Προς το περιεχόμενο

"Προσπεραση" απο δεξια


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, smpt είπε

Ο ΚΟΚ είναι έτσι γραμμένος ώστε πάντα φταίει ο/η από πίσω

Cock τον λένε κάποιοι. Δεν έχουν και άδικο, υπό αυτό το πρίσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο πισω δεν υπαρχει παιχνιδι

29 λεπτά πριν, intensobank είπε

Μεχρι να κοπανησεις  ή να σε κοπανησει κανενας και μετα θα δεις οτι δεν ειναι ακριβως ετσι.

Παντα υπαρχει ενα περιθωριο για <<παιχνιδι>>.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/7/2021 στις 3:19 ΜΜ, 4saken είπε

Ειμαι με το μηχανακι μπροστα μου αυτοκινητο, κινουμενοι σε δρομο διπλης κατευθυνσης.Βγαζει αριστερο φλας (σε σημειο που εχει κατα 99% διπλη διαχωριστικη αλλα οκ) μειωνω ταχυτητα και παω να περασω απο δεξια, ξαφνικα και ενω ηταν ακινητη στριβει το τιμονι δεξια για να παρει πιο ανοιχτα την στροφη μαλλον και να μπει στο στενο και παραλιγο να πεσει πανω μου.Η συνοδηγος την ακουω ξαφνιασμενη να μου ζηταει συγγνωμη, η οδηγος κατεβαζει παραθυρο και μου λεει κουνωντας το χερι ενω εγω τις ριχνω μπινελικια οτι δεν επιτρεπεται προσπεραση απο δεξια.

ΑΝ εγιναν οπως σας τα λεω ποιος εχει αδικο?Μην λαβετε υποψη σας οτι ειχε διπλη διαχωριστικη, ετσι κι αλλιως σβησμενη θα ηταν...

 

Έχεις άδικο. Προσπάθησες να κινηθείς παράλληλα σε μονή λωρίδα κατεύθυνσης. Αυτό που έπρεπε να κάνεις είναι να περιμένεις από πίσω να στρίψει και μετά να προχωρήσει. Αν ήσουν με αυτοκίνητο θα το έκανες;

Τώρα στην προκειμένη περίπτωση δύσκολο ποιος θα έφταιγε σε ατύχημα μιας και οι δύο υποπεσατε σε παραβάσεις αν είχε όντως διπλή διαχωριστική και δεν επιτρεπόταν να στρίψει το αυτοκίνητο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george1807 είπε

Έχεις άδικο. Προσπάθησες να κινηθείς παράλληλα σε μονή λωρίδα κατεύθυνσης. Αυτό που έπρεπε να κάνεις είναι να περιμένεις από πίσω να στρίψει και μετά να προχωρήσει. Αν ήσουν με αυτοκίνητο θα το έκανες;

Τώρα στην προκειμένη περίπτωση δύσκολο ποιος θα έφταιγε σε ατύχημα μιας και οι δύο υποπεσατε σε παραβάσεις αν είχε όντως διπλή διαχωριστική και δεν επιτρεπόταν να στρίψει το αυτοκίνητο. 

Βέβαια το ότι δεν επιτρεπόταν να στρίψει είναι μια παρανομία τελείως συμπτωματική που δεν σχετίζεται με την πρόκληση ή την έκβαση αυτής της τράκας που συζητάμε οπότε θεωρώ ότι ηθικά δεν θα έπρεπε να παίζει ρόλο.

Αντίστοιχα αν ο από πίσω είχε καμμένη μια λάμπα από τις πίσω, πάλι παρανομία είναι αλλά δεν θα έπαιζε ρόλο σε αυτήν την περίπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.

Tελικα αυτο δεν ισχυει?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, 4saken είπε

Tελικα αυτο δεν ισχυει?

Ισχύει προφανώς όταν υπάρχει ο χώρος και η πρόβλεψη. Δεν περνάς από δεξιά αν δεν υπάρχει λωρίδα κυκλοφορίας.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/7/2021 στις 3:36 ΜΜ, cthulhucarbide είπε

Όμως αυτός κόβει πολύ το τιμόνι του για να χωρέσει, και η μούρη του έρχεται πιο έξω και παραλίγο να τσουγκρίσουμε.

Αυτος εφταιγε.Kατα τον κωδικα,οφειλεις να παρκαρεις οταν δεν παρακωλεις  την κυκλοφορια αυτων που κινουνται πισω ή στο πλαι,ή ετοιμαζονται να κινηθουν.
Κοινως βαζεις το αμαξι μεσα,αφηνεις να φυγουν ολοι,και μετα παρκαρεις.

