Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή vodafone σε 50αρα 2 μηνες αναμονη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρες.

Αρχές Ιούνη έκανα αίτηση για μετατροπή adsl 24 σε 50αρα μιας και ειδα ότι στη διευθυνση μου υπαρχει πλεαον διαθεσιμότητα. ( Γιαννιτσά Πελλας).

Ενημερώθηκα ότι 28/06 θα γινόταν η ενεργοποίηση. 

Μέχρι σήμερα δεν έγινε τίποτα. Μιλάω από τοτε καθε εβδομάδα με vodafone και μου ειπαν οτι ειναι θεμα ΟΤΕ,. Στο τοπικο ΟΤΕ δε το σηκώνει ποτέ κανεις ουτε ξερω που να απευθυνθω πλεον.. 

Όποια ιδέα για περαιτέρω ενέργειες δεκτή.. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και μενα με κραταγε ομηρο ο ποτε για ενα μηνα συστημικο προβλημα το αναφεραν απο βοδα, και μου προτεινε η συμβουλος να βαλω καινουργιο νουμερο, βεβαια μου χε πει τι σε μια βδομαδα θα εχει ενεργοποιηθει η γραμμη, περασε και αυτη μολις ,no coment απο κει και περα, αρα ανα δουλεψει αιτησου καινουργιο νουμερο εκτος και αν το εχεις κανει 

Επεξ/σία από Sotorious
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@savvinio82

Εγώ πάντως όταν ο ΟΤΕ μου καθυστέρησε την υλοποίηση φορητότητας (ΟΤΕ --> Nova), τους έριξα ένα μικρό κυνήγι στο οποίο ενεπλάκη και η ΕΕΤΤ και τους πήρα γύρω στο κατοστάρικο αποζημίωση...δεν ξέρω τι ισχύει στην περίπτωσή σου, αλλά τσέκαρε στη σελίδα της ΕΕΤΤ το νομικό πλαίσιο.

Η σειρά χονδρικά είναι:

Απευθύνεσαι στον πάροχό σου, ώστε να πάρεις σαφή απάντηση (π.χ. φταίει ο ΟΤΕ).
Απευθύνεσαι στον ΟΤΕ, αν αυτός φταίει, χρησιμοποιώντας και την απάντηση του παρόχου σου.
Αν δεν βρεις άκρη, βάζεις και την ΕΕΤΤ στο παιχνίδι, με μια καταγγελία.

Για να δεις τις αποφάσεις κ.λπ, σου δίνω (ενδεικτικά, δεν είναι ίδια η περίπτωσή σου) ένα από τα email που έστειλα στον ΟΤΕ.

Αν δεν απατώμαι, η επικαιροποιημένη προσφορά είναι που δίνει και τους χρόνους υλοποίησης. Δεν τα έχω πρόχειρα για να βρω ακριβώς το τι ταιριάζει στη δική σου περίπτωση κι αν προβλέπεται αποζημίωση, και δυστυχώς δεν προλαβαίνω να το ψάξω.

 

Αναφορά σε κείμενο


Στις 30/1/2020 λάβατε αίτημα φορητότητας από την Forthnet Α.Ε. για τη γραμμή με αριθμό xxxxxxxxxx. Η φορητότητα τελικώς υλοποιήθηκε στις 20/3/2020. Δεδομένης της επικαιροποιημένης προσφοράς ΟΤΕ για αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο και των όσων προβλέπονται στην απόφαση 696/115 της ΕΕΤΤ, με ημερομηνία 11/7/2013 όπως ισχύει τροποποιηθείσα από τις Αποφάσεις της ΕΕΤΤ ΑΠ.708/14/20-2-2014 (ΦΕΚ 557/Β/2014),ΑΠ. 735/006/9-10-2014 (ΦΕΚ 2986/Β/2014)και ΑΠ.837/2/30-11-2017 (ΦΕΚ4413/Β/14-12-17) και συγκεκριμένα με βάση τα άρθρο 7 με τίτλο Διαδικασία Παροχής της Φορητότητας Αριθμών, παράγραφος 9, άρθρο 9  με τίτλο Προστασία Καταναλωτή, παράγραφος 8,  και άρθρό 10,

Αιτούμαι τον υπολογισμό και την καταβολή (μέσω συμψηφισμού με τα οφειλόμενα τηλεπικοινωνιακά τέλη) της προβλεπόμενης αποζημίωσης για την καθυστέρηση φορητότητας της γραμμής μου.

 

Επεξ/σία από Orestis_G
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...