Προς το περιεχόμενο

Η VW μέχρι το 2035 θα έχει σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adtakhs είπε

Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος.

 

 

power_germ.JPGgerm_pow.JPG.d71da6928ed7bdad82c7fb966b8e3568.JPG

Επεξ/σία από al3xc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

Και η Ιταλία "θα" το 2040

και η Ευρώπη έχει στόχο το 2050 για μηδενικούς ρύπους

Στην Ελλάδα τι "θα" , "θα" δείξει . Μέχρι τότε ελπίζω να μην έχουμε και τα σημερινά χάλια που ούτε οι εισαγωγές ρεύματος δεν καλύψανε και καίμε λιγνίτη ... (ένα ακόμα αγκάθι για την ηλεκτροκίνηση που δεν το είχα υπολογίσει)

https://energypress.gr/news/sto-klamp-ton-20-horon-poy-svinoyn-ton-anthraka-sta-mesa-tis-dekaetias-mpainei-i-ellada-telos-o

https://www.iefimerida.gr/ellada/eos-2025-apolignitopoiisi-tis-dei

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/30285_i-dei-exafanise-ligniti-epese-se-77-meridio-toy

Επεξ/σία από ryzen9
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

Τεράστιο θέμα μιας και δεν ανακυκλώνονται

Δυστυχώς ισχύει

Μια χαρα ανακυκλωνονται. δεν ειναι μπαταριουλες που τις αλλαζεις σπιτι σου και τις πετας στα σκουπιδια.

Θα τις παιρνουν πισω και ειτε ανακυκλώση ή θα τις χρησιμοποιουν σε αλλα project αποθηκευσης ενεργειας.

Γενικοτερα οι μπαταριες θα εχουν τρομερη εξελιξη αφου πλεον ολοι εχουν πεσει με τα μουτρα και ψαχνονται.

Το μελλον ειναι ηλεκτρικο.

 

Επεξ/σία από al3xc
  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, al3xc είπε

Το μελλον ειναι ηλεκτρικο.

το μέλλον ναι , στο παρών 3-5% των μπαταριών ανακυκλώνεται .

31 λεπτά πριν, ryzen9 είπε

Απο "θα" χορτάσαμε, το παρών άλλα λέει

https://www.enexgroup.gr/el/markets-publications-el-day-ahead-market

Αποτελέσματα Aγοράς Επόμενης Ημέρας

οι εισαγωγές (επειδή το παρακολουθώ) δε σταματησαν ποτέ , απλά τώρα καίμε και λιγνίτη

Με λίγα λόγια σήμερα δεν υπάρχει κάλυψη

Επίσης το δίκτυο τοπικά είναι υπερφορτωμένο , με την παρούσα υποδομή ,σήμερα , δεν θα άντεχε μαζική φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων .

 

Φυσικά στην παρούσα φάση η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα είναι απλά ένα (ωραίο) αλλά ακριβό χόμπι .

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george1807 είπε

Καιρός να κάνει εξαπάτηση και με κάτι άλλο πέρα από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια καλή αρχή είναι η λανθασμένη χωρητικότητα των μπαταριών. 

δλδ το να κρύβει έναν δίχρονο κινιτηρα 25 κιβικα κάπου μέσα βαθιά το οποίο καίει μια μίξη λαδιού/βενζίνης ετσι για να κρατήσει παράδοση δεν παιζει? :p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Vigilantegr said:

Εχω Τοyota yaris Hybrid τι εννοεις ακριβως ???

Καλά κάνεις και το έχεις και ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο, να ζήσεις να το χαίρεσαι και στείλε μου και ένα pm να μου πεις πως ειναι από οικονομία. Κάνω χιούμορ με αυτούς που θεωρούν ότι μετά την τογιότα είναι το χάος. Καλοπροαίρετα το λέω χωρίς διάθεση για παρεξήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psyber είπε

Καλά κάνεις και το έχεις και ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο, να ζήσεις να το χαίρεσαι και στείλε μου και ένα pm να μου πεις πως ειναι από οικονομία. Κάνω χιούμορ με αυτούς που θεωρούν ότι μετά την τογιότα είναι το χάος. Καλοπροαίρετα το λέω χωρίς διάθεση για παρεξήγηση.

