Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Chris_BMW είπε

Ότι σε ένα ιδανικό αυτοκίνητο και υπό ιδανικές συνθήκες αυτό μπορεί να γίνει είμαι βέβαιος .

 Παρακολουθώ F1 από μικρός …

 Παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο και ας αφήσουμε τις «αερολογίες» για τους «αερολόγους»

Δεν είναι αερολογιες. Είναι πολύ πιθανό να γίνει για επαγγελματικά αυτοκίνητα (πχ φορτηγά διεθνών μεταφορών)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Ολόκληρο σεντόνι έγραψες και δε διάβασες καν τι είπα. Είπα ότι κερδίζεις 10.000€ σε 10 χρόνια, όχι το χρόνο! Το χρόνο κερδίζεις περίπου 1.000€ (κέρδος καυσίμου και σερβίς για 10.000 χλμ).

Αλλά αν ρωτάς εμένα, αν είχα την ευχέρεια να διαθέσω 30.000€ για ένα όχημα θα έδινα 15.000€ παραπάνω για να πάρω ένα Tesla Model 3 γιατί σε βάθος χρόνου θα μου κόστιζε το ίδιο και θα είχα και ένα απίστευτο αυτοκίνητο. Δυστυχώς δεν την έχω γιατί έκανα την επιλογή μου να διαθέσω αλλού τα χρήματά μου. Ελπίζω να είσαι οκ με αυτό βέβαια, γιατί το έκανα χωρίς να σε ρωτήσω. 😅

Λάθος δικό μου, 10.000€ σε 10 χρόνια , όχι το χρόνο! Από που το ξέρεις ή μήπως η οποιαδήποτε ζημιά σε ένα ηλεκτρικό δεν κοστίζει; 

Και ο χρόνος που θα χαραμίσεις για φόρτιση στους σταθμούς αξίζει το χιλιάευρω επειδή μιλάμε για ένα ποσό κάτω των 85.00€ ανά μήνα, ένα ποσό που δεν αποταμιεύεται πουθενά και το δίνεις κάπου αλλού σε οτιδήποτε απρόοπτο σου προκύψει, επειδή αυτό δεν είναι οικονομία, είναι τσιγκουνιά, τέτοιοι υπολογισμοί είναι για γέλια και κάποιος με 50κ δε νομίζω να έχει ανάγκη την κατανάλωση του καυσίμου επειδή μπορείς να χτυπήσεις μια ντιζελάρα είτε sedan, είτε SUV και να είσαι πένα και σε κατανάλωση και σε προσωπικό χρόνο, αυτά με βάση τι ισχύει σήμερα.

Ας πούμε ότι είναι για το status και όχι αμαξάρα η model 3, σίγουρα όμως η καλύτερη επιλογή σε αντίθεση με ότι ηλεκτρικό υπάρχει αυτή τη στιγμή είτε από audi, bmw κλπ.

Τι με νοιάζει εμένα για τα λεφτά σου, αφού δεν έχεις αυτή την επιλογή και να μπορείς να μας πεις μετά από χρήση τι είναι αλήθεια και τι ψέμα γιατί έχεις τόση άποψη για κάτι που στο τέλος θα μας πεις πως δεν έχεις τη δυνατότητα και εντέλει έδωσες τα λεφτά σου αλλού;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SkaL- είπε

Το λάθος είναι η εκμετάλλευση των Αιολικών στην Ελλάδα, δεν είμαι κατά της αιολικής ενέργειας, είμαι κατά στην κακή χρήση. Δυστυχώς οι εταιρείες - επιχειρηματίες που έχουν αναλάβει τα έργα είναι υπεράνω natura εθνικών πάρκων κτλ με πολύ πρόχειρες μελέτες μπαίνουν παντού, φυσικά ανοίγουν οι ανάλογοι δρόμοι στις κορφές βουνών ώστε να κυκλοφορούν άνετα νταλίκες και ειδικά μηχανήματα κάνοντας δρόμους σε σημεία που δεν έπρεπε να γίνουν, το πράσινο δεν θα αποκατασταθεί ποτέ χάνετε σπάνια χλωρίδα και φυσικά πανίδα αφού καταστρέφονται μέρη που κάποτε ήταν ασφαλείς τόποι για αναπαραγωγή απειλούμενων ζώων και μην ξεχνάτε πως κάθε ανεμογεννήτρια σκοτώνει κατά μέσο όρο 40 πουλιά τον χρόνο, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι σπάνια δεν μιλάμε για σπουργίτια, κάποιοι θα που σιγά 40 πουλιά είναι...σώζουμε το περιβάλλον...μόνο που στην Ελλάδα πλέον οι ανεμογεννήτριες δεν είναι εκατοντάδες είναι χιλιάδες...και δεν σώζουμε το περιβάλλον μεταφέρουμε το πρόβλημα μακριά από τις πόλεις κάπου να μην το βλέπουμε και να λέμε τι ωραία που είμαστε. Μπορεί κάποιοι να τρέξουν να με χλευάσουν όμως στα λεγόμενά μου ότι γράφω είναι γεγονός. Το πρόβλημα στην φύση είναι μεγαλύτερο από όσο φαίνεται μπορεί μέσα στις πόλεις να μην βλέπουμε την διαφορά ή κάποιοι που την βλέπουν να αδιαφορούν.

