Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta για πρώτο αυτοκίνητο


Lesdal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Αδερφέ πάρε είτε το 1400 με 96 άλογα η το 1000αρι με 100 η 125 άλογα αντίστοιχα..το 1200 αν τύχει να πας κανένα ταξίδακι δεν θα σε βολεψει καθόλου και θα σου κάψει και παραπάνω βενζίνη.κοιτα το αμάξι να μην έχει πάνω από 100 χιλιάδες να είναι καλοσυντηρημενο κ πάνω από όλα τα χλμ να είναι πραγματικά (έλεγξε το σε ΚΤΕΟ)..και επίσης αν έχεις κάποιον γνωστό σε ασφαλιστική να σ πει αν το αμάξι έχει κανένα γερό τρακάρισμα.Οπως και να έχει θα πρέπει οπωσδήποτε να το ελέγξει μηχανικός πριν το πάρεις και μάλιστα αξιόπιστος

Φαίνεται καλουτσικο αλλά δεν θα επέλεγα τέτοιο αμάξι με χιλιαρι μοτέρ με τόσα πολλά χιλιόμετρα..παίζει βέβαια μεγάλο ρόλο αν τα έχει κάνει σε εθνικές η σε πόλη αλλά φιεστακι είναι θα έχει φάει ζόρια μέσα στην πόλη.κοιτα κάτι με πιο λίγα χιλιόμετρα αν θες να σ κρατήσει τουλάχιστον 5ετια σχεδόν απροβληματιστα

Έχω γνωστό ασφαλιστή θα ρωτήσω και το συγκεκριμένο, ευχαριστώ!

Θα ψάξω και χιλιαρια αλλά νομίζω θα είναι πανω από το μπάτζετ μου βέβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν είναι πολλά τα 130χιλχλμ αν δεις μόνο αυτό.

Έχει σημασία που έχουν γίνει αυτά. Αν έχουν γίνει εκτός και όχι μέσα στην πόλη δεν είναι τίποτα. Και μέσα στην πόλη να έχουν γίνει λίγο θα με απασχολούσε ο κινητήτρα που βγάζει σίγουρα 200χιλχλμ χωρίς ζημιές. Περισσότερο θα με απασχολούσαν αναρτήσεις, δίσκο πλατό και γενικότερα ατυχήματα (να θυμίσω ότι τα περισσότερα στατιστικά γίνονται εντός μερικών χλμ από το σπίτι μας).

Στην αντιπροσωπία λογικά μπορούν να δουν στοιχεία όπως μέση ταχύτητα και από την κατάσταση του σαλονιού. Αν η μέση είναι <25χλμ/ώρα παίζει εντός πόλης... Βέβαια εντός πόλης κι εγώ κάνω αποστάσεις αλλά είμαι εκτός ωρών αιχμής στην εθνική οδό (~35χλμ/ώρα)...

Ένα αυτοκίνητο τα 100χλμ στην πόλη τα κάνει σε 5-6 ώρες ενώ στην εθνική οδό σε 1 ώρα, σε επαρχιακή οδό 2 ώρες. Οπότε στην πρώτη περίπτωση στα 100χιλχλμ είναι 5-6 χιλιάδες ώρες χρήσης ενώ 1000 και 2000 αντίστοιχα. Όλα θα έχουν μεγαλύτερη φθορά από το τιμόνι μέχρι και τα καθίσματα θα είναι σαν καινούρια.

 

Υ.Γ. Το δικό μου με 105χιλχλμ το σαλόνι είναι σαν καινούριο, το ίδιο του πεθερού μου με 130χιλχλμ και +8 χρόνια παλαιότερο έχει κάτσει λίγο το κάθισμα του οδηγού (κάνει λίγα περισσότερα χλμ εντός πόλης) κατά άλλα είναι σε άψογη κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δεν είναι πολλά τα 130χιλχλμ αν δεις μόνο αυτό.

