Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η ΔΕΗ μπαίνει στην ηλεκτροκίνηση με τη ΔΕΗ Blue προσβλέποντας σε δίκτυο φόρτισης 44.000 φορτιστών μέχρι το 2025


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, BELL είπε

Μήπως το ίδιο έλεγαν κάποιοι τη δεκαετία του 90 για την toyota που έβγαζε το πρώτο prius. Ήδη η εν λόγω εταιρία κυκλοφορεί το Mirai με υδρογόνο. Γνώμη μου ας μην προτρέχουμε για τις νέες τεχνολογίες.

Άλλωστε σε πολύ λιγότερο από 20 χρόνια στα σπίτια μας θα καίμε υδρογόνο και όχι φυσικό αέριο

Για χρήση Ι.Χ το υδρογόνο δεν έπιασε και δεν προβλέπεται να πιάσει στην γιαπωνία-ν. κορέα. Που είναι πάνω-κάτω οι χώρες με τις εταιρίες που το έσπρωξαν περισσότερο.
Αυτό γιατί έχουν διπλάσιες απώλειες από τα ηλεκτρικά, απαιτούν πολύ μεγαλύτερη επένδυση σε υποδομές και στην τελική το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα με τα καθαρά ηλεκτρικά είναι το 5λεπτο γέμισμα (για την Ι.Χ. χρήση).
Κάτι που τα ηλεκτρικά αναμένεται να προσεγγίσουν στο άμεσο μέλλον. 

Για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα τα πράγματα είναι καλύτερα επειδή προσφέρει πλεονεκτήματα που τα ηλεκτρικά δεν έχουν. Κυρίως γρήγορο γέμισμα και μεγαλύτερη ευκολία μεταφοράς του "καυσίμου" σε κάποιες περιπτώσεις που το δίκτυο δεν φτάνει.
Ήδη πιλοτικά και προ-παραγωγής επαγγελματικά οχήματα (εντός & εκτός δρόμου) είναι πραγματικότητα και αναμένεται να γίνουν τα κύρια σε αρκετές niche εφαρμογές.
Βέβαια οι κύριοι στόλοι μάλλον θα είναι ηλεκτρικοί

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 113
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Η πιο σημαντική ερώτηση βέβαια είναι αν οι superchargers θα πληρώνουν ΕΡΤ.    

Γνωρίζει κανείς αν γίνεται μετατροπή σε ηλεκτρικό Cinquecento του 95 , να ευχαριστηθούμε και εμείς ηλεκτροκίνηση? 

Πολύ καλή επένδυση από τη ΔΕΗ. Μπράβο γι' αυτή την πρωτοβουλία. Θα συμβάλλει στην ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση.

Δημοσιευμένες Εικόνες

58 λεπτά πριν, LongTom είπε

Για χρήση Ι.Χ το υδρογόνο δεν έπιασε και δεν προβλέπεται να πιάσει στην γιαπωνία-ν. κορέα. Που είναι πάνω-κάτω οι χώρες με τις εταιρίες που το έσπρωξαν περισσότερο.
Αυτό γιατί έχουν διπλάσιες απώλειες από τα ηλεκτρικά, απαιτούν πολύ μεγαλύτερη επένδυση σε υποδομές και στην τελική το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα με τα καθαρά ηλεκτρικά είναι το 5λεπτο γέμισμα (για την Ι.Χ. χρήση).
Κάτι που τα ηλεκτρικά αναμένεται να προσεγγίσουν στο άμεσο μέλλον. 

Για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα τα πράγματα είναι καλύτερα επειδή προσφέρει πλεονεκτήματα που τα ηλεκτρικά δεν έχουν. Κυρίως γρήγορο γέμισμα και μεγαλύτερη ευκολία μεταφοράς του "καυσίμου" σε κάποιες περιπτώσεις που το δίκτυο δεν φτάνει.
Ήδη πιλοτικά και προ-παραγωγής επαγγελματικά οχήματα (εντός & εκτός δρόμου) είναι πραγματικότητα και αναμένεται να γίνουν τα κύρια σε αρκετές niche εφαρμογές.
Βέβαια οι κύριοι στόλοι μάλλον θα είναι ηλεκτρικοί

Προσωπικά βλέπω ότι ηλεκτρικά και καθαρά δεν υπάρχει. Μπορεί το αυτοκίνητο να έχει μηδενικούς ρύπους αλλά η παραγωγή των μπαταριών απαιτεί αρκετούς περισσότερους. Η επέκταση λοιπόν των μηδενικών εκπομπών νομοτελειακά θα περάσει και στις βιομηχανίες.

Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις τρόπους παραγωγής υδρογόνου, μόλις η αυτάρκεια παραγωγής πράσινου υδρογόνου μέσω ανανεώσιμων πηγών είναι αυτάρκης, θα χρησιμοποιηθεί το παλαιό δίκτυο φυσικού αερίου που θα βρίσκεται παντού και με αυτόν τον τρόπο παιρνάς επίσημα στη νέα εποχή. 

Κοντολογίς τα ηλεκτρικά με μπαταρίες είναι μια παρένθεση, όπως ήταν οι 3d τηλεοράσεις:) . Το σημειώνω τη λέξη μπαταρίες, γιατί θα ειναι το μόνο που θα λείπει από τη νέα γενιά αυτοκινήτων. Ηλεκτροκινητήρα θα έχουν πάλι αλλά αντί για κυψέλες μπαταριών θα υπάρχουν κυψέλες υδρογόνου. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, BELL είπε

Προσωπικά βλέπω ότι ηλεκτρικά και καθαρά δεν υπάρχει. Μπορεί το αυτοκίνητο να έχει μηδενικούς ρύπους αλλά η παραγωγή των μπαταριών απαιτεί αρκετούς περισσότερους. Η επέκταση λοιπόν των μηδενικών εκπομπών νομοτελειακά θα περάσει και στις βιομηχανίες.

Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις τρόπους παραγωγής υδρογόνου, μόλις η αυτάρκεια παραγωγής πράσινου υδρογόνου μέσω ανανεώσιμων πηγών είναι αυτάρκης, θα χρησιμοποιηθεί το παλαιό δίκτυο φυσικού αερίου που θα βρίσκεται παντού και με αυτόν τον τρόπο παιρνάς επίσημα στη νέα εποχή. 

Κοντολογίς τα ηλεκτρικά με μπαταρίες είναι μια παρένθεση, όπως ήταν οι 3d τηλεοράσεις:) . Το σημειώνω τη λέξη μπαταρίες, γιατί θα ειναι το μόνο που θα λείπει από τη νέα γενιά αυτοκινήτων. Ηλεκτροκινητήρα θα έχουν πάλι αλλά αντί για κυψέλες μπαταριών θα υπάρχουν κυψέλες υδρογόνου. 

Εάν το πάμε σε απόλυτα νούμερα, τότε αμάξι και καθαρό δεν υπάρχει. 
Όσο παράγεις κάτι, έχεις ρύπους. 
Το ηλεκτρικό είναι καθαρότερο από τα συμβατικά, ακόμη και με τις σημερινές μπαταρίες. Αυτό βγήκε από πολλαπλές έρευνες. 
Για τα υδρογόνου ποτέ δεν έγινε τέτοια ενδελεχής έρευνα (από όσο ξέρω), αλλά φαντάζομαι ότι τώρα, με τα ορυκτά καύσιμα->υδρογόνο και το υδρογόνο να χρειάζεται ειδικά μεταφορικά ή/και τοπική παραγωγή μέσω ηλεκτρικού δικτύου, τα πράγματα δεν θα είναι τόσο ρόδινα. 

Το πράσινο υδρογόνο είναι στο (μάλλον μακρινό) μέλλον. Τώρα έχουμε περί τα 92-95% παραγωγή από ορυκτά καύσιμα στα υδρογόνα.
Ακόμη και επιτευχθεί η "πράσινη" παραγωγή στην πλειοψηφία του υδρογόνου, δεν έχει ιδιαίτερη λογική να μειώσουμε στο 30-40% της ενεργειακής απόδοσης για να κινηθείς ουσιαστικά με ηλεκτρισμό, αλλά με πολλαπλά βήματα. Αυτό με την λογική ότι τώρα το υδρογόνο είναι 5-9 φορές φτηνότερο από ότι θα είναι με παραγωγή μέσω ΑΠΕ. Τεράστια διαφορά κόστους/απόδοσης όταν φτάσουμε στα πραγματικά "πράσινα οχήματα υδρογόνου". 

