Προς το περιεχόμενο

30 euro εργατικά για να περάσω windows σε ένα laptop


Raylan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2021 στις 5:51 ΜΜ, geo9419 είπε

Τα πάντα ειναι έρευνα αγοράς. Εαν ψαξει κάποιος βρίσκει καλές τιμές. Στην γειτονια μου εχει καταστημα που με 10 ευρώ κανει εγκατασταση windows και με αλλα 10 ευρώ σου βαζει και προγραμματακια (office κτλ.)οπως και επισκευες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

 

Το μαγαζί στην γειτονιά σου με 10€ σου περνάει σπασμένα Windows και με 10 ακόμα ευρώ σου βάζει και σπασμένα προγράμματα και φυσικά κάνει ζημιά στο παρακάτω μαγαζί που δεν θέλει να είναι κλέφτης χρεώνει ίσως λίγο παραπάνω κόβει απόδειξη και δεν σε κοροϊδεύει! Έλα να κάνουμε μαζί τα μαθηματικά στα 20€ που ζητάει το κράτος αν κόψει απόδειξη του πέρνει το 24% δλδ τα 3.79€ από όσα του μένουν 16.29 € δλδ το κέρδος αφαιρείτε ο φόρος όποτε καθαρά μένουν 13,35€ . Στα 13.35€ βάζουμε ένα 20% λειτουργικά έξοδα επιχείρησης όποτε μας μένουν 11,12€ και αυτά σε περίπτωση που δεν έχει υπάλληλο ! Άρα θες να μας πεις πως ο τύπος με 11,12€ αφιερώνει 2-3 ώρες για τον πελάτη του και κοστολογεί την εργατοώρα του με 3,7€ λιγότερα δλδ από ένα κακά αμειβόμενο ανειδίκευτο υπάλληλο? Αν ισχύει αυτό δεν έχει υπολογίσει σωστά τα έξοδα του ή κλέβει το κράτος και δεν κόβει απόδειξη ή δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του πχ ένσημα , λογαριασμούς, νοίκι κλπ γιατί αλλιώς δεν βγαίνει όπως και να το δεις. Άλλο να μην είσαι ακριβός και άλλο να μπαίνεις μέσα για να μην γκρινιάζουν όσοι θέλουν να κάνουν τζάμπα την δουλειά τους.

Επεξ/σία από nikοs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, nikοs είπε

Το μαγαζί στην γειτονιά σου με 10€ σου περνάει σπασμένα Windows και με 10 ακόμα ευρώ σου βάζει και σπασμένα προγράμματα και φυσικά κάνει ζημιά στο παρακάτω μαγαζί που δεν θέλει να είναι κλέφτης χρεώνει ίσως λίγο παραπάνω κόβει απόδειξη και δεν σε κοροϊδεύει! Έλα να κάνουμε μαζί τα μαθηματικά στα 20€ που ζητάει το κράτος αν κόψει απόδειξη του πέρνει το 24% δλδ τα 4,8€ από όσα του μένουν 15,2€ δλδ το κέρδος αφαιρείτε ο φόρος όποτε καθαρά μένουν 12,6. Στα 12,6 βάζουμε ένα 20% λειτουργικά έξοδα επιχείρησης όποτε μας μένουν 10,5€ και αυτά σε περίπτωση που δεν έχει υπάλληλο ! Άρα θες να μας πεις πως ο τύπος με 10,5€ αφιερώνει 2-3 ώρες για τον πελάτη του? Αν ισχύει αυτό δεν έχει υπολογίσει σωστά τα έξοδα του ή κλέβει το κράτος και δεν κόβει απόδειξη ή δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του πχ ένσημα , λογαριασμούς, νοίκι κλπ γιατί αλλιώς δεν βγαίνει όπως και να το δεις. Άλλο να μην είσαι ακριβός και άλλο να μπαίνεις μέσα για να μην γκρινιάζουν όσοι θέλουν να κάνουν τζάμπα την δουλειά τους.

