Προς το περιεχόμενο

Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης!


Nikos_Anastas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum πήρα το δίπλωμα μου τον Οκτώβρη και μου έδωσε ο παππούς το αμάξι του Daewoo Lanos, 1350cc, 75 hp, 100.000km και έτους 2002 και μου έχει ρουφήξει το αίμα. Μέτρησα την κατανάλωση εντός πόλης και ειναι 16L/100km. Αρκετές φορές το ρελαντι είναι στις 1200 στροφές από τις 800 που θα έπρεπε και καμία φορα πέφτει αν ζεσταθεί άλλες όμως όχι, τι θα μπορούσε να είναι υπεύθυνο για αυτήν την εξωφρενική κατανάλωση; (σκέφτομαι να του βάλω αέριο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Nikos_Anastas είπε

Καλησπέρα στο forum πήρα το δίπλωμα μου τον Οκτώβρη και μου έδωσε ο παππούς το αμάξι του Daewoo Lanos, 1350cc, 75 hp, 100.000km και έτους 2002 και μου έχει ρουφήξει το αίμα. Μέτρησα την κατανάλωση εντός πόλης και ειναι 16L/100km. Αρκετές φορές το ρελαντι είναι στις 1200 στροφές από τις 800 που θα έπρεπε και καμία φορα πέφτει αν ζεσταθεί άλλες όμως όχι, τι θα μπορούσε να είναι υπεύθυνο για αυτήν την εξωφρενική κατανάλωση; (σκέφτομαι να του βάλω αέριο)

Το δεξί σου πόδι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχει συζητηθεί κι άλλες φορές το ίδιο πράγμα για το ίδιο μοντέλο στο παρελθόν, αν και το 16 είναι αρκετά μεγάλο νούμερο.

Πώς τη μετράς ακριβώς;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά , είναι ένας κινητήρας της Opel αρκετά παλιός , τουλάχιστον πριν το 1994 , η κατανάλωση είναι μεγάλη , όχι όμως αν κάνεις μόνο 2 χιλιόμετρα κάθε φορά ( ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αφού η εκκίνηση της μηχανής χρειάζεται αρκετό καύσιμο ) φιλαράκι το είχε με αέριο , αλλά τον είδα προχθές με ένα Hyundai Matrix , δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω. Πάντως με το αέριο πήγαινε πολύ μακρυά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Nikos_Anastas είπε

Καλησπέρα στο forum πήρα το δίπλωμα μου τον Οκτώβρη και μου έδωσε ο παππούς το αμάξι του Daewoo Lanos, 1350cc, 75 hp, 100.000km και έτους 2002 και μου έχει ρουφήξει το αίμα. Μέτρησα την κατανάλωση εντός πόλης και ειναι 16L/100km. Αρκετές φορές το ρελαντι είναι στις 1200 στροφές από τις 800 που θα έπρεπε και καμία φορα πέφτει αν ζεσταθεί άλλες όμως όχι, τι θα μπορούσε να είναι υπεύθυνο για αυτήν την εξωφρενική κατανάλωση; (σκέφτομαι να του βάλω αέριο)

Και στα καλα του να ηταν να ξερεις αυτο εντος σε παει 10-12λ! Και γενικα το μοτερ δεν τραβαει καλα απο τα χαμηλα!  Αν πραγματικα καιει τοσο πολυ παραλληλα θα μπουκωνει αρα θα πηγαινει ακομα χειροτερα! Σιγουρα θα θελει καθαρισμο μπεκ, καθαρισμο στην εισαγωγη,μπουζοκαλωδια και επισης πες να σου αλλαξουν τον map με opel θα τραβαει καλυτερα και θα φτιαξει λιγο η καταναλωση..   Σαν μοτερ δεν ειναι και τοσο κακο.. το αδικουν τα ηλεκτρονικα του ειναι κακης ποιοτητας China!!! Nα το πας σε συνεργειο που φτιαχνει opel.

Απο την αλλη οπως ειναι ετσι η κατασταση με τα οικονομικα και με τα καυσιμα τοσο ακριβα δεν αξιζει να μπεις στον κοπο να το συνεφερεις γιατι θα σου φυγουν καποια χρηματα και παλι δεν θα θεωρειται νορμαλ η καταναλωση!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η λυση του σωστου συνεργειου ειναι μονοδρομος. σιγουρα θελει συντηρηση και ρυθμιση. κοιτα εαν εχουν καιρο να αλλαχθουν λαδια, φιλτρα, μπουζι. 

