Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η VW μέχρι το 2035 θα έχει σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 66
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καιρός να κάνει εξαπάτηση και με κάτι άλλο πέρα από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια καλή αρχή είναι η λανθασμένη χωρητικότητα των μπαταριών. 

Μονο απο τον κινητηρα εξαρτωνται οι εκπομπες CO2 ; Οχημα , αεροδυναμικη , βαρος , μεταδοση κινησης , χαρτογραφηση κινητηρα , υλοποιηση ολων αυτων δεν παιζει ρολο στις μετρουμενες εκπομπες ; Θα το

Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος. Μια τεχνολογία που έχει τελειώσει πριν καν ξεκινήσ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όπως έγραψε και ένας φίλος αν όντως τα ηλεκτρικά είναι ανώτερη και πιο συμφέρουσα τεχνολογία από τα μηχανικά δεν θα παρακαλούσαν τον κόσμο να τα πάρει ούτε θα επιδοτούσαν κτλπ. 

Όταν μια τεχνολογία ειναι ανώτερη απλά επιβάλλεται. Δεν έδωσε κανεις κίνητρα να πάρει ο κόσμος αμάξια και να αφήσει τα άλογα και τις άμαξες. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.
Ας βάλουν πρώτα στόχο όλη η ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται από ΑΠΕ μέχρι το 2040 και μετά ας αρχίσουνε να μιλάνε για ηλεκτροκίνηση. 

Το να πάρω ηλεκτρικό για να μην μολύνω την Αθήνα που κυκλοφορώ το αμάξι αλλά να μολύνω την Πτολεμαϊδα που παράγει με λιγνίτη το ρεύμα για το αμάξι μου που κυκλοφορεί στην Αθήνα είναι ότι πιο γελοίο έχει υπάρξει!!

  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα , σίγουρα το ηλεκτρικό έχει λιγότερους ρύπους και είναι πιο οικολογικό (με την προοπτική φυσικά και να ανακυκλώνεται και η μπαταρία)

Μηδενικούς ρύπους στην Ελλάδα δεν έχει σίγουρα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, korakios είπε

Κοίτα , σίγουρα το ηλεκτρικό έχει λιγότερους ρύπους και είναι πιο οικολογικό (με την προοπτική φυσικά και να ανακυκλώνεται και η μπαταρία)

Μηδενικούς ρύπους στην Ελλάδα δεν έχει σίγουρα


Ναι το θέμα δεν ειναι μόνο οι ρύποι όμως. Είναι οι τεράστιες υποδομές που χρειάζεται για να είναι λειτουργική και παλι έχει απίστευτα ελαττώματα που δεν καλύπτονται. Το να χρειάζεται να κάνω μονόωρες στάσεις στα ταξίδια μου είναι κάτι που είναι δομικό πρόβλημα της τεχνολογίας και δεν καλύπτεται. 
Επίσης όταν στον πλανήτη η συντριπτική πλειοψηφία των μεγαλουπόλεων στις οποίες κυκλοφορεί και η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων έχει ήδη υπερφορτωμένα ηλεκτρικά δίκτυα...και πάρα πολύ πυκνή δόμηση που κάνει την δημιουργία σταθμών φόρτισης (που απαιτούν ώρες για να φορτίσουν ένα αμαξι) αδύνατη είναι γελοίο όλο αυτό. 

Που θα φορτίζουν όλα τα αμάξια σε μια πόλη σαν την Αθήνα ή την Θεσσαλονικη ρε παιδια? Μπορει να το φανταστεί κανεις αυτο? Αν αυριο μαγικα ολα τα αμαξια που κυκλοφορουν γινουν ηλεκτρικα και με καποιο μαγικο τροπο γεμισουμε και φορτιστες πως θα ειναι ολο αυτο? Πως μπορει να λειτουργησει πρακτικά σε θέμα χώρου και χρόνου?
Είναι αδύνατο πρακτικά!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Backpacker είπε

Το να χρειάζεται να κάνω μονόωρες στάσεις στα ταξίδια μου είναι κάτι που είναι δομικό πρόβλημα της τεχνολογίας και δεν καλύπτεται. 