χάχα βρήκες και εσύ να πεις μοντέλο 

όλοι έχουμε από ένα yaris στο σπίτι τι να τα κάνουμε αφού δεν χαλάνε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια δεκαετία ζωή δεν έχουν...όταν οι εταιρείες σταματάνε (θεωρητικά όλα αυτά καθώς αν δεν υπάρξουν υποδομές και κυρίως μέχρι τότε μεγάλα ποσοστά αγορών ηλεκτρικών αυτοκινητων σιγά μην αφησουν τα λεφτά των μηχανοκίνητων αυτοκινήτων.)

Επίσης όταν ακόμα και το διάστημα 2030-2035 θα πωλούνται μηχανοκίνητα αυτοκίνητα καταλαβαίνουμε όλοι θα υπάρχουν αυτά σε κυκλοφορία μέχρι το 2050 σίγουρα. Ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που έχουμε απίστευτα γηρασμένο στόλο με 13-14 χρόνια μέσο όρο ηλικίας. 

Εδώ ένας καύσωνας πιάνει και με τα AC έχουμε διακοπές ρεύματος συνέχεια παντού...φανταστείτε τι έχει να γίνει όοοοταν θα φορτίζουν και 4-5 μύρια αμάξια που υπάρχουν στην χώρα. 

Καλά το πως θα φτιαχτούν υποδομές φόρτισης σε πόλεις όπως Αθηνα-Σαλονικη-Ηρακλειο-Πατρα-Λαρισα (και άλλες πολλές παρόμοιες μεγαλουπόλεις του εξωτερικού όπως Ρώμη-Λονδίνο-Κωνσταντινούπολη-Βαρκελώνη-Μαδριτη-Παρισι κ.α) που τα πεζοδρόμια δεν έχουν χώρο ούτε για να περάσει καρότσι με μωρό ή ΑΜΕΑ με αμαξίδιο και το πάρκινγκ είναι χαμένη μάχη είναι άλλη ιστορία. 

Θα γελάσουμε τρελά με όλο αυτό το εκβιαστικό σκηνικό της ηλεκτροκίνησης.

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Μια δεκαετία ζωή δεν έχουν...όταν οι εταιρείες σταματάνε (θεωρητικά όλα αυτά καθώς αν δεν υπάρξουν υποδομές και κυρίως μέχρι τότε μεγάλα ποσοστά αγορών ηλεκτρικών αυτοκινητων σιγά μην αφησουν τα λεφτά των μηχανοκίνητων αυτοκινήτων. 

Επίσης όταν ακόμα και το διάστημα 2030-2035 θα πωλούνται μηχανοκίνητα αυτοκίνητα καταλαβαίνουμε όλοι θα υπάρχουν αυτά σε κυκλοφορία μέχρι το 2050 σίγουρα. Ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που έχουμε απίστευτα γηρασμένο στόλο με 13-14 χρόνια μέσο όρο ηλικίας. 

Εδώ ένας καύσωνας πιάνει και με τα AC έχουμε διακοπές ρεύματος συνέχεια παντού...φανταστείτε τι έχει να γίνει όοοοταν θα φορτίζουν και 4-5 μύρια αμάξια που υπάρχουν στην χώρα. 

Καλά το πως θα φτιαχτούν υποδομές φόρτισης σε πόλεις όπως Αθηνα-Σαλονικη-Ηρακλειο-Πατρα-Λαρισα (και άλλες πολλές παρόμοιες μεγαλουπόλεις του εξωτερικού) που τα πεζοδρόμια δεν έχουν χώρο ούτε για να περάσει καρότσι με μωρό ή ΑΜΕΑ με αμαξίδιο και το πάρκινγκ είναι χαμένη μάχη είναι άλλη ιστορία. 
Θα γελάσουμε τρελά με όλο αυτό το βεβιασμένο σκηνικό της ηλεκτροκίνησης.

Η ελίτ τα έχει σκεφτεί όλα. 