για εμενα καλυτερα να δωσεις καποια χρηματα στο συνεργειο παρα να τα δινεις καθημερινα σε βενζινη. χωρια που σε αυτην την κατασταση σε λιγο δεν θα περναει και κτεο απο καυσαερια και αλλους λογους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινά με ένα γενικό Service ειδικά εάν δεν το πολύ κινούσε .

Δηλαδή λάδια φίλτρα μπουζί αντιψυκτικό και έλεγχος τους ιμάντες εάν έχει. Δεν παίζει ρόλο μόνο τα χιλιόμετρα αλλά και η ηλικία στους ιμάντες .

Από εκεί και πέρα ξανά μέτρησε κατανάλωση . Το επισήμανε κάποιος για το μοτέρ ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας αλλά δες το πρώτα με σωστή συντήρηση.

Επιπλέον δες και τα ελαστικά οπωσδήποτε.

Εάν κανείς κοντινές αποστάσεις λογικό είναι να έχεις αυξημένη κατανάλωση ειδικά εάν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί κιόλας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, xsterg είπε

η λυση του σωστου συνεργειου ειναι μονοδρομος. σιγουρα θελει συντηρηση και ρυθμιση. κοιτα εαν εχουν καιρο να αλλαχθουν λαδια, φιλτρα, μπουζι. 

για εμενα καλυτερα να δωσεις καποια χρηματα στο συνεργειο παρα να τα δινεις καθημερινα σε βενζινη. χωρια που σε αυτην την κατασταση σε λιγο δεν θα περναει και κτεο απο καυσαερια και αλλους λογους. 

Αν θες να κρατησεις ενα τετοιο αυτοκινητο η λυση ειναι αν μπαινει αλλος κινητηρας στα ιδια κυβικα πχ 1.2 απο corsa γιατι με τις καλες εποχες του εβαζαν 1.6 απο vectra ή τον 2.0!  ή να ψαξεις ποια εταιρια  δινει την καλυτερη τιμη για scrap!!!

Λυση δεν ειναι να κρατησεις αυτο το μοτερ ή ακομα χειροτερα να προσπαθησεις να το κανεις να μην καιει γιατι κανεις δεν το καταφερε!!!  Οσοι το επιχείρησαν μονο χρηματα πεταξαν!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1200 στροφές ρελαντί δεν είναι φυσιολογικό , όπως σωστά αναφέρθηκε δες για θερμοστάτη , βαλβίδα ρελαντί  για αρχή και βλέπουμε. Μου θυμίζει το starlet του θείου μου πριν 20 χρόνια με το τσοκ που το ξεχνάγαμε και δούλευε στο ρελαντί σε υψηλές στροφές με την αντίστοιχη κατανάλωση , τώρα δεν υπάρχει πλέον το τσοκ όλα είναι ηλεκτρονικά βέβαια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Στις 18/6/2021 στις 8:32 ΠΜ, phanispal είπε

Νομίζω έχει συζητηθεί κι άλλες φορές το ίδιο πράγμα για το ίδιο μοντέλο στο παρελθόν, αν και το 16 είναι αρκετά μεγάλο νούμερο.

Πώς τη μετράς ακριβώς;

Γεμίζω, μηδενίζω τον χιλιομετρητή και ξαναγεμίζω όταν γράψει 100χλμ. 

Να σημειώσω κάπου εδώ ότι έκανα service στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν ιμάντα και εντόπισαν βλάβη στην πεταλούδα όπου και αλλάχτηκε. Η κατάσταση βελτιώθηκε ελαφρώς όμως η υψηλή κατανάλωση παραμένει(παλιότερα έκαιγε περισσότερο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Nikos_Anastas είπε

 

 

Γεμίζω, μηδενίζω τον χιλιομετρητή και ξαναγεμίζω όταν γράψει 100χλμ. 

Να σημειώσω κάπου εδώ ότι έκανα service στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν ιμάντα και εντόπισαν βλάβη στην πεταλούδα όπου και αλλάχτηκε. Η κατάσταση βελτιώθηκε ελαφρώς όμως η υψηλή κατανάλωση παραμένει(παλιότερα έκαιγε περισσότερο).

Καλυτερα να μετρησεις με πιο πολλα χλμ .

Αν γινεται στο ιδιο πρατηριο γεμισμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...