Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημειώσεις: 1. Η "πρόταση" προέρχεται από την Κομισιόν δηλ. ένα μη εκλεγμένο γραφειοκρατικό διευθυντήριο και κέντρο παραεξουσίας μέσα στη στρεβλά δομημένη Ευρωπαϊκή Ένωση. Μετά περνάνε διάφορα μέτρα ως Ντιρεκτίβα γιατί οι κυβερνήσεις λόγω εξαρτήσεων δέχονται σχεδόν τα πάντα και δε λογοδοτούν στο λαό ούτε αφήνουν τέτοια σοβαρά θέματα στην κρίση δημοψηφισμάτων κλπ.

2. Πολλές χώρες διστάζουν να αφήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους να συρρικνωθεί μέσω της ηλεκτροκίνησης.

3. Η "μισητή" για πολιτικούς λόγους Κίνα έχει κάνει τεράστια, αθόρυβα βήματα στην ηλεκτροκίνηση. Έχασε μεν το τρένο της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά στην ηλεκτροκίνηση ήδη μας εκπλήσσει και εκεί η χρηματοδότηση προς τη βιομηχανία είναι αστείρευτη. Προχτές διαβάζαμε για το πρώτο ηλεκτρικό ΙΧΕ με αυτονομία 1000χλμ. =κινέζικο. Τι θα κάνουν οι ευρωπαίοι; Θα σηκώσουν δασμούς 50%; Θα αφήσουν τη δική τους αγορά ανοιχτή;

4. Κανείς εδώ στα σχόλια δεν πήρε υπόψη μια σημαντική παράμετρο για τους ταχυφορτιστές που ας ειπωθεί παρενθετικά αποτελούν το κύριο επιχείρημα των οπαδών της ηλεκτροκίνησης όσον αφορά ταξείδια. Θα σταματάς ρε φίλε στο πρώην βενζινάδικο, να το βάζεις στον ταχυφορτιστή και θα φεύγεις σε 20-30λεπτά. Κανείς λοιπόν δεν λαβαίνει υποψη ότι στην τρέχουσας τεχνολογία επαναφορτιζόμενων λιθίου, η ταχυφόρτιση μειώνει σημαντικά το προσδόκιμο ζωής της μπαταρίας. 

5. Τα αποθέματα λιθίου τελειώνουν. Και τα περισσότερα τα έχει δεσμεύσει η Κίνα. Γιατί νομίζετε λύσσαξαν οι αμερικάνοι με τη Βολιβία του Μοράλες; Μα για το λίθιο που αυτός είχε κλείσει συμφωνία με τους Κινέζους...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 179
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το κα

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα,

Δημοσιευμένες Εικόνες

μου θύμισε τα ρομπότ της διαφήμισης του 1980 που θα έφτιαχναν τα παπούτσια της adidas, αλλά το Βιετναμ να ναι καλά και η Δημοκρατία της Κίνας που μας γλύτωσαν από την ανεργία, έτσι και σήμερα, όλα ρεύμα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, kalmik είπε

Σημειώσεις: 1. Η "πρόταση" προέρχεται από την Κομισιόν δηλ. ένα μη εκλεγμένο γραφειοκρατικό διευθυντήριο και κέντρο παραεξουσίας μέσα στη στρεβλά δομημένη Ευρωπαϊκή Ένωση. Μετά περνάνε διάφορα μέτρα ως Ντιρεκτίβα γιατί οι κυβερνήσεις λόγω εξαρτήσεων δέχονται σχεδόν τα πάντα και δε λογοδοτούν στο λαό ούτε αφήνουν τέτοια σοβαρά θέματα στην κρίση δημοψηφισμάτων κλπ.

2. Πολλές χώρες διστάζουν να αφήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους να συρρικνωθεί μέσω της ηλεκτροκίνησης.

