Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Hacking σε λογαριασμό?!?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, ikorolis είπε

φαίνεται στα συστήματα τους καθώς διασυνδέονται με το gov.gr ξέρεις για τις γνωστές διαδικασίες ταυτοποίησης / επικαιροποίησης.

 

Καταρχάς.  Δεν φαίνεται σε κανένα σύστημα εάν έχεις βάλει τον αριθμό του κινητού σε τράπεζες υπηρεσίες κτλπ. Δεύτερον όλη αυτή η διαδικασία με την αλλαγή κάρτας σιμ που ζητάνε οι εταιρίες ταυτότητα,τη παλιά σιμ ,υπογραφές κτλπ γίνεται εδώ και 1 χρόνο για αυτόν ακριβώς τον λόγο . Όταν και εάν γίνει αλλαγή σιμ η παλιά σιμ απενεργοποιειται και δεν δέχεται κλήσεις ούτε μπορεί να πάρει. Εδώ μας λέει ότι μίλησε κανονικά με το τηλέφωνο του.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 181
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Προφανώς μπήκε από το link του e-mail, και όχι πληκτρολογωντας nbg.gr, στην ουσία ο ίδιος έδωσε τους κωδικούς του στον απατεώνα.

Όταν λες οτι ο χάκερ ζήτησε ηλεκτρονικα τα στοιχεία της κάρτας τι εννοείς? Συμπλήρωσε φόρμα επικοινωνίας? Γιατί άλλος τρόπος να ζητήσεις πληροφορίες δεν υπάρχει εκτός και αν κάνεις login. Αν μπορούσε

Ρε φίλε τόσο δύσκολο είναι ΚΑΝΕ Chargeback  1. Σηκωνεις το τηλεφωνο 2. Πληκτρολογείς τον αριθμό της τραπεζας 3. Γεια σας, "Σας δίνω τα στοιχεία μου για ταυτοποίηση" 4. "Ευχαριστώ γ

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, A_panM είπε

Έστειλε απάντηση η τράπεζα. Φυσικά δεν δέχεται τίποτα. Αυτό έχει ήδη κάνει! Τηλέφωνο και αίτηση στην δίωξη και αναμένει... 

Δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

 

Θέλει προσοχή γενικά και σε κωδικούς ταξις κτλ..

 

 

 

προφανώς και δεν θα δέχεται καθώς περισσότερες περιπτώσεις ειναι λόγο λάθους χρήστη..... ετσι θα πρέπει να αποδείξεις οτι δεν ειναι (εκει βοηθάει η διοξη) μεχρι εκει ομος

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, A_panM είπε

Φυσικά δεν δέχεται τίποτα.

Αμφισβητηση συναλλαγων, ζητας αριθμο πρωτοκολλου και τηλεφωνο και ονομα επικοινωνιας του υπαλλήλου. Στην ασφαλεια το ιδιο, ζητας αριθμο κλπ. Στην ασφαλεια δινεις τον αριθμο πρωτοκόλλου της υπόθεσης της τραπεζας και τούμπαλιν. 

Υ.Γ. Η ασφάλεια εχει καθαρα διακοσμητικο ρολο για να μπορέσει η τράπεζα να παρει λεφτα απο την ασφαλιστική, μην περιμένεις να βρεθει ποτε κανεις

11 λεπτά πριν, Black Demis είπε

προφανώς και δεν θα δέχεται καθώς περισσότερες περιπτώσεις ειναι λόγο λάθους χρήστη..... ετσι θα πρέπει να αποδείξεις οτι δεν ειναι (εκει βοηθάει η διοξη) μεχρι εκει ομος

ετσι, τα καλύτερα θυματα κατι τετοιοι που λενε "προφανώς φταιει ο χρήστης"

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, A_panM είπε

Έστειλε απάντηση η τράπεζα. Φυσικά δεν δέχεται τίποτα. Αυτό έχει ήδη κάνει! Τηλέφωνο και αίτηση στην δίωξη και αναμένει... 

Δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

 

Θέλει προσοχή γενικά και σε κωδικούς ταξις κτλ..

 

 

 

από ότι μου είπαν από την COSMOTE (καθώς διατηρώ καλές σχέσεις και με το κατάστημα στην περιοχή μου αλλά και με τα κεντρικά) όταν ένα νούμερο κινητού έχει διασύνδεση στο gov.gr στην εφορία και στις τράπεζες φαίνεται στα συστήματα του παρόχου κινητής τηλεφωνίας καθώς χρησιμοποιούνται για ταυτοποίηση / επικαιροποίηση στοιχείων.

