Προς το περιεχόμενο

Hacking σε λογαριασμό?!?


A_panM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον τελευταίο μήνα με παίρνουν τηλέφωνο από κάτι περίεργους αριθμούς τύπου +44... Άσχετο βέβαια με το όλο θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως βρίσκουν τους αριθμούς. Κάθε φορά κάνω και νέο μπλοκάρισμα σε όποιον παίρνει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, lazaim53 είπε

Αυτό ισχύει και για τα  Alerts με SMS ή mail , που μας στέλνουν οι τράπεζες για ενημέρωση στο κινητό μας ;

γιατι σου στέλνουν και link με τα alerts ? άλλα λέμε αλλα καταλαβένει ο καθένας θεωρώ οτι τέτοια θέματα πρέπει να κλειδώνουν αμέσως διοτι οι απαντήσεις ορισμένων θεωρούνται ΑΚΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vorlon68 είπε

Η γνώμη μου είναι οτι ο φίλος του TS έκανε χοντρή πατάτα και δεν το παραδέχεται και προσπαθει με διάφορες δικαιολογίες να διώξει τον μουτζούρη απο πάνω του μπας και τσιμπήσει η τράπεζα και πάρει πίσω €

Το εχω γράψει και εγώ αυτό και φοβάμαι ότί εκεί θα καταλήξει η ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το εχω γράψει και εγώ αυτό και φοβάμαι ότί εκεί θα καταλήξει η ιστορία.

τι να πω ρε παιδιά. Άμα ήταν έτσι δεν θα είχα λόγο  να ασχολούμαι. Έκανες πατάτα λουσου τα τώρα και τέλος, αυτό θα έλεγα. 

Εσκεμενα δεν έγινε τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, A_panM είπε

τι να πω ρε παιδιά. Άμα ήταν έτσι δεν θα είχα λόγο  να ασχολούμαι. Έκανες πατάτα λουσου τα τώρα και τέλος, αυτό θα έλεγα. 

Εσκεμενα δεν έγινε τίποτα. 

Εσυ δεν μπορείς να  ξερεις τι εχεις στο μυαλό αυτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, A_panM είπε

Τον τελευταίο μήνα με παίρνουν τηλέφωνο από κάτι περίεργους αριθμούς τύπου +44... Άσχετο βέβαια με το όλο θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως βρίσκουν τους αριθμούς. Κάθε φορά κάνω και νέο μπλοκάρισμα σε όποιον παίρνει.. 

Και εμένα με πήραν μια φορά. Αυτο είναι άλλο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, A_panM είπε

Τον τελευταίο μήνα με παίρνουν τηλέφωνο από κάτι περίεργους αριθμούς τύπου +44... Άσχετο βέβαια με το όλο θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως βρίσκουν τους αριθμούς. Κάθε φορά κάνω και νέο μπλοκάρισμα σε όποιον παίρνει.. 

οι κλήσεις από +44 (επενδυτικές εταιρείες) με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο ή την Κύπρο είναι γνωστή απάτη

4 ώρες πριν, makis269 είπε

γιατι σου στέλνουν και link με τα alerts ? άλλα λέμε αλλα καταλαβένει ο καθένας θεωρώ οτι τέτοια θέματα πρέπει να κλειδώνουν αμέσως διοτι οι απαντήσεις ορισμένων θεωρούνται ΑΚΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ .

γιατί συμβαίνει φίλε μου

όπως έρχονται τα SMS με τα ALERTS από την ΤΡΑΠΕΖΑ σου

έτσι έρχονται και τα SMS με τα FAKE LINKS από την ΤΡΑΠΕΖΑ σου (με την διαφορά ότι ο αποστολέας δεν είναι η ΤΡΑΠΕΖΑ σου αλλά ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Και εμένα με πήραν μια φορά. Αυτο είναι άλλο θέμα. 

ΝΑΙ είναιο θέμα. Εμένα με έχουν πάρει αρκετές φορές από διαφορετικούς τέτοιους αριθμούς 

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

οι κλήσεις από +44 (επενδυτικές εταιρείες) με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο ή την Κύπρο είναι γνωστή απάτη

 

Από περιέργεια τι ζητούν αυτοί?  Δεν έχω απαντήσει σε τέτοιες κλήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, A_panM είπε

ΝΑΙ είναιο θέμα. Εμένα με έχουν πάρει αρκετές φορές από διαφορετικούς τέτοιους αριθμούς 

Από περιέργεια τι ζητούν αυτοί?  Δεν έχω απαντήσει σε τέτοιες κλήσεις. 

Κάνε φραγή μέσω κάποιου call blocker και θα ηρεμήσεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, A_panM είπε

ΝΑΙ είναιο θέμα. Εμένα με έχουν πάρει αρκετές φορές από διαφορετικούς τέτοιους αριθμούς 

Από περιέργεια τι ζητούν αυτοί?  Δεν έχω απαντήσει σε τέτοιες κλήσεις. 