Έχει σημασία που έχουν γίνει αυτά. Αν έχουν γίνει εκτός και όχι μέσα στην πόλη δεν είναι τίποτα. Και μέσα στην πόλη να έχουν γίνει λίγο θα με απασχολούσε ο κινητήτρα που βγάζει σίγουρα 200χιλχλμ χωρίς ζημιές. Περισσότερο θα με απασχολούσαν αναρτήσεις, δίσκο πλατό και γενικότερα ατυχήματα (να θυμίσω ότι τα περισσότερα στατιστικά γίνονται εντός μερικών χλμ από το σπίτι μας).

Στην αντιπροσωπία λογικά μπορούν να δουν στοιχεία όπως μέση ταχύτητα και από την κατάσταση του σαλονιού. Αν η μέση είναι <25χλμ/ώρα παίζει εντός πόλης... Βέβαια εντός πόλης κι εγώ κάνω αποστάσεις αλλά είμαι εκτός ωρών αιχμής στην εθνική οδό (~35χλμ/ώρα)...

Ένα αυτοκίνητο τα 100χλμ στην πόλη τα κάνει σε 5-6 ώρες ενώ στην εθνική οδό σε 1 ώρα, σε επαρχιακή οδό 2 ώρες. Οπότε στην πρώτη περίπτωση στα 100χιλχλμ είναι 5-6 χιλιάδες ώρες χρήσης ενώ 1000 και 2000 αντίστοιχα. Όλα θα έχουν μεγαλύτερη φθορά από το τιμόνι μέχρι και τα καθίσματα θα είναι σαν καινούρια.

 

Υ.Γ. Το δικό μου με 105χιλχλμ το σαλόνι είναι σαν καινούριο, το ίδιο του πεθερού μου με 130χιλχλμ και +8 χρόνια παλαιότερο έχει κάτσει λίγο το κάθισμα του οδηγού (κάνει λίγα περισσότερα χλμ εντός πόλης) κατά άλλα είναι σε άψογη κατάσταση.

Έχεις δικιο γι'αυτό συμφωνώ. Βέβαια εχω ακούσει ακόμα και αντιπροσωπείες ενίοτε δεν βλέπουν πράγματα τα οποία κανονικά θα έπρεπε να δουν στον έλεγχο. Γενικότερα από ότι καταλαβαίνω λαχείο η αγορά μεταχειρισμένου.

Σκέφτομαι μήπως δω λίγο πιο ζεστά το θέμα της spot a wheel που σας έστειλα γιατί έχω ακούσει πώς ελέγχουν καλά τα αμάξια και ο ένας χρόνος εγγύησης, για αρχή τουλάχιστον που θα το λιώσω στις βόλτες είναι ίσως αντιπροσωπευτικός στο αν βγάλει προβλήματα κτλπ.

Από την άλλη το ότι είναι του 2012 και έχει 44.000 km είναι κάτι το οποίο χτυπάει καμπανάκι?!

Είμαι προβληματισμένος αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Lesdal είπε

Έχεις δικιο γι'αυτό συμφωνώ. Βέβαια εχω ακούσει ακόμα και αντιπροσωπείες ενίοτε δεν βλέπουν πράγματα τα οποία κανονικά θα έπρεπε να δουν στον έλεγχο. Γενικότερα από ότι καταλαβαίνω λαχείο η αγορά μεταχειρισμένου.

Σκέφτομαι μήπως δω λίγο πιο ζεστά το θέμα της spot a wheel που σας έστειλα γιατί έχω ακούσει πώς ελέγχουν καλά τα αμάξια και ο ένας χρόνος εγγύησης, για αρχή τουλάχιστον που θα το λιώσω στις βόλτες είναι ίσως αντιπροσωπευτικός στο αν βγάλει προβλήματα κτλπ.

Από την άλλη το ότι είναι του 2012 και έχει 44.000 km είναι κάτι το οποίο χτυπάει καμπανάκι?!

Είμαι προβληματισμένος αλήθεια.

