Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο σύστημα ανίχνευσης παραβίασης ερυθρού φωτεινού σηματοδότη ξεκινά την πιλοτική του λειτουργία


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μεχρι τωρα, μονο στο Καταρ εχω δει συστημα που δουλευει αψογα, ειναι αυτοματοποιημενο και δεν χαριζει, αποδιδοντας οπως πρεπει.

  1.  Οταν ειναι πρασινο, πριν γυρισει σε πορτοκαλι, το πορτοκαλι αναβει μαζι με το πρασινο
  2. Οταν ειναι κοκκινο, πριν γινει πρασσινο, αναβοσβηνει ωστε να μην χασει χρονο το πρωτο αμαξι
  3.  Εχει καμερες σχεδον σε καθε φαναρι, αλλα και σε καθε ευθεια που μπορει να σκεφτεις να τρεξεις
  4.  Οι καμερες διαχειρησης κυκλοφοριας, σου βεβαιωνουν μια χαρα τις παραβασεις και τις παιρνεις δωρο στο κινητο!

Το αποτελεσμα, να εχεις δρομους γεματους super cars και να πηγαινουν ολοι οπως πρεπει.

Σημ.

Τα προστιμα ειναι ΠΟΛΥ ψηλα, οχι μονο γιατι ειναι αυτη η λογικη τους, αλλα κυριως γιατι οι μισθοι ειναι επισης πολυ ψηλοι, ακολουθουν τελος παντων το κοστος ζωης, δεν ειναι ομως τοσο χαλια οσο στην Ελλαδα οπου φτανουν το μηνιατικο και βαλε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω αντιδράσεις του τύπου "η νέα τάξη πραγμάτων θέλει να μας ελέγχει", μαζί με βανδαλισμούς, αντιδράσεις και κλοπές, αν αυτά τα μηχανήματα έχουν έστω και μια μικρή αξία σαν σκραπ.

Σε αυτή την χώρα δεν περιμένω πλέον τίποτα, μακάρι να κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν επρεπε να πουνε που το βαλανε, μονο λιγοι επρεπε να το ξερουν δηλαδη ο πατουλης, το λογιστηριο της περιφερειας, οι τροχαιοι και ο εγκαταστατης/προμηθευτης να δουμε ποσες παραβασεις ανα ωρα μπορει να φτασει.  Αλλα μετα σκεφτομαι οι ουγκανοι δεν νοιωθουν, οποτε μικρο το κακο

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου αρέσει ότι οι κάμερες έχουν σύστημα αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων

να δω που θα συνδεθεί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα είναι λαθος.

Να βάλουν καλύτερα αισθητήρες και ποιο σύγχρονα φανάρια που να αυτορυθμιζονται ανάλογα την κίνηση και είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιο αποτελεσματικό το σύστημα και δεν θα χρειαστεί τίποτε άλλο. 

Το να περιμένεις στο φανάρι και να κοιτάς τον καθρέπτη σου και να βλέπεις 100 αυτοκίνητα από πίσω σου και στη διασταύρωση να μην περνά τίποτε παρά ένα παπί στα 1000 μέτρα που έρχεται είναι απλά τραγικό ειδικά όταν κάποιος βιάζεται πολύ. Έτσι όχι μόνο δεν θα γίνονται παραβιάσεις αλλά θα μειωθεί και το ανελέητο μποτιλιάρισμα στις ώρες αιχμής και όχι μόνο. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, MDefender είπε

Μακάρι να δουλέψει αλλά θα καταλήξει λογικά όπως οι υπόλοιπες κάμερες, διακοσμητικές η θα κλαπουν ή θα βανδαλιστουν.

 

Μετά όμως να μην λέμε το κλασικό "φταίει το κράτος".

Για τις κάμερες είχαν γίνει εδώ και χρόνια αγώνες από πολίτες για να τις κατεβάζουν, με πρόφαση τα προσωπικά δεδομένα ή από πιο ακραίους βανδαλισμοί με την πρόφαση ότι "το κράτος big brother μας παρακολουθεί".

Aν οι πολίτες δεν θέλουν να εφαρμόσουν έναν νόμο δεν θα τον εφαρμόσουν. Αυτό είναι δεδομένο.

Οπότε ξεκινάμε αρχικά και από την παιδεία, σε συνδυασμό με τα πρόστιμα και τις κάμερες.

 

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, tsarouc said:

είναι απλά τραγικό ειδικά όταν κάποιος βιάζεται πολύ

Όλοι βιαστικοί είναι σ' αυτή τη χώρα, έναν που να μπορεί να περιμένει δεν έχω γνωρίσει

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kostasspil είπε

Όλοι βιαστικοί είναι σ' αυτή τη χώρα, έναν που να μπορεί να περιμένει δεν έχω γνωρίσει

Σε πόσες χώρες έχεις πάει και βγάζεις συμπέρασμα τέτοιο?