Με το σημερινό κόστος το 99,9% δε θα έχει όχημα οπότε κανένα πρόβλημα 😁

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι αυτονόητα. Απλά κάποιοι κερδίζουν απο τα ηλεκτρικά και τα πασάρουν ως λύση , ακόμα και εδώ στο αντίστοιχο θέμα θα δεις οτι τα βάπτισαν  μέχρι και οικονομικά συγκεκριμένα άτομα ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Το να πάρω ηλεκτρικό για να μην μολύνω την Αθήνα που κυκλοφορώ το αμάξι αλλά να μολύνω την Πτολεμαϊδα που παράγει με λιγνίτη το ρεύμα για το αμάξι μου που κυκλοφορεί στην Αθήνα είναι ότι πιο γελοίο έχει υπάρξει!!

ο λιγνίτης δυστυχώς μας αποχαιρέτησε ως καύσιμο, φέτος συμμετείχε 12% στο μείγμα ηλεκτροπαραγωγής.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Με το σημερινό κόστος το 99,9% δε θα έχει όχημα οπότε κανένα πρόβλημα 😁

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι αυτονόητα. Απλά κάποιοι κερδίζουν απο τα ηλεκτρικά και τα πασάρουν ως λύση , ακόμα και εδώ στο αντίστοιχο θέμα θα δεις οτι τα βάπτισαν  μέχρι και οικονομικά συγκεκριμένα άτομα ...


Και δεν μιλάω μονο για Ελλαδα. Οποιος εχει παει εξω ξερει οτι πόλεις σαν την Ρώμη ή το Λονδίνο έχουν ανύπαρκτους χώρους στάθμευσης και κτίρια από το 1900 με τραγικές εγκαταστάσεις.
Μην αναφερθούμε εκεί που πλυθυσμιακά είναι και οικονομικά ειναι το μέλλον. 
Όσοι έχουμε πάει Ασία στις πόλεις που κάθε εκατοστό μετράει όπως Χονγκ Κονγκ και Τόκιο και σε πόλεις της Ινδίας και της Κίνας και ακούμε για ηλεκτροκινηση απλά γελάμε!!! 
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, nvel είπε

ο λιγνίτης δυστυχώς μας αποχαιρέτησε ως καύσιμο, φέτος συμμετείχε 12% στο μείγμα ηλεκτροπαραγωγής.

έχει χρόνια που έχει μειωθεί , όχι λόγω οικολογίας αλλά ρήτρας ρύπων , φυσικό αέριο είναι το κύριο συστατικό με εισαγωγές και ότι συμβάλλουν οι ΑΠΕ (καλοκαίρι οι ΑΠΕ φτάνουν 30%)

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε είναι καιρός οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης να πάψουν να το χρησιμοποιούν ως αντεπιχείρημα στην διάδοσή της.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nvel είπε

οπότε είναι καιρός οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης να πάψουν να το χρησιμοποιούν ως αντεπιχείρημα στην διάδοσή της.

Υπάρχει και το ενεργειακό αποτύπωμα που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψιν ,εξόρυξη υλικών , κατασκευή μπαταρίας που ανεβάζει ένα ηλεκτρικό στα ύψη

Ουσιαστικά δεν είναι μόνο οτι η φόρτιση πρέπει να γίνεται με ανανεώσιμες αλλά και η κατασκευή της μπαταρίας .*

Ακόμα δεν έχουμε στοιχεία ενεργειακού αποτυπώματος ανακύκλωσης μπαταρίας , ενώ το 95% των μπαταριών απλά αποθηκεύεται προς το παρών.)**

Δηλαδή οικολογικά μηδενικών ρύπων και πράσινα (άλογα) δεν είναι , αλλά η προσπάθεια είναι να μειωθεί περαιτέρω σε σχέση με τα θερμικά

Για μένα το βιομεθάνιο είναι ,σήμερα , η καλύτερη οικολογική εφαρμόσιμη λύση , όπως και ο εμπλουτισμός με υδρογόνο .

