Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Abraham Krestas είπε

Δοκίμασε να βρεις τετοιου είδους ενέργεια με σταθερή παροχή σε ευρύα βαση 😂

Σας φορολογούμε.. για το περιβάλλον😂😂

Όταν έχεις κινητήρα εσωτερικής καύσης αναγκαστικά θα καις πάντα καύσιμα. Όταν έχεις ηλεκτρικό είναι σίγουρο ότι ένα μέρος θα είναι από ανανεώσιμες πηγές έστω και αν όχι όλο. Ποιο προτιμάς;

1 ώρα πριν, SkaL- είπε

Ειδικά η αιολική στην Ελλάδα το νέο μεγάλο φαγοπότι, μόνο για τις τσέπες κάποιον κάνει καλό σίγουρα στο περιβάλλον κάνει μόνο κακό. Αν γινόταν σωστά θα είχε βάση τώρα μόνο αηδία μου βγάζει η λέξη αιολική ενέργεια.

Τι γίνεται λάθος;

1 ώρα πριν, Brown είπε

Εγώ μια ερώτηση στους επιστήμονες του insomnia το co2 τι κακό προκαλεί; ή προκαλειτε;  

Θα καψουν και αλλα δάση να βάλουν αιολικά παρκα μην στεναχωριεσε.

Πες τα χρυσοστομε.κινητα θα γίνουν λίγο throttling λόγο φθορας της μπαταρίας στην αυτονομία ταχύτητα....

Υπερθέρμανση του πλανήτη. Επίσης δεν εκπέμπουν μόνο CO2 αλλά και όχι πολύ επικίνδυνες για τον άνθρωπο ουσιες

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

10k ομως ειναι και η διαφορά ανάμεσα σε βενζινη και ηλεκτρικο οταν το αγοράσεις. ισως οχι για το τεσλα αν κοιτας σε αυτοκίνητα αντιστοιχων επιδόσεων αλλα σε ενα αμαξι golf. Μετά απο 10 χρόνια που θα εχεις ερθει στα ισα, το ηλεκτρικο δεν το αγοράζει κανεις και θέλει μπαταρια ενω η βενζινα πιανει μια χαρα λεφτα. η αγορά ηλεκτρικου ακομα ειναι ασυμφορη πλην tesla καθαρα γιατι παιρνεις επιδόσεις που δεν χρειαζεται να συντηρεις με τρελλα ποσα χρηματων οπως για ενα βενζινοκινητο 300+ ίππων.

 

Εν μέρει έχεις δίκιο. Ωστόσο, αυτό που ξέρουμε είναι ότι η τιμή των ηλεκτρικών (τουλάχιστον των Tesla) πέφτει πολύ λιγότερο από ότι στα ICE. Και γενικά αναφέρομαι στα Tesla γιατί δείχνουν το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι ακόμα αρκετά πίσω σε τεχνολογία και επομένως τα οχήματά τους έχουν αδυναμίες που σύντομα θα πάψουν να υπάρχουν.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Maktheo είπε

Υπάρχει λυση σε αυτο, εχει προταθει να υιοθετήσουν οι αυτοκίνητοβιομηχανίες ενα ιδιο προτυπο συστοιχιων μπαταριων και οταν πηγαινεις σε ενα σταθμο ανεφοδιασμού, ενας αυτοματος μηχανισμός θα αλλαζει τις αφορτιστες συστοιχιες σου με αλλες φορτισμενες.. Στην συνεχεια θα φορτιζουν τις "δικες" σου για τους επομενους πελάτες.. Η αλλαγη θα γινεται σε 1 λεπτό και στην ουσια οι μπαταρίες δεν θα ειναι δικές σου. 

Δοκίμασε να αλλάξεις σε ένα λεπτό την μπαταρία στο αυτοκίνητο που έχεις τώρα και που είναι πανεύκολα προσβάσιμη και θα σε παραδεχτώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Δοκίμασε να αλλάξεις σε ένα λεπτό την μπαταρία στο αυτοκίνητο που έχεις τώρα και που είναι πανεύκολα προσβάσιμη και θα σε παραδεχτώ 

Αν εφαρμοσθεί αυτό το σύστημα (το όντως έχει προταθεί) τότε όντως θα το κάνουν έτσι ώστε να γίνεται πολύ γρήγορα από μηχάνημα φυσικά και όχι από σένα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασικό παραμύθι..

Η καλή μπαταρία και ο Κάκος κινητήρας εσωτ. καύσης...και ο κοσμακης.

