Προς το περιεχόμενο

Δουλειά ως μηχανικός (μπλοκάκι ή όχι);


GRadiatorMS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά.

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός και εργάζομαι εδω και 2 χρόνια περίπου ως μισθωτός (υπάλληλος γραφείου) πάνω στο επάγγελμα μου.

Πρόσφατα μίλησα με το αφεντικό μου και μου είπε για αύξηση αλλά μου είπε να του πω ως τι θέλω να δουλεύω (μισθωτός ή μπλοκάκι).

Με την αύξηση τα λεφτά βγαίνουν μικτά 1500 ευρώ.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ως τι συμφέρει να δουλεύω. Έχω κάνει κάποια έρευνα και από όσο έχω καταλάβει οι περισσότεροι λένε ότι εφόσον μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στα δύο τότε διαλέγεις μισθωτός (υπάλληλος γραφείου) καθώς έτσι ξεχνιάζεις με τους φόρους.

Πείτε κάμια άποψη σχετικά με το θέμα και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί μηχανικοί έχουν το θέμα που λες. Παλι καλά αν σε ρώτησε ο εργοδότης με τι καθεστως θέλεις να εργαστείς διότι άλλοι σε αναγκάζουν να αλλάξεις καθεστώς εργασίας αν θέλουν να πας σε μπλοκάκι. Νομίζω ότι σε συμφέρει καλύτερα να είσαι μισθωτος διότι έχεις όλα τα δικαιώματα του μισθωτού. Από την άλλη τώρα, αν πας σε μπλοκάκι, θα μπορεί να κάνεις και άλλες δουλειές ως ανεξάρτητος παράλληλα με την την κυρία εργασία, αν πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις παραπάνω δουλειά με πελάτες και να έχεις ένα υψηλότερο εισόδημα καθαρό μετά την αφαίρεση φόρων και εισφορών τοτε σε συμφέρει, αλλιώς μείνε ως μισθωτος. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, GRadiatorMS είπε

Γεια σας παιδιά.

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός και εργάζομαι εδω και 2 χρόνια περίπου ως μισθωτός (υπάλληλος γραφείου) πάνω στο επάγγελμα μου.

Πρόσφατα μίλησα με το αφεντικό μου και μου είπε για αύξηση αλλά μου είπε να του πω ως τι θέλω να δουλεύω (μισθωτός ή μπλοκάκι).

Με την αύξηση τα λεφτά βγαίνουν μικτά 1500 ευρώ.