Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο σύστημα ανίχνευσης παραβίασης ερυθρού φωτεινού σηματοδότη ξεκινά την πιλοτική του λειτουργία


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ελάτε ρε παιδιά για την Ελλάδα μιλάμε και όχι για κάποια σωστή Ευρωπαική χώρα. Τη χώρα της μίζας. Σε κάποιον δικό τους θέλησαν να δώσουν μία δουλίτσα. Θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά και μετά πάνε για πέταμα σαν τους ιονιστές του Μπακογιάννη στην Ομόνοια και το μεγάλο περίπατο που κανείς δεν ασχολείται γιατί είναι παιδί της ντόρας και αδελφός του πρωθυπουργού.

Όσοι κινούνται Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή εδώ και 2-3 μήνες ο Πατούλης έκλεισε τις αριστερές λωρίδες από τις δύο κατευθύνσεις να φτιάξει πεζογέφυρα. Λέμε κάποια στιγμή θα τελειώσει να μην κινδυνεύουμε μήπως πέσει κάποιος πάνω μας. Εδώ και ένα μήνα δεν γίνεται τίποτε. Ή άρπα κόλα δουλειά όπως γίνεται πάντα και τον έχουν σταματήσει  ή δεν έχουν δώσει χρήματα στην κατασκευάστρια και ένας θεός ξέρει πότε θα τελειώσει να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία κανονικά.

  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ελάτε ρε παιδιά για την Ελλάδα μιλάμε και όχι για κάποια σωστή Ευρωπαική χώρα. Τη χώρα της μίζας. Σε κάποιον δικό τους θέλησαν να δώσουν μία δουλίτσα. Θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά και μετά πάνε για πέταμα σαν τους ιονιστές του Μπακογιάννη στην Ομόνοια και το μεγάλο περίπατο που κανείς δεν ασχολείται γιατί είναι παιδί της ντόρας και αδελφός του πρωθυπουργού.

Όσοι κινούνται Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή εδώ και 2-3 μήνες ο Πατούλης έκλεισε τις αριστερές λωρίδες από τις δύο κατευθύνσεις να φτιάξει πεζογέφυρα. Λέμε κάποια στιγμή θα τελειώσει να μην κινδυνεύουμε μήπως πέσει κάποιος πάνω μας. Εδώ και ένα μήνα δεν γίνεται τίποτε. Ή άρπα κόλα δουλειά όπως γίνεται πάντα και τον έχουν σταματήσει  ή δεν έχουν δώσει χρήματα στην κατασκευάστρια και ένας θεός ξέρει πότε θα τελειώσει να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία κανονικά.

Δεν ξέρω τη διαδρομή που περιγράφεις, αλλά εάν ν λειτουργούσε η Δικαιοσύνη κάνεις δεν θα άφηνε μισοτελειωμένες δουλειές, ειδικά όταν πρόκειται για οδική ασφάλεια. Σήμερα χρειάζεται 10-20 χρόνια να βρεις το δίκιο σου και να αποδοθούν ευθύνες και ποινές, τί να λέμε τώρα...

Ελπίζω και εύχομαι να λειτουργήσει σωστά το σύστημα με την παραβίαση σηματοδότη, ήδη λειτουργεί χρόνια στη Γερμανία, δεν είναι rocket science. 

Επεξ/σία από invisiblesurfer
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ελάτε ρε παιδιά για την Ελλάδα μιλάμε και όχι για κάποια σωστή Ευρωπαική χώρα. Τη χώρα της μίζας. Σε κάποιον δικό τους θέλησαν να δώσουν μία δουλίτσα. Θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά και μετά πάνε για πέταμα σαν τους ιονιστές του Μπακογιάννη στην Ομόνοια και το μεγάλο περίπατο που κανείς δεν ασχολείται γιατί είναι παιδί της ντόρας και αδελφός του πρωθυπουργού.

Όσοι κινούνται Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή εδώ και 2-3 μήνες ο Πατούλης έκλεισε τις αριστερές λωρίδες από τις δύο κατευθύνσεις να φτιάξει πεζογέφυρα. Λέμε κάποια στιγμή θα τελειώσει να μην κινδυνεύουμε μήπως πέσει κάποιος πάνω μας. Εδώ και ένα μήνα δεν γίνεται τίποτε. Ή άρπα κόλα δουλειά όπως γίνεται πάντα και τον έχουν σταματήσει  ή δεν έχουν δώσει χρήματα στην κατασκευάστρια και ένας θεός ξέρει πότε θα τελειώσει να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία κανονικά.