Υπολογίζεις λάθος την  αποφορολόγηση.Ειναι 16,13 * 24% =20€

Σπασίκλας mode off.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Υπολογίζεις λάθος την  αποφορολόγηση.Ειναι 16,13 * 24% =20€

Σπασίκλας mode off.

Ισχύει με το υπολόγισα ως 20-24% και όχι ως 20/1.24! Και πάλι όμως η ουσία είναι η ίδια.

6 λεπτά πριν, nikοs είπε

Ισχύει με το υπολόγισα ως 20-24% και όχι ως 20/1.24! Και πάλι όμως η ουσία είναι η ίδια.

Το έκανα edit .

Επεξ/σία από nikοs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, nikοs είπε

Και πάλι όμως η ουσία είναι η ίδια.

Η ουσια ειναι η ιδια και αυτη που περιγραφεις , αλλα επειδη υπαρχουν μαγαζια και μαγαζια με διαφορες δραστηριοτητες , η πραγματικοτητα μπορει να διαφερει.

Για παραδειγμα , δουλευα σε μαγαζι που επικεντρωνοταν πολυ σε διαγωνισμους. Οποτε δεν κοιτουσε να βγαλει υπερβολικα λεφτα απο τις επισκευες της λιανικης , μιας και το χοντρο χρημα επεφτε απο την προμηθεια εξοπλισμου και συμβολαια συντηρησης σε δημοσιες υπηρεσιες. Απλα η λιανικη ηταν το εξτραδακι της υποθεσης.
Σε αλλο μαγαζι , ολα ειχαν την σημασια τους. Χοντρικη και λιανικη. Σωστη τιμολογηση σε ολες τις υπηρεσιες.
Τελος , σε ενα μαγαζι που ανοιξε φιλος μου και μπηκα και γω , του ελεγα απο την πρωτη στιγμη οτι πρεπει να τιμολογουμε σοβαρα , γιατι το μαγαζι εχει λειτουργικα εξοδα καθε μηνα. Αυτος ηταν της λογικης "φτωχος ειναι ο κοσμος , ας τον λυπηθουμε και ας κοστολογουμε 9 στις 10 υπηρεσιες στο 20αρικο".
Το μαγαζι εκλεισε στον πρωτο χρονο...

Συμπερασματικα , οταν πας σε ενα μαγαζι για να κανεις την επισκευη σου , πας γιατι σου παρεχει εμπιστοσυνη οτι θα σου κανει σωστη δουλεια. Αυτο το πληρωνεις και αναλογα. Και στραβη να γινει , το μαγαζι εχει την οικονομικη ανεση να σε αποζημιωσει. Αν θες φτηνη υπηρεσια , πας στον συγγενη που νομιζει οτι ειναι τεχνικος και θα εχεις παντα στο πισω μερος του μυαλου σου , οτι δεν ειναι επαγγελματιας και αν γινει η στραβη δεν μπορει να σε καλυψει με κανεναν τροπο.
Τοσο απλα ειναι τα πραγματα ...

(Μιλαμε παντα για τις ιδανικες καταστασεις "μαγαζιου" , που θα κανει σοβαρη δουλεια με σοβαρη τιμη , οχι αρπαχτες απο ανιδεους γιατι προφανως υπαρχουν και αυτοι οπως και σε ολα τα επαγγελματα)

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/8/2021 στις 5:51 ΜΜ, geo9419 είπε

Τα πάντα ειναι έρευνα αγοράς. Εαν ψαξει κάποιος βρίσκει καλές τιμές. Στην γειτονια μου εχει καταστημα που με 10 ευρώ κανει εγκατασταση windows και με αλλα 10 ευρώ σου βαζει και προγραμματακια (office κτλ.)οπως και επισκευες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

 

ίσως. Αλλά όπως έγραψε και ο Νίκος πιο πάνω, αυτός ο τύπος δε παίζει να κόβει απόδειξη και εννοείται ότι τα προγράμματα που βάζει είναι σπασμένα.