3. Η "μισητή" για πολιτικούς λόγους Κίνα έχει κάνει τεράστια, αθόρυβα βήματα στην ηλεκτροκίνηση. Έχασε μεν το τρένο της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά στην ηλεκτροκίνηση ήδη μας εκπλήσσει και εκεί η χρηματοδότηση προς τη βιομηχανία είναι αστείρευτη. Προχτές διαβάζαμε για το πρώτο ηλεκτρικό ΙΧΕ με αυτονομία 1000χλμ. =κινέζικο. Τι θα κάνουν οι ευρωπαίοι; Θα σηκώσουν δασμούς 50%; Θα αφήσουν τη δική τους αγορά ανοιχτή;

4. Κανείς εδώ στα σχόλια δεν πήρε υπόψη μια σημαντική παράμετρο για τους ταχυφορτιστές που ας ειπωθεί παρενθετικά αποτελούν το κύριο επιχείρημα των οπαδών της ηλεκτροκίνησης όσον αφορά ταξείδια. Θα σταματάς ρε φίλε στο πρώην βενζινάδικο, να το βάζεις στον ταχυφορτιστή και θα φεύγεις σε 20-30λεπτά. Κανείς λοιπόν δεν λαβαίνει υποψη ότι στην τρέχουσας τεχνολογία επαναφορτιζόμενων λιθίου, η ταχυφόρτιση μειώνει σημαντικά το προσδόκιμο ζωής της μπαταρίας. 

5. Τα αποθέματα λιθίου τελειώνουν. Και τα περισσότερα τα έχει δεσμεύσει η Κίνα. Γιατί νομίζετε λύσσαξαν οι αμερικάνοι με τη Βολιβία του Μοράλες; Μα για το λίθιο που αυτός είχε κλείσει συμφωνία με τους Κινέζους...

Αντισημειώσεις:

1. Και γιατί να βασιστώ σε εσένα κι όχι σε επιστήμονες; Το JRC της Επιτροπής είναι γεμάτο ανθρώπους πανέξυπνους. Φίλος έφυγε μετά από ΜΙΤ να πάει εκεί και έχω γνωρίσει κάτι απίστευτα μυαλά. Αλλά οκ, εσύ ξέρεις καλύτερα!

2. Κάποιο Link? Γιατί στη Νορβηγία δε φάνηκε αυτή η αλλαγή όταν πλέον έχουν 50% των νέων αυτοκινήτων τους είναι ηλεκτρικά. Δες εδώ διάφορα στατιστικά. Εξαιρούμε το 2020 ένεκα κορωνοϊού (μάλλον). Κοιτώντας το 2019 -> Τhe electric car model Tesla Model 3 was most popular in Norway in 2019, with over 15 thousand units sold. Volkswagen Golf came second in the ranking of the most sold car models. Nissan Leaf, also an electric car, ranked third. Δε βλέπω το trend που λες.

image.png.ee578dd410e11766f022a4f1ca4be432.png

3. Σωστός, αλλά πού ξέρουμε τί θα κάνει η ΕΕ; Τί θεωρείς ότι είναι σωστό; Τα 72 δις του green deal είναι προς τη λάθος κατεύθυνση;

4. Τόσα χρόνια Tesla αυτοκίνητα υπάρχουν. Ας δούμε λοιπόν τί λένε τα δεδομένα από εκεί. https://electrek.co/2018/04/14/tesla-battery-degradation-data/ Χμ, με μέση χρήση λοιπόν, μετά από 300,000χλμ θα χάνει 10% η μπαταρία. Κι αυτό είναι λογικό γιατί ταξίδια με ταχυφορτιστή δεν κάνεις συχνά κι αν κάνεις το πας από 20%-70% που η μπαταρία δε ζορίζεται τόσο όσο λες. Άρα, μικρό το κακό.

5. Κάπου διάβαζα ότι η ΕΕ έχει ήδη κλείσει συμφωνίες για να αυξηθεί η εισροή του λιθίου καθώς και να ανακυκλώνεται κατά τουλάχιστον 50%.

 

Επεξ/σία από nickolasemp
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, rudd--o είπε

Χωρίς φλόγιδια και τουρμπίνες δεν γίνετε χορός ...
car backfire GIF

Αυτο οντως ειναι καλο που λεγεται...οι τουρμπινες και τα V8 δεν μπορουν να συγκριθουν με τα ηλεκτρικα  σε ηχο τουλαχιστον που στην καλυτερη κανουν σα να στριγγλιζουν κακοθημενα 5 χρονα..