Το παλαιό δίκτυο για φυσικό αέριο ως μεταφορέας υδρογόνου; 
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο και θα ήθελα πολύ να μάθω πως θα αποφύγουμε τις απίστευτες απώλειες, την διάβρωση των μετάλλων και την ασφάλεια εάν το κάνουν σε βιομηχανική κλίμακα. Αλλά ακόμη και εάν γίνουν όλα αυτά, που φαντάζομαι δεν θα είναι ιδιαίτερα απίθανο, θα πρέπει να δούμε εάν έχει λογική από άποψη κόστους σε σχέση με άλλες λύσεις (μεταφορά, τοπική παραγωγή). Δεν είναι απλά σουλήνες για όμβρια ύδατα, θα χρειαστεί ειδική κατασκευή/συντήρηση για να είναι λειτουργικά.

Συμπερασματικά, αυτά που βλέπουμε τώρα στην βιομηχανία είναι:

Αναφορά σε κείμενο

 

The conclusion is clear: fuel cell e-cars have many advantages (range, fast refueling, no heavy battery on board), but one decisive disadvantage: it is comparatively inefficient – both in terms of efficiency and cost. “No sustainable economy can afford to use twice as much renewable energy to drive fuel cell cars instead of battery-powered vehicles,” says Dietmar Voggenreiter, head of the study. Hydrogen could only be used in niches, in trucks and buses, and over long distances. Battery weight, range and fueling time play a decisive role here. It increases extremely with increasing capacity, which makes batteries uninteresting even for trucks. In addition, existing truck filling stations could be converted to a hydrogen filling station network with manageable effort due to their lower numbers.

https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2019/08/hydrogen-or-battery--that-is-the-question.html

 

 

Βέβαια αυτή η έρευνα έγινε το '18 και μέχρι τώρα είδαμε ότι σε εφαρμογές ημιαστικής και αστικής χρήσης, π.χ. αστικά λεωφορεία και φορτηγά, οι μπαταρίες έχουν και εκεί αν όχι την πρωτοκαθεδρία, αλλά σημαντικό μέρος της αγοράς. 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φτιαξτε το δικτυο που παραγετε ρευμα με  λιγνιτη   σε καποια νησια χρησιμοποιειται  γεννητριες diesel    ακομη και με την  παραμικρη αυξηση  της καταναλωσης εχουμε διακοπες ρευματος και αφηστε τα αυτα για κανα κρατος σαν την γερμανια ,αμερικη, ιαπωνια,Το οτι εχετε ζημιες  σαν εταιρεια ,θα το συζητησουμε σε αλλο επεισοδιο

Επεξ/σία από gjp1000
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 50kw dc  θεωρώ ότι είναι παρωχημένη ταχύτητα και η μόνη χρησιμότητα θα την έβλεπα μόνο σε πάρκινγκ mall ή εργασίας! Θα μου φαίνονται πολύ πιο χρήσιμο να βάλουν ένα ανταπτορα για AC φόρτιση σε κάθε κολώνα φωτισμού όπως γίνεται σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη ώστε να μπορεί να φορτίζει όσο το όχημα είναι παρκαρισμένο έξω από το σπίτι ή την δουλειά και να είναι φορτισμένο όποτε το χρειάζεσαι χωρίς να σου τρώει προσωπικό χρόνο η φόρτιση.