Οπότε με αυτή τη συμπεριφορά δημιουργεί πρόβλημα στους σωστούς επαγγελματίες και θα μπορούσε να πει κάποιος ότι κλέβει και το κράτος (εδώ γίνεται μεγάλη κουβέντα, το αφήνω).

Αλλά τι με νοιάζει εμένα θα μου πεις. Η δουλειά μου να γίνεται φθηνά και να πάνε να μαμηθούν οι άλλοι. Βέβαια όταν οι άλλοι πάνε να μαμήσουν εσένα σε ενοχλεί. Ή να το πω αλλιώς, όταν σε "κλέβουν" γκρινιάζεις. Όταν όμως κλέβουν κάποιους άλλους και εσύ έχεις έμμεσο κέρδος (πειρατικό office με 10€) τότε όλα καλά. Είναι και σωστοί επαγγελματίες κιόλας. Να τους δώσουμε κι ένα βραβείο ρε παιδί μου.

Αυτό δείχνει πόσο ρηχά βλέπουμε τα πάντα και δε μας ενδιαφέρει να είμαστε σωστοί αλλά πως να κάνουμε τζάμπα τη δουλειά μας.

Όσο γι αυτό που έγραψε ο @oldnew στην τελευταία παράγραφο, το έχω κάνει κι εγώ σε μερικές δουλειές που ήταν να κάνω, καθυστερώντας επίτηδες κάτι που μπορούσε να γίνει γρήγορα. Και εννοείται ότι θα το κάνω όποτε κρίνω ότι θα χρειαστεί. Δε λέμε να κοροϊδέψεις τον άλλον. Να έχει πέσει η ασφάλεια και αντί να τη σηκώσεις να κάνεις ότι δουλεύεις 2 ώρες για να λύσεις το πρόβλημα και να τον χρεώσεις 50€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mphxths είπε

Η ουσια ειναι η ιδια και αυτη που περιγραφεις , αλλα επειδη υπαρχουν μαγαζια και μαγαζια με διαφορες δραστηριοτητες , η πραγματικοτητα μπορει να διαφερει.

Για παραδειγμα , δουλευα σε μαγαζι που επικεντρωνοταν πολυ σε διαγωνισμους. Οποτε δεν κοιτουσε να βγαλει υπερβολικα λεφτα απο τις επισκευες της λιανικης , μιας και το χοντρο χρημα επεφτε απο την προμηθεια εξοπλισμου και συμβολαια συντηρησης σε δημοσιες υπηρεσιες. Απλα η λιανικη ηταν το εξτραδακι της υποθεσης.
Σε αλλο μαγαζι , ολα ειχαν την σημασια τους. Χοντρικη και λιανικη. Σωστη τιμολογηση σε ολες τις υπηρεσιες.
Τελος , σε ενα μαγαζι που ανοιξε φιλος μου και μπηκα και γω , του ελεγα απο την πρωτη στιγμη οτι πρεπει να τιμολογουμε σοβαρα , γιατι το μαγαζι εχει λειτουργικα εξοδα καθε μηνα. Αυτος ηταν της λογικης "φτωχος ειναι ο κοσμος , ας τον λυπηθουμε και ας κοστολογουμε 9 στις 10 υπηρεσιες στο 20αρικο".
Το μαγαζι εκλεισε στον πρωτο χρονο...

Συμπερασματικα , οταν πας σε ενα μαγαζι για να κανεις την επισκευη σου , πας γιατι σου παρεχει εμπιστοσυνη οτι θα σου κανει σωστη δουλεια. Αυτο το πληρωνεις και αναλογα. Και στραβη να γινει , το μαγαζι εχει την οικονομικη ανεση να σε αποζημιωσει. Αν θες φτηνη υπηρεσια , πας στον συγγενη που νομιζει οτι ειναι τεχνικος και θα εχεις παντα στο πισω μερος του μυαλου σου , οτι δεν ειναι επαγγελματιας και αν γινει η στραβη δεν μπορει να σε καλυψει με κανεναν τροπο.
Τοσο απλα ειναι τα πραγματα ...

