Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με θερμοκρασία


KirkGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα:

 

Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει:

ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα.

 

Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις.

 

σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, KirkGR είπε

Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του; 

Αντιψυκτικό έχεις παρατηρήσει πτώση ? 

Άστο το αμάξι στο ρελαντί , και παρακολούθησε πότε θα ανοίξει το βεντιλατέρ , εάν έχεις και διαγνωστικό σύνδεσε το και παρακολούθησε τη θερμοκρασία .

Θ θερμοστάτης του είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενος ; 

Τα λάδια κινητήρα είναι καθαρά ? , μήπως έχει ξεκινήσει και τα μπερδεύει και εκεί πάς για φλάντζα κεφαλής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα:

 

Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει:

ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα.

 

Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις.

 

σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη

Αυτό πάντως γίνεται πάντα, και το χειμώνα κάποιες φορές. Δεν γίνεται να βρω κατευθείαν το πρόβλημα και να αλλάξω κατευθείαν το χαλασμένο; 

2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα:

 

Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει:

ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα.

 

Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις.

 

σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη

Το μονο πρόβλημα που είχα ήταν ότι είχα ανάψει το a/c στους 20 ενώ έξω είχε 35 βαθμούς έσταζε νερά από κάτω αλλά δεν το ξαναέκανε και έψαξα και έμαθα ότι είναι φυσιολογικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αρχη προσπαθησε αφου κανεις μια βολτα μεσα στη ζεστη (μεσημερι), σταματα και πατα γκαζι συνεχομενα σε χαμηλες/μεσαιες στροφες. Λογικα η θερμοκρασια του κινητηρα θα ανεβει και θα παρει μπροστα το βεντιλαντερ. Αν

1)παρει μπροστα σε υψηλες θερμοκρασιες ισως θελει ρυθμιση ο θερμοστατης (προτεινω αλλαγμα)

2)Αν δε παρει μπροστα καθολου

->

α) εχει θεμα το ιδιο το βεντιλαντερ οποτε με πολυμετρο βλεπεις αν παιρνει ρευμα (διαφορετικα το αλλαζεις)

β)εχει πεθανει ο θερμοστατης και τον αλλαζεις

3)Αν παρει μπροστα το βεντιλαντερ αλλα δε πεφτει αισθητα η θερμοκρασια τοτε ειτε (στη καλυτερη) εχεις θεμα με ψυγειο ειτε ...φλατζΑ

 

αν και οπως εχω γραψει...τηλεδιαγνωση σε αυτοκινητο δε γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

για αρχη προσπαθησε αφου κανεις μια βολτα μεσα στη ζεστη (μεσημερι), σταματα και πατα γκαζι συνεχομενα σε χαμηλες/μεσαιες στροφες. Λογικα η θερμοκρασια του κινητηρα θα ανεβει και θα παρει μπροστα το βεντιλαντερ. Αν

1)παρει μπροστα σε υψηλες θερμοκρασιες ισως θελει ρυθμιση ο θερμοστατης (προτεινω αλλαγμα)

2)Αν δε παρει μπροστα καθολου

->

α) εχει θεμα το ιδιο το βεντιλαντερ οποτε με πολυμετρο βλεπεις αν παιρνει ρευμα (διαφορετικα το αλλαζεις)

β)εχει πεθανει ο θερμοστατης και τον αλλαζεις

3)Αν παρει μπροστα το βεντιλαντερ αλλα δε πεφτει αισθητα η θερμοκρασια τοτε ειτε (στη καλυτερη) εχεις θεμα με ψυγειο ειτε ...φλατζΑ

 

αν και οπως εχω γραψει...τηλεδιαγνωση σε αυτοκινητο δε γινεται

Βλέπω να αλλάζω θερμοστάτη η βαλβίδα βεντιλατερ γιατί πάντα ανάβει και πεφτει η θερμοκρασία μετά από δευτερόλεπτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα μετά την ενεργοποίηση του βεντιλατερ τότε πιθανότατα το μόνο πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο σου είναι ο δείκτης θερμοκρασίας.

Απλά σου δείχνει παραπάνω θερμοκρασία από την πραγματική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bill999r είπε

Αν η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα μετά την ενεργοποίηση του βεντιλατερ τότε πιθανότατα το μόνο πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο σου είναι ο δείκτης θερμοκρασίας.

Απλά σου δείχνει παραπάνω θερμοκρασία από την πραγματική.

Αλλά το βεντιλατερ νομίζω δεν ανάβει ποτέ, παρά μόνο όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βεντιλατερ έχει σκάλες... Οι πρώτες σκάλες δεν ακούγονται και δεν ξέρω αν τα τις καταλάβαινες οπότε πρέπει να το δεις σε ηλεκτρολόγο. Αν δεν ανάβει κάποια από τις πρώτες σκάλες τότε θα είναι κάποιο ρελέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KirkGR είπε

Αλλά το βεντιλατερ νομίζω δεν ανάβει ποτέ, παρά μόνο όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό 

Πρώτα ξεκινά η αντλία νερού να ψύχει και μετά αν δεν επαρκεί ξεκινά το βεντιλαντέρ σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες

8 ώρες πριν, KirkGR είπε

αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5.

επίσης αν ανέβηκε στο max και αρκετές φορές , είσαι για λάδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να είναι κάποιο ρελέ αλλά σε αυτά τα citroen πολλές φορές τα κλάνει το εγκεφαλακι που έχουν τα βεντιλατερ (λόγω θερμοκρασίας) και κάποια σκάλα δεν δουλεύει.

Αν πας σε ένα σωστό συνεργείο, όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία, αρκεί να έχει διαγνωστικό συμβατό με τα citroen και το κουμπώσει, είναι υπόθεση λίγων λεπτών να σου πει τι ακριβώς φταίει. 

Οπότε ξεκινάς με το βρεις ένα συνεργείο της προκοπής.

Α, αν είναι το βεντιλατερ (μιας και δεν πάει σκέτο το εγκεφαλακι), προτίμησε να πάρεις αυθεντικό. Πιο ακριβό μεν, αλλά αξίζει καθώς το ποσοστό μειωμένης διάρκειας ζωης σε εγκεφαλακια aftermarket βεντιλατερ είναι πολύ μεγαλυτερο και θα κλαις τα λεφτά σου συντομότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/7/2021 στις 12:38 ΜΜ, KirkGR είπε

Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του; 

Αν το αμαξι το τρεχεις.. γενικα σηκωνεις στροφες.. και η θερμοκρασια δεν ανεβαινει τοτε ειναι αντλια!  Απο κει και περα ομως πρεπει να το δουν και στον εγκεφαλο..  Αθηνα εισαι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Εάν όταν σταματάς η πας αργά σηκώνει θερμοκρασία πολύ πιθανόν περνάει πίεση στο σύστημα ψύξης , το ΧΑ πάθει, δες τα νερά από το παγούρι εάν φουσκώνουν η έχουν αέρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...