EDIT

Ο γκλαβοπουλος ειναι κατω,οποτε παραθετω αυτο.

https://traction.gr/parkarisma-telika-ti-einai-sosto-flas-i-alarm/

 

Στις 20/7/2021 στις 6:42 ΜΜ, 4saken είπε

Το θεμα μου ειναι αν ειχε δικιο η οχι.Ο νομος λεει οτι ειχε αδικο. ευτυχως δεν χρειαστηκε να διεκδικησω το δικιο μου.

Αδικο 100%,και στα ματια του νομου,και με τη λογικη.

Απλα σε περιπτωση προσκρουσης δε θα μπορουσες να το αποδειξεις εαν δεν το δεχοταν.

Στις 20/7/2021 στις 11:39 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Insomnia φίλε. Μια λέξη, μια ιστορία. 

μετα την 3η σελιδα αρχισα να φρικαρω..

Διαβαζω για ΚΟΚ απο ταινια scifi..

5 ώρες πριν, smpt είπε

δεν λέω οτι δεν θα βγει και ποσοστό για τον μπροστά, αλλά η εμπειρία που έχω λέει ότι πάντα θα πληρώσει ο πίσω με ποσοστό >+50%

Στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν εχει να κανει με τον πισω.

Ειναι ξεκαθαρο  με τι εχει να κανει,και ποιος φταιει,απλα δεν ειναι ξεκαθαρο σε ολους.

Και αφου αναφερομαστε στον πισω,οταν ειναι απο πισω ομως,και αν δεν αποδειχθει οτι ο μπροστα σταματησε ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,τοτε ναι,φταιει ο πισω,αν χτυπησει απο πισω.

Αυτο στα ματια του ΚΟΚ. 
Στην πραγματικοτητα τα πραγματα ειναι αλλιως,και οφειλουμε να σκεφτομαστε οτι ζουμε στην πραγματικοτητα,και οχι στις σελιδες του ΚΟΚ.
Για αυτο,καλο ειναι να μην κοκαλωνουμε για να μιλησουμε σε φιλαρακι,να μην κοκαλωνουμε για να δωσουμε μια προτεραιοτητα ενω δε χρειαζεται,και γενικως να κοιταμε και λιγο στους καθρεφτες μας.

Ειμαστε ανθρωποι,και οσο προσεκτικοι και να ειμαστε,καπου θα κανουμε και καποιο λαθακι,καποιο οπισθιο θα μας τραβηξει την προσοχη ενα δευτερολεπτο παραπανω απο οσο πρεπει,κατι θα σκεφτομαστε και "δε θα ειμαστε εκει",και ευκολα θα σκασουμε στον μπροστα.

Θυμαμαι πριν χρονια,σε ΑΔΕΙΟ δρομο,παει μια τυπισσα μπροστα μου,εγω εχω πλησιασει με το παπι για να την περασω,και η τυπισσα ΚΟΚΑΛΩΝΕΙ για να δωσει προτεραιοτητα σε εναν που εχει σταματησει βγαινοντας απο ενα στενακι.

Μιλαμε οτι δεν υπηρχε αλλο οχημα εκτος απο εμας,και η τυπισσα πρεπει να πεταξε και αγκυρα.

Μαλιστα τη θυμαμαι χαρακτηριστικα να του κανει νοημα και με τα 2 χερια,με περισια ευγενεια,και να του λεει "περαστε!".

Την απεφυγα ευτυχως,και πραγματικα δεν ηξερα τι να της πω,καθως ηξερα οτι οκ,δεν τηρουσα αποσταση ασφαλειας,αλλα ας σοβαρευτουμε και ας μην το κοκαλωνουμε χωρις λογο.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Αυτος εφταιγε.Kατα τον κωδικα,οφειλεις να παρκαρεις οταν δεν παρακωλεις  την κυκλοφορια αυτων που κινουνται πισω ή στο πλαι,ή ετοιμαζονται να κινηθουν.
Κοινως βαζεις το αμαξι μεσα,αφηνεις να φυγουν ολοι,και μετα παρκαρεις.

EDIT

Ο γκλαβοπουλος ειναι κατω,οποτε παραθετω αυτο.

https://traction.gr/parkarisma-telika-ti-einai-sosto-flas-i-alarm/

Well, το να παρκάρεις μόνο όταν δεν παρακωλύεις δεν βγάζει και πολλή λογική βέβαια. Οι από πίσω δεν θα πάθουν κάτι άμα περιμένουν μισό λεπτό να παρκάρεις ο μπροστινός, σε ένα στενό δρομάκι. Δεν θα υπήρχε η οδήγηση όπως την ξέρουμε αν γινόταν αυτό.