(Μιλαμε παντα για τις ιδανικες καταστασεις "μαγαζιου" , που θα κανει σοβαρη δουλεια με σοβαρη τιμη , οχι αρπαχτες απο ανιδεους γιατι προφανως υπαρχουν και αυτοι οπως και σε ολα τα επαγγελματα)

Επειδή τυγχάνει να έχω ενεργή επιχείρηση που ασχολείται με εταιρικά συμβόλαια αλλά και με πελάτες λιανικής θα σου απαντήσω χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

1ον) Δεν υπάρχει "εξτραδάκι" όταν είσαι επαγγελματίας δεν κοιτάς ποιον έχεις απέναντί σου, όλοι είναι πελάτες και χρίζουν ακριβώς της ίδιας αντιμετώπισης. Τιμολογείς με βάση τον τιμοκατάλογό σου και χρεώνεις βάση της ποιότητας της παροχής που θεωρείς πως προσφέρεις. Αν για παράδειγμα χρεώνω 30 ευρώ την εγκατάσταση τόσο θα την πάρει ο Παναγιώτης ο γείτονας τόσο και η κάθε Α.Ε με μόνη διαφορά ότι η αν η Α.Ε είναι συστηματικός πελάτης και αγοράζει και προϊόν θα έχει ένα 10% έκπτωση για προφανείς λόγους, ο Παναγιώτης ο γείτονας δεν θα την έχει αλλά μπορεί στις 3 επισκέψεις να πάρει δώρο ένα ζευγάρι ακουστικά , ένα ποντίκι ή αν είναι πολύ συχνός πελάτης στους 5 υπολογιστές να μην του χρεώσω έναν καθαρισμό. Όποιος σου αφήνει χρήματα και επιλέγει εσένα έναντι του ανταγωνισμού είτε σου κάνει ταμείο 5€ είτε 1000€ αντιμετωπίζεται το ίδιο. Μη ξεχνάς ότι ποτέ δεν ξέρεις τι υπόβαθρο έχει ο κάθε πελάτης λιανικής, μπορεί να είναι ιδιοκτήτης μια επιχείρησης ή ακόμα καλύτερα ο εσωτερικός λογιστής αυτής και από απλός πελάτης λιανικής να γίνει εταιρικός πελάτης ή και το αντίθετο να πας σε μια επιχείρηση ή δημόσια υπηρεσία να μείνουν ικανοποιημένοι και να σου έρθουν και ως πελάτης λιανικής. Γι αυτό σου λέω "εξτραδάκια" και συναφή δεν υπάρχουν. 

2ον) Συμβόλαια υποστήριξης σε δημόσιο πλέον βγαίνουν βάση διαγωνισμού, δεν υπάρχει "χοντρό" χρήμα εκεί, υπάρχει η πιο φτηνή προσφορά παίρνει και το έργο. 

3ον) Το μαγαζί που στην εξίσωση της τιμολόγησής του δεν ακολουθεί το απλό κόστος υπηρεσίας + λειτουργικά έξοδα + φόρος και τέλος προσθέτει τον ΦΠΑ κλείνει. Ο καλύτερος να είναι αν δεν μπορεί να υπολογίσει πόσο πραγματικά κερδίζει δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα.

 

Επεξ/σία από nikοs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikοs είπε

1ον) Δεν υπάρχει "εξτραδάκι" όταν είσαι επαγγελματίας δεν κοιτάς ποιον έχεις απέναντί σου, όλοι είναι πελάτες και χρίζουν ακριβώς της ίδιας αντιμετώπισης.

Δεν καταλαβες προφανως τι εγραψα. Εννοω , οτι οταν μια επιχειρηση 9 στις 10 δουλειες που κανει ειναι διαγωνισμοι , οπου παιζονται χοντρα λεφτα με την εννοια "προμηθεια 100 Η/Υ" , μπαμ μαζεμενα λεφτα , δεν θα κατσει να ξεζουμισει τον ιδιωτη πελατη της γειτονιας. Ναι θα εχεις εναν τιμοκαταλογο (λιανικης) αλλα με "χλιαρες" τιμες.
 