Καλά ότι είναι λαχείο είναι! Και έτσι πρέπει να το δεις. Αν σε  ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο, κακώς δες κι άλλα για να έχεις περισσότερες επιλογές, μπες στα διάφορα forum να δεις που πονάνε και πόσο στοιχίζουν οι ζημιές για να ξέρεις τι να περιμένεις.

Από την άλλη το δεύτερο δικό μου, το μεγάλο, έχει 85χιλχλμ και είναι του 2006. Από τα οποία τα 60 είναι ταξίδια και τα 15 είναι εθνική οδός στο λεκανοπέδιο, στην κίνηση της Αθήνας να έχει καμιά 10αριά. Μέσα είναι καινούριο, ούτε το μπάκετ κάθισμα δεν έχει τσαλακωθεί αρκετά για να φαίνεται όταν κάποιος δεν κάθεται (κι ας το συμπιέζεις όλο για να βγεις). 

 

Ποτέ δεν μου άρεσε το fiesta για ένα και μόνο λόγο: Βάζουν μικρά λάστιχα, σε 16άρα μικρό προφίλ 45άρι, με αποτέλεσμα να περνάει πολλούς κραδασμούς από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το κόστος αλλαγής που είναι 40-50% μεγαλύτερο από ένα πχ 205/55/16. Ναι μεν "ακούει" καλύτερα αλλά με τι κόστος;

 

Υ.Γ. Δεν μου αρέσει η εν λόγω εταιρία, αφενός γιατί ήθελαν να τους δώσω το c3 του αδερφου μου 2χιλ€ λιγότερα από ότι ζητούσα και όσα πήρα (με χαζούς όρους, περιμένουμε κι αν βρουν πωλητή έχει καλώς για΄τι κατεβάζεις την αγγελία από το car). Αφετέρου επειδή είσαι σε εμπορική κατηγορία έχουν και δικά τους ίδια και δεν ξέρω αν θα είναι τίμιοι στην αξιολόγηση τους λόγω σύγκρουσης συμφερόντων. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν all around επιλογή θα έλεγε κάποιος ότι ταιριάζει καλύτερα ο 1000άρης ecoboost με τα 125 άλογα , ακόμα και αν δεν το "πατάς" , αν και ποτέ χρειαστεί κάτι τέτοιο θα έχεις τα 125 άλογα "έτοιμα" κάτι που δεν έχεις με το ατμοσφαιρικό (έχει λιγότερα άλογα) , όμως το το turbo θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση ζέσταμα -κρύωμα οπότε αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ακολουθούσε σωστά όλα αυτά λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα να σου βγάλει κάποια βλάβη σχετικά με το turbo τουλάχιστον , οπότε τα ζυγίζεις και αποφασίζεις (σίγουρα με το ατμοσφαιρικό θα είσαι πιο "safe" καθώς δεν υπάρχει το turbo -όσο λιγότερα parts τόσο καλύτερα- χάνεις βέβαια και τα 125 άλογα από την άλλη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως προσωπικα πιστευω πως μια χαρα ταξιδακι κανεις και με τα 82 αλογα.

Εαν το θες για απλη χρηση,μια χαρα θα σου ειναι.

Οι πρωτοι ecoboost ειχαν θεματα απο οτι ειχα δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καλά ότι είναι λαχείο είναι! Και έτσι πρέπει να το δεις. Αν σε  ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο, κακώς δες κι άλλα για να έχεις περισσότερες επιλογές, μπες στα διάφορα forum να δεις που πονάνε και πόσο στοιχίζουν οι ζημιές για να ξέρεις τι να περιμένεις.

Από την άλλη το δεύτερο δικό μου, το μεγάλο, έχει 85χιλχλμ και είναι του 2006. Από τα οποία τα 60 είναι ταξίδια και τα 15 είναι εθνική οδός στο λεκανοπέδιο, στην κίνηση της Αθήνας να έχει καμιά 10αριά. Μέσα είναι καινούριο, ούτε το μπάκετ κάθισμα δεν έχει τσαλακωθεί αρκετά για να φαίνεται όταν κάποιος δεν κάθεται (κι ας το συμπιέζεις όλο για να βγεις). 