Όσο για τους ταχυφορτιστες νομίζω η μεγαλύτερη χρησιμότητα τους είναι στα ταξίδια όπου εκεί θέλεις πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 50kw όταν σχεδόν όλα τα καινούργια ηλεκτρικά φορτίζουν με ταχύτητες το λιγότερο 120kw θα μπορούσαν να φορτίζουν στο μισό χρόνο κάτι που στο ταξίδι είναι σημαντικό! Άλλες εταιρείες (IONITY) ήδη προσφέρουν v3 ταχύτητες που αγγίζουν τα 350kw κάτι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να σταματήσεις πάνω από 15' για να συνεχίσεις το ταξίδι σού, όποτε σου προσφέρει σχεδόν εμπειρία συμβατικού αυτοκινήτου!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ainu είπε

Τα 50kw dc  θεωρώ ότι είναι παρωχημένη ταχύτητα και η μόνη χρησιμότητα θα την έβλεπα μόνο σε πάρκινγκ mall ή εργασίας! Θα μου φαίνονται πολύ πιο χρήσιμο να βάλουν ένα ανταπτορα για AC φόρτιση σε κάθε κολώνα φωτισμού όπως γίνεται σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη ώστε να μπορεί να φορτίζει όσο το όχημα είναι παρκαρισμένο έξω από το σπίτι ή την δουλειά και να είναι φορτισμένο όποτε το χρειάζεσαι χωρίς να σου τρώει προσωπικό χρόνο η φόρτιση.

Όσο για τους ταχυφορτιστες νομίζω η μεγαλύτερη χρησιμότητα τους είναι στα ταξίδια όπου εκεί θέλεις πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 50kw όταν σχεδόν όλα τα καινούργια ηλεκτρικά φορτίζουν με ταχύτητες το λιγότερο 120kw θα μπορούσαν να φορτίζουν στο μισό χρόνο κάτι που στο ταξίδι είναι σημαντικό! Άλλες εταιρείες (IONITY) ήδη προσφέρουν v3 ταχύτητες που αγγίζουν τα 350kw κάτι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να σταματήσεις πάνω από 15' για να συνεχίσεις το ταξίδι σού, όποτε σου προσφέρει σχεδόν εμπειρία συμβατικού αυτοκινήτου!

Κανένα δίκτυο δεν μπορεί να αντέξει ταχυφορτιστές των 350KW. Με αυτή την ισχύ τροφοδοτούνται πάνω από 500 σπίτια με ηλεκτρικό ρεύμα (με βάση μια μέση κατανάλωση 2000KWH το τετράμηνο)! Εντελώς εκτός πραγματικότητας. Θα πρέπει να πέσουν δισεκατομμύρια σε υποδομές για να γίνει εφικτό κάτι τέτοιο.

Ακόμα και για τους ταχυφορτιστές των 120KW η κατάσταση στις ώρες αιχμής θα θυμίζει το έως 24mbps.

Επεξ/σία από michael92
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, michael92 είπε

Κανένα δίκτυο δεν μπορεί να αντέξει ταχυφορτιστές των 350KW. Με αυτή την ισχύ τροφοδοτούνται πάνω από 500 σπίτια με ηλεκτρικό ρεύμα (με βάση μια μέση κατανάλωση 2000KWH το τετράμηνο)! Εντελώς εκτός πραγματικότητας. Θα πρέπει να πέσουν δισεκατομμύρια σε υποδομές για να γίνει εφικτό κάτι τέτοιο.

Ακόμα και για τους ταχυφορτιστές των 120KW η κατάσταση στις ώρες αιχμής θα θυμίζει το έως 24mbps.

Χρόνια τώρα γράφεις ψέματα και ανακρίβειες.

Υπάρχουν ήδη χιλιάδες ταχυφορτιστές 150kW - 350kW και αυξάνονται συνεχώς. Οι φορτιστές 50kW - 150kW είναι πολλοί περισσότεροι επίσης και κανένα δίκτυο δεν έχει καταρεύσει.

Η Νορβηγία έχει ήδη φτάσει >50% αμειγώς ηλεκτρικά και >85% μαζί με τα υβριδικά και το ηλεκτρικό της δίκτυο δεν έχει καταρεύσει, παρόλο που ήσουν στο παρεάκι της τρομολαγνείας του Insomnia που έλεγε ότι είναι έτοιμο να καταρεύσει.