2 ώρες πριν, nikοs είπε

Αν για παράδειγμα χρεώνω 30 ευρώ την εγκατάσταση τόσο θα την πάρει ο Παναγιώτης ο γείτονας τόσο και η κάθε Α.Ε με μόνη διαφορά ότι η αν η Α.Ε είναι συστηματικός πελάτης και αγοράζει και προϊόν θα έχει ένα 10% έκπτωση για προφανείς λόγους, ο Παναγιώτης ο γείτονας δεν θα την έχει αλλά μπορεί στις 3 επισκέψεις να πάρει δώρο ένα ζευγάρι ακουστικά , ένα ποντίκι ή αν είναι πολύ συχνός πελάτης στους 5 υπολογιστές να μην του χρεώσω έναν καθαρισμό.

Αρα ειδες οτι πεφτεις σε αντιφαση με τα δικα σου λεγομενα ? (υπογραμμισμενα) . Δεν χριζουν ολοι οι πελατες της ιδιας αντιμετωπισης. Αν και εγω αναφερθηκα συνολικα στις επισκευες της λιανικης , ακομα και εκει (στην λιανικη) υπαρχουν πελατες και πελατες. Υπηρχαν πελατες που ερχοντουσαν και δεν εφερναν το πισι τους για επισκευη , αλλα ξεκινουσαν την ψιλη κουβεντα , διερευνητικες ερωτησουλες για να τους κανω διαγνωση στο ορθιο και φυσικα στο τζαμπε. Υπηρχαν αλλοι που εφερναν το μηχανημα για επισκευη αλλα την ωρα της πληρωμης το παιζανε ιστορια. Και υπηρχαν και αλλοι που πληρωναν και ελεγαν και ευχαριστω. Το ιδιο συνεβαινε και στους εταιρικους πελατες. Αλλοι αφηνανε υπολοιπο και δεν το ξεχρεωναν ποτε. Αλλοι το ξεχρεωναν με το σταγονομετρο για να σε εχουν παντα stand by και αλλοι που επαιρνε το λογιστηριο τους τηλεφωνο σε φαση "γεια σας , να συμφωνησουμε υπολοιπο και περαστε να πληρωθειτε ολο το ποσο".

Οπως βλεπεις δεν χριζουν ολοι της ιδιας αντιμετωπισης , γιατι δεν ειναι το ιδιο ολοι οι πελατες.
 

2 ώρες πριν, nikοs είπε

Μη ξεχνάς ότι ποτέ δεν ξέρεις τι υπόβαθρο έχει ο κάθε πελάτης λιανικής, μπορεί να είναι ιδιοκτήτης μια επιχείρησης ή ακόμα καλύτερα ο εσωτερικός λογιστής αυτής και από απλός πελάτης λιανικής να γίνει εταιρικός πελάτης ή και το αντίθετο να πας σε μια επιχείρηση ή δημόσια υπηρεσία να μείνουν ικανοποιημένοι και να σου έρθουν και ως πελάτης λιανικής. Γι αυτό σου λέω "εξτραδάκια" και συναφή δεν υπάρχουν. 

Τους συχνους πελατες μια χαρα ξερεις τι υποβαθρο εχουν. Ο ξεκαρφωτος , προφανως και δεν ξερεις . Ολα αυτα τα ενδεχομενα και περιπτωσεις που περιγραφεις τα εχω βιωσει. Ιδιωτες , μικρες εταιριες , μεσαιες , μεγαλες , δημοσιοι οργανισμοι , ιδιωτες που εγιναν εταιρικοι , ιδιωτες με προσβαση σε δημοσιες υπηρεσιες , διαγωνισμοι , στημενοι διαγωνισμοι , διαγωνισμοι "φωτογραφικοι" για συγκεκριμενες εταιριες , πελατες που πληρωνουν , που δεν θελουν να πληρωσουν , πελατες που ξερουν τι τους γινεται , που δεν ξερουν τι τους γινεται , φοιτητες , οικογενειαρχες , εργενηδες , κοπελες , αντρες , παιδια , μανες , πατερες... δεν μου λες κατι καινουργιο.