 

Ποτέ δεν μου άρεσε το fiesta για ένα και μόνο λόγο: Βάζουν μικρά λάστιχα, σε 16άρα μικρό προφίλ 45άρι, με αποτέλεσμα να περνάει πολλούς κραδασμούς από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το κόστος αλλαγής που είναι 40-50% μεγαλύτερο από ένα πχ 205/55/16. Ναι μεν "ακούει" καλύτερα αλλά με τι κόστος;

 

Υ.Γ. Δεν μου αρέσει η εν λόγω εταιρία, αφενός γιατί ήθελαν να τους δώσω το c3 του αδερφου μου 2χιλ€ λιγότερα από ότι ζητούσα και όσα πήρα (με χαζούς όρους, περιμένουμε κι αν βρουν πωλητή έχει καλώς για΄τι κατεβάζεις την αγγελία από το car). Αφετέρου επειδή είσαι σε εμπορική κατηγορία έχουν και δικά τους ίδια και δεν ξέρω αν θα είναι τίμιοι στην αξιολόγηση τους λόγω σύγκρουσης συμφερόντων. 

 

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή μου μεταξύ εφτά μοντέλων όπως το swift το corsa το polo το ibiza το i20 και το punto.

Μεταξύ όλων λόγω εμφάνισης προτίμησα το fiesta αν και βέβαια το punto μαρεσει αρέσει το ίδιο απλά έχω ακούσει ότι είναι ιταλικό και είναι πιο ζημιάρικο.Λετε να κοιτάξω και Punto?

19 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Σαν all around επιλογή θα έλεγε κάποιος ότι ταιριάζει καλύτερα ο 1000άρης ecoboost με τα 125 άλογα , ακόμα και αν δεν το "πατάς" , αν και ποτέ χρειαστεί κάτι τέτοιο θα έχεις τα 125 άλογα "έτοιμα" κάτι που δεν έχεις με το ατμοσφαιρικό (έχει λιγότερα άλογα) , όμως το το turbo θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση ζέσταμα -κρύωμα οπότε αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ακολουθούσε σωστά όλα αυτά λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα να σου βγάλει κάποια βλάβη σχετικά με το turbo τουλάχιστον , οπότε τα ζυγίζεις και αποφασίζεις (σίγουρα με το ατμοσφαιρικό θα είσαι πιο "safe" καθώς δεν υπάρχει το turbo -όσο λιγότερα parts τόσο καλύτερα- χάνεις βέβαια και τα 125 άλογα από την άλλη).

Εφόσον θέλω να ακολουθήσω το δόγμα του safe καλύτερα να μας λείπει το turbo μάλλον 😋, νομίζω μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό.

 

4 λεπτά πριν, Dantε είπε

Παντως προσωπικα πιστευω πως μια χαρα ταξιδακι κανεις και με τα 82 αλογα.

Εαν το θες για απλη χρηση,μια χαρα θα σου ειναι.

Οι πρωτοι ecoboost ειχαν θεματα απο οτι ειχα δει.

Σίγουρα θα ψάξω για θέματα σε κανένα forum αν κοιτάξω τέτοιο μοντέλο τώρα που το είπες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Lesdal είπε

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή μου μεταξύ εφτά μοντέλων όπως το swift το corsa το polo το ibiza το i20 και το punto.

Μεταξύ όλων λόγω εμφάνισης προτίμησα το fiesta αν και βέβαια το punto μαρεσει αρέσει το ίδιο απλά έχω ακούσει ότι είναι ιταλικό και είναι πιο ζημιάρικο.Λετε να κοιτάξω και Punto?

Εφόσον θέλω να ακολουθήσω το δόγμα του safe καλύτερα να μας λείπει το turbo μάλλον 😋, νομίζω μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό.

 

Σίγουρα θα ψάξω για θέματα σε κανένα forum αν κοιτάξω τέτοιο μοντέλο τώρα που το είπες!

