Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 179
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το κα

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα,

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ανέκδοτα ηλεκτροκίνησης. Εδώ καταρρέει το δίκτυο με τα κλιματιστικά θα αντέξει τα ηλεκτρικά.

ΑΠΕ χωρίς μπαταρίες το ξεχνάμε:

 

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

έχεις δίκιο μάλλον, σε 14k € δεν μπορείς να βρεις, νομίζω, ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν το έχω ψάξει δηλαδή.

απο κατηγορίες id3 και πάνω υπάρχει σύγκριση ,σε μικρότερες ούτε καν , αλλά με την προϋπόθεση οτι η μπαταρία θα κρατήσει , το οποίο προσωπικά δεν το πιστεύω με αντίστοιχη χρήση θερμικών ( "ρεζερβα" και πλήρης ταχυφόρτιση)

το οτι κάποιοι έχουν πολυτέλεια σε γκαράζ και καθημερινή μικρή φόρτιση δεν αντικατοπτρίζει το σύνολο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρωτον το CNG ειναι φυσικο αεριο, βγαινει απο τη γη και δεν ειναι παραγωγο πετρελαιου οπως το LPG. To ενα ειναι φυσικο αεριο στα 200bar πιεση και το αλλο υγραεριο περιπου στα 5 η 25 αν δεν κανω λαθος μεσα στις αντιστοιχες δεξαμενες του αυτοκινητου.

2 ώρες πριν, michael92 είπε

Αν δεν πέσει το κόστος παραγωγής των μπαταριών οι τιμές θα παραμείνουν υψηλές. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Ναι είναι. Πάρε ένα μπουκαλάκι, γέμισε το με 50ml πετρέλαιο και τρύπησε το πολλαπλές φορές με ένα μαχαίρι. Βάλε όση δύναμη θες. Κάνε το ίδιο πείραμα με μια μπαταρία κινητού αν τολμάς.

Δευτερον και λογικο..καποιοι δεν γνωριζουν βασικους κανονες αγορας, προσφορας και ζητησης...ωστοσο ολοι εχουμε αποψη ακομα και οι ασχετοι για αυτο εχουμε δημοκρατια. 

Αν υπαρχει ικανη ζητηση για αμαξι 10 χιλιαρικα, ηλεκτρικο, με πανι, με πεταλια, με καυσιμο η χωρις θα υπαρχει καποιος που θα βγαζει αυτο το αμαξι...τελος...

Επεξ/σία από Nos20VT
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

Μού αρέσει να κάνω ενημερωμένες συζητήσεις πάνω σε δεδομένα. Με ρώτησες ποια νούμερα, σού απάντησα ;)

έχεις δίκιο μάλλον, σε 14k € δεν μπορείς να βρεις, νομίζω, ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν το έχω ψάξει δηλαδή.

Όπως προείπα, εξαρτάται από την οδήγηση και τα χιλιόμετρα που κάνεις. Επίσης από το κανονιστικό πλάισιο στο οποίο κινείσαι. Δεν θα αλλάξω ούτε εγώ ούτε εσύ το νομικό πλαίσιο ούτε τις επιδοτήσεις. Μπορούμε όμως να κάνουμε μια σωστή εκτίμηση των δεδομένων αυτής της στιγμής με τα δεδομένα που έχουμε είτε προς μία κατεύθυνση (υπέρ των diesel) είτε προς την άλλη (υπέρ των πλήρως ηλεκτρικών). Πήρα τη μέση τιμή της βενζίνης τώρα και την τιμή της kWh.

Αυτό για το ότι πέφτει η βενζίνη, δεν το βλέπω ως trend τα τελευταία χρόνια. Θα συμφωνήσω ότι δεν είμαστε έτοιμοι να πάνε όλοι σε 100% ηλεκτρικά. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να το επιδιώξουμε.

 

Εγώ προσπαθώ να σε κάνω να δεις παραπέρα. Όχι τι συμβαίνει στην στρεβλή σημερινή κατάσταση που οι Ευρωπαϊκοί κύκλοι για τον Α-Β λόγο θέλουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά.

Στο τραπέζι πρέπει να πέσουν όλες οι σταθερές.

α) Η Βενζίνη σήμερα έχει φορτωμένους πάρα πολλούς φόρους. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι των εσόδων του κράτους.  Αυτά τα έσοδα, αν τα ηλεκτροκίνητα διαδοθούν θα θελήσουν να τα πάρουν από εκεί .