Μην το κάνεις.

εγώ ευτυχώς έχω το FRITZ!BOX έτσι τους έχω μπλοκάρει και στο κινητό και στο σταθερό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, A_panM είπε

ΝΑΙ είναιο θέμα. Εμένα με έχουν πάρει αρκετές φορές από διαφορετικούς τέτοιους αριθμούς 

Από περιέργεια τι ζητούν αυτοί?  Δεν έχω απαντήσει σε τέτοιες κλήσεις. 

Αν σε τρώει η περιέργεια μπορείς να απαντήσεις και θα το μάθεις αμέσως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, ikorolis είπε

Επανέκδοση/Αντικατάσταση κάρτας SIM σημαίνει ότι σου βγάζουν νέα κάρτα SIM στον ίδιο αριθμό με το ανάλογο κόστος (COSMOTE 7 ευρώ / WIND 5 ευρώ)

Το γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει αντικατάσταση κάρτας SIM  και πόσο είναι το κόστος

Νέο αριθμό σου βγάζουν μόνο αν το ζητήσεις εσύ

Εμένα πάντως είπαν και ο υπάλληλος και ο διευθυντής του καταστήματος ότι αν π.χ. δήλωνα απώλεια ή καταστροφή της παλιάς κάρτας SIM επειδή ήταν Παρασκευή δεν ήταν υποχρεωμένοι να μου την ενεργοποιήσουν άμεσα έτσι θα μπορούσαν να την ενεργοποιήσουν και την Δευτέρα πράγμα που σημαίνει ότι το Σαββατοκύριακο θα ήταν χωρίς κινητό η μητέρα μου

Ενώ με την διαδικασία (παλιά συσκευή/κάρτα SIM) και την αποστολή SMS και επιβεβαίωση είχα την νέα κάρτα SIM ενεργοποιημένη σε 10 λεπτά.

Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις που ζήτησα αντικατάσταση SIM  κανένας από τους δυο διαφορετικούς υπαλλήλους που με εξυπηρέτησαν δεν μου ζήτησε παλιά SIM, παλιό κινητό κλπ... και η ενεργοποίηση ήταν άμεση, την τελευταία φορά είχα μαζί μου και την νέα συσκευή και τοποθέτησα άμεσα την κάρτα και δούλευε κανονικά.

δεν ξέρω αν το γνωρίζουν επίσημα ή ανεπίσημα οι πάροχοι σταθερής/κινητής τηλεφωνίας όπως και οι τράπεζες

Δεν υπάρχει επίσημα η ανεπίσημα.... μην λέμε ότι θέλουμε... είναι δυνατόν εταιρίες μεγέθους της Cosmote,  Vodafone,  Wind να έχουν ανεπίσημα παράνομα στοιχεία στα πληροφοριακά τους συστήματα???

αλλά μιας και αναφέρθηκες στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕΠ) και στο gov.gr μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι δεν διάβασες τόσο προσεκτικά τι έκανες check.

Και εγώ μπορώ να σου πω με βεβαιότητα (και νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να το γνωρίζω καλλίτερα....) οτι  καλώς ... κακώς εχω την ιδιοτροπία να διαβάζω τα πάντα και όσες φορές χρειαστεί ώστε να μην περάσει κάτι λανθασμένα

.

 

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, teot είπε

 

Ναι τα γνωρίζεις πολύ καλά 

Αλλά δεν μου δίνεις απάντηση

Γιατί ζήτησε το κατάστημα COSMOTE (υπάλληλος και διευθυντής) να έχω την παλιά συσκευή με την κάρτα SIM η οποία να δουλεύει φυσικά ώστε να στείλω το απαραίτητο γραπτό μήνυμα και να επιβεβαιώσω ότι μήνυμα μου έρθει από την COSMOTE (Η απάντηση της COSMOTE είναι ότι αυτή είναι η προβλεπόμενη διαδικασία)

μήπως γίνεται λόγω της απάτης με το SIM Swapping? έτσι έχει αλλάξει η διαδικασία

Ότι αφορά τα υπόλοιπα φίλε μου δεν ξέρω τι γνωρίζεις/ξέρεις

Εγώ ξέρω αυτά που είδα με τα ίδια μου τα μάτια καθώς καθόμουν δίπλα από τον υπάλληλο του καταστήματος και έβλεπα τον υπολογιστή του και όλα τα στοιχεία της δικής μου καρτέλας (δικού μου αριθμού) ότι ήταν καταχωρημένο στο σύστημα.

