Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή Amazon


Brandtobrand

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Χθες ήρθε από Amazon.de μια τιμονιέρα που είχα παραγγείλει (Thrustmaster TMX). Τελικά αποδείχθηκε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και θέλω να το επιστρέψω ώστε να μου στείλουν καινούργιο.

Ψάχνοντας τις σχετικές επιλογές, είδα ότι έχω το σχετικό δικαίωμα έως 30.7 χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος για την παραλαβή του νεότερου.

Όμως θα πρέπει συγχρόνως, όπως είναι και λογικό, να τους επιστρέψω το ελαττωματικό. Η δε επιστροφή προτείνεται να γίνει σε τοπικό DHL συνεργάτη (εν τω μεταξύ ο ένας είναι κάβα ποτών, ο άλλος βιβλιοπωλείο ...).

Το ερώτημα μου είναι το εξής :

- Το κόστος της επιστροφής ποιος το αναλαμβάνει, εγώ ο πελάτης ή η Amazon ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έκανα μία επιστροφή για ελλατωματικό από Amazon. 
Μπαίνεις στο support, ανοίγεις ένα Live chat, και εξηγείς το θέμα.
Θα σου ανοίξουν request για επιστροφή και θα στείλουν στο μαιλ το Return Label, το οποίο εκτυπώνεις και κολλάς σύμφωνα με τις οδηγίες στο εξωτερικό του κουτιού.

Θα σου πρότεινα να πας σε κεντρικό κατάστημα της DHL, και όχι κάποιο παράρτημα τριγύρω. 
Κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα, και το αφήνεις. Όλα πληρωμένα και όλα τα στοιχεία έτοιμα από το Return Label Δεν κάνεις τίποτα άλλο πέρα από το να κολλήσεις απέξω το χαρτί με τα στοιχεία αποστολής και τα Barcode. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dr.Tesla είπε

Σήμερα έκανα μία επιστροφή για ελλατωματικό από Amazon. 
Μπαίνεις στο support, ανοίγεις ένα Live chat, και εξηγείς το θέμα.
Θα σου ανοίξουν request για επιστροφή και θα στείλουν στο μαιλ το Return Label, το οποίο εκτυπώνεις και κολλάς σύμφωνα με τις οδηγίες στο εξωτερικό του κουτιού.

Θα σου πρότεινα να πας σε κεντρικό κατάστημα της DHL, και όχι κάποιο παράρτημα τριγύρω. 
Κυριολεκτικά μπαίνεις μέσα, και το αφήνεις. Όλα πληρωμένα και όλα τα στοιχεία έτοιμα από το Return Label Δεν κάνεις τίποτα άλλο πέρα από το να κολλήσεις απέξω το χαρτί με τα στοιχεία αποστολής και τα Barcode. 

Edit : Μίλησα με Support και ήταν ακριβώς όπως μου τα είπες. 

Thank u!

Επεξ/σία από Brandtobrand
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, μου προέκυψε ένα περίεργο θέμα ξαφνικά με μια επιστροφή στο AMAZON. 

Είχα αγοράσει ένα apple watch 6 40mm πριν κανα μήνα από το γερμανικό αμαζον και όταν παρέλαβα διαπίστωσα ότι τελικά μου φαίνεται μικρό το 40mm και μίλησα μεσω Online chat με το αμαζον και μου ανοιξαν ενα return να το επιστρέψω πίσω με σκοπό μετά να πάρω το 44mm. Όλα καλά λοιπον, ακολουθησα τις οδηγίες, το εβαλα πισω στη συσκευασία του με οτι accesories είχε, έβαλα μέσα και το τυπωμένο barcode και απέξω κόλησα και την ετικέτα που μου έστειλαν. Αφου λοιπόν το έστειλα μετά απο καμιά βδομάδα μου ήρθε μήνυμα ότι έγινε επιστροφή του ποσου χώρίς όμως να έχουν παραλάβει ακόμα το δέμα και με ενημέρωναν ότι αν τελικά δεν το παραλάβουν θα με ξαναχρεώσουν. 