Η ηλεκτροκίνηση θα πάει πακέτο με λιγότερα Ι.Χ. σε κυκλοφορία. Αρκετά λιγότερα. 

Στο μέλλον, το να έχεις Ι.Χ. θα γίνει πολύ ακριβό. Πολύ ακριβό να το αγοράσεις, πολύ ακριβό να το συντηρήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Η ελίτ τα έχει σκεφτεί όλα. 

Η ηλεκτροκίνηση θα πάει πακέτο με λιγότερα Ι.Χ. σε κυκλοφορία. Αρκετά λιγότερα. 

Στο μέλλον, το να έχεις Ι.Χ. θα γίνει πολύ ακριβό. Πολύ ακριβό να το αγοράσεις, πολύ ακριβό να το συντηρήσεις. 

Δεν γίνονται αυτά που λες. Δεν συμφέρει την ίδια την ελιτ που πουλάει αμάξια αυτό που λες. Δεν συμφέρει την ίδια την ελίτ να μειωθούν οι μεταφορές και η κινητικότητα έτσι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη Γερμανία η βασική τιμή του ηλεκτροκίνητου ID.3 με τη συστοιχία συσσωρευτών των 45 kWh είναι περίπου 30.000 Ευρώ η οποία είναι μεν αρχικά μεγαλύτερη από την τιμή ενός συμβατικού Golf 1.5 TSI που κοστίζει περίπου 26.500 Ευρώ, όμως μετά την αφαίρεση του ύψους 6.750 Ευρώ παρεχόμενου οικονομικού κινήτρου η διαφορά τιμής όχι μόνο μηδενίζεται αλλά αντιστρέφεται και το αποτέλεσμα της σύγκρισης καταλήγει να είναι υπέρ του ID.3 κατά 3.250 Ευρώ............

......

......

η VW προσφέρει εγγύηση των συσσωρευτών του αυτοκινήτου διάρκειας οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων προκειμένου να απαλλάξει τους αγοραστές του ID.3 από τον οποιονδήποτε ενδοιασμό .

( 8 έτη και πέταμα ???? Πιο το κόστος αλλαγής των συσσωρευτών και ποιο το ποσοστό της απαιτούμενης επένδυσης επί της συνολικής αντικειμενικής αξίας του αυτοκινήτου; ) => 

ΔΕν νομίζω να επενδύσει κανείς 5000-6000€ σε ένα όχημα με αντικειμενική αξία 8000-10000€.

 

Μια τεχνολογία που είναι ανώτερη ΔΕΝ απαιτεί επιδοτήσεις για να σταθεί στην αγορά. 

Μπαίνει στην ελεύθερη αγορά και ανταγωνίζεται με ίσους όρους τα άλλα προϊόντα.

Αν είναι όντως ανώτερη επικρατεί. 

 

Τα ηλεκτρονικά απαιτούν τεράστιες επενδύσεις στο δίκτυο ηλεκτροδότησης και σε σταθμούς φόρτισης. 

Για να έχει νόημα πρέπει να τροφοδοτούνται από ΑΕΠ ... άλλο πάλι μέγα πρόβλημα , ειδικά με την ανακύκλωση αυτών των συστημάτων, χωριά που το κόστος της KWh πάει στο θεό. 

 

ΘΑ μπορούσαν να επενδύσουν παραπάνω σε CNG προς το παρόν και σε κυψέλες υδρογόνου μελλοντικά.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Η ελίτ τα έχει σκεφτεί όλα. 

Η ηλεκτροκίνηση θα πάει πακέτο με λιγότερα Ι.Χ. σε κυκλοφορία. Αρκετά λιγότερα. 

Στο μέλλον, το να έχεις Ι.Χ. θα γίνει πολύ ακριβό. Πολύ ακριβό να το αγοράσεις, πολύ ακριβό να το συντηρήσεις. 