Θα δείξει το μέλλον :)

* https://www.carbonbrief.org/factcheck-how-electric-vehicles-help-to-tackle-climate-change

**https://www.bbc.com/news/business-56574779

 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, LongTom είπε

Τα ποσοστά είναι εκεί και φαίνονται στο δεύτερο ποστ μου. Τα συνολικά φαντάζομαι βρίσκονται από ψάξιμο μερικών δευτερολέπτων.
Η ουσία όμως είναι ότι η στρατηγική των προηγούμενων ετών τους έδωσε αυτά τα αποτελέσματα στις πωλήσεις (μαζί με την ολική αλλαγή της βιομηχανίας που ήδη είναι εδώ) για αυτό και η ανακοίνωση. 

Θα αντικατασταθούν σχεδόν όλα - ανάλογα με τον ρόλο τους - σε βάθος δεκαετιών, με διαφορετικούς ρυθμούς αντικατάστασης ανάλογα την αγορά.
Π.χ. περί το 2040 κάποια ειδικευμένα επαγγελματικά προβλέπεται να είναι το 80+% ηλεκτρικά (ή υδρογόνου, ανάλογα την εφαρμογή και το niche) σύμφωνα με white papers της βιομηχανίας.
Δεν πιστεύω να θέλεις αύριο όλοι να έχουν ηλεκτρικά. 

Το επίπεδο της απάντησης είναι ανάλογο της "απορίας". 

 

Το να εκφράζεις την Χ ή Ψ απορία δεν έχει σχέση με το ύφος της απάντησης ,η δική σου απλά δείχνει το επίπεδο της παιδείας σου [όχι της μόρφωσης]

Επί της ουσίας τώρα ,στην Ε.Ε ,αν θυμάμαι καλά ,κυκλοφορούν  257 εκατομμύρια οχήματα  τα οποία στο συνολο τους σχεδόν είναι με θερμικούς κινητήρες .

Θα ζείς -θα ζώ μέχρι να εξαλειφθούν τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες ?

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, Backpacker είπε

Μην αναφερθούμε εκεί που πλυθυσμιακά είναι και οικονομικά ειναι το μέλλον. 
Όσοι έχουμε πάει Ασία στις πόλεις που κάθε εκατοστό μετράει όπως Χονγκ Κονγκ και Τόκιο και σε πόλεις της Ινδίας και της Κίνας και ακούμε για ηλεκτροκινηση απλά γελάμε!!! 
 

Περίεργο.
Η Κίνα ήταν μέχρι τα τέλη του '19 η αγορά με τα περισσότερα ηλεκτρικά, τώρα πια είναι η δεύτερη σε συνολικές πωλήσεις και η πρώτη σε start-up OEM ηλεκτρικών οχημάτων. 

https://www.reuters.com/world/china/chinas-auto-sales-surge-75-march-12th-straight-monthly-gain-2021-04-09/

Με πολύ σοβαρούς νόμους που προωθούν την ηλεκτροκίνηση στα ιδιαίτερα ατμοσφαιρικά βεβαρυμμένα αστικά κέντρα.

https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2021/trends-and-developments-in-electric-vehicle-markets

 

Μήπως μπέρδεψες τις χώρες;
Γιατί τουλάχιστον στις πόλεις που είχα πάει πρόσφατα, τα τοπικά ηλεκτρικά ήταν πολύ συνηθισμένα στους δρόμους.
Τώρα λένε οι συνάδελφοι ότι τα τέσλα έχουν γίνει ανάρπαστα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, nvel είπε

ο λιγνίτης δυστυχώς μας αποχαιρέτησε ως καύσιμο, φέτος συμμετείχε 12% στο μείγμα ηλεκτροπαραγωγής.

Και η χώρα απο σχεδόν ενεργειακα αυτάρκης ,τώρα στηρίζεται σε εισαγόμενα καύσιμα .

