Προς το περιεχόμενο

Citroen Ami - Ενδιαφέρουσα πρόταση ή απλά trendy;


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τότε που το πρώτο είδα μου αποτυπώθηκε στο μυαλό κ δεν έχει φύγει έκτοτε.

Περα από την σχεδίαση, μου άρεσε ο σπαρτιάτικος εξοπλισμός του μιας κ δεν προορίζεται για ταξίδι αλλά για μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι σαν τον ανταγωνιστή των μοτοποδηλάτων. 
Το ερώτημα βέβαια είναι ποσό θα αλλάξει τις συνήθειες μας στην μετακίνηση ή θα το θάψουμε με την άσχημη κουλτούρα οδήγησης που μας διακρίνει ως λαός.

Το μόνο μειονέκτημα που Του βρίσκω είναι τα ελλειπη μέτρα προστασίας σε εξοπλισμό.
Σιγουρα παντως είναι πιο ασφαλή από τα δίτροχα ηλεκτροκίνητα μοτοποδήλατα (που στην ουσία είναι μηχανάκια).

Με μια καλή επιδότηση πιστεύω πως θα αποτελέσει καλό κίνητρο κι εναλλακτική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αντιγράφω 2-3 παραγράφους

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/

Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη.

 

Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ.  Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing

Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αντιγράφω 2-3 παραγράφους

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/

Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη.

 

Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ.  Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing

Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς; 

Την περίπτωση του Twizy δεν την έχω παρακολουθήσει αλλά αναφορικά με το C5 του "θείου" (Clive) κακώς νομίζω το αναφέρεις αφού ουδεμία σχέση έχει, όπως και να το κοιτάξεις.

Από την άλλη πλευρά, αν σε ρωτούσε κανείς πριν από καμιά 5ετία, θα πίστευες ότι θα "έπιαναν" (όσο έχουν πιάσει μέχρι τώρα) λύσεις με ηλεκτροκίνητα πατίνια;;; Και μάλιστα μετά την  "κατάρρευση" της φάσης της ενοικίασης θα φανταζόσουν ότι θα πήγαινε κάποιος να δώσει από 200-300 ευρώ έως 4ψήφιο νούμερα, για να πάρει το δικό του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

αλλά αναφορικά με το C5 του "θείου" (Clive) κακώς νομίζω το αναφέρεις αφού ουδεμία σχέση έχει, όπως και να το κοιτάξεις.

Δεν έγραψα εγώ το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αντιγράφω 2-3 παραγράφους

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami/

Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη.

 

Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ.  Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως καινα καινοτομήσει στο θέμα του car sharing

Θα θέλουν πραγματικά οι πελάτες να νοικιάσουν βραχυπρόθεσμα ή να μισθώσουν μακροχρόνια μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς προηγούμενες προσπάθειες, όπως το Sinclair C5 ή το Renault Twizy, απέτυχαν παταγωδώς; 

Αν ισχύσει μίσθωση τύπου leasing με 20€/μήνα είναι μάλλον μια ενδιαφέρουσα πρόταση για κάποιον που ψάχνει φθηνό ηλεκτρικό smart χωρίς κλιματισμό.

Κατά τα άλλα αντίστοιχη αγορά με το Twizy (και κάτι τύπου Ecocar) μπορεί να χτυπήσει πιστεύω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν έγραψα εγώ το άρθρο

Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν πρόσεξα το "αντιγράφω 2-3 παραγράφους" και θεώρησα, βλέποντας το κενό μέσα στο post, ότι αυτό που φάνταζε σαν 2ο σκέλος αφορούσε δική σου θέση.

Ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου διάβασα για τιμή ~9000€. (προσπαθώ να συγκρατήσω τα γέλια μου) Ίσως με κάποια επιδότηση (πιθανό) να πέσει. 

Ποιος παρανοϊκός θα δώσει τόσα λεφτά για έναν κουβά με ρόδες; Κυριολεκτικά κουβά. Είναι και πλαστικό νομίζω

Θα το αγοράσει ποιος, για να το κάνει τι; Με τελική 45km/h. Εκτός αν έχει σκοπό να πηγαίνει από τα πεζοδρόμια διότι από το δρόμο τα μπινελίκια θα πέφτουν βροχή.

Το μοτοποδήλατα και τα πατίνια που αναφέρθηκε ειναι τουλάχιστον μικρά και μπορούν να κάνουν άκρη, αυτό το πράγμα θα πηγαίνει με 40 που ακριβώς; στη μέση του δρόμου;

Είχαμε τους ποδηλάτες που ήταν στην κοσμάρα τους και δημιουργούσαν ουρά πίσω τους (σε στενούς δρόμους), τώρα θα έχουμε και αυτό το lego? Βασικά με τέτοια τιμή δε θα το έχουμε, αλλά λέμε τώρα..

Αν είχα πολλάααααα λεφτά μπορεί να το αγόραζα για το παιδί μου να κάνει βόλτες στην αυλή

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά απορώ τι μπορεί να αρέσει απο αυτο το κατι σαν αυτοκίνητο σε κάποιον .Για εύκολη μετακίνηση στη πόλη υπαρχει το μηχανάκι . Αν ισχύει κ η τιμη που γράφτηκε πιο πανω ειναι μονο για γέλια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα δεν θα με χαλαγε για να πηγαίνω στην δουλειά μου (8-10 χλμ) super market και γιατί όχι σε κάποια τετραθέσια έκδοση τα μικρά παιδιά σχολειο

Η επόμενη λύση είναι φυσικό αέριο τύπου VW up Fiat panda που δεν έχουν 8-9 κ

Με σωστή εκπαίδευση μπορεί ακόμα και το 16χρονο παιδί σου να πηγαίνει σχολείο αντί να πηγαινει με ένα παπί , σίγουρα είναι πιο ασφαλής (και το αίσθημα ασφάλειας το πληρώνεις)

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aixam,tazzari,casalini ...κάτι τέτοια κυκλοφορούσαν Ιταλία Γαλλία γιατί μπορούσαν να τα οδηγήσουν και 14χρονα ή 16 σε περισσότερα κυβικά+ ότι έμπαιναν στα στενά της Ρώμης που απαγορεύονται τα αυτοκ..

 

Τα 20€ είναι 48 δόσεις και τα υπόλοιπα προκαταβολη

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα 45 χλμ τελική, οι Μ.Ο. κίνησης στο κέντρο των πόλεων, στα οποία αποκλειστικά απευθύνεται αυτό το όχημα, δεν είναι παραπάνω. Ειδικά σε ώρες αιχμής, είναι το μισό από αυτό.

Τώρα, άμα θέλετε να παίρνετε την ελληναράδικη αμαξούμπα σας από το 2000 και να τη σεριανίζετε 50 ώρες ώσπου να βρείτε ημι-παράνομο πάρκινκ, ώστε να μπορέσετε να πάτε με 70 αντί 45 στην Κηφισιάς, εύγε σας! Μην πάρετε το Ami, δεν είναι για σας.

  • Like 8
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...