Για αυτο σου λεω οτι ξεκινας με το "χριζουν ολοι της ιδιας αντιμετωπισης" και καταληγεις να διαφοροποιεις αυτην την αντιμετωπιση. Για πολλους λογους ...

Στα αλλα που λες περι φορολογησης της υπηρεσιας προφανως και συμφωνω αλλα οπως εγραψα υπαρχουν και εταιριες που δινουν βαρυτητα σε συγκεκριμενες εργασιες και καποιες αλλες οπως ειπα και επιμενω τις ριχνεις τιμολογιακα σε δευτερη μοιρα. Οταν αναλαμβανεις δικτυωση δημοσιας υπηρεσιας και στην προσφορα τα μονα εξοδα σου ειναι καλωδια , καναλια και εργατοωρες και εχεις χρεωσει τα μαλλια της κεφαλης σου ... χεστηκες αν στην λιανικη κοστολογεις "ο,τι παρεις 20 ευρω" ... ωστε να εχεις τους πελατες της γειτονιας χαρουμενους και να ξαναρθουν για τα "εξτραδακια" που ελεγα... γιατι ολο και κατι θα τσιμπησουν : ποντικι , ακουστικα , usb stick , κλπ κλπ κλπ κλπ...

Αλλα αν μιλαμε για μια επιχειρηση που δινει την ιδια βαρυτητα σε ολες τις εργασιες της , προφανως και δεν πεφτεις (τιμολογιακα) κατω απο καποιο νουμερο , που φυσικα το εχεις υπολογισμενο με την λογικη που περιγραφεις , δηλ κοστος , εξοδα , φορους , φπα , μισθους υπαλληλων , κλπ κλπ κλπ. Προφανως αν δεν το κανεις , εκλεισε το μαγαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά χρέωσε ο ts. Το αν είναι αυθεντικά δε παίζει ρόλο. Η εργασία δεν αλλάζει. Την εργασία λέει πλήρωσε.

Όταν όμως κλέβουν κάποιους άλλους και εσύ έχεις έμμεσο κέρδος (πειρατικό office με 10€) τότε όλα καλά. Είναι και σωστοί επαγγελματίες κιόλας. Να τους δώσουμε κι ένα βραβείο ρε παιδί μου.

Φίλε μου καταλαβαίνεις ότι φάσκεις και αντιφάσκεις….;;;;

Ξεκινάμε…

Είτε πειρατικό λογισμικό, είτε «γκρι» κλειδί των 10 ευρώ, είτε 101% νόμιμο με 579 ευρώ η διαδικασία για εγκατάσταση του κάθε office παραμένει η ίδια… ok;;;

Οπότε γιατί στραβώνεις αφού αυτός τόσο κοστολογεί την συγκεκριμένη εργασία του…;;;

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mphxths είπε

Δεν καταλαβες προφανως τι εγραψα. Εννοω , οτι οταν μια επιχειρηση 9 στις 10 δουλειες που κανει ειναι διαγωνισμοι , οπου παιζονται χοντρα λεφτα με την εννοια "προμηθεια 100 Η/Υ" , μπαμ μαζεμενα λεφτα , δεν θα κατσει να ξεζουμισει τον ιδιωτη πελατη της γειτονιας. Ναι θα εχεις εναν τιμοκαταλογο (λιανικης) αλλα με "χλιαρες" τιμες.
 