Σήμερα λοιπόν ξαφνικά μου έρχεται ένα μηνυμα στα γερμανικά και με μια μετάφραση που έκανα στο google translate μου λενε πανω κάτω ότι αυτό που παρέλαβαν δεν περιείχε μέσα το apple watch 40mm και ότι θα απορίψουν αυτό που παρέλαβαν και θα περιμένουν να τους στειλω το σωστό προιόν πίσω το συντομότερο δυνατό. Εαν δεν τους το στείλω θα με επανατιμολογήσουν αναφέρουν στο μήνυμα. 

Εγώ αυτό που ξέρω πάντως και είμαι 100% σίγουρος είναι ότι το δέμα που τους έστειλα περιείχε το apple watch και δεν έγινε κάποιο λάθος. Τι μπορεί να έχει συμβεί και μπορώ να κάνω εγώ τώρα για να αποδείξω ότι τους το έστειλα και να μην με χρεώσουν?

Υπάρχει περίπτωση να κλαπηκε το apple watch απο καποιον υπάλληλο της dhl ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sazistas είπε

Παιδιά για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, μου προέκυψε ένα περίεργο θέμα ξαφνικά με μια επιστροφή στο AMAZON. 

Είχα αγοράσει ένα apple watch 6 40mm πριν κανα μήνα από το γερμανικό αμαζον και όταν παρέλαβα διαπίστωσα ότι τελικά μου φαίνεται μικρό το 40mm και μίλησα μεσω Online chat με το αμαζον και μου ανοιξαν ενα return να το επιστρέψω πίσω με σκοπό μετά να πάρω το 44mm. Όλα καλά λοιπον, ακολουθησα τις οδηγίες, το εβαλα πισω στη συσκευασία του με οτι accesories είχε, έβαλα μέσα και το τυπωμένο barcode και απέξω κόλησα και την ετικέτα που μου έστειλαν. Αφου λοιπόν το έστειλα μετά απο καμιά βδομάδα μου ήρθε μήνυμα ότι έγινε επιστροφή του ποσου χώρίς όμως να έχουν παραλάβει ακόμα το δέμα και με ενημέρωναν ότι αν τελικά δεν το παραλάβουν θα με ξαναχρεώσουν. 

Σήμερα λοιπόν ξαφνικά μου έρχεται ένα μηνυμα στα γερμανικά και με μια μετάφραση που έκανα στο google translate μου λενε πανω κάτω ότι αυτό που παρέλαβαν δεν περιείχε μέσα το apple watch 40mm και ότι θα απορίψουν αυτό που παρέλαβαν και θα περιμένουν να τους στειλω το σωστό προιόν πίσω το συντομότερο δυνατό. Εαν δεν τους το στείλω θα με επανατιμολογήσουν αναφέρουν στο μήνυμα. 

Εγώ αυτό που ξέρω πάντως και είμαι 100% σίγουρος είναι ότι το δέμα που τους έστειλα περιείχε το apple watch και δεν έγινε κάποιο λάθος. Τι μπορεί να έχει συμβεί και μπορώ να κάνω εγώ τώρα για να αποδείξω ότι τους το έστειλα και να μην με χρεώσουν?

Υπάρχει περίπτωση να κλαπηκε το apple watch απο καποιον υπάλληλο της dhl ?

 

Έχω στείλει παπούτσια πίσω σε adidas και κάτι ψιλολόγια στην Αμερική από Αμαζον μέσω DHL και όλα πήγαν καλά .

Θεωρώ την εταιρεία αν όχι την πιο αξιόπιστη , μιας από τις καλύτερες στον χώρο.

Για μένα ρωτά τους τι παρέλαβαν και ότι εσύ έστειλες το σωστό ρολόι.

Μαμουνιές τέτοιες συνήθως κάνουν οι πελάτες του Αμαζον και μετά κάποιος δεύτερος αγοραστής του προϊόντος καταλήγει με άδειο κουτί ή μούφα προϊόν.

Επίσης δεν ξέρω αν έπεσες και σε προβληματικό υπάλληλο του Αμαζον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, skar1983 είπε

Έχω στείλει παπούτσια πίσω σε adidas και κάτι ψιλολόγια στην Αμερική από Αμαζον μέσω DHL και όλα πήγαν καλά .

Θεωρώ την εταιρεία αν όχι την πιο αξιόπιστη , μιας από τις καλύτερες στον χώρο.

Για μένα ρωτά τους τι παρέλαβαν και ότι εσύ έστειλες το σωστό ρολόι.