Το ηλεκτρικό δίκτυο αναβαθμίζεται συνεχώς ασχέτως των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αντί ένα κράτος να ξοδεύει λεφτά σε βενζινάδικα, βυτιοφόρα, εισαγωγές, διυλιστήρια, θεραπεία καρκινοπαθών απ' όλη την μόλυνση, κτλ ρίχνει ένα μικρό μέρος στο δίκτυο ηλεκτρισμού και εξασφαλίζει ενεργιακή ανεξαρτησία και καθαρότερο περιβάλλον.

BTW, όταν βρεις χρόνο να μας πεις και για τον θαυματουργό SkyActiv-X της Mazda που θα βγάλει τα ηλεκτρικά εκτός αγοράς.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, grayden είπε

Αντί ένα κράτος να ξοδεύει λεφτά σε βενζινάδικα, βυτιοφόρα, εισαγωγές, διυλιστήρια, θεραπεία καρκινοπαθών απ' όλη την μόλυνση, κτλ ρίχνει ένα μικρό μέρος στο δίκτυο ηλεκτρισμού και εξασφαλίζει ενεργιακή ανεξαρτησία και καθαρότερο περιβάλλον.

δυστυχώς όχι η Ελλάδα

4 ώρες πριν, LongTom είπε

μέχρι τώρα είδαμε ότι σε εφαρμογές ημιαστικής και αστικής χρήσης, π.χ. αστικά λεωφορεία και φορτηγά, οι μπαταρίες έχουν και εκεί αν όχι την πρωτοκαθεδρία, αλλά σημαντικό μέρος της αγοράς. 

εσύ είδες ,μάλλον σε κάποια χώρα του εξωτερικού , ούτε τα ταξί στην Ελλάδα δε στράφηκαν προς ηλεκτρικά (παραμένουν απαρχαιωμένα diesel και στην καλύτερη περίπτωση πήραν cng ) , το μεγαλύτερο ποσοστό των επιδοτήσεων είναι για δίκυκλα .

 

5 λεπτά πριν, grayden είπε

Οι φορτιστές 50kW - 150kW είναι πολλοί περισσότεροι επίσης και κανένα δίκτυο δεν έχει καταρεύσει.

....στο εξωτερικό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, BELL είπε

Μήπως το ίδιο έλεγαν κάποιοι τη δεκαετία του 90 για την toyota που έβγαζε το πρώτο prius. Ήδη η εν λόγω εταιρία κυκλοφορεί το Mirai με υδρογόνο. Γνώμη μου ας μην προτρέχουμε για τις νέες τεχνολογίες.

Η γνώμη σου μπορεί να είναι όποια θέλει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει και αξία.

To Mirai είναι η μεγαλύτερη αποτυχία που έχει βγει από εργοστάσιο αυτοκινήτων.

Κυκλοφορεί εδώ και 7 χρόνια και έχει πουλήσει γύρω στα 10 χιλιάδες οχήματα ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

Και αυτά τα πούλησε δίνοντας κυριολεκτικά δωρεάν το καύσιμο για 5-10 χρόνια σε όλους όσους το αγόραζαν.

Συγκριτικά, η Tesla πουλάει περισσότερα (και ακριβότερα) ηλεκτρικά μέσα σε 5 μέρες.

Το Υδρογόνο έχει πεθάνει στα αυτοκίνητα. Μόνο σε πλοία/τραίνα/αεροπλάνα ίσως έχει μέλλον. Αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια και αν σε 10 χρόνια δεν ισχύει ακριβώς το ίδιο (αν δεν είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα για το υδρογόνο) έλα να με βρεις να σου δώσω 10 χιλιάρικα.

8 λεπτά πριν, korakios είπε

δυστυχώς όχι η Ελλάδα

Έλεος με την μιζέρια. Ρεύμα είναι και μπορούμε να παράξουμε μπόλικο.

Δεν χρειάζεται τίποτα ιδιαίτερο η Ελλάδα για να εφαρμόσει κάτι τέτοιο. Ούτε πετρέλαιο βγάζει, ούτε έχει συμφέροντα να κάνει εισαγωγή.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να σταματήσετε να κλέγεστε όταν πάει να γίνει κάτι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, grayden είπε

Έλεος με την μιζέρια. Ρεύμα είναι και μπορούμε να παράξουμε μπόλικο.

