της αντιπροσωπείας ισχύει ακόμα και σήμερα.

H αγορά νέου αυτοκινήτου πάντως παγκοσμίως και όχι μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει πολύ πιο ακριβή και με μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης, ένας από τους κύριους λόγους είναι η έλλειψη σε chips που όσοι ασχολούνται κυρίως με κάρτες γραφικών και cpus το έχουν νοιώσει εδώ και πολλούς μήνες. Αυτό έχει παρασύρει και την αγορά μεταχειρισμένων που ήδη από το περασμένο καλοκαίρι είχε πάρει την ανιούσα. Αρχικά ο κόσμος στράφηκε στο μεταχειρισμένο ως απάντηση στην πανδημία, να έχει ένα μέσο με φτηνό κόστος κτήσης που θα του επιτρέπει να μετακινηθεί, και μετά λόγω των καθυστερήσεων και τιμών των καινούργιων. Έτσι βλέπεις πλέον τιμές μεταχειρισμένων 2-3 ετών με τιμή σχεδόν όσο έκαναν καινούργια. Κοίταγα τις προάλλες τα μεταχειρισμένα XC40 με τα χαρακτηριστικά του δικού μου που το είχα παραγγείλει λίγο πριν την πανδημία πωλούνται στην ίδια τιμή που το είχα αγοράσει ακόμα κι αν είναι 3 χρονων παλιά, πολύ απλά γιατί υπάρχει ζήτηση και γιατί αν αγόραζα το ίδιο σήμερα θα πλήρωνα 10-11000 ευρώ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την άλλη σε όλους φαίνεται ύποπτο ενός έτους και κάτι να το δίνεις... Ότι άλλαξαν τα δεδομένα δεν το καταλαβαίνουν και ότι κάτι έχει και το δίνεις...

Και μου λένε χάρη σου κάνω που από 16 καινούριο (πλέον 17και κάτι) το πουλάς 13 μισό και σου λένε δεν αξίζει πάνω από 12, σου δίνω 11...  Έχω αρχίσει και κλείνω το τηλέφωνο...

 

 

 

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από την άλλη σε όλους φαίνεται ύποπτο ενός έτους και κάτι να το δίνεις... Ότι άλλαξαν τα δεδομένα δεν το καταλαβαίνουν και ότι κάτι έχει και το δίνεις...

Και μου λένε χάρη σου κάνω που από 16 καινούριο (πλέον 17και κάτι) το πουλάς 13 μισό και σου λένε δεν αξίζει πάνω από 12, σου δίνω 11...  Έχω αρχίσει και κλείνω το τηλέφωνο...

 

 

 

Το παζάρι υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει στα μεταχειρισμένα.

Έχει ξανασυζητηθεί σε άλλο θέμα εκτενώς.

Είναι γνωστό οτι ο πωλητής θέλει να εισπράξει όσο περισσότερα μπορεί και ο αγοραστής να δώσει όσο λιγότερα γίνεται...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τι να πει κι ο @tsofras που δεν κλείνει χρόνο

Ξέρεις πόσοι με έχουν πάρει και μου έχουν πεί ότι τους φαίνεται ύποπτο ?

Και τους λέω γιατί πήρατε τότε 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...