Προς το περιεχόμενο

Η ΔΕΗ μπαίνει στην ηλεκτροκίνηση με τη ΔΕΗ Blue προσβλέποντας σε δίκτυο φόρτισης 44.000 φορτιστών μέχρι το 2025


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την είσοδό της στην ηλεκτροκίνηση ανακοίνωσε η ΔΕΗ, παρουσιάζοντας το επιχειρηματικό της σχέδιο για τα επόμενα χρόνια η οποία θα εξελιχθεί με το brand ΔΕΗ Blue.

Αρχικός στόχος της ΔΕΗ Blue θα είναι η επέκταση των δημοσίων φορτιστών (50kW) σε όλη την Ελλάδα, με το νέο σχεδιασμό που αυτοί θα φέρουν να παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης.

Συνολικά η ΔΕΗ έχει εγκαταστήσει 93 δημόσιους φορτιστές, με πρόβλεψη αυτός ο αριθμός να ανέβει στους 18.000 έως το τέλος του 2025. Ο αριθμός αυτό αναμένεται να φτάσει ακόμα και τους 44.000, αν υπολογίσουμε τους φορτιστές που θα εγκατασταθούν το ίδιο διάστημα σε ιδιωτικούς χώρους, σπίτια και επιχειρήσεις. Όπως αναφέρθηκε, η ενέργεια που θα παρέχεται μέσω των δημόσιων φορτιστών θα προέρχεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές ενώ μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δεν θα υπάρχει κάποια χρέωση για κάθε φόρτιση. Με εγκατάσταση 301 φορτιστών σε 31 νομούς και σε 61 περιοχές της χώρας, τους τελευταίους 5 μήνες, καθιστά τη ΔΕΗ blue το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στη χώρα.

deh_blue_2.jpg.74540e925a033932c010d6795bf132e1.jpg deh_blue_1.jpg.f73d35d783f0ea70df92a3c6c6766dc3.jpg

Για τα παραπάνω, θα χρειαστούν σίγουρα γρήγοροι ρυθμοί, κάτι που η ΔΕΗ πιστεύει ότι μπορεί να καταφέρει να πιάσει προχωρόντας σε σημαντικές συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες αλλά και με τη βοήθεια ιδιωτών οι οποίοι καλούνται να υποδείξουν οι ίδιοι τα σημεία που θα επιθυμούσαν να τοποθετηθεί ο επόμενος φορτιστής μέσω της εφαρμογής DEIblue, ή χρησιμοποιώντας το hashtag #odikosmoufortistis. Μέσω της εφαρμογής θα είναι δυνατός ο εντοπισμός του κοντινότερου φορτιστή ενώ θα υπάρχει δυνατότητα για τον χρήστη όχι μόνο να πληρώνει αλλά να σχεδιάζει τη διαδρομή που επιθυμεί, να λαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες και να παρακολουθεί την πορεία της φόρτισης.

Όπως αναφέρθηκε, το 30% των αυτοκινήτων που θα υπάρχουν στην Ελλάδα το 2030 θα είναι ηλεκτρικά, με διάφορες πρωτοβουλίες ιδιωτικές και δημόσιες να επιταχύνουν το ρυθμό.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλή επένδυση από τη ΔΕΗ.

Μπράβο γι' αυτή την πρωτοβουλία. Θα συμβάλλει στην ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση.

Επεξ/σία από imvrios
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για εμενα προτιμω το υδρογονο. γιατι οι πολυκατοικιες που δεν εχουν γκαραζ (και ειναι πολλες)οπως και πολλα σπιτια στην επαρχια που θα πηγαινουν οι ανθρωποι να φορτιζουν το αμαξι τους.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σοβαρη επενδυση ομως 50KW θεωρω οτι δεν θα αντεξουν στο περασμα του χρονου. Ισως ηταν προτιμοτερο να επενδυσουν απο τωρα σε superchargers 100-120KW ετσι ωστα οι χρονοι φορτισης να μειωθουν στο μισο (με 15’ να εχεις μια μεση αυτονομια 100-130χλμ)