Ότι αφορά το τελευταίο για το gov.gr δυστυχώς επιμένω ότι δεν έχει διαβάσει σωστά τι έχεις κάνει check (μπορεί να νομίζεις ότι το διάβαζες σωστά)

επειδή λέμε για απάτη που αφορά τράπεζες

εννοείται ότι το προώθησα άμεσα στην αληθινή τράπεζα πειραιώς ([email protected]) ώστε να τους ενημερώσω αν δεν το ξέρουν ήδη 

μόλις έλαβα μήνυμα από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ υποτίθεται έτσι

ο πραγματικός αποστολέας είναι αυτός [email protected]

το κείμενο του μηνύματος

Αγαπητέ πελάτη,

Το σύστημα ασφαλείας μας έχει ενημερωθεί για τη βελτίωση της ασφάλειας για διαδικτυακές συναλλαγές, όλοι οι πελάτες μας πρέπει να εγγραφούν για τα νέα ασφαλή μέτρα μας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΤΩΡΑ (εδώ πέρα έχει ψεύτικο σύνδεσμο εννοείται για λόγους ασφαλείας δεν σας το δημοσιεύω)

πιστή αντιγραφή της πραγματικής ιστοσελίδας της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ναι πάτησα τον σύνδεσμο για να δω σε ασφαλή περιβάλλον που βρίσκομαι)

Εάν δεν εγγραφείτε, θα αποκλειστούν οι ακόλουθες δυνατότητες:

- Ηλεκτρονική τραπεζική μεταφορά.
- POS πληρωμή με κάρτα.
- Συναλλαγές εφαρμογών για κινητά.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να εγγραφείτε στις διαδικτυακές μας δυνατότητες:

Εγγραφείτε τώρα
Παρακαλούμε απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν προκύψουν ερωτήσεις

Τις καλύτερες ευχές,
© mypirα@eus.ωinb.gr

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

Ναι τα γνωρίζεις πολύ καλά 

Αλλά δεν μου δίνεις απάντηση

Γιατί ζήτησε το κατάστημα COSMOTE (υπάλληλος και διευθυντής) να έχω την παλιά συσκευή με την κάρτα SIM η οποία να δουλεύει φυσικά ώστε να στείλω το απαραίτητο γραπτό μήνυμα και να επιβεβαιώσω ότι μήνυμα μου έρθει από την COSMOTE (Η απάντηση της COSMOTE είναι ότι αυτή είναι η προβλεπόμενη διαδικασία)

μήπως γίνεται λόγω της απάτης με το SIM Swapping? έτσι έχει αλλάξει η διαδικασία

Ότι αφορά τα υπόλοιπα φίλε μου δεν ξέρω τι γνωρίζεις/ξέρεις

Εγώ ξέρω αυτά που είδα με τα ίδια μου τα μάτια καθώς καθόμουν δίπλα από τον υπάλληλο του καταστήματος και έβλεπα τον υπολογιστή του και όλα τα στοιχεία της δικής μου καρτέλας (δικού μου αριθμού) ότι ήταν καταχωρημένο στο σύστημα.

Ότι αφορά το τελευταίο για το gov.gr δυστυχώς επιμένω ότι δεν έχει διαβάσει σωστά τι έχεις κάνει check (μπορεί να νομίζεις ότι το διάβαζες σωστά)

επειδή λέμε για απάτη που αφορά τράπεζες

εννοείται ότι το προώθησα άμεσα στην αληθινή τράπεζα πειραιώς ([email protected]) ώστε να τους ενημερώσω αν δεν το ξέρουν ήδη 

μόλις έλαβα μήνυμα από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ υποτίθεται έτσι

ο πραγματικός αποστολέας είναι αυτός [email protected]

το κείμενο του μηνύματος

Αγαπητέ πελάτη,

Το σύστημα ασφαλείας μας έχει ενημερωθεί για τη βελτίωση της ασφάλειας για διαδικτυακές συναλλαγές, όλοι οι πελάτες μας πρέπει να εγγραφούν για τα νέα ασφαλή μέτρα μας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΤΩΡΑ (εδώ πέρα έχει ψεύτικο σύνδεσμο εννοείται για λόγους ασφαλείας δεν σας το δημοσιεύω)

πιστή αντιγραφή της πραγματικής ιστοσελίδας της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ναι πάτησα τον σύνδεσμο για να δω σε ασφαλή περιβάλλον που βρίσκομαι)

Εάν δεν εγγραφείτε, θα αποκλειστούν οι ακόλουθες δυνατότητες:

- Ηλεκτρονική τραπεζική μεταφορά.
- POS πληρωμή με κάρτα.
- Συναλλαγές εφαρμογών για κινητά.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να εγγραφείτε στις διαδικτυακές μας δυνατότητες:

Εγγραφείτε τώρα
Παρακαλούμε απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν προκύψουν ερωτήσεις

Τις καλύτερες ευχές,
© mypirα@eus.ωinb.gr

Μπορείς να μας πεις πότε έκανες την αλλαγή της sim στην Cosmote (πριν 3 ή 13 ή 23 μέρες, στο περίπου);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...