 

Εννοείς ότι ένα χωματόδρομος μέχρι την ανεμογεννήτρια που είναι το 0.0001% του δάσους το καταστρέφει με κάποιο τρόπο; Ή τα 40 πουλιά (που από τι έχω διαβάσει είναι σχεδόν κανένα, αλλά ας το δεχτούμε) είναι πολλά σε σχέση με αυτά που σκοτώνει η μόλυνση ή κλιματική αλλαγή; Ή το θέαμα των ανεμογεννητριών που "χαλάει" τη θέα στο χωριό ή ενοχλεί τον επαγγελματία στον τουρισμό, υπερτερεί της υγείας εκατομμυρίων ανθρώπων;

1 ώρα πριν, masteripper είπε

Κλασικό παραμύθι..

Η καλή μπαταρία και ο Κάκος κινητήρας εσωτ. καύσης...και ο κοσμακης.

Θεωρητικά η μπαταρία θα μπορούσε να είναι μια καλή λύση αλλά λανσαρίστηκε πολύ νωρίς και χωρίς πλήρη καταγραφή των +/-.

Η όλη διαδικασία της κατασκευής της και της μετέπειτα πορείας της είναι τουλάχιστον περιβάλλοντικος εφιάλτης...και όσοι ονειρεύονται ηλεκτρικούς Παράδεισους ...κάπου στην άλλη άκρη θα υπάρχουν εφιαλτικές Κολάσεις...που κάποια στιγμή θα βρουν τρόπο να καταστρέψουν την Ουτοπία...και θα γίνει ιδιαίτερα επώδυνα.

Δεν είμαι ειδικός αλλά θεωρώ ότι ο κλασσικός κινητήρας έχει ακόμη πολλά να δώσει και κανονικά θα έπρεπε να επικεντρωθούν στο πώς θα βελτιώσουν την επίδοση (3lt/100 ?) και όχι απλώς να κάνουμε τραμπες με κάτι άγνωστο...

Το κακό είναι ότι το ηλεκτρικό έχει περάσει σαν hot στην συνείδηση του λαουτζικου... αλλά όταν θα έρθει ο "λογαριασμός" ίσως να είναι πολύ αργά.... έτσι μάγκες ειμασταν με την ατμοσφαιρική ρύπανση και βλέπουμε τι ωραία μας την "φοράει" η φύση τα τελευταία χρόνια και κάθε πέρσι και καλύτερα...

Αυτό που προσπαθήσετε να υποβαθμισετε την αντίθετη άποψη παρουσιάζοντας τους άλλους ο λαουτζίκος (κουτούς; πρόβατα;) με ξεπερνάει.Λανσαριστηκε νωρίς η μπαταρία λοιπόν. Μήπως να περιμένουμε τελευταία στιγμή όταν θα λιώσει και το τελευταίο χιόνι στην Ανταρκτική; Μήπως με κάποιο μαγικό τρόπο υπάρχει κατάλληλη στιγμή που η μπαταρία χωρίς τις τεράστιες επενδύσεις και έρευνες που χρειάζονται θα είναι τέλεια, Και όλες οι υποδομές θα εμφανιστούν ξαφνικά όταν τις χρειαστούμε; Μήπως να περιμένουμε μέχρι να καεί και η τελευταία σταγόνα ορυκτών καυσίμων; Μήπως να αφήσουμε την ρύπανση στην πόλη να συνεχίσει να σκοτώνει με τον ίδιο ρυθμό;

Για πες εσύ που δεν ανήκεις στο λαουτζίκο, που είσαι από τους πεφωτισμένους, τι να μην κάνουμε και τι να κάνουμε;