απορώ πως το λες αυτό όταν κάνουμε εισαγωγές συνέχεια και αναγκαστήκαμε να ανάψουμε τα λιγνιτικά εδώ και μέρες

Δεν είναι μιζέρια , ούτε ηττοπάθεια . Αναφέρω τη πραγματικότητα

Μέλλον δε μπορώ να προβλέψω , αλλά έχω άδικο να είμαι επιφυλακτικός όταν βλέπω την προηγούμενη "πράσινη" λύση του φυσικού αερίου να μην έχει ακόμα ολοκληρωθεί και τα δις που πληρώσαμε στους λογαριασμούς ρεύματος για την κατάργηση του λιγνίτη (edit και στροφή σε ΑΠΕ) να έχουν εξαφανιστεί ?

Επεξ/σία από korakios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

απορώ πως το λες αυτό όταν κάνουμε εισαγωγές συνέχεια και αναγκαστήκαμε να ανάψουμε τα λιγνιτικά εδώ και μέρες

Δεν είναι μιζέρια , ούτε ηττοπάθεια . Αναφέρω τη πραγματικότητα

Μέλλον δε μπορώ να προβλέψω , αλλά έχω άδικο να είμαι επιφυλακτικός όταν βλέπω την προηγούμενη "πράσινη" λύση του φυσικού αερίου να μην έχει ακόμα ολοκληρωθεί και τα δις που πληρώσαμε στους λογαριασμούς ρεύματος για την κατάργηση του λιγνίτη (edit και στροφή σε ΑΠΕ) να έχουν εξαφανιστεί ?

Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει πρέφα αλλά οι εισαγωγές γίνονται κυρίως για να καλύψουν κλιματιστικά.

Τις ώρες που κάνει ζέστη έχει και τέρμα ήλιο. Με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά να προσφέρουν την φθηνότερη ενέργεια, έχεις σκεφτεί γιατί δεν μπαίνουν παντού;

Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι κάποιοι θέλουν να φάνε όσα μπορούν πριν την μετάβαση.

Το φυσικό αέριο δεν είναι πράσινο, στο πούλησαν για πράσινο (αλλά τουλάχιστον είναι πιο πράσινο από τον καρκίνο που καίγαμε πριν).

Ψήφισε σωστά και στήριξε τις προσπάθειες για ΑΠΕ ώστε να μπαίνουν οι βάσεις για να πάμε μπροστά.

Τα δις που λες τρώγονταν και πριν, δεν έχει σχέση με ΑΠΕ (ρώτα και κανέναν παλιό ΔΕΗτζή να σου πει το φαγοπότι επί χρυσές εποχές λιγνίτη).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, grayden είπε

Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει πρέφα αλλά οι εισαγωγές γίνονται κυρίως για να καλύψουν κλιματιστικά.

Παρακαλώ να ενημερωθείς πρώτα , οι εισαγωγές γίνονται συνέχεια όλο το χρόνο ,τα στοιχεία είναι διαθέσιμα στο enexgroup. Δεν έχουμε ενεργειακή επάρκεια

9 λεπτά πριν, grayden είπε

Το φυσικό αέριο δεν είναι πράσινο, στο πούλησαν για πράσινο (αλλά τουλάχιστον είναι πιο πράσινο από τον καρκίνο που καίγαμε πριν).

Φυσικά δεν είναι πράσινο , γιαυτό και το έβαλα σε εισαγωγικά .Πιο οικολογικό φυσικά όπως και εσύ αναφέρεις σε σχέση με βενζίνη/πετρέλαιο (&μαζούτ/λιγνίτη)

9 λεπτά πριν, grayden είπε

Τα δις που λες τρώγονταν και πριν, δεν έχει σχέση με ΑΠΕ (ρώτα και κανέναν παλιό ΔΕΗτζή να σου πει το φαγοπότι επί χρυσές εποχές λιγνίτη).