Θεωρητικά η μπαταρία θα μπορούσε να είναι μια καλή λύση αλλά λανσαρίστηκε πολύ νωρίς και χωρίς πλήρη καταγραφή των +/-.

Η όλη διαδικασία της κατασκευής της και της μετέπειτα πορείας της είναι τουλάχιστον περιβάλλοντικος εφιάλτης...και όσοι ονειρεύονται ηλεκτρικούς Παράδεισους ...κάπου στην άλλη άκρη θα υπάρχουν εφιαλτικές Κολάσεις...που κάποια στιγμή θα βρουν τρόπο να καταστρέψουν την Ουτοπία...και θα γίνει ιδιαίτερα επώδυνα.

Δεν είμαι ειδικός αλλά θεωρώ ότι ο κλασσικός κινητήρας έχει ακόμη πολλά να δώσει και κανονικά θα έπρεπε να επικεντρωθούν στο πώς θα βελτιώσουν την επίδοση (3lt/100 ?) και όχι απλώς να κάνουμε τραμπες με κάτι άγνωστο...

Το κακό είναι ότι το ηλεκτρικό έχει περάσει σαν hot στην συνείδηση του λαουτζικου... αλλά όταν θα έρθει ο "λογαριασμός" ίσως να είναι πολύ αργά.... έτσι μάγκες ειμασταν με την ατμοσφαιρική ρύπανση και βλέπουμε τι ωραία μας την "φοράει" η φύση τα τελευταία χρόνια και κάθε πέρσι και καλύτερα...

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αν εφαρμοσθεί αυτό το σύστημα (το όντως έχει προταθεί) τότε όντως θα το κάνουν έτσι ώστε να γίνεται πολύ γρήγορα από μηχάνημα φυσικά και όχι από σένα.

 

Ότι σε ένα ιδανικό αυτοκίνητο και υπό ιδανικές συνθήκες αυτό μπορεί να γίνει είμαι βέβαιος .

 Παρακολουθώ F1 από μικρός …

 Παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο και ας αφήσουμε τις «αερολογίες» για τους «αερολόγους»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Όταν έχεις κινητήρα εσωτερικής καύσης αναγκαστικά θα καις πάντα καύσιμα. Όταν έχεις ηλεκτρικό είναι σίγουρο ότι ένα μέρος θα είναι από ανανεώσιμες πηγές έστω και αν όχι όλο. Ποιο προτιμάς;

Τι γίνεται λάθος;

Υπερθέρμανση του πλανήτη. Επίσης δεν εκπέμπουν μόνο CO2 αλλά και όχι πολύ επικίνδυνες για τον άνθρωπο ουσιες

Το λάθος είναι η εκμετάλλευση των Αιολικών στην Ελλάδα, δεν είμαι κατά της αιολικής ενέργειας, είμαι κατά στην κακή χρήση. Δυστυχώς οι εταιρείες - επιχειρηματίες που έχουν αναλάβει τα έργα είναι υπεράνω natura εθνικών πάρκων κτλ με πολύ πρόχειρες μελέτες μπαίνουν παντού, φυσικά ανοίγουν οι ανάλογοι δρόμοι στις κορφές βουνών ώστε να κυκλοφορούν άνετα νταλίκες και ειδικά μηχανήματα κάνοντας δρόμους σε σημεία που δεν έπρεπε να γίνουν, το πράσινο δεν θα αποκατασταθεί ποτέ χάνετε σπάνια χλωρίδα και φυσικά πανίδα αφού καταστρέφονται μέρη που κάποτε ήταν ασφαλείς τόποι για αναπαραγωγή απειλούμενων ζώων και μην ξεχνάτε πως κάθε ανεμογεννήτρια σκοτώνει κατά μέσο όρο 40 πουλιά τον χρόνο, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι σπάνια δεν μιλάμε για σπουργίτια, κάποιοι θα που σιγά 40 πουλιά είναι...σώζουμε το περιβάλλον...μόνο που στην Ελλάδα πλέον οι ανεμογεννήτριες δεν είναι εκατοντάδες είναι χιλιάδες...και δεν σώζουμε το περιβάλλον μεταφέρουμε το πρόβλημα μακριά από τις πόλεις κάπου να μην το βλέπουμε και να λέμε τι ωραία που είμαστε. Μπορεί κάποιοι να τρέξουν να με χλευάσουν όμως στα λεγόμενά μου ότι γράφω είναι γεγονός. Το πρόβλημα στην φύση είναι μεγαλύτερο από όσο φαίνεται μπορεί μέσα στις πόλεις να μην βλέπουμε την διαφορά ή κάποιοι που την βλέπουν να αδιαφορούν.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον....

Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν)....

ELECTRIC CAR.jpg

Cute η εικόνα, δεν μας δείχνεις όμως και από που έρχεται το diesel. Ξέρεις, δείξε τους νεκρούς υδροβιότοπους λόγω μόλυνσης. Δεν χρειάζεται να πας μακρία, και στην Ελλαδίτσα μας έχουμε πλέον τέτοιους. Αλλά θα μου πείς, στο νερό ζούμε? Τι μας νοιάζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Vagosman είπε

ΥΓ: Το ηλεκτρικό θέλει 1 λεπτό να φορτίσει, όσο θα κάνεις δλδ να κουμπωσεις και να ξεκουμπωσεις την πρίζα του.

Για πες μου ποιο αμάξι και σε ποιο φορτιστή φορτίζει σε 1 λεπτό (από άδειο όχι από 99% γεμάτο), να σκίσω τα πτυχία μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, liberostelios είπε

 

Τα μοντέρνα Tesla θεωρητικά έχουν διάρκεια ζωής 1.000.000 μίλια (μηχανή και μπαταρία). Στην πράξη δεν ξέρουμε αν οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή σε κάποια χρόνια αλλά με όσα παρατηρούνται στα μοντέλα της τελευταία δεκαετίας σίγουρα δε θέλουν αλλαγή πριν τα 10 χρόνια (πάντα αναλόγως με το τι χρήση τους γίνεται και πόσο προσεκτικά γίνεται η φόρτιση).

Τα επιχειρήματα κατά των ηλεκτρικών είναι κυρίως συντηρητισμός. Με συντηρητικούς υπολογισμούς που κάναμε με φίλο ο οποίος πρόσφατα αγόρασε ένα Tesla Model 3, σε 10 χρόνια θα έχει κερδίσει τουλάχιστον 10.000€ μόνο από τα καύσιμα και τη συντήρηση. Κι όλα αυτά, με δεδομένο ότι θα κάνει λίγα χιλιόμετρα (10.000 το χρόνο). Αν κάποιος κάνει περισσότερα, η εξοικονόμηση εκτοξεύεται. Κι όλα αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τα οφέλη από μη τέλη κυκλοφορίας κλπ (άλλωστε αυτά συνήθως αντισταθμίζονται από την πιο τσιμπημένη ασφάλεια που πληρώνει κάποιος).

Επομένως, αν βάλετε κάτω ότι κάποιος στη διάρκεια ζωής ενός οχήματος θα κερδίσει τουλάχιστον 15.000-20.000€, και 10.000€ να δώσει για μια αλλαγή μπαταρίας δεν είναι πρόβλημα.

Σημειωτέον, αυτά περί 5 ωρών φόρτισης είναι λίγο απαρχαιωμένα. Με τον εν λόγω φίλο πήγαμε βόλτα με το αμάξι και σε 10' φορτίσαμε 100 χλμ. Φυσικά η φόρτιση δεν πάει γραμμικά, αλλά τα 200-300 χλμ τα γεμίζεις σε 30-40', δηλαδή περίπου όσο μια στάση που πρέπει να κάνεις σε ένα μεγάλο ταξίδι.

Και γιατί δεν αγοράζεις μια Tesla άμα είναι εφόσον συμφέρει τοοοοσο πολύ και θα κερδίσεις 10.000κ το χρόνο και αλλά ποσά με την εκτόξευση της χρήσης και μας μιλάς για παραδείγματα φίλου; 
 

Λες και ακούω μια παλιά ιστορία ενός τύπου που πήρε κατασχεμένο οικόπεδο σε κεντρικό σημείο πόλης το έκανε ανοιχτό πάρκινγκ και έβγαλε τα λεφτά του σε χρόνο μηδέν. Εκεί λες και κόστος το πήρε και δάνειο να έπαιρνε, νεφρό να έβαζε εγγύηση χωρίς να έχει μία θα το έβγαζε πάλι πίσω.

Έτσι ακούγεσαι κι εσυ με την ηλεκτροκίνηση, βγαίνει ο καθένας, λέει ότι θέλει, όπως το θέλει, με θεωρίες και επιστημονικές έρευνες του μυαλού του, πίνοντας έναν φραπέ γίνεται και η λογιστική έρευνα και μετά μας βραχυκυκλώνει ο εγκέφαλος.

