Προς το περιεχόμενο

Γυρισμενα χλμετρα


GrecoPrimo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οχι δεν γινεται ...Μονο με εκτιμηση της γενικης καταστασης και  του ΚΤΕΟ αν υπαρχει 

Βιβλιο service με αμφιβολη αξιοπιστια .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, GrecoPrimo είπε

Καλησπερα μηπως γνωριζει καποιος πως , κι αν γινεται, να δω αν τα χλμ ενος αμαξιου ειναι γυρισμενα ? 

Με ακρίβεια όχι, πέρα απο κτέο.

Δες φθορά στην θέση του οδηγού, το τιμόνι και τον λεβιε. Αν είναι πολύ ξεθωριασμένα/φθαρμένα και λέει κάτω απο 150Κ, εεεε, είναι ύποπτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, korakios είπε

Πριν το ΚΤΕΟ γυρνάς χλμ. Δηλαδή δεν είναι και αυτό σίγουρο

Το τελευταιο χαρτι του ΚΤΕΟ γραφει και τα προηγουμενα ανα διετια χλμ .Οποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Το τελευταιο χαρτι του ΚΤΕΟ γραφει και τα προηγουμενα ανα διετια χλμ .Οποτε...

Kαι αμα είναι εισαγωμενο........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Το τελευταιο χαρτι του ΚΤΕΟ γραφει και τα προηγουμενα ανα διετια χλμ .Οποτε...

Αν έχει σκοπό να το πουλήσει κάποιος το κάνει πριν το κάθε ΚΤΕΟ αν θέλει, μόνο στις αρχές με τα service αν τα έκανε αντιπροσωπία μπορείς να βγάλεις άκρη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Kαι αμα είναι εισαγωμενο........

Εκει δεν υπαρχει τροπος .

5 λεπτά πριν, korakios είπε

Αν έχει σκοπό να το πουλήσει κάποιος το κάνει πριν το κάθε ΚΤΕΟ αν θέλει, μόνο στις αρχές με τα service αν τα έκανε αντιπροσωπία μπορείς να βγάλεις άκρη

Και να το κανει πριν το τελευταιο ΚΤΕΟ δεν κερδιζει κατι .Το χαρτι γραφει τα προηγουμενα χλμ οποτε αυτα που γραφει το κοντερ πρεπει να ειναι πιο πολλα .

Δυσκολο να εχει σκεφτει να το κανει απο την αρχη .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Και να το κανει πριν το τελευταιο ΚΤΕΟ δεν κερδιζει κατι .Το χαρτι γραφει τα προηγουμενα χλμ οποτε αυτα που γραφει το κοντερ πρεπει να ειναι πιο πολλα .

Ναι , το χαρτί γράφει τα γυρισμένα προηγούμενα χιλιόμετρα . Πχ βλέπεις στην 4ετία έχει 80000χλμ και μετά κάθε διετία κάνει 10000χλμ στα χαρτιά και 40000χλμ στην πραγματικότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Sheogorath είπε

 

Δες φθορά στην θέση του οδηγού, το τιμόνι και τον λεβιε. Αν είναι πολύ ξεθωριασμένα/φθαρμένα και λέει κάτω απο 150Κ, εεεε, είναι ύποπτο.

Εγώ θα έλεγα καλύτερα να κοιτάς φθορά στο πετάλ συμπλέκτη.Εκεί δεν ξεφεύγει κανείς ενώ πχ το τιμόνι μπορεί άνετα να του βάλει ένα καινούριο κάλυμα.Επίσης ο λεβιές πάλι δεν λέει πολλά.Εκτός του οτι και αυτός αλλάζεται πανεύκολα με έναν aftermarket , ακόμα και να μην αλλαχτεί , δύσκολα θα έχει φθορές εκτός εαν ο άλλος είναι κανένας πολύ ατσούμπαλος.Η φθορά από το πόδι στο πετάλ είναι το νο1 πιστεύω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το πεντάλ συμπλέκτη πάλι δεν είναι αξιόπιστο. Εξαρτάται από την ποιότητα του λάστιχου. Σε γιαπωνέζικο Yaris 2001 είναι σχεδόν καινούργια μετά 240.000χλμ. Επίσης εξαρτάται από το βαρύ πόδι. αλλιώς λιώνει το πεντάλ από έναν άντρα 110 κιλά και από μια κοπελίτσα 50κιλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tedkald είπε

Για το πεντάλ συμπλέκτη πάλι δεν είναι αξιόπιστο. Εξαρτάται από την ποιότητα του λάστιχου. Σε γιαπωνέζικο Yaris 2001 είναι σχεδόν καινούργια μετά 240.000χλμ. Επίσης εξαρτάται από το βαρύ πόδι. αλλιώς λιώνει το πεντάλ από έναν άντρα 110 κιλά και από μια κοπελίτσα 50κιλά.

Βρε παιδια τι σχεση εχει το πεταλ του συμπλεκτη με τα.χλμ? Στην μια περιπτωση θα βαλεις μια 5η κ θα πας θεσσαλονικη κανοντας 500χλμ πατωντας τον συμπλεκτη ελαχιστες φορες κ στην αλλη περιπτωση θα εισαι μεσα στην πολη σε σταματα ξεκινα, θα κανεις 30 χλμ κ θα πατησεις 1000 φορες συμπλεκτη

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...