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εννοείς ότι ένα χωματόδρομος μέχρι την ανεμογεννήτρια που είναι το 0.0001% του δάσους το καταστρέφει με κάποιο τρόπο; Ή τα 40 πουλιά (που από τι έχω διαβάσει είναι σχεδόν κανένα, αλλά ας το δεχτούμε) είναι πολλά σε σχέση με αυτά που σκοτώνει η μόλυνση ή κλιματική αλλαγή; Ή το θέαμα των ανεμογεννητριών που "χαλάει" τη θέα στο χωριό ή ενοχλεί τον επαγγελματία στον τουρισμό, υπερτερεί της υγείας εκατομμυρίων ανθρώπων;

Ξέχασες και τις μέλισσες, που λένε.  

Και ας μην πετάνε τόσο ψηλά...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Antiriad είπε

Προσωπικά αυτό που με φοβίζει με τα ηλεκτρικά είναι:

1. Κόστος αντικατάστασης μπαταρίας μετά από 10+ χρόνια

2. Φωτιά σε μπαταρία μετά από ζημία εξωτερικού παράγοντα η κατά την φόρτιση. Αμά πιάσει φωτιά η μπαταρία τότε μιλάμε για ολική καταστροφή του αυτοκινήτου μιας και είναι σχεδόν αδύνατο να σβηστεί η φωτιά. Πόσο πια αμα η φωτιά είναι μεσά σε κλειστό παρκινγκ η σε πιλοτη 

Επίσης φωτιά σε μπαταρία λόγω παλαιότητας/οικονομικής αδυναμίας αντικατάστασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι σκέφτεστε ότι θα ειναι ακριβά δεν παίζει.Οσο κάνουν τα σημερινά αυτοκίνητα θα έχουν..13κ ένα μικρόμεσαιο αυτοκίνητο κ.ο.κ. Απο τη στιγμή που δεν θα μπορείς να αγοράσεις αλλά δεν γίνεται να έχουν άλλη τιμή.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nos20VT είπε

Όσοι σκέφτεστε ότι θα ειναι ακριβά δεν παίζει.Οσο κάνουν τα σημερινά αυτοκίνητα θα έχουν..13κ ένα μικρόμεσαιο αυτοκίνητο κ.ο.κ. Απο τη στιγμή που δεν θα μπορείς να αγοράσεις αλλά δεν γίνεται να έχουν άλλη τιμή.

 

 

Τα ίδια θα έλεγαν το 80, ότι οι υπολογιστές βγήκαν νωρίς, και ότι δεν είναι ώριμη η τεχνολογία τους, ότι είναι πανάκριβοι, και ότι τα κομπιουτεράκια είναι καλύτερα και ακόμη δεν τα έχουμε χρησιμοποιήσει στο έπακρο κτλ κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχει, και δε πρόκειται ποτέ να γινει στους εσωτερικής καύσης, είναι ότι το σχεδόςν το 100% της παραγόμενης ενέργειας περνάει στους τροχούς. Γι αυτό και είναι πιο αποδοτικοί και φιλικοί στο περιβάλλον.

Και όλα αυτά είναι ακριβά κλπ... Αρχή είναι ακόμα. Θα βγουν και οικονομικά ηλεκτρικά που θα μοιάζουν με συμβατικά.

Τώρα το να πάρουν φωτιά οι μπαταρίες κλπ αυτά είναι λίγο αλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Δηλαδή ένα ντεπόζιτο τίγκα βενζίνη είναι πιο ασφαλές σε ένα τρακάρισμα ξερω γω αλλά οι μπαταρίες θα πα΄ρουν φωτιά...

Κόστος αντικατάστασης μπαταρίας. Πόσα θα έδινες στα 10 χρόνια για τη συντήριση του βενζινικινητήρα σου άραγε που ενοχλεί τόσο η αντικατάσταση;

Επεξ/σία από mordred
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Εννοείς ότι ένα χωματόδρομος μέχρι την ανεμογεννήτρια που είναι το 0.0001% του δάσους το καταστρέφει με κάποιο τρόπο; Ή τα 40 πουλιά (που από τι έχω διαβάσει είναι σχεδόν κανένα, αλλά ας το δεχτούμε) είναι πολλά σε σχέση με αυτά που σκοτώνει η μόλυνση ή κλιματική αλλαγή; Ή το θέαμα των ανεμογεννητριών που "χαλάει" τη θέα στο χωριό ή ενοχλεί τον επαγγελματία στον τουρισμό, υπερτερεί της υγείας εκατομμυρίων ανθρώπων;