 

 

Επεξ/σία από Nos20VT
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Αυτο οντως ειναι καλο που λεγεται...οι τουρμπινες και τα V8 δεν μπορουν να συγκριθουν με τα ηλεκτρικα  σε ηχο τουλαχιστον που στην καλυτερη κανουν σα να στριγγλιζουν κακοθημενα 5 χρονα..

 

 

Με το τέτοιο nick "Nos" - '20VT" θα ήταν περίεργο να είχες άλλη άποψη 😛

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/7/2021 στις 7:35 ΜΜ, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Η ΕΕ το μονο που θελει ειναι να φροντισει την Γερμανια. Οταν οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες βγαλουν ηλεκτρικα αυτοκινητα θα το κανουν υποχρεωτικο για ολους να εχουμε μονο ηλεκτρικο και πολυ πιθανο να επιβαλουν φορο για εισαγομενα.
Η ΕΕ ειναι μονο η Γερμανια και οι χωρες σκλαβοι της.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Με το τέτοιο nick "Nos" - '20VT" θα ήταν περίεργο να είχες άλλη άποψη 😛

 

 

Λογικο μου φαινεται σε οσους αρεσουν τα αυτοκινητα να αρεσει ο ηχος το μηχανων εσωτερικη καυσης περισσοτερο απο το μοτερ με τα πηνια..αλλα μπορει απλα να μεγαλωσαμε ετσι και μετα απο 50 χρονια ο "Volt"  - "20ΚW" να λεει αλλα.

Δεν ειμαι κατα των ηλεκτρικων, δεν μπορω αλλωστε! Αυτο ειναι το μελλον...υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το επομενο μου να ειναι ηλεκτρικο..αλλωστε να ξερεις..μου μεινε το ονομα πια...πανε οι 20 βαλβιδες..τωρα εχω 16 και CNG..

Σε κανα 10 χρονια πιστευω θα εχουν τις τιμες των σημερινων..οι μπαταριες θα κρατανε πολυ, γενικα αλλη φαση τελειως.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, kalmik είπε

Σημειώσεις: 1. Η "πρόταση" προέρχεται από την Κομισιόν δηλ. ένα μη εκλεγμένο γραφειοκρατικό διευθυντήριο και κέντρο παραεξουσίας μέσα στη στρεβλά δομημένη Ευρωπαϊκή Ένωση. Μετά περνάνε διάφορα μέτρα ως Ντιρεκτίβα γιατί οι κυβερνήσεις λόγω εξαρτήσεων δέχονται σχεδόν τα πάντα και δε λογοδοτούν στο λαό ούτε αφήνουν τέτοια σοβαρά θέματα στην κρίση δημοψηφισμάτων κλπ.

2. Πολλές χώρες διστάζουν να αφήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους να συρρικνωθεί μέσω της ηλεκτροκίνησης.

3. Η "μισητή" για πολιτικούς λόγους Κίνα έχει κάνει τεράστια, αθόρυβα βήματα στην ηλεκτροκίνηση. Έχασε μεν το τρένο της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά στην ηλεκτροκίνηση ήδη μας εκπλήσσει και εκεί η χρηματοδότηση προς τη βιομηχανία είναι αστείρευτη. Προχτές διαβάζαμε για το πρώτο ηλεκτρικό ΙΧΕ με αυτονομία 1000χλμ. =κινέζικο. Τι θα κάνουν οι ευρωπαίοι; Θα σηκώσουν δασμούς 50%; Θα αφήσουν τη δική τους αγορά ανοιχτή;

4. Κανείς εδώ στα σχόλια δεν πήρε υπόψη μια σημαντική παράμετρο για τους ταχυφορτιστές που ας ειπωθεί παρενθετικά αποτελούν το κύριο επιχείρημα των οπαδών της ηλεκτροκίνησης όσον αφορά ταξείδια. Θα σταματάς ρε φίλε στο πρώην βενζινάδικο, να το βάζεις στον ταχυφορτιστή και θα φεύγεις σε 20-30λεπτά. Κανείς λοιπόν δεν λαβαίνει υποψη ότι στην τρέχουσας τεχνολογία επαναφορτιζόμενων λιθίου, η ταχυφόρτιση μειώνει σημαντικά το προσδόκιμο ζωής της μπαταρίας. 