Στην δικιά μου περίπτωση πάντως, εγώ είχα σταματήσει μέχρι να αρχίσει την μανούβρα του, και ξεκίνησα μετά οπότε μου φαίνεται παράλογο να φταίει μόνο αυτός. Η οδηγία που ανέφερε αρχικά ο συμφορουμίτης ότι πρέπει να περιμένω να ολοκληρώσει το παρκάρισμά του, μου φαίνεται πιο λογική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, george1807 είπε

Ισχύει προφανώς όταν υπάρχει ο χώρος και η πρόβλεψη. Δεν περνάς από δεξιά αν δεν υπάρχει λωρίδα κυκλοφορίας.

Δεν είναι απαραίτητο να υπαρχει δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας,απλά να υπάρχει αρκετός χώρος ώστε να γίνει με ασφάλεια .

Σε αυτή την περίπτωση που λες εσύ μιλάμε για αλλαγή λωρίδας και προσπέραση από δεξιά ...καμία σχέση δηλαδή.

Το όχημα οφείλει να κινείται στο δεξιό άκρο( όπου είναι εφικτό ) ασχέτως αν είναι η λωρίδα είναι 5 η 100 μέτρα .Σε περίπτωση που θέλει να στρίψει αριστερά οφείλει να μετακινήσει το όχημα στο αριστερό άκρο πάντα με φλας ώστε να τον προσπεράσουν από δεξιά .

Επεξ/σία από visualizer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/7/2021 στις 4:07 ΜΜ, Lucifer είπε

Ωραίος ο κάζουαλ σεξισμούλης, αλλά εμένα μόνο άνδρες με έχουν τρακάρει και μόνο άνδρες έχουν πάει να με σκοτώσουν, κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας. Οι περισσότερες γυναίκες ενδεχομένως να οδηγούν αμυντικά (που μεταφράζεται ως "εκνευριστικά" κάποιες φορές) επειδή, όπως ο TS, πρώτα τους πετάνε την παναγία και μετά μπαίνουν να ρωτήσουν ποιος φταίει. Είναι εύκολο να βρίσεις γυναίκα, ίσως επειδή ξέρεις ότι δε θα κατέβει στο φανάρι με το μπουζόκλειδο στο χέρι να συζητήσετε το πρόβλημα.

Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στους δρόμους αλλά αν είναι να μιλήσουμε ειλικρινά αυτά τα λίγα χρόνια που οδηγώ σχεδόν καθημερινά  οι χειρότεροι οδηγοί είναι οι ταρίφες(μάλλον ζαλιζονται όλοι μέρα στον δρόμο δεν έχω ιδέα)έπειτα είναι οι γυναίκες μπορώ να καταλάβω από τον τρόπο οδηγησης πολλές φορές αν ένα αμάξι το οδηγάει γυναίκα, γενικά οι γυναίκες οδηγούν λίγο αμήχανα κάνοντας λάθη, ακούγεται όπως ακούγεται αλλά αυτό έχω παρατηρήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Την απεφυγα ευτυχως,και πραγματικα δεν ηξερα τι να της πω,καθως ηξερα οτι οκ,δεν τηρουσα αποσταση ασφαλειας,αλλα ας σοβαρευτουμε και ας μην το κοκαλωνουμε χωρις λογο.

  

6 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

γενικά οι γυναίκες οδηγούν λίγο αμήχανα κάνοντας λάθη, ακούγεται όπως ακούγεται αλλά αυτό έχω παρατηρήσει...

 

Ίσως επειδή εμείς δεν κάνουμε λάθη, απλώς ξέρουμε καλύτερα από τον ΚΟΚ όπως προκύπτει από σχεδόν ολόκληρο το παρόν θρεντ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, visualizer είπε

Το όχημα οφείλει να κινείται στο δεξιό άκρο( όπου είναι εφικτό ) ασχέτως αν είναι η λωρίδα είναι 5 η 100 μέτρα .Σε περίπτωση που θέλει να στρίψει αριστερά οφείλει να μετακινήσει το όχημα στο αριστερό άκρο πάντα με φλας ώστε να τον προσπεράσουν από δεξιά

Ετσι λέει η λογική, έτσι λέει ο νόμος έτσι γίνεται σε όλη την Ευρώπη νόμιμα, 

αλλά για τον μέσο νεαρό γκατζετακια insomniac με το αμάξι του μπαμπά ,αυτό είναι πυρηνική φυσική,

δεν μπορεί να το καταλάβει, γιαυτο και έχουν γραφτεί απίστευτες και άσχετες με το θέμα ανοησίες εδώ και πόσες σελίδες.