Φυσικά και θα περιμένεις όταν το φανάρι είναι κόκκινο και έχει κάποια λογική που είναι κόκκινο. Μιλάμε για 2021 δεν μιλάμε για 1821 φίλε. Κάποτε τα χρόνια εκείνα ήταν ένας τροχονόμος στο κέντρο και κανόνιζε όλη την κίνηση. Καλύτερα ήταν τότε αν έκανε φυσικά σωστά την δουλειά του ο τροχονόμος, γιατί έκρινε αυτός πότε να περάσει και ποιος και όχι τα γελοία αρρύθμιστα και προβληματικά φανάρια 20ετίας που έχουμε στους δρόμους τους Ελληνικούς.

Τίποτε δεν θα κάνει και αυτό το σύστημα. Όπως και οι αυτόματες κλήσεις που ερχόντουσαν αν σε τσίμπαγε η κάμερα όταν τις είχαν πρωτοβάλει έτσι και αυτό. Καταρχάς αυτό σαν τεχνολογία κοστίζει περισσότερο από το να μπουν αισθητήρες σε κάθε φανάρι. Και δεν έχει και κανέναν απολύτως κίνδυνο. Ένας άνθρωπος μόνον να ελέγχει την ομαλή ροή και το λογισμικό ανά περιοχή και τέλος.  

Κάμερες και πρόστιμα και αυτόματη τιμωρία είναι για τα απολίτιστους που και αυτό δεν είναι σωστό. Για τους πολιτισμένους ανθρώπους που δεν είμαστε δυστυχώς γιατί ούτε το πρόστιμο φοβάται ο Έλληνας ούτε την τιμωρία, πρέπει να βρεθούν έξυπνες λύσεις. Αυτή δεν είναι έξυπνη λύση. Όπως είπε με τσαμπουκά ποιο πάνω οι βανδαλισμοί θα δίνουν και θα παίρνουν. 

Εξυπνάδα χρειάζεται και σωστός χειρισμός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, tsarouc said:

Σε πόσες χώρες έχεις πάει και βγάζεις συμπέρασμα τέτοιο?

Σε 7, αν και η ερωτηση ειναι ακυρη και πραγματικα απορω. Δεν ηξερα να γυρισω πρωτα ολο τον πλανητη για να εχω αποψη για την οδηγικη παιδεια (την ποια?) του Ελληνα. 

Συμφωνουμε παντως οτι δεν θα κανει τιποτα αυτο το συστημα, αλλα δεν φταιει το συστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Σε πόσες χώρες έχεις πάει και βγάζεις συμπέρασμα τέτοιο?

Φυσικά και θα περιμένεις όταν το φανάρι είναι κόκκινο και έχει κάποια λογική που είναι κόκκινο. Μιλάμε για 2021 δεν μιλάμε για 1821 φίλε. Κάποτε τα χρόνια εκείνα ήταν ένας τροχονόμος στο κέντρο και κανόνιζε όλη την κίνηση. Καλύτερα ήταν τότε αν έκανε φυσικά σωστά την δουλειά του ο τροχονόμος, γιατί έκρινε αυτός πότε να περάσει και ποιος και όχι τα γελοία αρρύθμιστα και προβληματικά φανάρια 20ετίας που έχουμε στους δρόμους τους Ελληνικούς.

Τίποτε δεν θα κάνει και αυτό το σύστημα. Όπως και οι αυτόματες κλήσεις που ερχόντουσαν αν σε τσίμπαγε η κάμερα όταν τις είχαν πρωτοβάλει έτσι και αυτό. Καταρχάς αυτό σαν τεχνολογία κοστίζει περισσότερο από το να μπουν αισθητήρες σε κάθε φανάρι. Και δεν έχει και κανέναν απολύτως κίνδυνο. Ένας άνθρωπος μόνον να ελέγχει την ομαλή ροή και το λογισμικό ανά περιοχή και τέλος.  

Κάμερες και πρόστιμα και αυτόματη τιμωρία είναι για τα απολίτιστους που και αυτό δεν είναι σωστό. Για τους πολιτισμένους ανθρώπους που δεν είμαστε δυστυχώς γιατί ούτε το πρόστιμο φοβάται ο Έλληνας ούτε την τιμωρία, πρέπει να βρεθούν έξυπνες λύσεις. Αυτή δεν είναι έξυπνη λύση. Όπως είπε με τσαμπουκά ποιο πάνω οι βανδαλισμοί θα δίνουν και θα παίρνουν. 

Εξυπνάδα χρειάζεται και σωστός χειρισμός. 

Να σε πληροφορήσω ότι από τότε που ξεκίνησαν οι αυτόματες κλήσεις στην Αττική οδό μειώθηκαν σημαντικά και οι παραβάσεις…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, AtiX είπε

Να σε πληροφορήσω ότι από τότε που ξεκίνησαν οι αυτόματες κλήσεις στην Αττική οδό μειώθηκαν σημαντικά και οι παραβάσεις…

τον πρώτο μήνα... τώρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...