Μαμουνιές τέτοιες συνήθως κάνουν οι πελάτες του Αμαζον και μετά κάποιος δεύτερος αγοραστής του προϊόντος καταλήγει με άδειο κουτί ή μούφα προϊόν.

Επίσης δεν ξέρω αν έπεσες και σε προβληματικό υπάλληλο του Αμαζον

Μόλις μου απάντησαν ξανά και μου έγραψαν αυτο: "Hello,

We recently received your return package from order #302-2539748-5902769. The package we received appears to have been empty upon arrival. Without receiving the item, we will be unable to process a refund.

If you’d like to create a new return label you can do so via the order detail page in Your Orders on Amazon.de.
"

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω και αποδειξη απο την DHL η οποια να γραφει π.χ. το βαρος του δέματος και να μπορεσω να αποδειξω οτι περιείχε μέσα το ρολόι γιατι ήταν προπληρωμένη ετικέτα και δεν μου έδωσαν κάποιο χαρτι οταν παρέδωσα το δέμα. Μηπως αν τους επαιρνα ένα τηλεφωνο να μπορουσαν να μου δώσουν κάτι γραπτως οτι ζυγίστηκε π.χ. το δέμα κατα την αναχώρηση και ήταν τόσα γραμμάρια?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, markbass είπε

Μόλις μου απάντησαν ξανά και μου έγραψαν αυτο: "Hello,

We recently received your return package from order #302-2539748-5902769. The package we received appears to have been empty upon arrival. Without receiving the item, we will be unable to process a refund.

If you’d like to create a new return label you can do so via the order detail page in Your Orders on Amazon.de.
"

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω και αποδειξη απο την DHL η οποια να γραφει π.χ. το βαρος του δέματος και να μπορεσω να αποδειξω οτι περιείχε μέσα το ρολόι γιατι ήταν προπληρωμένη ετικέτα και δεν μου έδωσαν κάποιο χαρτι οταν παρέδωσα το δέμα. Μηπως αν τους επαιρνα ένα τηλεφωνο να μπορουσαν να μου δώσουν κάτι γραπτως οτι ζυγίστηκε π.χ. το δέμα κατα την αναχώρηση και ήταν τόσα γραμμάρια?

 

Ναι και εγώ θυμάμαι μόνο το pdf που εκτύπωσα και κόλλησα στο δέμα  που έδωσα στην υπάλληλο DHL και έφυγα χωρίς να πάρω κάτι σαν απόδειξη

Ναι καλό είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους στο κατάστημα DHL μήπως και φαίνεται το βάρος του πακέτου.

Επίσης ρωτά τους τι μπορεί να έχει γίνει και το πρόβλημα σου.

Τέλος να επιμείνεις στο Amazon ότι το εστειλες και δεν ξέρεις κάτι παραπάνω, να το δουν και αυτοί κάπως εσωτερικά μήπως και είναι κάποιος που απλά κλέβει στην αποθήκη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα παιδιά . Συνεχίζω το θέμα για να μη γεμιζουμε με παρόμοια threads. Θέλω να κάνω μια επιστροφή σε Amazon.de ένα ζευγαρι bluletooth ακουστικά. Έχω συνεννοηθεί στο chat, έχω φτιάξει return labels, αλλά ψάχνοντας στο site της DHL βλέπω για κάτι μεταφορικά 30-50 ευρώ. Είναι όντως τόσα, και τα πιστώνουν μετά κανονικά, ή λόγω amazon και συνεργασίας τους παίζουν διαφορετικές τιμές; Επίσης απ'ότι καταλαβαίνω πρέπει να αποφύγω τα clever points και να πάω σε κεντρικό κατάστημα, σωστά;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mandoctor είπε

Καλησπέρα παιδιά . Συνεχίζω το θέμα για να μη γεμιζουμε με παρόμοια threads. Θέλω να κάνω μια επιστροφή σε Amazon.de ένα ζευγαρι bluletooth ακουστικά. Έχω συνεννοηθεί στο chat, έχω φτιάξει return labels, αλλά ψάχνοντας στο site της DHL βλέπω για κάτι μεταφορικά 30-50 ευρώ. Είναι όντως τόσα, και τα πιστώνουν μετά κανονικά, ή λόγω amazon και συνεργασίας τους παίζουν διαφορετικές τιμές; Επίσης απ'ότι καταλαβαίνω πρέπει να αποφύγω τα clever points και να πάω σε κεντρικό κατάστημα, σωστά;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δεν πληρώνεις τίποτα. Με το Return label Είναι προπληρωμένο το τέλος για την επιστροφή του προϊόντος 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, asdfnikos είπε

