Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ιντερνετομαγαζο


czarjuly

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, tedkald είπε

H αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σε ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ. Οι πιστωτικές παρέχουν ασφάλιση για απάτη, μη ολοκλήρωση συναλλαγής, ελαττωματικό προϊόν κλπ. Για αυτό έχει νόημα σε "επικίνδυνες" αγορές από ιντερνετομάγαζα που δεν τα ξέρεις να δίνεις μόνον πιστωτική. Η χρεωστική για τους καλούς.

Σταματήστε να παραπληροφορείτε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνε ταυτόχρονα και εδώ μια καταγγελία και αφήνεις τα  πράγματα να τρέξουν μόνα τους. http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/καταγγελίες-προϊόντων/επώνυμη-καταγγελία-προϊόντος/

Θα σου ζητάνε και συγνωμη απο το κατάστημα, νομίζω το πρόστιμο ειναι 10.000 ευρώ ( με επιφύλαξη).

 

Επεξ/σία από zeys13
Διπλη εγγραφη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, czarjuly είπε

Ευχαριστω για την καθοδηγηση θα τον αφησω λιγες μερες μηπως συμμορφωθει και μετα θα ξεκινησω καταγγελιες

Εντελώς λάθος τακτική αν θέλεις τη γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εντελώς λάθος τακτική αν θέλεις τη γνώμη μου.

τους ειχα ηδη γραψει οτι θα αφηνα ενα ευλογο χρονικο διαστημα και θελω να ειμαι ενταξει στον λογο μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, czarjuly είπε

τους ειχα ηδη γραψει οτι θα αφηνα ενα ευλογο χρονικο διαστημα και θελω να ειμαι ενταξει στον λογο μου

Δεν τους απασχολει ο λογος σου.

Κοιτα το συμφερον σου,μην τους λυπασαι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τράπεζα μπορεί να επέμβει σε αμφισβήτηση συναλλαγής με όλα τα μέσα που διαθέτει για να διασφάλιση του πελάτη της μέχρι όμως το σημείο που μπορεί και της επιτρέπεται. Για να γινω πιο ξεκάθαρος παίζει σημαντικό ρόλο η χρονική περίοδος που γινεται η αμφισβήτηση άλλο άμεσα και άλλο σε 1 μηνα. Στη μεν πρώτη περίπτωση και εφόσον δεν έχει καθαρίσει η συναλλαγή μπορεί ν ζητήσει άμεσα επιστροφή χρημάτων για αθέτηση συμφωνίας . Αν έχει επέλθει μεγάλο διάστημα η συναλλαγή έχει καθαρίσει ο έμπορος εχει πάρει τα χρήματα τότε η τράπεζα του πελάτη ζητά από τη τράπεζα του εμπόρου να επιστρέψει τα χρήματα. Εκεί το έργο μπερδεύει πολυ χρονοτριβεί και το αποτέλεσμα αμφιλεγόμενο. Όπως και να έχει κάνε όμως αμφισβήτηση 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κανει εντύπωση που στην Ελλαδα η αμφισβητηση συναλλαγής θεωρείται κατι το τοσο μαγικο, σε σημειο να μην ξερει ολος ο κοσμος τα δικαιώματα του. Στο εξωτερικο αντι να φοβαται ο καταναλωτης φοβαται ο εμπορος μην του ερθει chargeback απο το πουθενα για προιον που χαθηκε, που δεν αρεσε στον πελατη κλπ. ποσο μαλλον για τέτοιες περιπτώσεις οπως του TS. Οι οροι και διαδικασίες ειναι βεβαια ιδιοι στο εξωτερικό με εδω αφου ειναι θεμα visa/mastercard... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, vs_skg είπε

Μου κανει εντύπωση που στην Ελλαδα η αμφισβητηση συναλλαγής θεωρείται κατι το τοσο μαγικο, σε σημειο να μην ξερει ολος ο κοσμος τα δικαιώματα του. Στο εξωτερικο αντι να φοβαται ο καταναλωτης φοβαται ο εμπορος μην του ερθει chargeback απο το πουθενα για προιον που χαθηκε, που δεν αρεσε στον πελατη κλπ. ποσο μαλλον για τέτοιες περιπτώσεις οπως του TS. Οι οροι και διαδικασίες ειναι βεβαια ιδιοι στο εξωτερικό με εδω αφου ειναι θεμα visa/mastercard... 