Το πουντο μια χαρα ειναι,κοιταξε το αν σου αρεσει.Το ιταλικο=ζημιαρικο ισχυε πριν 20+ χρονια.

Εφοσον δε το χρειαζεσαι το τουρμπο ,τοτε μη το παρεις.Γιατι να βαλεις αλλη μια υποψηφια ζημια στο κεφαλι σου?

Επιμενω πως μια χαρα κανεις τη δουλεια σου και με το 1250αρι ατμοσφαιρα εφοσον δε κοιτας επιδοσεις.Εχω κανει ταξιδια με πικαντο 1.2 82 ιππους και πηγαινε αερα στην εθνικη με 120.Πλεον ειναι και οι δρομοι με 2 λωριδες τουλαχιστον οποτε δε χρειαζεται να μπαινεις αντιθετο για να κανεις προσπεραση και να εισαι με τη ψυχη στο στομα μη βγει κανεις απο την αλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το πουντο μια χαρα ειναι,κοιταξε το αν σου αρεσει.Το ιταλικο=ζημιαρικο ισχυε πριν 20+ χρονια.

Εφοσον δε το χρειαζεσαι το τουρμπο ,τοτε μη το παρεις.Γιατι να βαλεις αλλη μια υποψηφια ζημια στο κεφαλι σου?

Επιμενω πως μια χαρα κανεις τη δουλεια σου και με το 1250αρι ατμοσφαιρα εφοσον δε κοιτας επιδοσεις.Εχω κανει ταξιδια με πικαντο 1.2 82 ιππους και πηγαινε αερα στην εθνικη με 120.Πλεον ειναι και οι δρομοι με 2 λωριδες τουλαχιστον οποτε δε χρειαζεται να μπαινεις αντιθετο για να κανεις προσπεραση και να εισαι με τη ψυχη στο στομα μη βγει κανεις απο την αλλη.

Εχει μπει ξανά στη λίστα, βέβαια δεν βλέπω να πωλούνται πολύ η αλήθεια. Γενικά μήπως έχει πέσει και η αγορά μεταχειρισμένου λόγω κοβιντ/οικονομικής κατάστασης της χώρας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι ταξίδι πας με τα 80+ πας, απλώς δεν είναι το ίδιο με 80 τούρμπο, πόσω μάλλον με 100+ τούρμπο. 

Είναι μεγάλη διαφορά τα 10-12 κιλά ροπής στις 3 με 4 χιλστροφές με τα 15-17 από τις 1,5 μέχρι τις 4. Ούτε κατεβάσματα ούτε τίποτα.

 

Συγκριτικό ταξίδι με τα δύο δικά μου punto 1.3d (85 ίππους πετρέλαιο ~20κιλά ροπής 1,5-3 χιλστροφές) και passat 1.6 fsi (115 ίππους βενζίνη ~16 κιλά στις 4χιλστροφές +300κιλά επιπλέον βάρος αλλά σημαντικά καλύτερη αεροδυναμική). Στο πρώτο βάζεις cc από τα 80 μέχρι και τα 140χλμ/ώρα και δεν πέφτει η βελόνα σε όσες ανηφόρες και να βρεις. Στο δεύτερο αν δεν είσαι μεταξύ 3,5 με 4,5 χιλ στροφές δεν ανεβαίνεις ανηφόρα, στις ανηφόρες της εθνικής οδού για βόρεια αναγκάζεσαι να κατεβάσεις ακόμα και 4η για να κρατήσεις την ταχύτητα σου (σε μεγάλες ανηφόρες βέβαια). Το πρώη c3 του αδερφού μου με 110 ίππους βενζίνη και 20 κιλά ρομπής ήταν σαν το punto μόνο που πάντα είχε κι άλλη δύναμη, ενώ το δικό μου >130 ψιλό αργεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ότι ταξίδι πας με τα 80+ πας, απλώς δεν είναι το ίδιο με 80 τούρμπο, πόσω μάλλον με 100+ τούρμπο. 