5. Τα αποθέματα λιθίου τελειώνουν. Και τα περισσότερα τα έχει δεσμεύσει η Κίνα. Γιατί νομίζετε λύσσαξαν οι αμερικάνοι με τη Βολιβία του Μοράλες; Μα για το λίθιο που αυτός είχε κλείσει συμφωνία με τους Κινέζους...

Όταν λέμε Κομισιόν = Γερμανία αλλά το θέμα είναι πάνω και αυτή ξεκινά από το φόρο της παγκόσμιας διακυβέρνησης που στηρίζεται στη κλιματική αλλαγή. Ο φόρος του διοξειδίου του άνθρακα και πλέον το 2030 θα επιβληθούν οι μηδενικοί ρύποι για την αυτοκίνηση. Το επόμενο στάδιο φόρος στα αυτοκίνητα που δεν είναι αυτόνομα γιατί ο άνθρωπος κάνει λάθος και προκαλεί δυστυχήματα στο δρόμο.

2) πρώτη από όλες η Γερμανία που είναι leader στις μηχανές εσωτερικής καύσης. Κάνουν προσπάθεια για συνθετικό καύσιμο που θα έχει μηδενικούς ρύπους χωρίς επιτυχία προς το παρόν.

Ή Κίνα έχει τεράστιο πρόβλημα μόλυνσης στις πόλεις της και επιβάλλεται δια ροπάλου η ηλεκτροκίνηση όπως πχ στο Χονκ Κονκ ή με αντικίνητρα όπως στη Σαγκάη που αν το αυτοκίνητο σου δεν είναι ηλεκτρικό πληρώνεις φόρο περιβάλλοντος με την αγορά του 12.000 δολλάρια πάνω στη τιμή του. Αποζημίωση το λένε για την φθορά σου στον αέρα που αναπνέουμε.

Όποιος θυμάται πέρυσι στο Γκάζι βγήκε και είπε ότι στο δημόσιο και στα ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από εδώ και πέρα το 30% των νέων αγορών θα είναι ηλεκτρικά . Γιατί αυτό δεν έγινε ; Γιατί όλους τους διαγωνισμούς θα τους έχαναν οι Γερμανοί και θα τους κέρδιζαν οι Κινέζοι και ειδικά στα λεωφορεία η BYD. Οι αγορές θα γίνουν όταν καταφέρουν να πετάξουν τους κινέζους έξω μέχρι τότε το περιβάλλον μπορεί να περιμένει....

Οι ταχυφορτιστές είναι μόνη λύση για να κάνεις ταξίδι με ηλεκτροκίνηση όμως στη Αμερική ήδη δεν λειτουργεί έχεις αναμονή για να πιάσεις θέση φόρτισης εκτός από τον χρόνο φόρτισης. Ή τεχνολογία των Κορεατών για ασύρματη φόρτιση δείχνει η καλύτερη για το μέλλον.

To λίθιο πλέον είναι στρατηγικό ορυκτό και όπως πριν βγάλουν την καταλυτική τεχνολογία οι Γερμανοί έλενξαν τα μεγαλύτερα ορυχεία του κόσμου σε πλατίνα της Ν.Αφρικής το ίδιο πήγαν να κάνουν και στη Βολιβία ρίχνοντας και εξορίζιντας τον ινδιάνο πρόεδρο Έβο Μοράλες .Το ίδιο είχε κάνει τη δεκαετία του 70 και η αμερικάνικη ITT με τον Αλιέντε στη Χιλή για τον χαλκό της χώρας. Όπως ομολογούν και οι ίδιοι οι Γερμανοί η εξόρυξη λιθίου προκαλεί τεράστιες οικολογικές καταστροφές και εξαφανίζει τις λίμνες αλατιού στη Βολιβία και στη γειτονική Χιλή.