β) Η Βενζίνη έχει σήμερα μεγάλο κόστος γιατί έχει μεγάλη ζήτηση. Όταν πέσει η ζήτηση θα πέσει και η τιμής της. Νόμος της αγοράς .

γ) Η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος θα αυξηθεί δραματικά. Οι ΑΠΕ δεν μπορούν να δώσουν φτηνή ενέργεια.  Η ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια από την άλλη θα πολλαπλασιαστεί.  Τα δυο αυτά μαζί θα φέρουν δραματικές αυξήσεις στο κομμάτι ηλεκτροκίνηση. Αν βάλεις μέσα και το δίκτυο διανομής που πρέπει να κατασκευαστεί ...

δ) Οι συσσωρευτές θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα. Και στο κόστος αγοράς τους και στο κόστος ανακύκλωσής τους. Ένα ολόκληρο δίκτυο πρέπει να στηθεί για αυτή την δουλειά και να πληρωθεί για το έργο που θα παράξει.

ε) Μεγάλο πρόβλημα επίσης αποτελεί το γεγονός πως μεγάλο κομμάτι του κόστους ενός ηλεκτροκίνητου είναι οι συσσωρευτές. Στο διάβα των ετών είναι πολύ δύσκολο να πείσεις τον χρήστη στην επένδυση σε παλαιό όχημα ενός πολύ σεβαστού ποσού.

στ) Το αποτέλεσμα του (ε) θα είναι η γρήγορη απαξίωση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με μέση διάρκεια ζωής τα 8-10 έτη. Άρα θα έχουμε περισσότερα αυτοκίνητα να κατασκευάζονται και περισσότεροι φυσικοί πόροι να δαπανώνται-σπαταλώνται για την κατασκευή οχημάτων για τις ίδιες ανάγκες ίδιου αριθμού ατόμων για ίδιο χρόνο.

Γενικά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Aprile είπε

Ανέκδοτα ηλεκτροκίνησης. Εδώ καταρρέει το δίκτυο με τα κλιματιστικά θα αντέξει τα ηλεκτρικά.

σε 10-15 χρόνια υποθέτω θα έχει βελτιωθεί η κατάσταση

Το βίντεο είναι ανέκδοτο , έχεις ιδέα απο πότε εφαρμόζεται το ΕΤΜΕΑΡ στους λογαριασμούς και πόσα δις έχουνε φάει ?

Απλά προτίμησαν να τα τρώνε και να τα δίνουν σε πρόστιμα ρύπων .

Τώρα γιατί νομίζεις κλείνουν τα λιγνιτικά ? Γιατί αξιοποιήθηκαν οι φόροι και τα κονδύλια ? όχι φυσικά ,απλά έφτασε σε σημείο η ΔΕΗ να μπαίνει μέσα όταν ανάβουν οι μονάδες ....

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

σε 10-15 χρόνια υποθέτω θα έχει βελτιωθεί η κατάσταση

Το βίντεο είναι ανέκδοτο , έχεις ιδέα απο πότε εφαρμόζεται το ΕΤΜΕΑΡ στους λογαριασμούς και πόσα δις έχουνε φάει ?

Απλά προτίμησαν να τα τρώνε και να τα δίνουν σε πρόστιμα ρύπων .

Τώρα γιατί νομίζεις κλείνουν τα λιγνιτικά ? Γιατί αξιοποιήθηκαν οι φόροι και τα κονδύλια ? όχι φυσικά ,απλά έφτασε σε σημείο η ΔΕΗ να μπαίνει μέσα όταν ανάβουν οι μονάδες ....

 

Άσχετο με το θέμα, αλλά ....

Η ΕΕ νομίζει πως παίζει μόνη της στο παγκόσμιο στερέωμα  και γενικά η δύση ....  Θα κλαίμε σε λίγα χρόνια.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Πρωτον το CNG ειναι φυσικο αεριο, βγαινει απο τη γη και δεν ειναι παραγωγο πετρελαιου οπως το LPG. To ενα ειναι φυσικο αεριο στα 200bar πιεση και το αλλο υγραεριο περιπου στα 5 η 25 αν δεν κανω λαθος μεσα στις αντιστοιχες δεξαμενες του αυτοκινητου.

Δευτερον και λογικο..καποιοι δεν γνωριζουν βασικους κανονες αγορας, προσφορας και ζητησης...ωστοσο ολοι εχουμε αποψη ακομα και οι ασχετοι για αυτο εχουμε δημοκρατια. 