Είναι μεγάλη διαφορά τα 10-12 κιλά ροπής στις 3 με 4 χιλστροφές με τα 15-17 από τις 1,5 μέχρι τις 4. Ούτε κατεβάσματα ούτε τίποτα.

 

Συγκριτικό ταξίδι με τα δύο δικά μου punto 1.3d (85 ίππους πετρέλαιο ~20κιλά ροπής 1,5-3 χιλστροφές) και passat 1.6 fsi (115 ίππους βενζίνη ~16 κιλά στις 4χιλστροφές +300κιλά επιπλέον βάρος αλλά σημαντικά καλύτερη αεροδυναμική). Στο πρώτο βάζεις cc από τα 80 μέχρι και τα 140χλμ/ώρα και δεν πέφτει η βελόνα σε όσες ανηφόρες και να βρεις. Στο δεύτερο αν δεν είσαι μεταξύ 3,5 με 4,5 χιλ στροφές δεν ανεβαίνεις ανηφόρα, στις ανηφόρες της εθνικής οδού για βόρεια αναγκάζεσαι να κατεβάσεις ακόμα και 4η για να κρατήσεις την ταχύτητα σου (σε μεγάλες ανηφόρες βέβαια). Το πρώη c3 του αδερφού μου με 110 ίππους βενζίνη και 20 κιλά ρομπής ήταν σαν το punto μόνο που πάντα είχε κι άλλη δύναμη, ενώ το δικό μου >130 ψιλό αργεί.

Αυτό φαντάζομαι έχει να κάνει το ότι το diesel έχει τη ροπή του στις χαμηλές ενώ το Passat βενζίνης στις υψηλές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Lesdal είπε

Αυτό φαντάζομαι έχει να κάνει το ότι το diesel έχει τη ροπή του στις χαμηλές ενώ το Passat βενζίνης στις υψηλές?

Είναι ότι έχει τη μέγιστη ροπή το τούρμπο για περισσότερες στροφές, συνήθως για το 70% του εύρους των στροφών του κινητήρα και ίσως στο 90% των στροφών που χρησιμοποιείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dantε είπε

 

Εφοσον δε το χρειαζεσαι το τουρμπο ,τοτε μη το παρεις.

Όλοι χρειάζονται μια τουρμπίνα στη ζωή τους.. Όσοι δεν έχουν/είχαν απλά δε το ξέρουν ακόμα :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, eMike είπε

Όλοι χρειάζονται μια τουρμπίνα στη ζωή τους.. Όσοι δεν έχουν/είχαν απλά δε το ξέρουν ακόμα :D 

Βρε δεν αντιλεγω και εγω τουρμπατο εχω.Αλλα αν δε του βγαινουν τα κουκια για αγορα και δε θελει επιδοσεις,τοτε θα ζησει και χωρις τη τουρμπινα.

Ασε κιολας γιατι αν μαθει θα θελει και μεγαλυτερη μετα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Dantε είπε

Βρε δεν αντιλεγω και εγω τουρμπατο εχω.Αλλα αν δε του βγαινουν τα κουκια για αγορα και δε θελει επιδοσεις,τοτε θα ζησει και χωρις τη τουρμπινα.

Ασε κιολας γιατι αν μαθει θα θελει και μεγαλυτερη μετα :P

Δεν είναι κρίμα όμως να δώσει 7χιλ€ για να κρατήσει το αυτοκίνητο 8χρόνια και κάθε φορά που οδηγά να μην τον καλύπτει;

Ενώ αν έδινε πχ 1χιλ€ παραπάνω να τον καλύπτει; Άσε που θεωρώ ότι 1χιλ€ θα το βγάλει από την οικονομικότερη κατανάλωση και σίγουρα εξοπλιστικά θα είναι καλύτερο το τούρμπο.

Αν κάνει υπομονή μέχρι το τέλος τους έτους θεωρώ ότι θα βρει κάτι καλό!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...