11 ώρες πριν, Backpacker είπε

Όπως έγραψε και ένας φίλος αν όντως τα ηλεκτρικά είναι ανώτερη και πιο συμφέρουσα τεχνολογία από τα μηχανικά δεν θα παρακαλούσαν τον κόσμο να τα πάρει ούτε θα επιδοτούσαν κτλπ. 

Όταν μια τεχνολογία ειναι ανώτερη απλά επιβάλλεται. Δεν έδωσε κανεις κίνητρα να πάρει ο κόσμος αμάξια και να αφήσει τα άλογα και τις άμαξες. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.
Ας βάλουν πρώτα στόχο όλη η ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται από ΑΠΕ μέχρι το 2040 και μετά ας αρχίσουνε να μιλάνε για ηλεκτροκίνηση. 

Το να πάρω ηλεκτρικό για να μην μολύνω την Αθήνα που κυκλοφορώ το αμάξι αλλά να μολύνω την Πτολεμαϊδα που παράγει με λιγνίτη το ρεύμα για το αμάξι μου που κυκλοφορεί στην Αθήνα είναι ότι πιο γελοίο έχει υπάρξει!!

Οι ΑΠΕ δεν μπορούν να φέρουν ενεργειακή επάρκεια ,μόνο η πυρηνική ενέργεια μπορεί να το κάνει .Θέλουμε πυρηνική ενέργεια ?

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, peet είπε

Το να εκφράζεις την Χ ή Ψ απορία δεν έχει σχέση με το ύφος της απάντησης ,η δική σου απλά δείχνει το επίπεδο της παιδείας σου [όχι της μόρφωσης]

Επί της ουσίας τώρα ,στην Ε.Ε ,αν θυμάμαι καλά ,κυκλοφορούν  257 εκατομμύρια οχήματα  τα οποία στο συνολο τους σχεδόν είναι με θερμικούς κινητήρες .

Θα ζείς -θα ζώ μέχρι να εξαλειφθούν τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες ?

 

Όπως πόσταρα πριν, τα στατιστικά, οι επίσημες ανακοινώσεις της VW και γενικά οι πληροφορίες τι γίνεται στην βιομηχανία είναι διαθέσιμες και στις απαντήσεις μου αλλά και με ένα ελάχιστο ψάξιμο, κυριολεκτικά δευτερολέπτων.
Η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρουν τα στοιχεία, το τι γράφεται εδώ (εμού συμπεραλαμβανομένου) είναι οδοντόκρεμες για να περνάει η ώρα. 


Κανείς δεν μιλάει για άμεση και ξαφνική εξάλειψη των θερμικών κινητήρων, αλλά παύση της παραγωγής από την VW (και άλλους OEM) μέχρι την σταδιακή αντικατάσταση του στόλου. Ποτέ και πουθενά δεν έχει αναφερθεί ότι στοχεύουν να αλλάξουν τον στόλο σε ηλεκτρικά από Δευτέρα. Αυτά είναι συμπεράσματα που δεν ξέρω από που και ποιος τα έβγαλε και τα έχουν ως καραμέλα για το πόσο "τρελό είναι το κόλπο των ηλεκτρικών".
Δεν ξέρω πως να το κάνω πιο απλό. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, peet είπε

Και η χώρα απο σχεδόν ενεργειακα αυτάρκης ,τώρα στηρίζεται σε εισαγόμενα καύσιμα .

Οι ΑΠΕ δεν μπορούν να φέρουν ενεργειακή επάρκεια ,μόνο η πυρηνική ενέργεια μπορεί να το κάνει .Θέλουμε πυρηνική ενέργεια ?

Το σημαντικότερο είναι αυτό.

Η Ελλάδα των πεφωτισμένων ... (λες και είναι βιομηχανική χώρα ) έχασε την ενεργειακή της επάρκεια ....

 

Ότι χειρότερο έκαναν οι φωστήρες της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια! 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.