Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sounds good, does not work. 

Θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος. Το κόστος των ηλεκτρικών πρέπει να πέσει αρκετά ακόμα.

Επεξ/σία από Eru Iluvatar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εννοείτε ότι βλέπουμε μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Εκατέρωθεν.

Α) τα καυσαέρια μέσα στην μούρη σου και στο εργοστάσιο για την διύλιση.

Β) Την διαδικασία της εξόρυξης του πετρελαίου από τα σκαψίματα μέχρι τις θαλάσσιες έρευνες και τις περιβαλλοντικές καταστροφές από διαρροές

Γ) Την απίστευτη διαδικασία για την κατασκευή των τεράστιων τάνκερ που μεταφέρουν πετρέλαιο και την τεράστια κατανάλωση που έχουν τα ίδια καθώς και την τεράστια ρύπανση. Ειδικά όταν βυθίζονται.

Δ) Το γεγονός ότι η τα καυσαέρια πέφτουν και στην άσφαλτο και ξεπλένονται με την βροχή και καταλήγουν στις θάλασσες και στα ποτάμια.

Ε) Την κατασκευή των συμβατικών αυτοκινήτων που σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά, χρειάζονται χιλιάδες εξαρτήματα από διάφορες βιομηχανίες. Με όλη την ρύπανση που δημιουργούν όλες αυτές.

Ζ) Το πρόβλημα της ανακύκλωσης των αυτοκινήτων. Που δημιουργούν και τα ίδια τεράστια ρύπανση είτε με τα αναλώσιμα ανταλλακτικά στην διάρκεια της ζωής τους (πχ λάδια μηχανής) ή όταν καταστρέφονται.

Εξάλλου το πρόβλημα της ανακύκλωσης των μπαταριών θα γίνεται όλο και πιο αποδοτικό και λιγότερο επιβλαβές.

Αν καθίσω λίγο να σκεφτώ και ψάξω όλη την αλυσίδα παραγωγής του κλασικού αυτοκινήτου, όλα αυτά που χρειάζονται για την υποστήριξη του (πρατήρια υγρών καυσίμων, συνεργεία), την μεταφορά ενέργειας, τα εργοστάσια παραγωγής πρώτων υλών και ανταλλακτικών/εξαρτημάτων, την μόλυνση που δημιουργείται σε κάθε σημείο είμαι σίγουρος ότι θα κλαίμε και μόνο που τα διαβάζουμε.

Το κακό με όλους εσάς είναι ότι μας θεωρείτε ανθρώπους που δεν μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας σαν χαζοχαρουμενα παιδάκια. Ενώ στην πραγματικότητα είμαστε αυτοί που κοιτάμε πολύ και είμαστε διατεθειμένοι να ξεβολευτουμε για ένα καλύτερο αύριο.

Σε όλα σχεδόν που λες υπάρχει 1 αντίλογος αλλα εκεί που γέλασα είναι εκεί με τα λιπαντικά (λάδια) ... μάλλον νομίζεις ότι οι ηλεκτρικοι κινητήρες ειναι μαγικοί και δεν έχουν κινούμενα μέρη....κάτι σαν τα σκουπόξυλα των μαγισσών....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, masteripper είπε

Σε όλα σχεδόν που λες υπάρχει 1 αντίλογος αλλα εκεί που γέλασα είναι εκεί με τα λιπαντικά (λάδια) ... μάλλον νομίζεις ότι οι ηλεκτρικοι κινητήρες ειναι μαγικοί και δεν έχουν κινούμενα μέρη....κάτι σαν τα σκουπόξυλα των μαγισσών....

Αν δεν κατάλαβες καλά, αυτό έκανα, σε κάθε τι που είπες, είχα αντίλογο. Και ό,τι απαντήσεις σίγουρα θα υπάρχει κάτι να σου απαντήσω. Αν και τελικά δεν έκανες τον κόπο να απαντήσεις γιατί μάλλον κατάλαβες που γέρνει η ζυγαριά. Οπότε απλά προσπάθησες να δείξεις ότι είπα κάπου μια χαζομάρα για να υποτιμήσεις όλο το ποστ.