Πόσο δύσκολο σου είναι να καταλάβεις πως όλο αυτό είναι επιθετικό μάρκετινγκ και πως όταν αυξηθούν οι πωλήσεις και κυκλοφορήσουν οικονομικά ηλεκτρικά θα αλλάξουν τα πάντα;

Από φορολογία, από αύξηση ηλεκτρικού ρεύματος, από ΕΦΚ σε σταθμούς φόρτισης, μέχρι και καπέλο στο να πληρώσεις ειδικές άδειες για να μπορείς με ασφάλεια να το φορτίζεις στο σπίτι σου, δηλαδή αμέτρητες αλλαγές, από κόστος σέρβις εξουσιοδοτημένων επειδή χωρίς χρήματα, γνώση και τεχνολογία δεν θα μπορείς να απευθυνθείς οπουδήποτε για ένα ταπεινό σέρβις.

Ξεκολλάτε οι περισσότεροι ρε, δεν βλέπετε τι παίζει;

O ΕΦΚ σε βενζίνες και πετρέλαια είναι  700 & 410€/1000 λίτρα αντίστοιχα από 1/1/2017

Από 1/1/2021 επιβάλεται πράσινο τέλος στο πετρέλαιο κίνησης  3 λεπτά ανά λίτρο 30.00€ το χιλιόλιτρο εδώ ο ΕΦΚ στα υγραέρια είναι  430€/1000

Κι εσείς μας έχετε λιώσει τα μυαλά με τα ηλεκτρικά, ε πηγαίνετε να αγοράσετε να τελειώνει η ιστορία μην προσπαθείτε να μας πείσετε τι συμφέρει και τι όχι.

 

Επεξ/σία από d4mage
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκατσα διάβασα όλα τα σχόλια και σχεδόν  κανένα δεν μιλάει για την ουσία ΑΝ και μόνο ΑΝ αύριο μια χώρα ας πούμε σαν την Γερμανία αλλάξει αμιγώς τα αυτοκίνητα της σε ηλεκτρικά δηλαδή ταξί , νταλίκες μέσα μαζικής μεταφοράς το υπάρχων ηλεκτρικό σύστημα όλης τησ Ευρώπης δεν την φτάνει ....πριν γίνουμε η ουτοπία που έχουμε στο κεφάλι μας πρώτα πρέπει να ακολουθήσουμε από το μπλε υδορογονο στο πρασινο υδρογόνο και μετά στην πράσινη ανάπτυξη αν φυσικά με καινούργια τεχνολογία είναι αποδοτικότερη από το μηδαμινό που είναι σήμερα , ένα παιδί μιλούσε για την κινεζική εταιρία Nio που οντως εχει φταιξει ενα προτζεκτ να αλλαζει μπαταρια σε χαμηλο χρονο αλλα μεχρι να παμε εκει πρεπει να λυσουμε τα παρα πανω προβληματα.Tesla, Nio, X peng, Ideanomics, LI auto,Fisker, Lucid, ειναι εταιριες που υπαρχουν και και μαλλον μερικες απο αυτες θα εξαφανιστουν μαζι με το πρασινο κραχ που θα ειναι αντιστοιχο οπως αυτο των ακινητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Ε ναι όταν συλλαμβάνουν τέτοιες ιδέες στα τζακουζια και στα σπα. Που να σκεφτούν εμάς; 😢

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιθεωρητής εταιρείας πετρελαιοειδών σε συζήτηση περί ηλεκτροκίνησης απλά γέλασε. Το πετρέλαιο και να σταματήσει θα βρουν τρόπο να το δημιουργήσουν ξανά, μιλάμε για μαύρο χρυσό, τα συνθετικά καύσιμα θα βγαίνουν με λιγότερους ρύπους από τα ρεύματα. Όταν ανοίξει για τα καλά η αγορά μετά από κάποια χρόνια τα λέμε ξανά.

 

Επεξ/σία από d4mage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, d4mage είπε

Και γιατί δεν αγοράζεις μια Tesla άμα είναι εφόσον συμφέρει τοοοοσο πολύ και θα κερδίσεις 10.000κ το χρόνο και αλλά ποσά με την εκτόξευση της χρήσης και μας μιλάς για παραδείγματα φίλου; 
 

Λες και ακούω μια παλιά ιστορία ενός τύπου που πήρε κατασχεμένο οικόπεδο σε κεντρικό σημείο πόλης το έκανε ανοιχτό πάρκινγκ και έβγαλε τα λεφτά του σε χρόνο μηδέν. Εκεί λες και κόστος το πήρε και δάνειο να έπαιρνε, νεφρό να έβαζε εγγύηση χωρίς να έχει μία θα το έβγαζε πάλι πίσω.