το τσέκαρα και με το δικό μου νούμερο και με το νούμερο της μητέρας μου (έχουμε κάνει ταυτοποίηση στο gov.gr)

28 λεπτά πριν, Rayden222 είπε

Καταρχάς.  Δεν φαίνεται σε κανένα σύστημα εάν έχεις βάλει τον αριθμό του κινητού σε τράπεζες υπηρεσίες κτλπ. Δεύτερον όλη αυτή η διαδικασία με την αλλαγή κάρτας σιμ που ζητάνε οι εταιρίες ταυτότητα,τη παλιά σιμ ,υπογραφές κτλπ γίνεται εδώ και 1 χρόνο για αυτόν ακριβώς τον λόγο . Όταν και εάν γίνει αλλαγή σιμ η παλιά σιμ απενεργοποιειται και δεν δέχεται κλήσεις ούτε μπορεί να πάρει. Εδώ μας λέει ότι μίλησε κανονικά με το τηλέφωνο του.

Θες να μου πεις ότι ξέρεις καλύτερα από τον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος της COSMOTE , από τον διευθυντή του καταστήματος , από τον υπάλληλο της COSMOTE στο 13888 (ιδιώτες) και φυσικά από τον υπάλληλο της COSMOTE στο 13818 (επαγγελματίες) το τι φαίνεται στα συστήματα τους.

Συγνώμη φίλε μου

Αλλά μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει ταυτοποίηση στοιχείων μέσω του gov.gr - εφορία - τράπεζες (για τσέκαρε το)

Δεν πειράζει όμως καμία παρεξήγηση

Όσο αφορά την διαδικασία αντικατάστασης κάρτας SIM γιατί κατά την δική σου γνώμη ως ειδικού επί του θέματος ζητήθηκε η παλιά συσκευή / κάρτα SIM και φυσικά η αποστολή γραπτών μηνυμάτων / επιβεβαίωση

Δεν χρειάζεται να μου πεις τι γίνεται όταν αντικατασταθεί η κάρτα SIM το γνωρίζω (φυσικά και απενεργοποιείτε η παλιά κάρτα SIM)

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια ερώτηση που μου ήρθε στο μυαλό; 

έστω ότι εγκαθιστώ το βαιμπερ σε πισι κάνω ταυτοποίηση με αριθμό κινητού κτλ.  Μπορώ να κάνω αποσυνδεση του κινητού από το βαιμπερ του πισι; δεν θέλω να δοκιμάσω αυτή την διαδικασία στο δικό μου κ γι αυτό ρωτάω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, vs_skg είπε

ετσι, τα καλύτερα θυματα κατι τετοιοι που λενε "προφανώς φταιει ο χρήστης"

εγώ λογικό το βρίσκω οταν
1. sim swaping δεν έγινε (καθώς το νούμερο δεν έκλεισε ποτέ)
2. δεν υπηρχε ποτέ χρήση υπολογιστή (ουτε webbanking ουτε viber ουτε τπτ)
3. όταν σε όλους τους λογαριασμούς που μπήκαν (instagramm facebook κλπ για να ψαρέψουν στοιχεία) δεν απαλλάχθηκε κωδικός ουτε φαινόταν καμία ύποπτη σύνδεση άλλη συσκευη κλπ  (και μαλιστα παντου ειχαν 2fa)
4. όταν υπάρχει μόνο ενα email το οποιο και αυτό εχει 2fa και ποτε δεν ηρθε ύποπτο μήνυμα ουτε πάτησε χρήστης κάτι ποτέ
5. όταν μηλαμε για συσκευη ios (υποτίθεται ανώτερη ασφάλεια)

το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό της τράπεζας ειναι οτι πας να τους απατήσεις η έκανες κάποια χοντρή κοτσάνα εσύ

και το μόνο που σε σώζει ειναι η έκθεση της δίωξης που θα περιγράφει κάτι τέτοιο

οτι απλά μια μέρα βλέπεις οτι απο το fb σου ξαφινκα μιλάνε με άλλα άτομα και ρωτάνε διάφορα στοιχεία και το idio στο viber και whatsup και ξαφνικά γινεται μεταφορά ποσού σε άλλο acc

και το καλύτερο κάνεις δεν ξέρει πως έγινε καθώς δεν υπάρχουν ίχνη παραβίασης κάπου

οτιδιποτε μου έρχεται στο μυαλο ειναι έξω πραγματικό και δύσκολο ακομη και για τα ποσα 100,000 και πάνω δεν αξίζει ουτε καν (βασικά εξοπλισμός θα ειναι πολλαπλά ποιο ακριβός)
η υπάρχει κάπου κάποια τρύπα ασφαλείας , η δεν ξέρω τι άλλο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

από ότι μου είπαν από την COSMOTE (καθώς διατηρώ καλές σχέσεις και με το κατάστημα στην περιοχή μου αλλά και με τα κεντρικά) όταν ένα νούμερο κινητού έχει διασύνδεση στο gov.gr στην εφορία και στις τράπεζες φαίνεται στα συστήματα του παρόχου κινητής τηλεφωνίας καθώς χρησιμοποιούνται για ταυτοποίηση / επικαιροποίηση στοιχείων.

