Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλει πρόστιμο σε Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες για σύσταση καρτέλ


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Αν αναφερεσαι σε εμενα ως ιδιοκτητη vag, τοτε σιγουρα καταλαβες λαθος. Το αντιθετο εξηγω προς τους ιδιοκτητες vag...

Διοτι με το dieselgate που ειπε ο προηγουμενος οτι "τι να τα κανω εγω τα προστιμα της ΕΕ , εμενα που ειναι η αποζημιωση μου ; ", θα πρεπει πρωτα αυτος που ζητα αποζημιωση να μας πει ποια ειναι η ζημία του που αντι για πρασινο αμαξι που του πουλησαν, κατεληξε με καρβουνιαρη στα χερια. Και να μας εξηγησει, γιατι να παρει αυτος πρωτος την αποζημιωση κι οχι εκεινοι που αναπνεουν τον καρβουνιαρη του (και τις λαδιερες αντιστοιχα που ισχυει σχεδον για το συνολο των vag εδω και δεκαετιες), δηλαδη το κοινωνικο συνολο.

YΓ. Δε νομιζω οτι ψωνιζαν diesel εκεινη τη περιοδο επειδη τους επιασε ο πονος για το τι συσταση καυσαεριου θα εχει η vw λαδιερα τους. Το κριτηριο τους ηταν ξεκαθαρα η οικονομια, ητοι τελη και καταναλωση. Δεν αλλαξε κατι σε αυτα απο το dieselgate. Οποτε οποιος ζητα αποζημιωση , θα τον πω πονηρο για να μη γινω πιο κακος και τον πω αλλιως.

ΥΓ2. Μια χαρα αμαξια ειναι τα γερμανικα, αν εξαιρεσουμε το συγκεκριμενo group...

 

όχι πήγαινε για το παλληκάρι με το vw.. 

το πρόβλημα με το diesel Gate είναι ότι δεν είναι μόνο τα νούμερα με τουε ρύπους αλλά και οι καταναλώσεις αφού το πρόγραμμα έκοβε όταν πέρναγε τον έλεγχο.. άρα τους κορόιδεψαν κανονικά.. στην Ελλάδα συγκεκριμένα που ο καθένας είναι περήφανος για τ ην επιλογή του ακόμα και αν είναι η χειρότερο δυνατή (λεγε με golf 4 για παράδειγμα που γεμίσαμε ενώ ήταν το πιο ακριβό στην κατηγορία του, με το πιο φτωχό εξοπλισμό και την χειρότερη επίδοση απόδοση) σιγά μην είχε θέμα η vw.. είπαμε γερμανικα μόνο και αυτό μας έφαγε σαν χώρα 

 

θα συμφωνήσω ότι εκτός του γκρουπ (που και αυτό έχει βγάλει διαμαντια κατα καιρούς) οι υπολοίποι είναι πιο σοβαροί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, xenos.p είπε

Την ίδια ώρα στην Ελλάδα: ας ξηλώσουμε dpf, egr και καταλύτη να πάρουμε 20 άλογα.. 

Στην Ελλάδα μας κ στην Αθήνα μα κ τα νησιά αν δεν ξηλώσεις τα παραπάνω θα εισαι μια ζωή με λαμπακια κ safe mode , κ επειδή μιλαμε για πετρέλαια άρα επαγγελματικα οχήματα , μεροκάματο ετσι δεν βγαίνει .

Υπάρχει η λύση αντικατάστασης ! 

5000 ευρώ παρακαλώ . 

Αλλα δεν τεκειωσες , θα ξανά μπουκωσει . .αλλα 5χιλ ; 

 

Ας δεχθούμε οτι πλεον τα πετρέλαια φέρουν μια τρομερά κακή τεχνολογία επάνω τους .

Μιλάω φυσικά για το ελλεινο dpf .  

 

Παράδειγμα , μικρο 5τονο σε νησί !!! 

 

Τελειωμένη δουλειά.