Έτσι ακούγεσαι κι εσυ με την ηλεκτροκίνηση, βγαίνει ο καθένας, λέει ότι θέλει, όπως το θέλει, με θεωρίες και επιστημονικές έρευνες του μυαλού του, πίνοντας έναν φραπέ γίνεται και η λογιστική έρευνα και μετά μας βραχυκυκλώνει ο εγκέφαλος.

Πόσο δύσκολο σου είναι να καταλάβεις πως όλο αυτό είναι επιθετικό μάρκετινγκ και πως όταν αυξηθούν οι πωλήσεις και κυκλοφορήσουν οικονομικά ηλεκτρικά θα αλλάξουν τα πάντα;

Από φορολογία, από αύξηση ηλεκτρικού ρεύματος, από ΕΦΚ σε σταθμούς φόρτισης, μέχρι και καπέλο στο να πληρώσεις ειδικές άδειες για να μπορείς με ασφάλεια να το φορτίζεις στο σπίτι σου, δηλαδή αμέτρητες αλλαγές, από κόστος σέρβις εξουσιοδοτημένων επειδή χωρίς χρήματα, γνώση και τεχνολογία δεν θα μπορείς να απευθυνθείς οπουδήποτε για ένα ταπεινό σέρβις.

Ξεκολλάτε οι περισσότεροι ρε, δεν βλέπετε τι παίζει;

O ΕΦΚ σε βενζίνες και πετρέλαια είναι  700 & 410€/1000 λίτρα αντίστοιχα από 1/1/2017

Από 1/1/2021 επιβάλεται πράσινο τέλος στο πετρέλαιο κίνησης  3 λεπτά ανά λίτρο 30.00€ το χιλιόλιτρο εδώ ο ΕΦΚ στα υγραέρια είναι  430€/1000

Κι εσείς μας έχετε λιώσει τα μυαλά με τα ηλεκτρικά, ε πηγαίνετε να αγοράσετε να τελειώνει η ιστορία μην προσπαθείτε να μας πείσετε τι συμφέρει και τι όχι.

 

Ολόκληρο σεντόνι έγραψες και δε διάβασες καν τι είπα. Είπα ότι κερδίζεις 10.000€ σε 10 χρόνια, όχι το χρόνο! Το χρόνο κερδίζεις περίπου 1.000€ (κέρδος καυσίμου και σερβίς για 10.000 χλμ).

Αλλά αν ρωτάς εμένα, αν είχα την ευχέρεια να διαθέσω 30.000€ για ένα όχημα θα έδινα 15.000€ παραπάνω για να πάρω ένα Tesla Model 3 γιατί σε βάθος χρόνου θα μου κόστιζε το ίδιο και θα είχα και ένα απίστευτο αυτοκίνητο. Δυστυχώς δεν την έχω γιατί έκανα την επιλογή μου να διαθέσω αλλού τα χρήματά μου. Ελπίζω να είσαι οκ με αυτό βέβαια, γιατί το έκανα χωρίς να σε ρωτήσω. 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, nepomuk είπε

Απο το σωτηριον ετος 2035 και οσοι επιβιωσουν απο τον κορονοιο συν οτι αλλο ηθελε προκυψει , δηλ σεισμοι , λοιμοι ,καταποντισμοι,

θα βρισκουν στην αγορα καινουργων ΜΟΝΟ ηλεκτρικα . Εν τω μεταξυ υποτιθεται οτι θα εχει συντελεσθει τοση προοδος στις μπαταριες ...

που οι τωρινες θα δειχνουν προιστορικες . Παραλληλα και τα οχηματα θα προσαρμοσθουν στα νεα δεδομενα των μπαταριων και της αυτονομης

οδηγησης επιπεδου 5 . Ισως η αγορα να εχει αλλαξει ριζικα και να μην μιλαμε για αγορα και κατοχη ιδιοκτησιας - κυριοτητας αυτοκινητου

αλλα για αγορα χρησης του ως υπηρεσιας , χρησιδανειο τοσο ευκολο ανα πασα ωρα και στιγμη ,χωρις τον πονοκεφαλο της ευρεσης χωρου στάθμευσης, σερβις κτλπ. 

Εννοείται ότι θα έχει αλλάξει και δεν θα κατέχεις αυτοκίνητο. 

Εδώ παίζει να μην κατέχεις και δικό σου ακίνητο να κατοικείς. 

The Great Reset... και όποιος επιβιώσει. 

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...