Αυτό που προσπαθήσετε να υποβαθμισετε την αντίθετη άποψη παρουσιάζοντας τους άλλους ο λαουτζίκος (κουτούς; πρόβατα;) με ξεπερνάει.Λανσαριστηκε νωρίς η μπαταρία λοιπόν. Μήπως να περιμένουμε τελευταία στιγμή όταν θα λιώσει και το τελευταίο χιόνι στην Ανταρκτική; Μήπως με κάποιο μαγικό τρόπο υπάρχει κατάλληλη στιγμή που η μπαταρία χωρίς τις τεράστιες επενδύσεις και έρευνες που χρειάζονται θα είναι τέλεια, Και όλες οι υποδομές θα εμφανιστούν ξαφνικά όταν τις χρειαστούμε; Μήπως να περιμένουμε μέχρι να καεί και η τελευταία σταγόνα ορυκτών καυσίμων; Μήπως να αφήσουμε την ρύπανση στην πόλη να συνεχίσει να σκοτώνει με τον ίδιο ρυθμό;

Για πες εσύ που δεν ανήκεις στο λαουτζίκο, που είσαι από τους πεφωτισμένους, τι να μην κάνουμε και τι να κάνουμε;

Εννοείς ότι τα χιλιόμετρα χωματόδρομων που φτιάχνονται στην καρδιά των δασών μέχρι και τις κορυφογραμμές των βουνών  με προδιαγραφές να περνάνε νταλίκες δεν είναι τίποτα  οι δασολόγοι λένε άλλα, τα 40 πουλιά που λες όταν πρόκειται για σταυραετούς, γύπες και αλλά σπάνια είδη που στην χώρα μας υπάρχουν μερικές 10αδες ζευγάρια είναι πρόβλημα. Αν υπολογίσουμε ότι σκοτώνονται στην Ελλάδα πάνω από 50.000 πουλιά και πολλά σπάνια γιατί εκεί που είναι οι ανεμογεννήτριες δεν πάνε περιστέρια. Δεν είπε κανείς για θέα εσύ το λες, ούτε για τουρισμό σιγά το κακό για τον τουρισμό οι ανεμογεννήτριες. Ρεύμα στην Ελλάδα μπορούμε να παράγουμε με ένα σωρό άλλους τρόπους με πολύ λιγότερα προβλήματα, παραπάνω υδροηλεκτρικούς σταθμούς, να εκμεταλλευτούμε την θάλασσα ακόμα και αν ο κυματισμός είναι μικρός πάλι παράγεται μεγάλη ποσότητα ρεύματος. Γιατί να καταστρέφουμε την χλωρίδα και την πανίδα μας ; Μιλάς σαν αυτούς που έχουν συμφέρον από τέτοιες επενδύσεις, μιλάς για κλιματική αλλαγή αλλά οι ανεμογεννήτριες δεν είναι η μόνη λύση ας γεμίσουμε τις πόλεις με ηλιακά πάνελ σιγά το πρόβλημα δεν θα πειράξει κανέναν. Οι ανεμογεννήτριες είναι μόνο προβλήματα με τεράστιο κόστος συντήρησης χρειάζονται λάδι μηχανής με συχνές αλλαγές όπως τα αυτοκίνητα, κοστίζουν πανάκριβα απαιτούν πολλά και προσφέρουν λίγα. Και πάνω από όλα καταστρέφουν το 0.000000001 % που ανέφερες ότι καλύπτουν σε δάσος είναι η καρδιά του δάσους αλλάζουν όλες οι ισορροπίες. Μιλάς πάντως με γενικολογα για σωτηρία για αλλαγή κλίματος για πάγους κτλ μόνο που οι λύσεις που πιστεύεις αποδεδειγμένα δεν θα μας σώσουν και τα ερωτήματα που θέτεις  σου κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις, πιστεύεις ότι οι ανεμογεννήτριες είναι η καλύτερη λύση ; Πιστεύεις πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βοηθήσουν ; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι άλλο που θα βοηθήσει παραπάνω για πες την σοφή σου γνώμη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4mage είπε

Λάθος δικό μου, 10.000€ σε 10 χρόνια , όχι το χρόνο! Από που το ξέρεις ή μήπως η οποιαδήποτε ζημιά σε ένα ηλεκτρικό δεν κοστίζει; 