Ειδικα εαν το πρατήριο ειναι 1 κ αυτος που το εχει στο καφενείο τον φωνάζουν ο "θολος" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ktlk21 είπε

ελπίζω να απαλλαγούμε σύντομα απο την καταναγκαστικη μετάβαση στην ηλεκτροκινηση που δεν είναι καθόλου πράσινη όσο θέλουν να μας πείσουν

Ο όρος "πράσινη" δεν αναφέρεται σε μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά σε πολύ λιγότερες. Για πες μας σε παρακαλώ την πρότασή σου για "πράσινη" κίνηση οχημάτων.

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν κοιτάμε ως καταναλωτές τί θα κάνουμε από εδώ και στο εξής;  Ας βγάλουμε τις παρωπίδες για τα γερμανικά αυτοκίνητα.

Αυτή τη στιγμή κάποιος στην ανώτερη μεσαία τάξη θα αγοράσει Audi, BMW, Mercedes ως status symbol "κάτοχος Mercedes".  Το πραγματικά λυπηρό όμως είναι ο μικρομεσαίος που θέλει να το παίξει λεφτάς (κλασσική ελληνική κομπλεξική αντίληψη) και αγοράζει τη σαβούρα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, VW, Polo, Golf, μικρά Audi/ΒΜW, Smart, κλπ. απλά και μόνο για να λέει ότι "έχει κι αυτός γερμανικό αυτοκίνητο". 

Γιατί νομίζετε ότι η Α-Class 160 έχει σαρώσει στην Ελλάδα; Με 20 χιλιάρικα λες ότι οδηγάς "Mercedes".

Ο μόνος τρόπος να σπάσει αυτό το hype (άρα και το καρτέλ), είναι αν καταφέρει ο Έλον (με το δικό του μεγαλύτερο hype) να αλλάξει τα δεδομένα. 

Επεξ/σία από hyperspaced
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλληνας συνταξιούχος ή νέος που έπιασε λίγα λεφτά στα χέρια του και γερμανικό αμάξι. Name a more iconic duo...
Έχουμε φτάσει 2021 και ο βλαχοέλληνας θεωρεί prestige το να οδηγάει γερμανικό αυτοκίνητο και έχει γεμίσει ο τόπος Mercedes σειρά C kompressor, A-Class, BMW σειρά 1, VW Golf/Polo και Audi.
Το αστείο είναι ότι βρίσκεις τέτοιο μεταχειρισμένο με 5-10 χιλιάρικα και μετά το παίζεις Ωνάσης...
Ο κόσμος οφείλει να ξυπνήσει και να οδηγηθεί προς πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα βενζίνης (είτε μόνο βενζίνη είτε υβριδικά είτε εργοστασιακά LPG).
Φτάνει πια, έχουμε γεμίσει πετρέλαια 10-15ετιας γερμανικά και μετά γκρινιάζουμε για το περιβάλλον, για τον δακτύλιο κ.ο.κ.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Γερμανικα εχουν ποιοτητα σε ολα τα επιπεδα.

Τωρα εαν η  VW πουλαει φθηνα αλογα, σε γκαζοφονιαδες και τρεχουν στα συνεργεια αλλο πραγμα. (βενζινοκινητα)

Οσον αφορα τα diesel, για αρκετο κοσμο ειναι μονοδρομος! Προσωπικα το γερμανικο diesel με εσωσε, καταναλωση, ροπες, δυναμη απο χαμηλα.....ουτε λαμπακια, ουτε βλαβες, ουτε λαδια, μπουζι, πολλαπλασιαστες. Δεδομενου οτι κανω 30.000 χλμ το ετος εχω γλυτωσει πολλα χρηματα απο το κοστος μετακινησης (καυσιμα + service). Eχει και free pass απο δακτυλιο καθημερινα.

Την δυναμη του diesel (ροπη και δυναμη απο χαμηλα) + χαμηλη καταναλωση (+ σε υψηλες ταχυτητες) + το range που βγαζει με ενα γεμισμα το καθιστουν χωρις αντιπαλο στην αγορα.