Φίλε μου στο εξωτερικό και οι πελάτες/πολίτες είναι ενημερωμένοι αλλά και τα καταστήματα είναι σοβαρά και αξιόπιστα

Δεν είναι σαν τους έλληνες πελάτες/πολίτες ούτε σαν τα ελληνικά καταστήματα που περιμένουν να μπουν στο skroutz/bestprice με μοναδικό σκοπό να κλέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα πολλά "κορόιδα" που υπάρχουν τα οποία μετά θα γράψουν μήνυμα στο insomnia.gr για να ζητήσουν βοήθεια (από άλλους χρήστες ώστε να προβούν σε οργανωμένες κινήσεις αντί να κάνουν τα αυτονόητα ώστε να πάρουν τα χρήματα τους πίσω φτάνοντας στο σημείο να ειρωνεύονται και να προσβάλλουν άλλους χρήστες που προσπαθούν να τους πουν τα αυτονόητα που πρέπει να κάνουν) καθώς πιαστήκανε κορόιδο και τους άρπαξαν τα χρήματα αντί να αποκτήσουν φτηνά το ακριβότερο κινητό της αγοράς και το ομορφότερο της ιστορίας είναι ότι οι απατεώνες-λαμόγια καταστηματάρχες παρά το γεγονός ότι υπήρξε κίνηση εναντίων τους από τις αρμόδιες αρχές απολαμβάνουν τα παράνομα κέρδη τους μέχρι το επόμενο κόλπο...

το παραπάνω έργο έχει παιχτεί άπειρες φορές στο παρών φόρουμ και σε άλλα και φυσικά έχει πάρα πολλές συνέχειες (ούτε οι σαπουνόνερες δεν το φτάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Φίλε μου στο εξωτερικό και οι πελάτες/πολίτες είναι ενημερωμένοι αλλά και τα καταστήματα είναι σοβαρά και αξιόπιστα

Δεν είναι σαν τους έλληνες πελάτες/πολίτες ούτε σαν τα ελληνικά καταστήματα που περιμένουν να μπουν στο skroutz/bestprice με μοναδικό σκοπό να κλέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα πολλά "κορόιδα" που υπάρχουν τα οποία μετά θα γράψουν μήνυμα στο insomnia.gr για να ζητήσουν βοήθεια (από άλλους χρήστες ώστε να προβούν σε οργανωμένες κινήσεις αντί να κάνουν τα αυτονόητα ώστε να πάρουν τα χρήματα τους πίσω φτάνοντας στο σημείο να ειρωνεύονται και να προσβάλλουν άλλους χρήστες που προσπαθούν να τους πουν τα αυτονόητα που πρέπει να κάνουν) καθώς πιαστήκανε κορόιδο και τους άρπαξαν τα χρήματα αντί να αποκτήσουν φτηνά το ακριβότερο κινητό της αγοράς και το ομορφότερο της ιστορίας είναι ότι οι απατεώνες-λαμόγια καταστηματάρχες παρά το γεγονός ότι υπήρξε κίνηση εναντίων τους από τις αρμόδιες αρχές απολαμβάνουν τα παράνομα κέρδη τους μέχρι το επόμενο κόλπο...

το παραπάνω έργο έχει παιχτεί άπειρες φορές στο παρών φόρουμ και σε άλλα και φυσικά έχει πάρα πολλές συνέχειες (ούτε οι σαπουνόνερες δεν το φτάνουν.