Και ο χρόνος που θα χαραμίσεις για φόρτιση στους σταθμούς αξίζει το χιλιάευρω επειδή μιλάμε για ένα ποσό κάτω των 85.00€ ανά μήνα, ένα ποσό που δεν αποταμιεύεται πουθενά και το δίνεις κάπου αλλού σε οτιδήποτε απρόοπτο σου προκύψει, επειδή αυτό δεν είναι οικονομία, είναι τσιγκουνιά, τέτοιοι υπολογισμοί είναι για γέλια και κάποιος με 50κ δε νομίζω να έχει ανάγκη την κατανάλωση του καυσίμου επειδή μπορείς να χτυπήσεις μια ντιζελάρα είτε sedan, είτε SUV και να είσαι πένα και σε κατανάλωση και σε προσωπικό χρόνο, αυτά με βάση τι ισχύει σήμερα.

Ας πούμε ότι είναι για το status και όχι αμαξάρα η model 3, σίγουρα όμως η καλύτερη επιλογή σε αντίθεση με ότι ηλεκτρικό υπάρχει αυτή τη στιγμή είτε από audi, bmw κλπ.

Τι με νοιάζει εμένα για τα λεφτά σου, αφού δεν έχεις αυτή την επιλογή και να μπορείς να μας πεις μετά από χρήση τι είναι αλήθεια και τι ψέμα γιατί έχεις τόση άποψη για κάτι που στο τέλος θα μας πεις πως δεν έχεις τη δυνατότητα και εντέλει έδωσες τα λεφτά σου αλλού;

 

Βασικά, ο χρόνος που θα χαραμίσεις σε φόρτιση είναι ελάχιστος. Έχε υπόψη σου ότι όταν αν δεν πας ταξίδι, το αμάξι σου θα είναι πάντα φορτισμένο γιατί θα το φορτίζεις στο σπίτι ή το βράδυ και θα το βρίσκεις στο 100% το πρωί. Άρα, εκτός αν η δουλειά σου είναι να κάνεις 500+ χλμ τη μέρα, όχι μόνο δε θα χάνεις χρόνο από στάσεις αλλά, αντιθέτως, θα κερδίσεις γιατί δε θα σταματάς ποτέ σε βενζινάδικο.

Ως προς το ταξίδι, το πόσο χρόνο χάνεις έχει να κάνει με την αποδοτικότητα του οχήματός σου. Μπορείς να δεις αναλυτικά εδώ πόσο χρόνο παίρνει να κάνεις 1000 χλμ με κάθε ηλεκτρικό. Ως σημείο αναφοράς, ένα βενζινοκίνητο μπορεί να το κάνει στις 8,5 ώρες περίπου. Σε κάποια ηλεκτρικά η διαφορά είναι ελάχιστη και σε κάποια τεράστια. Γι'αυτό έχει σημασία τι θα επιλέξεις, δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά τα ίδια. Αλλά όσο περνάει ο καιρός θα γίνονται όλο και πιο αποδοτικά.

Για το κόστος ζημιάς, από όσο ξέρουμε τα ηλεκτρικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί έχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη. Επομένως θεωρώ ότι είναι μία ή άλλη με το παραδοσιακό αμάξι, που έχει ίσως φθηνότερες ζημιές αλλά πιο συχνά.

Το τι θα κάνεις κάποιος με 50.000 δεν το ξέρω. Προσωπικό του θέμα. Εγώ λέω ότι το οικονομικά συμφέρον είναι να δώσεις κάτι παραπάνω και να πάρεις ένα ηλεκτρικό, αλλά ο καθένας έχει τα γούστα του.

Το τι θα κάνω εγώ με το λεφτά μου το είπα για αστείο, μην το κάνουμε θέμα. 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, xristos97 είπε

Αναρωτιεμαι τι θα γινει με το service γενικα. Γιατι αν πρεπει να πηγαινεις μονο σε stealerships τοτε δεν μας βλεπω καλα.

Ελάχιστα service έχουν,  Μετά απλά το πετάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, cp5120 είπε

Το LPG είναι ΟΡΥΚΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ και αυτό προωθούν οι πετρελαϊκές ως δήθεν "εναλλακτικό" δηθεν "φιλικό" καύσιμο.
https://www.theguardian.com/business/2019/mar/22/top-oil-firms-spending-millions-lobbying-to-block-climate-change-policies-says-report
Το ότι είναι καλύτερο από το diesel ή το μαζούτ δεν το κάνει "φιλικό" για το περιβάλλον.
Και από ό,τι φαίνεται η προσπάθεια f παραπλάνησης έχει αποτελέσματα. b
Ευτυχώς οι "κουφάλες" στην ΕΕ ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις σπουδές τους και δεν μασάνε εύκολα όπως κάποιοι άλλοι...