Με diesel κινειται το 99% των μηχανων του πλανητη. Ακομα απορειτε το γιατι ? 😂

Τα στατιστικα λενε οτι ο στολος της Ε.Ε. αποτελειται:

- Ηeavy Vehicles, 98% diesel

- Buses, 95% diesel

- Passengers Car, 45% diesel

 

Αγοραστε Hybrid και καθε λιγο στα συνεργεια να σας ελεγχουν την μπαταρια... 😁

CHR και Corollες, η ντροπη της αυτοκινησης....οι κατοχοι τους πανε σα χελωνες στο δρομο. 

 

Οι κατοχοι των ηλεκτρικων κανουν κατα μεσο ορο στην Αμερικη, 8.000 χλμ το ετος. Tι να λεμε....οσα κανω σε 2-3 μηνες!

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Confused 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, toylis είπε

δεν καταλαβαινω αυτα τα προστιμα.. βασικα τα θεωρω γελοια.. ειλικρινα.. Αγοραζω εγω ενα αυτοκινητο.. πχ VW και παει μετα η ευρωπαικη ενωση και βαζει προστιμα στην VW γιατι μου πουλησε ενα αυτοκινητο που ηταν ή δεν ηταν αυτο που ελεγε.. εγω τι κερδος εχω απο τα προστιμα? τι κερδος ειχαν οσοι πηραν VW και μετα αποδειχτηκε οτι υπηρχε το θεμα με το dieselgate? @@? χωρια οτι πολλες απο αυτες τις εταιριες εχουν ποσοστα στις χωρες ή σε επιμερους κρατίδια οπως γινεται στην γερμανια. Πχ η Fraport που πηρε τα αεροδρομια μας ανηκει σε μεγαλο ποσοστο στο κρατίδιο της Εσσυς.. γιαννης πινει γιαννης κερναει δηλαδη .. 

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, εσύ γιατί πρέπει να έχεις κέρδος από ένα πρόστιμο που επιβάλλει κάποιος σε μια εταιρία που έχεις αγοράσει ένα προϊόν της; 

Δηλαδή επειδή εσύ δεν παίρνεις ένα ποσοστό από το πρόστιμο να μην επιβάλλεται καθόλου πρόστιμο σε μια εταιρία που δεν είναι σωστή; 

Επίσης τα πρόστιμα μπαίνουν ώστε να συμμορφωθεί ο παραβατης και να μην κάνει στο μέλλον κάτι ανάλογο. 

 

Το πρόστιμο είναι αρκετά τσουχτερό αφού έτσι και αλλιώς το καθαρό κέρδος που έχει μια αυτοκινητοβιομηχανία από την κάθε μονάδα ξεχωριστά είναι μικρό. Εκτός αν μιλάμε για τα ακριβά αυτοκίνητα. 

Πραγματικά απορώ με τις τοποθετήσεις και το σκεπτικό που έχουν κάποιοι εδώ μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, εσύ γιατί πρέπει να έχεις κέρδος από ένα πρόστιμο που επιβάλλει κάποιος σε μια εταιρία που έχεις αγοράσει ένα προϊόν της; 

Δηλαδή επειδή εσύ δεν παίρνεις ένα ποσοστό από το πρόστιμο να μην επιβάλλεται καθόλου πρόστιμο σε μια εταιρία που δεν είναι σωστή; 

Επίσης τα πρόστιμα μπαίνουν ώστε να συμμορφωθεί ο παραβατης και να μην κάνει στο μέλλον κάτι ανάλογο. 

 

Το πρόστιμο είναι αρκετά τσουχτερό αφού έτσι και αλλιώς το καθαρό κέρδος που έχει μια αυτοκινητοβιομηχανία από την κάθε μονάδα ξεχωριστά είναι μικρό. Εκτός αν μιλάμε για τα ακριβά αυτοκίνητα. 

Πραγματικά απορώ με τις τοποθετήσεις και το σκεπτικό που έχουν κάποιοι εδώ μέσα. 