Αν ξέχασαν να αναφέρουν ότι θα έχουν μείνει 200 εκατομμύρια άνθρωποι από τον COVID-32 και από αυτούς οι μισοί δεν θα έχουν κάνει εμβόλιο για να μπορουν να οδηγήσουν.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Στη Γερμανία η βασική τιμή του ηλεκτροκίνητου ID.3 με τη συστοιχία συσσωρευτών των 45 kWh είναι περίπου 30.000 Ευρώ η οποία είναι μεν αρχικά μεγαλύτερη από την τιμή ενός συμβατικού Golf 1.5 TSI που κοστίζει περίπου 26.500 Ευρώ, όμως μετά την αφαίρεση του ύψους 6.750 Ευρώ παρεχόμενου οικονομικού κινήτρου η διαφορά τιμής όχι μόνο μηδενίζεται αλλά αντιστρέφεται και το αποτέλεσμα της σύγκρισης καταλήγει να είναι υπέρ του ID.3 κατά 3.250 Ευρώ............

......

......

η VW προσφέρει εγγύηση των συσσωρευτών του αυτοκινήτου διάρκειας οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων προκειμένου να απαλλάξει τους αγοραστές του ID.3 από τον οποιονδήποτε ενδοιασμό .

( 8 έτη και πέταμα ???? Πιο το κόστος αλλαγής των συσσωρευτών και ποιο το ποσοστό της απαιτούμενης επένδυσης επί της συνολικής αντικειμενικής αξίας του αυτοκινήτου; ) => 

ΔΕν νομίζω να επενδύσει κανείς 5000-6000€ σε ένα όχημα με αντικειμενική αξία 8000-10000€.

 

Μια τεχνολογία που είναι ανώτερη ΔΕΝ απαιτεί επιδοτήσεις για να σταθεί στην αγορά. 

Μπαίνει στην ελεύθερη αγορά και ανταγωνίζεται με ίσους όρους τα άλλα προϊόντα.

Αν είναι όντως ανώτερη επικρατεί. 

 

Τα ηλεκτρονικά απαιτούν τεράστιες επενδύσεις στο δίκτυο ηλεκτροδότησης και σε σταθμούς φόρτισης. 

Για να έχει νόημα πρέπει να τροφοδοτούνται από ΑΕΠ ... άλλο πάλι μέγα πρόβλημα , ειδικά με την ανακύκλωση αυτών των συστημάτων, χωριά που το κόστος της KWh πάει στο θεό. 

 

ΘΑ μπορούσαν να επενδύσουν παραπάνω σε CNG προς το παρόν και σε κυψέλες υδρογόνου μελλοντικά.

 

To CNG και οι κυψέλες υδρογόνου η καλύτερη λύση από τα ηλεκτρικά;
Και αυτά ΔΕΝ απαιτούν κρατική επιδότηση και επένδυση για να στηθούν;
Σε ποια παράλληλα σύμπαντα και μαγευτικές οικονομοτεχνικές ουτοπίες γίνονται όλα αυτά; 
Καταρχάς, το υδρογόνο είναι το ηλεκτρικό με περισσότερα βήματα και διπλάσιες απώλειες.
Επίσης εάν τα ηλεκτρικά απαιτούν υποδομές, στα υδρογόνου είναι πολλαπλάσιες και πολύ ακριβότερες. Επίσης λόγω της φύσης της αποθήκευσης, υπάρχουν πολλαπλοί περιορισμοί που μπορείς να χτίσεις δεξαμενές πλήρωσης. 
Το μόνο που προσφέρει το υδρογόνο είναι γρηγορότερη "φόρτιση"-πλήρωση σε σχέση με τα ηλεκτρικά.
Αυτά τα ξανάπαμε. 

Το CNG έχει τα γνωστά μειονεκτήματα του όγκου σε αποθήκευση και όχημα, θέλει ειδικές εγκαταστάσεις που ίσως δεν είναι νόμιμο να χτιστούν παντού, ότι είναι ορυκτό καύσιμο και φυσικά ότι βασίζεσαι πολύ παραπάνω σε τρίτους από ότι ο ηλεκτρισμός.
Τελευταία στην Ευρώπη έχεις και ότι άλλες εφαρμογές, όπως η αστική θέρμανση, θα έχουν και νομοθετικά υψηλότερη προτεραιότητα.  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...