Προς το περιεχόμενο

Η Tesla λανσάρει τη συνδρομή Full Self Driving για $199 το μήνα


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, nvel είπε

στα τραίνα χωρίς οδηγό που υπάρχουν 35 χρόνια από που ζητείται η αποζημίωση σε ατυχήματα;

Ποιο δεν έχει οδηγό; Επίσης συγκρίνεις τη πολυπλοκότητα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, kostasgpa είπε

άλλο ρωτάει. Αν υποθέσουμε ότι το παίρνεις και πας πεζός στην Κηφισίας και πατάς το κουμπάκι να ρθει μόνο του να σε πάρει από τον Πειραιά. Μπορείς να το κάνεις ή σε μαζεύει η τροχαία;

Και που να πατησει κανενα η να τρακαρει μεχρι να ερθει να σε παρει.Εκει να δεις μπαχαλο που εχει να γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nvel είπε

στα τραίνα χωρίς οδηγό που υπάρχουν 35 χρόνια από που ζητείται η αποζημίωση σε ατυχήματα;

χωρις οδηγο επι της αμαξοστοιχίας , Ο ελεγχος γινεται εκ του μακροθεν απο κεντρο ελεγχου και με

περισσοτερα απο 2 ζευγαρια ματια , ανα πασα στιγμη.

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nvel είπε

στα τραίνα χωρίς οδηγό που υπάρχουν 35 χρόνια από που ζητείται η αποζημίωση σε ατυχήματα;

Κανονικα υπαρχει οδηγός.Καποιες λειτουργίες του τρενου ειναι αυτόματες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Ποιο δεν έχει οδηγό; Επίσης συγκρίνεις τη πολυπλοκότητα;

αυτά σου αρκούν; τι σχέση έχει η πολυπλοκότητα μιλάμε για ένα αυτοματισμό και ποιος είναι ποινικά υπεύθυνος για τα ατυχήματα του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nepomuk είπε

χωρις οδηγο επι της αμαξοστοιχίας , Ο ελεγχος γινεται εκ του μακροθεν απο κεντρο ελεγχου και με

περισσοτερα απο 2 ζευγαρια ματια , ανα πασα στιγμη.

συγχέεις τον αυτοματισμό με τον τηλεχειρισμό, δεν ελέγχονται από άνθρωπο όλο το σύστημα που αποτελείται από πολλούς συρμους επιτηρείται και δεν χειρίζεται από ανθρώπους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε

Κανονικα υπαρχει οδηγός.Καποιες λειτουργίες του τρενου ειναι αυτόματες.

όχι δεν έχει οδηγό ούτε επιτηρητή στο τρενο, όταν θα μπεις για πρώτη φορά θα το μάθεις. Προσεχώς στην θεσσαλονίκη, για όσους δεν έχουν μπει στο εξωτερικό

Επεξ/σία από nvel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως και να βαπτιστεί και οτι αρμοδιότητες και αν εχει υπαρχει.Ακομα και αν το κανει μεσω ενός κοντρολ ρουμ απομακρυσμενα νομικα αυτός εινα ο οδηγος και ο υπεύθυνος απεναντι στον νομο ΟΧΙ το τρενο

Επεξ/σία από agiannesg59
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Είναι νόμιμο ? Ρωτάω γιατί έχουν γίνει αρκετά ατυχήματα και δυστυχώς και θανατηφόρα .

Εδώ είναι "νόμιμο" να κυκλοφοράνε οδηγοί που το πήραν νύχτα με πεντόκιλο καλαματιανό...

1 ώρα πριν, kostasperv είπε

Το θέμα δεν είναι "αν είναι νόμιμο" καθώς πολλοί νόμοι φτιάχνονται κατά παραγγελία πολυεθνικών αγνοώντας τους κινδύνους για θάνατους λόγω την απληστίας τους

Το ερώτημα που θα πρέπει να σε απασχολήσει είναι εάν είναι ηθικό ένας υπολογιστής να αποφασίζει έαν θα φρενάρει με 120km για να σώζει ένα σκυλί ή μια γάτα αλλά με κίνδυνο να πέσεις στον διπλανό γκρεμό.

Ας θυμηθούμε επίσης οτι ο Elon Mask ζεί με την παχυλή χρηματοδότηση του Αμερικάνικου Δημόσιου μην έχοντας επενδύσει ούτε ένα δολλάριο από την περιουσία του αλλά κάθε μέρα χρεοκοπεί όλο και περισσότερο τις επιχειρήσεις του ενώ βρίζει στο twitter τους επικριτές του σαν τον αγαπημένο του βαψομαλιά πορτοκαλί ψυχασθενή πρώην πλανητάρχη. (σιγά μην δεν ήταν φιλαράκια...)

 

 

Το πραγματικό ερώτημα (το οποίο έχει πάει πίσω και όλα αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα που θέλουν να λανσάρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) είναι σε περίπτωση ανάγκης που το όχημα είναι εκτός ελέγχου (πχ σπασμένα φρένα, λάδια στο δρόμο κλπ) και πρέπει να επιλέξει μεταξύ του να πέσει πάνω σε κάποιον διερχόμενο (με κίνδυνο να τον σκοτώσει) ή να καρφωθεί σε τοίχο (με κίνδυνο να σκοτώσει τους επιβάτες), τι θα επιλέξει.

Αυτό είναι το πραγματικό ηθικό δίλημμα!

Και αυτό δεν το αποφασίζει ο υπολογιστής, ο υπολογιστής απλά ενεργεί με βάση το δεδομένα.

Άνθρωποι θα αποφασίσουν και άνθρωποι θα έχουν δώσει τις σχετικές εντολές στον υπολογιστή αν προκύψει η έκτακτη στιγμή...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Εδώ είναι "νόμιμο" να κυκλοφοράνε οδηγοί που το πήραν νύχτα με πεντόκιλο καλαματιανό...

καμία σχέση με το να επιτρέπεις οδήγηση χωρίς την ανάγκη οδηγού (αν ισχύει)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε

Όπως και να βαπτιστεί και οτι αρμοδιότητες και αν εχει υπαρχει.Ακομα και αν το κανει μεσω ενός κοντρολ ρουμ απομακρυσμενα νομικα αυτός εινα ο οδηγος και ο υπεύθυνος απεναντι στον νομο.

αυτό προσπαθώ να πω σε όλους τους αυτοματισμούς, υπάρχει νομικά υπεύθυνος ακόμα και αν δεν χειρίζεται το σύστημα γιατί υπάρχουν και συστήματα που δεν χρειάζονται χειριστές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...