Η παραπλάνηση είναι οι μηδενικοί ρύποι των ηλεκτρικών . Εξαρτάται άμεσα από την πράσινη ενέργεια κάθε χώρας 

Εννοειται ότι CNG/LPG παραμένει παραγωγό του πετρελαίου ,ποτέ δεν προωθήθηκε ως καθαρή ενέργεια , απλά πιο φιλικό-οικολογικό  από τα αλλά καύσιμα (και πιο οικονομικό φυσικά)

Αλλά η εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης ειδικά για Ελλάδα είναι πρόβλημα χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα για την μείωση των ρύπων

Απλά θέλει η ΕΕ να απεξαρτηθεί από πετρέλαιο και φυσικό αέριο , καθαρά θέμα πολιτικής είναι .

18 ώρες πριν, lakis. είπε

Όταν θα θέλουν αλλαγή η μπαταρίες ,θα τα στέλνουν στην Ελλάδα για μεταχειρισμένα.

Νεκροταφείο μπαταριών θα γίνει σίγουρα με τους άχρηστους που έχουμε . Αντί για γυρισμένα χιλιόμετρα, θα έχουμε τελειωμένες μπαταρίες σε μάντρες 

 

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Όσοι σκέφτεστε ότι θα ειναι ακριβά δεν παίζει.Οσο κάνουν τα σημερινά αυτοκίνητα θα έχουν..13κ ένα μικρόμεσαιο αυτοκίνητο κ.ο.κ. Απο τη στιγμή που δεν θα μπορείς να αγοράσεις αλλά δεν γίνεται να έχουν άλλη τιμή.

Όταν «θα» τότε βλέπουμε 

4 ώρες πριν, Vagosman είπε

Ενδεικτικά αναφέρω Τέσλα Χ μετά από 4 χρόνια και 100.000χλμ έχει χάσει 3% μπαταρία. Ενδεικτικά επίσης αναφέρω ότι οι σύγχρονοι σταθμοί έχουν >60% απόδοση.

Παντελώς αδιάφορο μοντέλο για το 99,99% στην Ελλάδα 

4 ώρες πριν, Vagosman είπε

ΥΓ: Το ηλεκτρικό θέλει 1 λεπτό να φορτίσει, όσο θα κάνεις δλδ να κουμπωσεις και να ξεκουμπωσεις την πρίζα του. Σε ταξίδι θα χρειαστείς 10 λεπτά στάση ανά 250-300χλμ.

??????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mordred είπε

Τώρα το να πάρουν φωτιά οι μπαταρίες κλπ αυτά είναι λίγο αλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Δηλαδή ένα ντεπόζιτο τίγκα βενζίνη είναι πιο ασφαλές σε ένα τρακάρισμα ξερω γω αλλά οι μπαταρίες θα πα΄ρουν φωτιά...

Ναι είναι πιο ασφαλές, βλέπε Note 7.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Όσοι σκέφτεστε ότι θα ειναι ακριβά δεν παίζει.Οσο κάνουν τα σημερινά αυτοκίνητα θα έχουν..13κ ένα μικρόμεσαιο αυτοκίνητο κ.ο.κ. Απο τη στιγμή που δεν θα μπορείς να αγοράσεις αλλά δεν γίνεται να έχουν άλλη τιμή.

Αν δεν πέσει το κόστος παραγωγής των μπαταριών οι τιμές θα παραμείνουν υψηλές. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

1 ώρα πριν, mordred είπε

Τώρα το να πάρουν φωτιά οι μπαταρίες κλπ αυτά είναι λίγο αλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Δηλαδή ένα ντεπόζιτο τίγκα βενζίνη είναι πιο ασφαλές σε ένα τρακάρισμα ξερω γω αλλά οι μπαταρίες θα πα΄ρουν φωτιά...

Ναι είναι. Πάρε ένα μπουκαλάκι, γέμισε το με 50ml πετρέλαιο και τρύπησε το πολλαπλές φορές με ένα μαχαίρι. Βάλε όση δύναμη θες. Κάνε το ίδιο πείραμα με μια μπαταρία κινητού αν τολμάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...