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω με τα ηλεκτρικά. Αν κάποιος μένει σε πολυκατοικία και αφήνει το αμαξι σε ελεύθερο πάρκινγκ, τι γίνεται εκεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, polemikos είπε

Όπως αναφέρθηκε, το 30% των αυτοκινήτων που θα υπάρχουν στην Ελλάδα το 2030 θα είναι ηλεκτρικά, με διάφορες πρωτοβουλίες ιδιωτικές και δημόσιες να επιταχύνουν το ρυθμό.

Όνειρο θερινής νυκτός. Εδώ ακόμα ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ γι' αγορά αμάξια τύπου Starlet, Saxo, κ.λπ, και σε 9 χρόνια (!) το 1 στα 3 αμάξια θα 'ναι όχι απλά σύγχρονο, αλλά και ηλεκτρικό;

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, nick_corobos είπε

Ενα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω με τα ηλεκτρικά. Αν κάποιος μένει σε πολυκατοικία και αφήνει το αμαξι σε ελεύθερο πάρκινγκ, τι γίνεται εκεί;

Από το 2030+ που θα αρχίσει να αποκτά ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης θα έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που με ένα στοπ 5 λεπτών σε σταθμό φόρτισης, θα βγάζεις πολλά χιλιόμετρα οδήγησης.

Δε πρόκειται να αποκτήσει ο καθένας το δικό του σταθμό φορτιστής, όπως πολλές φορές λανθασμένα προβάλλεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Από το 2030+ που θα αρχίσει να αποκτά ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης θα έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που με ένα στοπ 5 λεπτών σε σταθμό φόρτισης, θα βγάζεις πολλά χιλιόμετρα οδήγησης.

Δε πρόκειται να αποκτήσει ο καθένας το δικό του σταθμό φορτιστής, όπως πολλές φορές λανθασμένα προβάλλεται.

το σίγουρο είναι ότι το μέλλον δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικό 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Από το 2030+ που θα αρχίσει να αποκτά ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης θα έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που με ένα στοπ 5 λεπτών σε σταθμό φόρτισης, θα βγάζεις πολλά χιλιόμετρα οδήγησης.

Δε πρόκειται να αποκτήσει ο καθένας το δικό του σταθμό φορτιστής, όπως πολλές φορές λανθασμένα προβάλλεται.

Αυτό. Όπως δε χρειάζεται να έχουμε μια αντλία βενζίνης έξω από κάθε σπίτι επειδή παντού υπάρχουν βενζινάδικα και το να γεμίσεις ένα ντεπόζιτο των 50 λίτρων ΠΧ, απαιτεί λίγα λεπτά. Εξάλλου στην Αθήνα τα σπίτια δίχως θέσεις στάθμευσης ή με πολύ λίγες, είναι πάρα πολλά - μη πω τα περισσότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Από το 2030+ που θα αρχίσει να αποκτά ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης θα έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που με ένα στοπ 5 λεπτών σε σταθμό φόρτισης, θα βγάζεις πολλά χιλιόμετρα οδήγησης.

Δε πρόκειται να αποκτήσει ο καθένας το δικό του σταθμό φορτιστής, όπως πολλές φορές λανθασμένα προβάλλεται.

Μέχρι το 2030 δηλαδή θα έχουν αναθεωρηθεί οι νόμοι της φυσικής; 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, MakeGreeceSexyAgain said:

Από το 2030+ που θα αρχίσει να αποκτά ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης θα έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που με ένα στοπ 5 λεπτών σε σταθμό φόρτισης, θα βγάζεις πολλά χιλιόμετρα οδήγησης.

Δε πρόκειται να αποκτήσει ο καθένας το δικό του σταθμό φορτιστής, όπως πολλές φορές λανθασμένα προβάλλεται.

Θέλουμε powerbank να φορτίζουμε "on the fly" 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...