Αυτό γίνεται παντού στην Ελλάδα.Πχ αν το έργο διαρκεί 1 μήνα και κοστίζει 500.000€, το κοστολογούν 750.000€-/2μήνες και μοιράζονται την μίζα.Χρήματα που πληρώνουμε οι Ελληνες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, dionisis241 είπε

Θα χτυπάει και σε πεζούς ;🤔

Καλά οι πεζοί κάνουν διάφορα λάθη, πετάγονται απο σημεία που δεν είναι ευδιάκριτα, η με χαμηλό φωτισμό το βράδυ, κάποιοι δεν βλέπουν καν προς το ρεύμα που έρχονται τα αυτοκίνητα, κάποιοι κοιτούν το κινητό και άλλοι με σκυμένο το κεφάλι περνώντας τον δρόμο.Η το άλλο τραγικό που περνούν ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα όταν υπάρχει κίνηση πχ σε φανάρια.

Αν σου πεταχτεί πεζός στα 5 μέτρα, άντε να φρενάρεις, πρέπει να είσαι κάτω απο το όριο ταχύτητας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή σκέψη,μόνο που πιστεύω πως θα λειτουργήσει διαφορετικά σε σχέση με το εξωτερικό.

Ενώ σε άλλες χώρες με τις κάμερες τους εντοπίζουν και τους επιβάλλουν την ανάλογη ποινή, εδώ θα λειτουργούν σαν photo finish θα τους βραβεύουν ποιος πέρασε πρώτος το κόκκινο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Πραγματικά τώρα εσυ ψηφίζεις και έχεις και δίπλωμα?????

Μπράβο. Από το στόμα μου το πήρες. Για αυτό δεν πρόκειται να αλλάξουμε ποτέ. Κάποιοι το θεωρούν μαγκιά να περάσουν με κόκκινο και θέμα ανδρισμού. Μπράβο και στον φίλο από την Κρήτη που μας διδάσκει τι πρέπει να κάνουμε με τους νόμους οι οποίοι πολλές φορές όταν παραβιάζονται ξεκληρίζουνε οικογένειες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tsoukalasKaminia είπε

Οδική παιδεία φίλε μου δεν θα αποκτήσουμε ποτέ εδώ στο μπανανισταν . Απάντησες μόνος σου το γιατί: "Όταν ακούς εν έτει 2021 λάδωμα και εξεταστές που επίτηδες κόβουν άμα δε λαδωσεις και περνάει κάθε καρυδιάς καρύδι"

Ολα ξεκινούν απο τις σχολές οδηγών με την "πολιτικη" τους. Το πιο αστείο από όλα είναι που ορισμένοι γονείς υποστηρίζουν και το λάδωμα.

39 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Καλά οι πεζοί κάνουν διάφορα λάθη, πετάγονται απο σημεία που δεν είναι ευδιάκριτα, η με χαμηλό φωτισμό το βράδυ, κάποιοι δεν βλέπουν καν προς το ρεύμα που έρχονται τα αυτοκίνητα, κάποιοι κοιτούν το κινητό και άλλοι με σκυμένο το κεφάλι περνώντας τον δρόμο.Η το άλλο τραγικό που περνούν ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα όταν υπάρχει κίνηση πχ σε φανάρια.

Αν σου πεταχτεί πεζός στα 5 μέτρα, άντε να φρενάρεις, πρέπει να είσαι κάτω απο το όριο ταχύτητας.

Το πρόβλημα δεν ξεκινάει από καμία σχολή οδηγών. Η οδήγηση πρώτα απ όλα είναι νοοτροπία και όσον πιο γρήγορα το καταλάβει το υπουργείο παιδείας τόσο πιο πολλές ζωές θα γλυτώσουν. Ο δάσκαλος τι να σου κάνει σε 15 περρίπου μέρες που διαρκούν τα μαθήματα ;  Συμπεριφορά στον δρόμο μαθαίνουμε απ τους γονείς μας και δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο κάτι που το βιώναμε μικροί ως καθημερινότητα( πχ τα διακοσμητικά stop ) να κατανοήσουμε μεγαλώνοντας ότι είναι λάθος και να το διορθώσουμε.
Το βλέπω σε εμένα, το βλέπω στην κοπέλα μου και στα άτομα γύρω μου. Κανένας δεν καταλαβαίνει ότι κάνει λάθος και όταν του το αναφέρεις για κάποιο λόγο παρεξηγείτε.