το τσέκαρα και με το δικό μου νούμερο και με το νούμερο της μητέρας μου (έχουμε κάνει ταυτοποίηση στο gov.gr)

Θες να μου πεις ότι ξέρεις καλύτερα από τον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος της COSMOTE , από τον διευθυντή του καταστήματος , από τον υπάλληλο της COSMOTE στο 13888 (ιδιώτες) και φυσικά από τον υπάλληλο της COSMOTE στο 13818 (επαγγελματίες) το τι φαίνεται στα συστήματα τους.

Συγνώμη φίλε μου

Αλλά μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει ταυτοποίηση στοιχείων μέσω του gov.gr - εφορία - τράπεζες (για τσέκαρε το)

Δεν πειράζει όμως καμία παρεξήγηση

Όσο αφορά την διαδικασία αντικατάστασης κάρτας SIM γιατί κατά την δική σου γνώμη ως ειδικού επί του θέματος ζητήθηκε η παλιά συσκευή / κάρτα SIM και φυσικά η αποστολή γραπτών μηνυμάτων / επιβεβαίωση

Δεν χρειάζεται να μου πεις τι γίνεται όταν αντικατασταθεί η κάρτα SIM το γνωρίζω (φυσικά και απενεργοποιείτε η παλιά κάρτα SIM)

Που ξέρεις? Μπορεί να ξέρω. Ποιος σου είπε ότι φαίνεται στο σύστημα εάν είναι δηλωμένο ο αριθμός του κινητού σε τράπεζες, υπηρεσίες.  Θα ήθελα κατάστημα.  Στο Siebel ανάθεμα εάν ξέρεις καν τι είναι αυτό δεν φαίνεται τίποτα ούτε σε cosmote ούτε σε vodafone.

Επεξ/σία από Rayden222
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, Rayden222 είπε

Που ξέρεις? Μπορεί να ξέρω. Ποιος σου είπε ότι φαίνεται στο σύστημα εάν είναι δηλωμένο ο αριθμός του κινητού σε τράπεζες, υπηρεσίες.  Θα ήθελα κατάστημα.  Στο Siebel ανάθεμα εάν ξέρεις καν τι είναι αυτό δεν φαίνεται τίποτα ούτε σε cosmote ούτε σε vodafone.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω..

Κατάστημα έχω πει που έκανα την αντικατάσταση της κάρτας SIM

επίσης στο συγκεκριμένο κατάστημα έβλεπα από την οθόνη του υπολογιστή που έγραφε ο συγκεκριμένος υπάλληλος τα πάντα γιατί καθόμουν δίπλα του αναγκαστικά καθώς είχε αρκετό κόσμο το κατάστημα και επειδή υπήρχε κάποιος πελάτης που φώναζε ο υπάλληλος δεν με άκουγε έτσι καθόμουν δίπλα του για να συνεννοηθούμε και να κάνω το γρηγορότερο την δουλειά μου και να επιστρέψω στο σπίτι μου.

Στοιχεία υπαλλήλων φυσικά δεν μπορώ να σου δώσω και τους λόγους τους γνωρίζεις

Επίσης δεν μου απάντησες στο ερώτημα μου όταν είπες ότι δεν ισχύουν αυτά που λέω.

Όσο για το Siebel που αναφέρεις κάποιο πρόγραμμα/βάση δεδομένων/σύστημα είναι δεν ξέρω/γνωρίζω ούτε με ενδιαφέρει να μάθω τι είναι και που χρησιμεύει.

Αν ήξερες επίσης πως δουλεύει/λειτουργεί το gov.gr και η ταυτοποίηση/πιστοποίηση που κάνει με τους παρόχους σταθερής/κινητής τηλεφωνίας - εφορία - τράπεζες.

Δεν θα έγραφες τα παραπάνω.

Ξέρεις στο διαδίκτυο που μιλάς δεν ξέρεις ποιος είναι στην άλλη πλευρά ούτε τι δουλειά κάνει ούτε τι ξέρει/γνωρίζει και φυσικά το πως τα ξέρει/γνωρίζει.

Καλή σου συνέχεια.

