Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Peugeot 208 (2017) Tuning?


ggkas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Εχω ενα Peugeot 208 του 2017 1200cc 82 HP. Καθώς είμαι αρκέτα άπειρος στο θεμα τον μετατροπών και των βελτειώσεων, αναρωτιέμαι αν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και αύξησης της ιπποδύναμης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Σαν ενάς απλός οδηγός που χρησιμοποιεί το οχημά του για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη νιώθω αρκετά ικανοποιημένος. Παρόλα αυτά δεν μου προσφέρει την πιο σπορ και αγωνιστική ευχαρίστηση που αναζητώ κάποιες στιγμές όπως επίσης σε πιο δυσκολες και απαιτητικές διαδρομές νιώθω πολλές φορές οτι ζορίζεται αρκετά. Αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο αυτοκινήτο για περαιτέρω βελτίωση και αν ναι ποιο συνεργείο μου προτείνετε να το αναλάβει?

Σας ευχαριστώ πολύ!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναφορά σε κείμενο

...αναρωτιέμαι αν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και αύξησης της ιπποδύναμης...

μπα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1200cc 87 άλογα. Τι σπορ περιμένεις από το κακόμοιρο το αυτοκίνητο; Η πιο εύκολη λύση πώληση και αγορά άλλου με περισσότερα άλογα :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, VonLoutsos είπε

1200cc 87 άλογα. Τι σπορ περιμένεις από το κακόμοιρο το αυτοκίνητο; Η πιο εύκολη λύση πώληση και αγορά άλλου με περισσότερα άλογα :P

¨Σπορ¨ τρόπος του λέγειν  :P Με 20-30 άλογα παραπάνω θα ήμουν φούλ ικανοποιημένος...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, ggkas said:

¨Σπορ¨ τρόπος του λέγειν  :P Με 20-30 άλογα παραπάνω θα ήμουν φούλ ικανοποιημένος...

Βάλε τα χρήματα στην άκρη ή φάτα σουβλάκια. Περισσότερα <<προβλήματα>> θεωρώ πως θα έχεις αν το πειράξεις παρά οφέλει. :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, bill999r είπε

Με το ανάλογο τίμημα όλα γίνονται....πόσα θες να δώσεις;;;

Δεν έχω ιδέα ειλικρινά... Ήθελα να ακούσω γνώμες και τίμες απο ανθρώπους που γνωρίζουν και στο τέλος να αποφασίσω αναλόγως.

Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Βάλε τα χρήματα στην άκρη ή φάτα σουβλάκια. Περισσότερα <<προβλήματα>> θεωρώ πως θα έχεις αν το πειράξεις παρά οφέλει. :)

Μάλιστα... Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση!!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πάρεις 20 άλογα σε αυτό το αυτοκίνητο απλά το ξεχνάς. Ατμοσφαιρικό μοτέρ χαμηλού κυβισμού. Και σε τέρμα extreme λύσεις να πας θα σου κοστίσουν όσο το μισό αμάξι και άντε να δεις 15 άλογα συν ότι θα γίνει το αμάξι κουδουνιστρα.. αν θες κάτι πιο σπορ το δίνεις και παίρνεις κάτι πιο δυνατό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα  για τα άλογα που θέλεις ξεκινάς με έναν εγκέφαλο που θα  θα κερδίσεις αρκετά άλογα. Υπολόγισε 300-400 ευρώ. 

Έπειτα κατάργηση φίλτρου αέρος κ αντικατάστασης με φιλτροχοανη περίπου 50-100 ευρώ ανάλογα με το τι θες. Σίγουρα εξάτμιση που κ εκεί με αλλαγή καταλύτη το πιάνεις το 400αρι.

Όλα τα παραπάνω θα σου δώσουν θεωρώ 10-15 άλογα, ίσως κ παραπάνω, και είναι παρεμβάσεις 1ου σταδίου.

Φυσικά όμως θα αυξήσουν κ την κατανάλωσή ενώ το μοτέρ θα λειτουργεί πιο πιεσμένα με ότι συνεπάγεται για την αξιοπιστία του.

Εγώ πάντως δεν θα προχωρούσα σε μετατροπές σε κανένα αυτοκίνητο είτε μεγάλο σε κυβισμό είτε μικρό. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Για να πάρεις 20 άλογα σε αυτό το αυτοκίνητο απλά το ξεχνάς. Ατμοσφαιρικό μοτέρ χαμηλού κυβισμού. Και σε τέρμα extreme λύσεις να πας θα σου κοστίσουν όσο το μισό αμάξι και άντε να δεις 15 άλογα συν ότι θα γίνει το αμάξι κουδουνιστρα.. αν θες κάτι πιο σπορ το δίνεις και παίρνεις κάτι πιο δυνατό

 

5 λεπτά πριν, bill999r είπε

Κοίτα  για τα άλογα που θέλεις ξεκινάς με έναν εγκέφαλο που θα  θα κερδίσεις αρκετά άλογα. Υπολόγισε 300-400 ευρώ. 

Έπειτα κατάργηση φίλτρου αέρος κ αντικατάστασης με φιλτροχοανη περίπου 50-100 ευρώ ανάλογα με το τι θες. Σίγουρα εξάτμιση που κ εκεί με αλλαγή καταλύτη το πιάνεις το 400αρι.

Όλα τα παραπάνω θα σου δώσουν θεωρώ 10-15 άλογα, ίσως κ παραπάνω, και είναι παρεμβάσεις 1ου σταδίου.

Φυσικά όμως θα αυξήσουν κ την κατανάλωσή ενώ το μοτέρ θα λειτουργεί πιο πιεσμένα με ότι συνεπάγεται για την αξιοπιστία του.

Εγώ πάντως δεν θα προχωρούσα σε μετατροπές σε κανένα αυτοκίνητο είτε μεγάλο σε κυβισμό είτε μικρό. 

Σας ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας!! Νομίζω θα κάτσω στα αυγά μου :) και δεν θα το πειράξω!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ατμοσφαιρα 1200 κυβικα οτι και να κανεις ταφος θα μεινει.

Μονο αν του κοτσαρεις καμια τουρμπινα θα δεις αξιολογη διαφορα,αλλα ειναι πολλα τα εξοδα και σιγουρα θα αξιζε παραπανω να το δωσεις και να παρεις κατι πιο δυνατο.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.