Αρα ειδες οτι πεφτεις σε αντιφαση με τα δικα σου λεγομενα ? (υπογραμμισμενα) . Δεν χριζουν ολοι οι πελατες της ιδιας αντιμετωπισης. Αν και εγω αναφερθηκα συνολικα στις επισκευες της λιανικης , ακομα και εκει (στην λιανικη) υπαρχουν πελατες και πελατες. Υπηρχαν πελατες που ερχοντουσαν και δεν εφερναν το πισι τους για επισκευη , αλλα ξεκινουσαν την ψιλη κουβεντα , διερευνητικες ερωτησουλες για να τους κανω διαγνωση στο ορθιο και φυσικα στο τζαμπε. Υπηρχαν αλλοι που εφερναν το μηχανημα για επισκευη αλλα την ωρα της πληρωμης το παιζανε ιστορια. Και υπηρχαν και αλλοι που πληρωναν και ελεγαν και ευχαριστω. Το ιδιο συνεβαινε και στους εταιρικους πελατες. Αλλοι αφηνανε υπολοιπο και δεν το ξεχρεωναν ποτε. Αλλοι το ξεχρεωναν με το σταγονομετρο για να σε εχουν παντα stand by και αλλοι που επαιρνε το λογιστηριο τους τηλεφωνο σε φαση "γεια σας , να συμφωνησουμε υπολοιπο και περαστε να πληρωθειτε ολο το ποσο".

Οπως βλεπεις δεν χριζουν ολοι της ιδιας αντιμετωπισης , γιατι δεν ειναι το ιδιο ολοι οι πελατες.
 

Τους συχνους πελατες μια χαρα ξερεις τι υποβαθρο εχουν. Ο ξεκαρφωτος , προφανως και δεν ξερεις . Ολα αυτα τα ενδεχομενα και περιπτωσεις που περιγραφεις τα εχω βιωσει. Ιδιωτες , μικρες εταιριες , μεσαιες , μεγαλες , δημοσιοι οργανισμοι , ιδιωτες που εγιναν εταιρικοι , ιδιωτες με προσβαση σε δημοσιες υπηρεσιες , διαγωνισμοι , στημενοι διαγωνισμοι , διαγωνισμοι "φωτογραφικοι" για συγκεκριμενες εταιριες , πελατες που πληρωνουν , που δεν θελουν να πληρωσουν , πελατες που ξερουν τι τους γινεται , που δεν ξερουν τι τους γινεται , φοιτητες , οικογενειαρχες , εργενηδες , κοπελες , αντρες , παιδια , μανες , πατερες... δεν μου λες κατι καινουργιο.

Για αυτο σου λεω οτι ξεκινας με το "χριζουν ολοι της ιδιας αντιμετωπισης" και καταληγεις να διαφοροποιεις αυτην την αντιμετωπιση. Για πολλους λογους ...

Στα αλλα που λες περι φορολογησης της υπηρεσιας προφανως και συμφωνω αλλα οπως εγραψα υπαρχουν και εταιριες που δινουν βαρυτητα σε συγκεκριμενες εργασιες και καποιες αλλες οπως ειπα και επιμενω τις ριχνεις τιμολογιακα σε δευτερη μοιρα. Οταν αναλαμβανεις δικτυωση δημοσιας υπηρεσιας και στην προσφορα τα μονα εξοδα σου ειναι καλωδια , καναλια και εργατοωρες και εχεις χρεωσει τα μαλλια της κεφαλης σου ... χεστηκες αν στην λιανικη κοστολογεις "ο,τι παρεις 20 ευρω" ... ωστε να εχεις τους πελατες της γειτονιας χαρουμενους και να ξαναρθουν για τα "εξτραδακια" που ελεγα... γιατι ολο και κατι θα τσιμπησουν : ποντικι , ακουστικα , usb stick , κλπ κλπ κλπ κλπ...

Αλλα αν μιλαμε για μια επιχειρηση που δινει την ιδια βαρυτητα σε ολες τις εργασιες της , προφανως και δεν πεφτεις (τιμολογιακα) κατω απο καποιο νουμερο , που φυσικα το εχεις υπολογισμενο με την λογικη που περιγραφεις , δηλ κοστος , εξοδα , φορους , φπα , μισθους υπαλληλων , κλπ κλπ κλπ. Προφανως αν δεν το κανεις , εκλεισε το μαγαζι.