Αν υπαρχει ικανη ζητηση για αμαξι 10 χιλιαρικα, ηλεκτρικο, με πανι, με πεταλια, με καυσιμο η χωρις θα υπαρχει καποιος που θα βγαζει αυτο το αμαξι...τελος...

Αν αυτός ο κάποιος δεν μπορεί να παράξει το αμάξι αρκετά φθηνά ώστε να βγάλει κέρδος δεν θα μπορέσει να πουλήσει σε αυτή την τιμή….τέλος…

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, Aprile είπε

ΑΠΕ χωρίς μπαταρίες το ξεχνάμε

στο μενού των ΑΠΕ θα περιληφθούν και οι μονάδες αποθήκευσης ενέργειας

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

4 λεπτά πριν, michael92 είπε

Αν αυτός ο κάποιος δεν μπορεί να παράξει το αμάξι αρκετά φθηνά ώστε να βγάλει κέρδος δεν θα μπορέσει να πουλήσει σε αυτή την τιμή….τέλος…

εδώ να αναφέρω οτι το κόστος παραγωγής των μπαταριών έχει πέσει σημαντικά ,αλλά δυστυχώς δεν έγινε καμία μείωση στις τελικές τιμές

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Εννοείς ότι ένα χωματόδρομος μέχρι την ανεμογεννήτρια που είναι το 0.0001% του δάσους το καταστρέφει με κάποιο τρόπο; Ή τα 40 πουλιά (που από τι έχω διαβάσει είναι σχεδόν κανένα, αλλά ας το δεχτούμε) είναι πολλά σε σχέση με αυτά που σκοτώνει η μόλυνση ή κλιματική αλλαγή; Ή το θέαμα των ανεμογεννητριών που "χαλάει" τη θέα στο χωριό ή ενοχλεί τον επαγγελματία στον τουρισμό, υπερτερεί της υγείας εκατομμυρίων ανθρώπων;

Αυτό που προσπαθήσετε να υποβαθμισετε την αντίθετη άποψη παρουσιάζοντας τους άλλους ο λαουτζίκος (κουτούς; πρόβατα;) με ξεπερνάει.Λανσαριστηκε νωρίς η μπαταρία λοιπόν. Μήπως να περιμένουμε τελευταία στιγμή όταν θα λιώσει και το τελευταίο χιόνι στην Ανταρκτική; Μήπως με κάποιο μαγικό τρόπο υπάρχει κατάλληλη στιγμή που η μπαταρία χωρίς τις τεράστιες επενδύσεις και έρευνες που χρειάζονται θα είναι τέλεια, Και όλες οι υποδομές θα εμφανιστούν ξαφνικά όταν τις χρειαστούμε; Μήπως να περιμένουμε μέχρι να καεί και η τελευταία σταγόνα ορυκτών καυσίμων; Μήπως να αφήσουμε την ρύπανση στην πόλη να συνεχίσει να σκοτώνει με τον ίδιο ρυθμό;

Για πες εσύ που δεν ανήκεις στο λαουτζίκο, που είσαι από τους πεφωτισμένους, τι να μην κάνουμε και τι να κάνουμε;

Δυστυχώς από αυτά που γράφεις επιβεβαιώνεις που ανήκεις...βλέπεις την κορυφή του παγόβουνου και όχι το παγόβουνο.

Βλέπεις το απαίσιο καυσαέριο από το κακό συμβατικό αμάξι και δεν βλέπεις:

Α τα καυσαέρια από το εργοστάσιο παραγωγής

Β την όλη διαδικασία κατασκευής του ανωτέρω εργοστασίου...από τα σκαψίματα μέχρι τα μηχανήματα που ΔΕΝ λειτουργούν με νεραιδοσκονη..χωρια την επίδραση στο περιβάλλον.

Γ την απίστευτη διαδικασία για την κατασκευή μπαταρίας... Google it 

Δ το γεγονός ότι δημιουργεί ένα απίστευτο απόβλητο με  κάθε 7 έτη(περίπου)

Ε ότι δεν υπάρχει και πολύ καθαρή διαδικασία ανακύκλωσης ...λογικά κάποιες Αφρικανικές χώρες θα φάνε την καυτή πατάτα στην αρχή αλλά μιλάμε για απίστευτη τοξικότητα...οπότε θα βρει τον δρόμο προς τους υπόλοιπους... και 

Κάπου εκεί έλα να συζητήσουμε για τους πάγους της Ανταρκτικής...το οποίο είναι μείζον θέμα... αλλά επειδή όλα στην ζωή εχουν τουλάχιστον 2 όψεις δεν μπορείς να πανηγυρίζεις για την μια και να εθελοτυφλεις για την άλλη

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από masteripper
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, masteripper είπε

Δυστυχώς από αυτά που γράφεις επιβεβαιώνεις που ανήκεις...βλέπεις την κορυφή του παγόβουνου και όχι το παγόβουνο.