Σίγουρα έπεσε φαγοπότι . Εγώ μιλάω από την εφαρμογή του "Ειδικού Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων"  ΕΤΜΕΑΡ .

Ρίξε μια ματιά στο λογαριασμό σου ,θα το δεις.

Επεξ/σία από korakios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, korakios είπε

Παρακαλώ να ενημερωθείς πρώτα , οι εισαγωγές γίνονται συνέχεια όλο το χρόνο ,τα στοιχεία είναι διαθέσιμα στο enexgroup. Δεν έχουμε ενεργειακή επάρκεια

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.

Η ΔΕΗ έχει συμφωνίες με τρίτες χώρες για να μπορεί να κάνει εισαγωγή/εξαγωγή όλο τον χρόνο ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση. 100% ενεργειακή επάρκια δεν είναι ο στόχος της και δεν θα πρέπει να είναι γιατί θα έχει ως αποτέλεσμα σπατάλη πόρων.

Το βασικό πρόβλημα της ΔΕΗ είναι σε περιόδους καύσωνα ή παγετώνα όπου η κατανάλωση ξεπερνάει τις δυνατότητές της και τις συμφωνίες που έχει με τρίτες χώρες και πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη για επιπλέον εισαγωγές ή για μονάδες που είναι βρώμικες ή/και ακριβές.

Το αν τα παραπάνω το καταφέρνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο είναι άλλο θέμα.

To ΕΤΜΕΑΡ είναι αναγκαίο κακό στην μεταβατική φάση που βρισκόμαστε. Η μετάβαση πρέπει να γίνει και τα χρήματα πρέπει να βρεθούν. Το ότι γίνεται κακοδιαχείρηση έχει να κάνει με την Ελληνική πραγματικότητα και όχι με τις ΑΠΕ.

Ενημερωτικά πάντως, με την μεταβαση μειώνεται η μόλυνση του περιβάλλοντος που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους θανάτους από καρκίνο και λοιπά αναπνευστικά και άρα και χαμηλότερα κόστη για παροχή δημόσιας υγείας οπότε καλό είναι να δεις και την υπόλοιπη αλυσίδα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, grayden είπε

100% ενεργειακή επάρκια δεν είναι ο στόχος της και δεν θα πρέπει να είναι γιατί θα έχει ως αποτέλεσμα σπατάλη πόρων.

αυτό δεν το κατάλαβα, αν έχεις την καλοσύνη εξήγησε το

2 λεπτά πριν, grayden είπε

Το αν τα παραπάνω το καταφέρνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο είναι άλλο θέμα.

Φυσικά και δεν είναι "άλλο θέμα" όταν απο Σεπτέμβριο (δε μιλάω για χρόνια αλλά σε 2 μήνες) θα φανεί η λυπητερή

3 λεπτά πριν, grayden είπε

To ΕΤΜΕΑΡ είναι αναγκαίο κακό στην μεταβατική φάση που βρισκόμαστε. Η μετάβαση πρέπει να γίνει και τα χρήματα πρέπει να βρεθούν.

Ποια μεταβατική φάση ? Το ΕΤΜΕΑΡ ξέρεις απο πότε εφαρμόζεται ????

4 λεπτά πριν, grayden είπε

Το ότι γίνεται κακοδιαχείριση έχει να κάνει με την Ελληνική πραγματικότητα και όχι με τις ΑΠΕ.

Είπα ποτέ οτι οι ΑΠΕ είναι κάτι κακό, ή θεωρείς οτι είμαι κατά των ανανεώσιμων ?!

Το αντίθετο μάλιστα ,όμως όταν τώρα το καλοκαίρι με το ζόρι φτάνουμε το 30% με ΑΠΕ , δεν είναι απίστευτη κοροϊδία ?

7 λεπτά πριν, grayden είπε

Ενημερωτικά πάντως, με την μεταβαση μειώνεται η μόλυνση του περιβάλλοντος που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους θανάτους από καρκίνο και λοιπά αναπνευστικά και άρα και χαμηλότερα κόστη για παροχή δημόσιας υγείας οπότε καλό είναι να δεις και την υπόλοιπη αλυσίδα.

+101%

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.