@mphxths πραγματικά τώρα δεν θα μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης, στο ξανα λέω πως εξτραδάκια δεν υπάρχουν σε έναν σοβαρό επαγγελματία, υπάρχουν πελάτες! Όλοι ίδια αντιμετώπιση λαμβάνον και αναλογικά ίδια "έκπτωση" κερδίζουν. Στα 30€ 10% είναι ένα ποντίκι στα 3000€ 10% είναι 3 κατοστάρικα απλά όταν είναι εταιρικός πελάτης και τα νούμερα δεν ειναι 30,40,50 δεν θα του πας δωράκι θα του κάνεις μια επι τοις εκατό έκπτωση.

Ο συχνός πελάτης που μπορεί να είναι ένας μεροκαματιάρης έχει φίλους, αφεντικό, χ,ψ κοινωνικό περίγυρο δεν ξέρεις σε ποιον θα σε συστήσει και αυτός με την σειρά του σε ποιον άλλο. Οπότε σου ξαναλέω δεν ξέρεις πάντα με ποιον έχει να κάνεις, οπότε δεν ξεχωρίζεις πελάτες. Αν κάποιος πελάτης είναι τζαμπατζής ή δεν θέλεις να τον εξυπηρετήσεις, μπορείς εύκολα να μην τον κάνεις πελάτη σου και να τον αποφύγεις.

Προσωπικά επειδή έχω μηχανογραφικά και τεχνικά εταιρίες αλλά δημόσιους φορείς έτσι λειτουργώ, χαμένος δεν έχω βγει , όλοι ειναι χαρούμενοι και η επιχείρησή μου είναι μια απο τις πιο δυνατές στο κομμάτι των αξιολογήσεων.

 

Επεξ/σία από nikοs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Φίλε μου καταλαβαίνεις ότι φάσκεις και αντιφάσκεις….;;;;

Ξεκινάμε…

Είτε πειρατικό λογισμικό, είτε «γκρι» κλειδί των 10 ευρώ, είτε 101% νόμιμο με 579 ευρώ η διαδικασία για εγκατάσταση του κάθε office παραμένει η ίδια… ok;;;

Οπότε γιατί στραβώνεις αφού αυτός τόσο κοστολογεί την συγκεκριμένη εργασία του…;;;

ρε φίλε τι φάσκω και αντιφάσκω; 

Ο τύπος μας λέει για άτομα που χρεώνουν 3 και 60 επειδή προφανέστατα δε κόβουν απόδειξη και πουλάνε πειρατικά. Εννοώντας ότι οι άλλοι είναι κλέφτες και αυτοί σωστοί επαγγελματίες. Στην ουσία όμως αυτοί είναι οι κλέφτες. Μεταξύ μας κι εγώ θα τους προτιμούσα αν ήθελα τις υπηρεσίες τους, γνωρίζοντας όμως την παρανομία. Δε θα σου πω όμως ότι είναι σωστοί. Απλά κλέβουν και είναι φθηνότεροι. Αν δεν έχουμε πρόβλημα με αυτό όλα καλά. Λήγει η κουβέντα.

Επίσης μπορείς να κάνεις έρευνα αγοράς και να βρεις και κλεμμένα. Θα βάλουμε και αυτά στη συζήτηση;

Συμπέρασμα. Δε στραβώνω με την τιμή. Ας το κάνει και τζάμπα. Στραβώνω με το ότι παρουσιάζεται σαν σωστός και οι άλλοι πιασοκόληδες,  ενώ είναι κλέφτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως αν μου φέρει καποιος  γνωστός να κοιτάξω το PC  περνάω στα περισσότερα Windows 10 χωρίς ενεργοποίηση η αλλιώς με kms activation αλλιώς windows 7 με loader.. Το πολύ να τους χρεώσω 20 ευρό για τον μπελά γιατί το κάθε λαπτοπ/pc έχει και τα κουλά του.. Τους λέω όταν βάζω πειρατικά πχ Windows 7 ότι έχει λυξει η υποστήριξη και κλπ.. και έχει θέματα ασφάλειας αλλά αν δεν ξέρει ο άλλος και κοίτα να κανει όσο ποιο φτηνά την δουλειά του και αυτά που του λέω είναι κινέζικα του λέω δεν αναλαμβάνω...

Ετσι απλά.. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...