Όμως επίσης γελάω με το τελευταίο με τα λάδια γιατί τελικά δείχνει ότι δεν έχεις ιδέα ούτε για τα συμβατικά αυτοκίνητα αλλιώς θα ήξερες ποια μέρη τους θέλουν λάδι και αυτά δεν δεν υπάρχουν στο ηλεκτρικό. Λάδι θέλει η μηχανή και το κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο. Στο ηλεκτρικό δεν υπάρχει κιβώτιο και μηχανή. Το ηλεκτρικό μοτέρ δεν θέλει λάδι. Χρειάζεται μόνο ψυκτικό υγρό για την ψύξη του. Μπορεί να έχει λίγο λάδι σαν ψυκτικό κάποιο ηλεκτρικό αλλά δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ αλλαγή και αν χρειαστεί τότε δεν υπάρχει καμία σχέση στην ποσότητα και στην καθαρότητα σε σχέση με το συμβατικό και το πιθανότερο είναι ότι μιλάμε για συμπλήρωμα.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/7/2021 στις 7:23 ΜΜ, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Ξέρεις τι βαθμό απόδοσης έχουνε οι ατμοστρόβιλοι στην Πτολεμαΐδα; Ο πιο σύγχρονος έχει 40%. περίπου όσο και ενός κινητήρα μεκ. 

Επεξ/σία από nikos_dfg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nikos_dfg είπε

Ξέρεις τι βαθμό απόδοσης έχουνε οι ατμοστρόβιλοι στην Πτολεμαΐδα; Ο πιο σύγχρονος έχει 40%. περίπου όσο και ενός κινητήρα μεκ. 

Ποιος ΜΕΚ έχει φτάσει 40%;

Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να εγκλωβίσεις τους τύπους ενός εργοστασίου από το να το κάνεις σε κάθε αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ποιος ΜΕΚ έχει φτάσει 40%;

Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να εγκλωβίσεις τους τύπους ενός εργοστασίου από το να το κάνεις σε κάθε αμάξι.

Είμαι υπέρμαχος της ηλεκτροκινησης αλλά θεωρώ ότι προς το παρόν δεν είναι τόσο "πράσινη" όσο μας την πλασάρουν. Φυσικά και έχεις δίκιο όσον αφορά τους ελέγχους. 

Βαθμός απόδοσης πετρελαιοκινητηρα: https://theicct.org/blogs/staff/ever-improving-efficiency-diesel-engine

Επεξ/σία από nikos_dfg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, nikos_dfg είπε

Είμαι υπέρμαχος της ηλεκτροκινησης αλλά θεωρώ ότι προς το παρόν δεν είναι τόσο "πράσινη" όσο μας την πλασάρουν. Φυσικά και έχεις δίκιο όσον αφορά τους ελέγχους. 

Βαθμός απόδοσης πετρελαιοκινητηρα: https://theicct.org/blogs/staff/ever-improving-efficiency-diesel-engine

Ναι δεν είναι τόσο πράσινη αλλά ο σκοπός είναι να γίνει πράσινη και μπορεί να γινει. Από την άλλη οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μπορούν. Όσον αφορά την αποδοση, οι βενζινοκινητήρες έχουν στις καλύτερη 35%. Ένας πετρελαιοκινητήρας μπορεί να φτάσει 45% λόγω της μεγάλης συμπίεσης που αντέχει στον κινητήρα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι είναι πολύ βλαβερος για το περιβάλλον και πολύ πιο δύσκολος στην συντήρηση για να αποδίδει σωστά και λίγα καυσαέρια.

Για αυτό λέμε είναι καλύτερο να υπάρχει ένα εργοστάσιο που να έχει πετρελαιοκινητήρα για παραγωγή ενέργειας με πολύ μεγάλη απόδοση και όλα τα απαραίτητα φίλτρα και μακρυά από ανθρώπους, παρά ένας μεκ σε κάθε αμάξι μέσα στην πόλη 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ναι δεν είναι τόσο πράσινη αλλά ο σκοπός είναι να γίνει πράσινη και μπορεί να γινει. Από την άλλη οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μπορούν. Όσον αφορά την αποδοση, οι βενζινοκινητήρες έχουν στις καλύτερη 35%.