Καλή συνέχεια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση δεν έχεις δικαίωμα να προσπεράσεις από δεξιά με τίποτα . Αν το κάνεις είσαι πρώτα υπεύθυνος εσύ και μετά ο μπροστινός για οτιδήποτε συμβεί, όσο μεγάλο και αν είναι το πλάτος της λωρίδας. Πρώτα αφήνεις τον μπροστινό να κάνει αυτό που θέλει και μετά συνεχίζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/7/2021 στις 3:19 ΜΜ, 4saken είπε

Ειμαι με το μηχανακι μπροστα μου αυτοκινητο, κινουμενοι σε δρομο διπλης κατευθυνσης.Βγαζει αριστερο φλας (σε σημειο που εχει κατα 99% διπλη διαχωριστικη αλλα οκ) μειωνω ταχυτητα και παω να περασω απο δεξια, ξαφνικα και ενω ηταν ακινητη στριβει το τιμονι δεξια για να παρει πιο ανοιχτα την στροφη μαλλον και να μπει στο στενο και παραλιγο να πεσει πανω μου.Η συνοδηγος την ακουω ξαφνιασμενη να μου ζηταει συγγνωμη, η οδηγος κατεβαζει παραθυρο και μου λεει κουνωντας το χερι ενω εγω τις ριχνω μπινελικια οτι δεν επιτρεπεται προσπεραση απο δεξια.

ΑΝ εγιναν οπως σας τα λεω ποιος εχει αδικο?Μην λαβετε υποψη σας οτι ειχε διπλη διαχωριστικη, ετσι κι αλλιως σβησμενη θα ηταν...

 

Εσύ φταις στη προκειμενη περίπτωση, γιατί εσύ δημιούργησες τις συνθήκες ενός πιθανού ατυχήματος αλλά κι έκανες τη παράνομη κίνηση.

Και με το νόμο, όπως αναφέρθηκε, εφόσον δεν είχε αρχίσει να στρίβει αριστερά, μπορεί να μετακινήσει ελαφρά το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας, γιατί - και χώρος να υπήρχε για σένα δεξιά και χωρίς να είχε δηλώσει πρόθεση να στρίψει - πχ μπορεί να υπήρχε κάτι στο δρόμο που εσύ δε μπορούσες να δεις (έστω ένα πλαστικό μπουκάλι ή μια πέτρα, που θα μπορούσε να "κλωτσήσει" προς τα πίσω η ρόδα του αυτοκινήτου)

Το ότι εσύ πήγες να κυνηγήσεις το δέκατο του δευτερολέπτου μπαίνοντας δεξιά με το μηχανάκι - προληπτικά/προκαταλαμβάνοντας τη κίνηση - σε κινούμενο όχημα που δεν έχει μετακινηθεί ακόμη οριζόντια ώστε να σου αφήσει τον απαιτούμενο χώρο, δημιούργησε τις συνθήκες ατυχήματος/δυστυχήματος και ήταν καθαυτή κίνηση παράνομη.

Δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία και η συμπεριφορά που καλλιεργεί η ανυπομονησία, που πριμοδοτεί την υποκειμενική προτίμηση μη διακοπής της πορείας έναντι της αντικειμενικής ασφάλειας.
...ιδιαίτερα κοινή νοοτροπία στους οδηγούς μηχανών/μοτοσυκλετών, που οδηγούν λες και παίζουν "φιδάκι" μεσα στη κίνηση...

...όταν εσύ - έχοντας εποπτεία της κίνησης μπροστά σου - μπορεί να διαλέξεις να πατήσεις γκάζι και να χωθείς πλευρικά ενός προπορευόμενου οχήματος, θέτεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο κι αγνοείς ότι δεν είναι δυνατό σε αυτό το μεσοδιάστημα ο προπορευόμενος να έχει στο 100% των περιπτώσεων αντιληφθεί τη δική σου κίνηση (παράνομη καθαυτή).

Αντί να βρίζεις τώρα ή τότε τον/την οδηγό, καλύτερα να αναλογιστείς πόσο φτηνά τη γλίτωσες και να προσαρμόσεις την οδήγησή σου αναλόγως. Μια φορά θα γίνει το κακό κι αρκεί....
...δεν αξίζει λόγω βιασύνης και βαρεμάρας να χάσεις εσύ τη ζωή σου ή να καταλήξει ο άλλος σε δικαστήρια κτλ.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Lucifer είπε

  

 

Ίσως επειδή εμείς δεν κάνουμε λάθη, απλώς ξέρουμε καλύτερα από τον ΚΟΚ όπως προκύπτει από σχεδόν ολόκληρο το παρόν θρεντ.

Τεσπα ειναι κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει 

Στο θέμα του thread αν κατάλαβα καλά δεν φταει ο μπροστά σε αυτήν την περίπτωση είναι σαν να έχει προτεραιότητα σε αυτές τις περιπτώσεις εκτός αν επιτρεπόταν η προσπέραση ο op είχε ανάψει φλας για την δεξιά λωρίδα και η τύπισσα μπήκε στην δεξιά λωρίδα ενώ έχει ανάψει αριστερο φλας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...