Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχα αγορασει ενα προιον απο kaizerstore το 2019. Αυτο το καταστημα ειδα οτι δεν υπαρχει πλεον. Ψαχνω μια αποδειξη να μου στειλουν.Μιλησα και με kaizer + kaizershop και προφανως δεν μπορουν να κανουν κατι.

Το προιον ειχε γινει register στην gigabyte. και γραφει εγγυηση εως 2023. Παρολο που το καταστημα δεν υπαρχει η εγγυηση ισχυει κανονικα?

Δημοσ.

Στη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων πληροφορικής και τεχνολογίας η εγγύηση είναι του κατασκευαστή, οπότε και να χρειαζόσουν κάτι, πάλι στην gigabyte θα την έστελνες. Στείλε ένα mail στην gb όμως για να το διασταυρώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Θελω να πουλησω ενα προιον (καρτα γραφικων) και θελω να ειμαι σιγουρος, μην γραψω αλλα στην αγγελια και ισχυουν αλλα. Δεν παιζουμε με αυτα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ASFE είπε

Ειχα αγορασει ενα προιον απο kaizerstore το 2019. Αυτο το καταστημα ειδα οτι δεν υπαρχει πλεον. Ψαχνω μια αποδειξη να μου στειλουν.Μιλησα και με kaizer + kaizershop και προφανως δεν μπορουν να κανουν κατι.

Το προιον ειχε γινει register στην gigabyte. και γραφει εγγυηση εως 2023. Παρολο που το καταστημα δεν υπαρχει η εγγυηση ισχυει κανονικα?

Kaizershop kaiserstore δεν ειναι το ιδιο? Γιατι το πρώτο είναι ανοιχτο κανονικα

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Καλησπέρα σας,

Δεν ειμαστε το kaizerstore, επομένως δυστυχώς δεν μπορούμε να επανεκτυπώσουμε αντίγραφο απόδειξης της παραγγελίας σας.

Ευχαριστούμε πολύ,
Kaizershop.

Και μενα παντα με μπερδευαν αυτα. Τωρα υπαρχει kaizershop και σκετο kaizer.  Kaizerstore παπαλα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, micos000 είπε

Στείλε ένα mail στην gb όμως για να το διασταυρώσεις.

Μολις τους εστειλα. Για να δουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Γρηγορα απαντησαν...

Αναφορά σε κείμενο

Dear George, 

If the retailer is no longer in business, you may contact us along with the product serial number and invoice to verify channel information as different terms may apply. After we received the required information, we will try our best to assist.

Regards,
GIGABYTE

Different terms may apply...?

Δημοσ.

Δεν τους στέλνεις μία όλα τα στοιχεία για να σου πουν συγκεκριμένα τους terms για την περίπτωσή σου;

Επίσης, υπάρχει μια μικρή περίπτωση ο δεύτερος αγοραστής (δηλαδή αυτός που θα αγοράσει το προϊόν από εσένα) να έχει μικρότερη εγγύηση (π.χ. 2 έτη αντί για 5 που θα είχε ο αρχικός αγοραστής). Το είχα δει κάπου πριν πολλά χρόνια αυτό και μου είχε κάνει εντύπωση αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Οπότε καλό είναι να ζητήσεις να σου στείλουν αναλυτικά τους όρους της εγγύησης με βάση την απόδειξη αγοράς και το s/n του προϊόντος.

Επισκέπτης
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Giama είπε

Δεν τους στέλνεις μία όλα τα στοιχεία για να σου πουν συγκεκριμένα τους terms για την περίπτωσή σου;

Επίσης, υπάρχει μια μικρή περίπτωση ο δεύτερος αγοραστής (δηλαδή αυτός που θα αγοράσει το προϊόν από εσένα) να έχει μικρότερη εγγύηση (π.χ. 2 έτη αντί για 5 που θα είχε ο αρχικός αγοραστής). Το είχα δει κάπου πριν πολλά χρόνια αυτό και μου είχε κάνει εντύπωση αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Οπότε καλό είναι να ζητήσεις να σου στείλουν αναλυτικά τους όρους της εγγύησης με βάση την απόδειξη αγοράς και το s/n του προϊόντος.

ναι αλλά την απόδειξη λέει ότι δεν την έχει επίσης το κατάστημα έχει κλείσει

άρα τι θα στείλει στην Gigabyte?

Δημοσ.

Μη τους αναφερεις οτι θες να πουλησεις τη καρτα.

Πες απλα πως αν χρειαστεις εγγυηση ,επειδη εχει κλεισει το καταστημα και δεν εχεις αποδειξη,τι γινεται και μεχρι ποτε καλυπτεσαι?Δωσε τους serial κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος η oktabit αναλαμβάνει Ελλάδα τα Service της gb όπως και να έχει. Οπότε ρωτάς αυτούς, όχι επειδή θες να πουλήσεις, αλλά από περιέργεια. 

Δεν θα έχουν θέμα στην συνέχεια με το διαφορετικό όνομα στην απόδειξη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...