Μια μεγαλη τετοια ιστορια που θυμαμαι ηταν ομως με καταθεσεις. Εκει οντως σκουρα τα πραγματα. Τωρα να πληρωνεις με mastercard η visa και να καθεσαι να λες οχι θα περιμένω, οχι θα κανω καταγγελια κλπ. δεν το καταλαβαίνω. Chargeback και το κερδιζεις στον πρώτο γυρο αφου τετοιοι σκιτζηδες εμποροι σιγα μην ξερουν να απαντησουν οπως πρεπει για να το στειλουν στο arbitration. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Μια μεγαλη τετοια ιστορια που θυμαμαι ηταν ομως με καταθεσεις. Εκει οντως σκουρα τα πραγματα. Τωρα να πληρωνεις με mastercard η visa και να καθεσαι να λες οχι θα περιμένω, οχι θα κανω καταγγελια κλπ. δεν το καταλαβαίνω. Chargeback και το κερδιζεις στον πρώτο γυρο αφου τετοιοι σκιτζηδες εμποροι σιγα μην ξερουν να απαντησουν οπως πρεπει για να το στειλουν στο arbitration. 

αν διαβάσεις όλα σχεδόν αυτά τα θέματα θα δεις τι λέω εγώ και τι μου απαντάει η πλειοψηφία από εκεί βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα

εγώ τα έχω βγάλει και έχω πάψει να ασχολούμαι με αυτά τα θέματα αυτό που όφειλα να κάνω ήταν να εκπαιδεύσω τους δικούς μου ανθρώπους να μάθουν να ψωνίζουν με ασφάλεια και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο.

αγαπητέ μου φίλε αυτού του είδους οι απατεώνες που έχουν αυτού του είδους τα καταστήματα εννοείται ότι θέλουν κατάθεση χρημάτων σε δικό τους τραπεζικό λογαριασμό και όχι πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες (αν έχεις παρατηρήσει σε όλα τα θέματα που έχουν ανέβει) όσοι πλήρωσαν με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες ήταν και οι μόνοι που πήραν τα χρήματα τους πίσω αντιθέτως οι άλλοι με τις καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς για να τα πάρουν θα πρέπει να κινηθούν δικαστικά αυτό σημαίνει δικηγόρους και έξοδα σε χρήματα που δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουν καθώς είδαμε ότι οι αρμόδιες αρχές κινήθηκαν και έριξαν πρόστιμα...τα οποία δεν θα πληρώσει κανείς φυσικά καθώς δεν υπάρχει κάτι να κατασχεθεί...έτσι ο απατεώνας απολαμβάνει τα κέρδη του εις υγείαν των "κορόιδων".

για αυτό λέω θέλει ενημέρωση - εκπαίδευση

να μάθει η μειοψηφία στην πλειοψηφία πως να ψωνίζει σωστά με ασφάλεια και τι να αποφεύγει τότε οι απατεώνες θα πάψουν να υπάρχουν και την θέση τους θα πάρουν σωστοί επαγγελματίες.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

εχει γινει καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης μεσα απο την φορμα που διαθετει,βεβαια δε μου ηρθε καποιο μεηλ επιβεβαιωσης,και αποψε σταλθηκε και καταγγελτικο μεηλ στον συνηγορο του καταναλωτη .....για οτι νεοτερο θα επιστρεψω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

update:

Επικοινωνησαν σημερα μαζι μου απο το υπουργειο αναπτυξης ,μιλησα με μια ευγενεστατη υπαλληλο της οποιας αξιζουν συγχαρητηρια με ενημερωσε  εν ταχυ οτι η επιχειρηση ειναι προβληματικη και θα της επιβληθει πολυ υψηλο διοικητικο προστιμο,υπαρχουν καταγγελιες και απο αλλους καταναλωτες και με συμβουλεψε να κανω στην τραπεζα μου αμφισβητηση συναλλαγης πραγμα και το οποιο εκανα

 

με τον συνηγορο του καταναλωτη δεν εβγαλα ακρη διοτι μου στειλαν καποια εντυπα σε ηλεκτρονικη μορφη να συμπληρωσω αλλα δεν εχω εκτυπωτη(δεν εχουν καποια ολοκληρωμενη ηλεκτρονικη φορμα για καταγγελιες οπως το υπουργειο αναπτυξης)

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγης στην τράπεζα και σήμερα μου πιστώθηκε το ποσό....τέλος καλό....το ιντερνετομαγαζο από ότι έμαθα μέσα από σχόλια στη google τα μάζεψε νύχτα κι έφυγε!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...