Συμφωνώ απόλυτα… όχι τίποτα άλλο υπάρχουν μηχανισμοί που μπορεί να απευθυνθεί ο οποιοσδήποτε καταναλωτής που θεωρεί ότι εξαπατήθηκε και να ζητήσει αποζημίωση! Ποιος από αυτούς που παραπονιούνται όμως το κάνει?? Κανείς…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Εδω στο δικο μας το καρτελακι θα ριξουν κανα προστιμο ή μπα; Καλυτερα να μην ριξουν βεβαια γιατι εμεις θα πληρωσουμε στο τελος

έτσι κ αλλιως "εμείς" τα πληρωνουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, SkaL- είπε

Όσο και να κάνουμε πλάκα παρατηρώ ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν την απόλυτη κυριαρχία από την Ευρώπη της προηγούμενης δεκαετίας. Δεν μιλάω για την Ελλάδα που είναι Toyota και ξέρω ψωμί Yaris να γράφει και ας είναι και 20 χρόνων ή μόνο golf δεν μου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα και στην 10ετια έχει φύγει κάνα 5χιλιαρο για επισκευές. Βλέπω μεγάλη άνοδο στους Γάλλους με βελτιωμένα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά όχι ποια φθηνά Citroen και Peugeot γέμισε ο τόπος με 2008 και 3008 των 25.000+ χιλιάδων. 

Τι χάνουν ακριβώς; Το vw group πρώτο σε πωλήσεις είναι στην Ευρώπη με ~1,1 εκατομμύρια αμάξια. Δεύτερο η Stellantis με 1 εκατομμύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τι χάνουν ακριβώς; Το vw group πρώτο σε πωλήσεις είναι στην Ευρώπη με ~1,1 εκατομμύρια αμάξια. Δεύτερο η Stellantis με 1 εκατομμύριο.

Φίλε μου μίλησα γενικά για την αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας, όχι ειδικά για το group vag, για το συνολο αλλά αφού το έπιασες το vag πέρσι ήταν σε πτώση 8% σε σχέση με το 19 φέτος θα δούμε. Σίγουρα δεν πάτωσε σε πωλήσεις  όταν υπάρχουν μέσα στο group τόσες εταιρείες audi, Porsche, vw και η καλύτερη με διάφορα skoda το αστέρι του group όλες μαζί κάνουν μεγάλους αριθμούς σε σχέση με την toyota πχ που είναι μόνη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Δε τα καταλαβαινεις τα προστιμα γιατι τα εχεις μπερδεψει με τις αποζημιωσεις. Που ζημιωθηκες εσυ ως οδηγος απο το dieselgate και ηθελες αποζημιωση; Ολοι οι υπολοιποι που τα αναπνεουμε επρεπε να αποζημιωθουμε πρωτα και τελευταιοι οι οδηγοι τους. Το ιδιο και για τα τοξικα καμμενα λαδια που καινε οι λαδιερες αυτες…

Δηλαδή δεν ζημιώθηκε ο ιδιοκτήτης όταν του πούλησαν το αμάξι για οικολογικό και τώρα του λένε οτι είναι ρυπογόνο και ενδέχεται να περιοριστεί η χρήση του σε ορισμένες χώρες;

Στις ΗΠΑ ήδη έχουν γίνει προσφυγές για αποζημιώσεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι γερμανοι και οι ευρωπαιοι δεν κανουν τετοια.

 

Παντως ειναι αστειο οτι η ΕΕ εβαλε προστιμο σε γερμανικες εταιριες, ειναι σαν να εχω ενα μαγαζι και να βαζω προστιμο στον εαυτο μου.

Επεξ/σία από nick_corobos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"...Με ετήσιο κύκλο εργασιών περίπου 223 δισεκατομμύρια ευρώ, το πρόστιμο «δεν πρόκειται να προκαλέσει κάποια σοβαρή οικονομική ζημιά στην VW"

κάπου εδώ σταμάτησα να διαβάζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...