Βλέπεις το απαίσιο καυσαέριο από το κακό συμβατικό αμάξι και δεν βλέπεις:

Α τα καυσαέρια από το εργοστάσιο παραγωγής

Β την όλη διαδικασία κατασκευής του ανωτέρω εργοστασίου...από τα σκαψίματα μέχρι τα μηχανήματα που ΔΕΝ λειτουργούν με νεραιδοσκονη..χωρια την επίδραση στο περιβάλλον.

Γ την απίστευτη διαδικασία για την κατασκευή μπαταρίας... Google it 

Δ το γεγονός ότι δημιουργεί ένα απίστευτο απόβλητο με  κάθε 7 έτη(περίπου)

Ε ότι δεν υπάρχει και πολύ καθαρή διαδικασία ανακύκλωσης ...λογικά κάποιες Αφρικανικές χώρες θα φάνε την καυτή πατάτα στην αρχή αλλά μιλάμε για απίστευτη τοξικότητα...οπότε θα βρει τον δρόμο προς τους υπόλοιπους... και 

Κάπου εκεί έλα να συζητήσουμε για τους πάγους της Ανταρκτικής...το οποίο είναι μείζον θέμα... αλλά επειδή όλα στην ζωή εχουν τουλάχιστον 2 όψεις δεν μπορείς να πανηγυρίζεις για την μια και να εθελοτυφλεις για την άλλη

 

 

 

 

 

Εννοείτε ότι βλέπουμε μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Εκατέρωθεν.

Α) τα καυσαέρια μέσα στην μούρη σου και στο εργοστάσιο για την διύλιση.

Β) Την διαδικασία της εξόρυξης του πετρελαίου από τα σκαψίματα μέχρι τις θαλάσσιες έρευνες και τις περιβαλλοντικές καταστροφές από διαρροές

Γ) Την απίστευτη διαδικασία για την κατασκευή των τεράστιων τάνκερ που μεταφέρουν πετρέλαιο και την τεράστια κατανάλωση που έχουν τα ίδια καθώς και την τεράστια ρύπανση. Ειδικά όταν βυθίζονται.

Δ) Το γεγονός ότι η τα καυσαέρια πέφτουν και στην άσφαλτο και ξεπλένονται με την βροχή και καταλήγουν στις θάλασσες και στα ποτάμια.

Ε) Την κατασκευή των συμβατικών αυτοκινήτων που σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά, χρειάζονται χιλιάδες εξαρτήματα από διάφορες βιομηχανίες. Με όλη την ρύπανση που δημιουργούν όλες αυτές.

Ζ) Το πρόβλημα της ανακύκλωσης των αυτοκινήτων. Που δημιουργούν και τα ίδια τεράστια ρύπανση είτε με τα αναλώσιμα ανταλλακτικά στην διάρκεια της ζωής τους (πχ λάδια μηχανής) ή όταν καταστρέφονται.

Εξάλλου το πρόβλημα της ανακύκλωσης των μπαταριών θα γίνεται όλο και πιο αποδοτικό και λιγότερο επιβλαβές.

Αν καθίσω λίγο να σκεφτώ και ψάξω όλη την αλυσίδα παραγωγής του κλασικού αυτοκινήτου, όλα αυτά που χρειάζονται για την υποστήριξη του (πρατήρια υγρών καυσίμων, συνεργεία), την μεταφορά ενέργειας, τα εργοστάσια παραγωγής πρώτων υλών και ανταλλακτικών/εξαρτημάτων, την μόλυνση που δημιουργείται σε κάθε σημείο είμαι σίγουρος ότι θα κλαίμε και μόνο που τα διαβάζουμε.

Το κακό με όλους εσάς είναι ότι μας θεωρείτε ανθρώπους που δεν μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας σαν χαζοχαρουμενα παιδάκια. Ενώ στην πραγματικότητα είμαστε αυτοί που κοιτάμε πολύ και είμαστε διατεθειμένοι να ξεβολευτουμε για ένα καλύτερο αύριο.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.