...

https://www.sae.org/news/2018/04/toyota-unveils-more-new-gasoline-ices-with-40-thermal-efficiency

Αναφορά σε κείμενο

... Toyota claims the conventional version will achieve 40 % peak thermal efficiency and the hybrid engine will reach 41 %. ...

όχι 40 %, 38 %, κοντά είναι.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2016-01-1020/

Αναφορά σε κείμενο

The use of this in combination with the above-described combustion system achieved ...  and maximum thermal efficiency of 38%.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όχι 35, 38. Και 40 να πάει πάλι καλύτερα είναι να γίνεται η παραγωγή στο εργοστάσιο. Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια για ποιο λόγο 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Όχι 35, 38. Και 40 να πάει πάλι καλύτερα είναι να γίνεται η παραγωγή στο εργοστάσιο. Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια για ποιο λόγο 

οκ, 35 ίδιο με το 38 και το 40. να μην ζητήσω αύξηση γιατί τι 0 % τι 3 % αύξηση ίδια είναι τα νούμερα.

41-42 πάντως έχουν φτάσει στους υβριδικούς κινητήρες.

Στα καινούργια εργοστάσια του μυτιληναιου και της μοτορ οιλ ναι καλύτερα θα είναι. με την ανάλογη αύξηση στην τιμή του ρεύματος. στα εργοστάσια της δεη από το 50 δεν ξέρω. αν και τα κλείνουν αυτά.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

41-42 πάντως έχουν φτάσει στους υβριδικούς κινητήρες.

Στα καινούργια εργοστάσια του μυτιληναιου και της μοτορ οιλ ναι καλύτερα θα είναι. με την ανάλογη αύξηση στην τιμή του ρεύματος. στα εργοστάσια της δεη από το 50 δεν ξέρω. αν και τα κλείνουν αυτά.

Πάντως οι βενζινοκινητήρες που έφτασαν 38%, αυτό είναι στην καλύτερη δηλαδή σε κάποιο μικρό φάσμα στροφών που έχουν την μέγιστη απόδοση. Μέχρι να ζεσταθούν ή όταν δουλεύουν εκτός ορίου αυτών των στροφών έχουν αρκετά χαμηλότερο.

Στο εργοστάσιο δουλεύουν πάντα στις βέλτιστες στροφές και είναι πάντα σχεδόν ζεστοί.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Εδώ ο άλλος λέει ότι δεν θέλει ηλεκτροκίνηση γιατί το βρίσκει γκέι. 

Έχεις δει πολλούς γκέι με σαξό, εξατμίσεις μπουριά και νέον; Τα ηχεία 2κ όταν το αμάξι κοστίζει 500 ευρώ που τα πας; Η γκόμενα μέσα θα είναι στο ηλεκτρικό; Το ζαντικό με τα καπάκια brembo;

Προφανώς και είναι ΚΑΡΑγκέι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, d4mage είπε

Έχεις δει πολλούς γκέι με σαξό, εξατμίσεις μπουριά και νέον; Τα ηχεία 2κ όταν το αμάξι κοστίζει 500 ευρώ που τα πας; Η γκόμενα μέσα θα είναι στο ηλεκτρικό; Το ζαντικό με τα καπάκια brembo;

Προφανώς και είναι ΚΑΡΑγκέι!

αν νομίζεις ότι με όλα αυτά τα καγκούρικα είσαι πιο άντρας, τότε πρέπει να το ψάξεις παραπάνω το θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, malmsteen1984 είπε

αν νομίζεις ότι με όλα αυτά τα καγκούρικα είσαι πιο άντρας, τότε πρέπει να το ψάξεις παραπάνω το θέμα...

χαχαχαχαχαχαχα 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...