Δεν πληρώνεις τίποτα. Με το Return label Είναι προπληρωμένο το τέλος για την επιστροφή του προϊόντος 

Αρχικά να σ'ευχαριστήσω για την απάντηση και να παραθέσω την ολοκληρωμένη πλέον εμπειρία.

Μιλώντας πάλι με την Amazon, από τη στιγμή που το return label αναγράφει DHL πάνω, έπρεπε να το πάω μόνο σε DHL και όχι σε άλλη ταχυμεταφορική. Πήγα λοιπόν σε clever point συνεργαζόμενο με DHL όπου και ΔΕΝ το ανέλαβαν, επειδή όπως μου είπαν δε χειρίζονταν προπληρωμένα labels. Οπότε πήγα σε κεντρικό DHL (Άλιμος) όπου η διαδικασία ήταν όντως drop and go. Ακόμα και τη συσκευασία την έκαναν αυτοί, προφανώς είχα μαζί τις ετικέτες της Amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/7/2021 στις 7:46 ΠΜ, markbass είπε

Μόλις μου απάντησαν ξανά και μου έγραψαν αυτο: "Hello,

We recently received your return package from order #302-2539748-5902769. The package we received appears to have been empty upon arrival. Without receiving the item, we will be unable to process a refund.

If you’d like to create a new return label you can do so via the order detail page in Your Orders on Amazon.de.
"

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω και αποδειξη απο την DHL η οποια να γραφει π.χ. το βαρος του δέματος και να μπορεσω να αποδειξω οτι περιείχε μέσα το ρολόι γιατι ήταν προπληρωμένη ετικέτα και δεν μου έδωσαν κάποιο χαρτι οταν παρέδωσα το δέμα. Μηπως αν τους επαιρνα ένα τηλεφωνο να μπορουσαν να μου δώσουν κάτι γραπτως οτι ζυγίστηκε π.χ. το δέμα κατα την αναχώρηση και ήταν τόσα γραμμάρια?

 

Βρήκες άκρη τελικά; Θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε τι έγινε και πώς χειρίστηκε η Amazon το θέμα, γιατί αυτό που σου συνέβη είναι πολύ άσχημο σε τόσο ακριβό προϊόν.

Επεξ/σία από Giama
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Giama είπε

Βρήκες άκρη τελικά; Θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε τι έγινε και πώς χειρίστηκε η Amazon το θέμα, γιατί αυτό που σου συνέβη είναι πολύ άσχημο σε τόσο ακριβό προϊόν.

Ναι βρήκα άκρη αλλα έπρεπε να επικοινωνήσω με το support καμια 10αριά φορές (μεσω chat και τηλ) και να μου λενε τα ιδια και τα ίδια ώσπου τελικά πετυχα καποιον (μέσω του chat) που ενδιαφέρθηκε περισσότερο για το θέμα μου και τον παρακάλεσα να ριξει μια ματιά σε όλο το ιστορικό μου και να δει οτι έχω κάνει αγορές πολλών χιλιάδων ευρω απο το 2011 μεχρι τώρα και ποτε μου σε καμιά επιστροφή δεν προσπαθησα να τους εξαπατήσω, παντα οτι επεστρεφα ήταν συμφωνα με τις οδηγιες και αρχισε να μου λεει you are a valuable customer to us ,we are sorry κλπ, έκλεισε τελικά ο ίδιος το case και δεν έγινε τελικα αποπειρα για χρέωση της κάρτας μου την ημερομηνία που είχαν ορίσει. Οπότε παιδιά προσοχή με τις επιστροφές στο Amazon μπορεί να βρεθείτε ξαφνικά σε τέτοια κατάσταση χωρίς να φταίτε σε τίποτα. Αλλη φορά θα βγάζω φωτο το δέμα και θα ζητάω και απο την DHL αποδειξη παραλαβής οπου να αναγράφει και το βάρος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...