https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/en/lithium-new-gold-rush-in-the-andes/av-58036538

Στη Χιλή ήταν η ITT στη Βολιβία η ACI

https://m.dw.com/en/bolivia-scraps-joint-lithium-project-with-german-company/a-51100873

Και μόλις επέτρεψε με εκλογές ο Ινδιάνος έστειλε από εκεί που ήρθε την ACI και τώρα φωνάζουν

https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/en/former-president-evo-morales-returns-to-bolivia-from-exile-in-argentina/a-55549316

Κόστος μπαταρίας Tesla 16.000$ στη Αμερική. Εδώ το βλέπω για 20.000 και ζητούν αλλαγή για ψίλου πήδημα στο service τους.

 

Επεξ/σία από Aprile
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Aprile είπε

...

2) πρώτη από όλες η Γερμανία που είναι leader στις μηχανές εσωτερικής καύσης. Κάνουν προσπάθεια για συνθετικό καύσιμο που θα έχει μηδενικούς ρύπους χωρίς επιτυχία προς το παρόν.

...

 

Συνθετικά καύσιμα υπάρχουν εδώ και καιρό. Απλά είναι αντιοικονομικά.

Τώρα τι σημαίνει μηδενικούς ρύπους; Είτε ορυκτό είτε συνθετικό όταν καεί θα βγάλει ρύπους. Το 0 πάει συνήθως στο διοξείδιο που σου λέει η εταιρία ότι για να γίνει το καύσιμο έχουμε δεσμεύσει τόση ποσότητα διοξειδίου με όση θα παραχθεί κατά την καύση, άρα "μηδέν" διοξείδιο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι γερμανοί προσπαθούν με συνθετικά καύσιμα από τον πόλεμο όταν δεν είχαν πολλά φυσικά. Μηδενικοί ρύποι όπως οι σταθμοί βιομάζας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/7/2021 στις 12:24 ΠΜ, Retromaniac είπε

Ναι δεν είναι τόσο πράσινη αλλά ο σκοπός είναι να γίνει πράσινη και μπορεί να γινει. Από την άλλη οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μπορούν. Όσον αφορά την αποδοση, οι βενζινοκινητήρες έχουν στις καλύτερη 35%. Ένας πετρελαιοκινητήρας μπορεί να φτάσει 45% λόγω της μεγάλης συμπίεσης που αντέχει στον κινητήρα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι είναι πολύ βλαβερος για το περιβάλλον και πολύ πιο δύσκολος στην συντήρηση για να αποδίδει σωστά και λίγα καυσαέρια.

Για αυτό λέμε είναι καλύτερο να υπάρχει ένα εργοστάσιο που να έχει πετρελαιοκινητήρα για παραγωγή ενέργειας με πολύ μεγάλη απόδοση και όλα τα απαραίτητα φίλτρα και μακρυά από ανθρώπους, παρά ένας μεκ σε κάθε αμάξι μέσα στην πόλη 

Άψογα! Αφού λοιπόν γνώριζες τις αποδόσεις των ΜΕΚ τότε γιατί με ρώτησες για το ποιος ΜΕΚ έχει φτάσει το 40 ; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, nikos_dfg είπε

Άψογα! Αφού λοιπόν γνώριζες τις αποδόσεις των ΜΕΚ τότε γιατί με ρώτησες για το ποιος ΜΕΚ έχει φτάσει το 40 ; 

Γιατί νόμιζα ότι μιλάμε για τους βενζινοκινητήρες που θα ιναι πλειοψηφία και πολύ λιγότερο ρυπογόνο. Οι πετρελαιοκινητήρες προφανώς έχουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση αλλά και μόλυνση σε πιο βλαβερές για τον άνθρωπο ουσίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έσπασε η πλαστική αναμονή της ψύξης της μπαταρίας και του ζητούσαν να του την αλλάξουν ολόκληρη χωρίς να του αφήσουν πίσω την χαλασμένη !

Τί μου θυμίζει τί μου θυμίζει 😁

https://www.drive.gr/news/kosmos/zimia-13500eu-se-tesla-epidiorthothike-se-anexartito-synergeio-me-molis-595eu

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.