Υ.Σ. ότι αφορά τον TS είπα τι πρέπει να κάνει ώστε αν υπάρχει μια πιθανότητα να πάρει τα χρήματα του πίσω (με κάθε επιφύλαξη) δεν θα μάθει φυσικά ποτέ πως το έκαναν αυτοί που το έκαναν εκτός αν τους πιάσει η αστυνομία.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators
2 hours ago, A_panM said:

Να κάνω μια ερώτηση που μου ήρθε στο μυαλό; 

έστω ότι εγκαθιστώ το βαιμπερ σε πισι κάνω ταυτοποίηση με αριθμό κινητού κτλ.  Μπορώ να κάνω αποσυνδεση του κινητού από το βαιμπερ του πισι; δεν θέλω να δοκιμάσω αυτή την διαδικασία στο δικό μου κ γι αυτό ρωτάω. 

τo viber δενεται με τηλεφωνο.η ταυτοποιηση στο pc θα γινει παλι απο κινητο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις εταιρίες κινητής είναι γνωστό ότι υπάρχουν θέματα με sim swapping καθώς και ζητήματα ασφάλειας με το ss7. Δυστυχώς για το ss7 δεν γνώριζα πόσο εύκολο είναι να γίνει πατάτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, poulinos είπε

τo viber δενεται με τηλεφωνο.η ταυτοποιηση στο pc θα γινει παλι απο κινητο.

ναι έστω ότι γίνεται κανονικά ταυτοποίση, μετά μπορείς από το πισι να απενεργοποιήσεις τον κινητό ή δεν γίνεται λόγω δεσίματος όπως λες?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Ather είπε

Στις εταιρίες κινητής είναι γνωστό ότι υπάρχουν θέματα με sim swapping καθώς και ζητήματα ασφάλειας με το ss7. Δυστυχώς για το ss7 δεν γνώριζα πόσο εύκολο είναι να γίνει πατάτα.

το προβλημα στις ελληνικες τράπεζες ειναι που ειναι πισω, το δικτυο κινητης 50 χρονια ειναι ετσι. 

Εθνικη 

As of 01.04.2021 One-Time Passwords (OTPs) are not any longer used as an authentication method for ecommerce transactions with a card

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως να σταματήσετε να κοιτάτε τα παραθυρα για ίχνη χάκινγκ και να δείτε τη πόρτα? Τσεκαρετε λίγο το wifi του σπιτιού γιατί αν έγιναν όλα έτσι μυστήρια που περιγράφονται, υπάρχει man in the middle attack που εδώ και καιρό μάλιστα υποκλέβει στοιχεία.

Από όλα τα σενάρια που έχουν προταθεί είναι το λιγότερο κοστοβορο σε χρήμα και λιγότερο περίπλοκο αλλά θέλει χρόνο και υπομονή.

Επεξ/σία από zx1234r
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, zx1234r είπε

Μήπως να σταματήσετε να κοιτάτε τα παραθυρα για ίχνη χάκινγκ και να δείτε τη πόρτα? Τσεκαρετε λίγο το wifi του σπιτιού γιατί αν έγιναν όλα έτσι μυστήρια που περιγράφονται, υπάρχει man in the middle attack που εδώ και καιρό μάλιστα υποκλέβει στοιχεία.

Από όλα τα σενάρια που έχουν προταθεί είναι το λιγότερο κοστοβορο σε χρήμα και λιγότερο περίπλοκο αλλά θέλει χρόνο και υπομονή.

Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;  στο ίδιο wifi συνδέονται 3 άτομα και κάνουν χρήση διαφορετικών τραπεζών εδώ και δέκα χρόνια. 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, A_panM είπε

Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;  στο ίδιο wifi συνδέονται 3 άτομα και κάνουν χρήση διαφορετικών τραπεζών εδώ και δέκα χρόνια. 

Μπορεί να έχει μπει κάποιος άσχετος στο wifi, και να τραβάει δεδομένα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει αυτό αν είσαι σε ένα μη ασφαλές δίκτυο και δεν το καταλαβαίνει κανένας. Θα μπορούσε να είχε υποκλέψει και τα στοιχεία σύνδεσης στο e-banking και τα OTP στο Viber και πολλά άλλα πράγματα. Αυτό βέβαια το σενάριο είναι το χειρότερο γιατί για να φτασει ο χάκερ να σας "ειδοποιήσει" εκτελώντας κινήσεις, σημαίνει ότι τελείωσε το έργο του και κανείς δεν ξέρει τι έχει πάρει φεύγοντας εκτός από τα χρήματα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • ξεκλειδώθηκε και κλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.