 

5 ώρες πριν, KostasPapaJohn είπε

Ευπρόσδεκτο το μέτρο. Θα βοηθήσει και στα τροχαία και εγκατάλειψη θύματος (τραγικό) καθώς και σε περιπτώσεις απόπειρας βιασμού ή κλοπής ή οποιασδήποτε παρενόχλησης συμπολιτών μας. Με τη προϋπόθεση το feed να μένει σε ασφαλείς servers με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από την ΕΛΑΣ και για κάποιο χρονικό διάστημα, κατόπιν να διαγράφονται. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι η πληροφορία που θα συγκεντρωθεί, δεν θα χρησιμοποιηθεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για αυτόν τον σκοπό.

Οι κάμερες λογικά θα καταγράφουν την παράβαση και μόνο και δεν θα κρατούν αρχείο 24/7 . Και πάλι όμως θα είναι λογικά υψηλής ανάλυσης και αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα θα πιάνουν αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
Θέλω να πιστεύω ότι θα κρατάνε αρχείο για διάρκεια τόση ώστε να μπορώ να κινηθώ νομικά εναντίων της βεβαίωσης της παράβασης.
Για παράδειγμα αν με βεβαιωθεί μία παράβαση στο όνομα μου η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι της τάξης 10.000€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης. Αν εγώ μετά από 1 χρόνο μπορώ να κινηθώ εναντίων της παράβασης αυτής και δεν υπάρχει υλικό να αποδείξει ότι όντως την έκανα πιθανών όχι μόνο να πάρω τα χρήματα μου πίσω, αλλά να ζητήσω και αποζημίωση

 

1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε

Αυτό γίνεται παντού στην Ελλάδα.Πχ αν το έργο διαρκεί 1 μήνα και κοστίζει 500.000€, το κοστολογούν 750.000€-/2μήνες και μοιράζονται την μίζα.Χρήματα που πληρώνουμε οι Ελληνες.

Μικρή προμήθεια έβαλες. Στο χωριό μου έχουμε ανακαίνιση παιδικού σταθμού  1.6 εκατομμύρια και με αυτά τα χρήματα φτιάχνεις 5 απ την αρχή.

 

8 ώρες πριν, logistoulis είπε

Ανάβουν φάρο, άρα δε μετράει :lol:

Αυτό δεν νομίζω πως είναι και κανόνας. Έχω την εντύπωση αν μπορούν να περάσουν φανάρι με κόκκινο γίνεται υπό προϋποθέσεις

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε

Καλά οι πεζοί κάνουν διάφορα λάθη, πετάγονται απο σημεία που δεν είναι ευδιάκριτα, η με χαμηλό φωτισμό το βράδυ, κάποιοι δεν βλέπουν καν προς το ρεύμα που έρχονται τα αυτοκίνητα, κάποιοι κοιτούν το κινητό και άλλοι με σκυμένο το κεφάλι περνώντας τον δρόμο.Η το άλλο τραγικό που περνούν ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα όταν υπάρχει κίνηση πχ σε φανάρια.

Αν σου πεταχτεί πεζός στα 5 μέτρα, άντε να φρενάρεις, πρέπει να είσαι κάτω απο το όριο ταχύτητας.

Αυτοί οι πεζοί είναι οι ίδιοι που όταν κρατάνε τιμόνι παραβιάζουν ακόμα και αυτά που θέλουν κόπο για να παραβιαστούν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να υπάρχουν παντού αλλά δε γίνεται λόγω κόστους και λόγω ότι θα τις σπάσουν. 

Υπάρχει κάτι πολύ πιο απλό ανεξοδο και που μπορεί να εφαρμοστεί παντού και πάντα. 

20 συμβατικά αυτοκίνητα να περιπολουν σε όλους τους δρόμους και να καταγράφουν τα πάντα 24 ώρες . Έτσι όλοι θα έχουν το φόβο 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...