Προς το περιεχόμενο

Επίσημη έρευνα για το σύστημα Autopilot της Tesla στις ΗΠΑ μετά από αρκετά ατυχήματα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Και πάλι η ουσία δεν αλλάζει όμως. Εφόσον ο οδηγός δεν είχε το νου του για να πάρει στον έλεγχο του το αυτοκίνητο, πράγμα το οποίο στο ζητάει ο κατασκευαστής, οι ευθύνες θα πρέπει να αποδίδονται στον οδηγό πρωτίστως, και στο κράτος ίσως που σου επιτρέπει να κοιμάσαι στο κάθισμα του οδηγού ενώ το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο του. Εφόσον λοιπόν αυτό γίνεται νόμιμα, για ποιές ευθύνες μιλάμε για την Tesla η οποία ξεκάθαρα σου λέει να μην το κάνεις;

Στην Ευρώπη αν αφήσεις το τιμόνι πάνω από 10 δεύτερα το αυτοκίνητο σου κάνει σήμα να πιάσεις το τιμόνι, και εν τέλει κάνει disengage το autopilot. Η Ε.Ε. σου λέει ότι δεν στο επιτρέπει, οπότε και ο κατασκευαστής δεν σε αφήνει να το χρησιμοποιήσεις όπως στις ΗΠΑ. Προσωπικά εντός πόλης το έχω δοκιμάσει και σε roundabouts πάει να το καβαλήσει και φυσικά παρεμβαίνω και παίρνω στον έλεγχό μου το αυτοκίνητο. Αν το αφήσω και πέσει πάνω και πάθω ζημιά, την Tesla θα μπλέξω; Στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ ευθύνη του οδηγού αν έχει αλλού το νου του. Η Tesla λοιπόν στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει το μικρότερο φταίξιμο. Προσωπικά τους καταλογίζω ευθύνη μόνο στο ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εσωτερική κάμερα στο να εποπτεύουν τον όποιο απερίσκεπτο οδηγό.

Και κάτι ακόμα το οποίο έχω ξαναγράψει και παλιότερα.

Αν κάποιος έχει μία Porsche, η οποία μπορεί να πάει 300 χλμ την ώρα και σκοτωθεί σε ατύχημα επειδή δεν το έχει σαν οδηγός σε τέτοιες ταχύτητες, ή επειδή πετάχτηκε κάτι στο δρόμο και δεν πρόλαβε να αντιδράσει, ποιος φταίει; Η Porsche που έφτιαξε αυτοκίνητο που μπορεί να πιάσει τα 300 ενώ τα νόμιμα όρια π.χ. σε αυτή τη χώρα είναι κάτω από 120 χλμ σε αυτοκινητόδρομο, ή ο οδηγός; Για ποιό λόγο ο κατασκευαστής να σου δώσει αυτοκίνητο με τέτοιες δυνατότηες σε τελική ταχύτητα, αν το νόμιμο όριο είναι πολύ πιο κάτω; Με την ίδια λογική και η Tesla σου λέει βάλε τον αυτόματο, αλλά να έχεις ανα πάσα στιγμή το νου σου και να πάρεις τον έλεγχο αν χρειαστεί. Αν εσύ κοιμάσαι ή παίζεις τάβλι και το αυτοκίνητο μπερδευτεί νυχτερινές ώρες από περίεργους φωτισμούς και σε ρίξει σε κανα δέντρο, δεν φταίνει το αμάξι. Ο ταβλαδόρος φταίει φυσικά!

Προσωπικά πιστεύω ότι το όλο θέμα παίρνει δημοσιότητα λόγω του κατασκευαστή, για κανένα άλλο λόγο.

Εδώ τα specs του HW3.

Μιλάμε για την Αμερική, σωστά ;;;

Την χώρα που αναγράφουν με μεγάλα γράμματα επάνω στα ποτήρια του ζεστού καφέ που σερβίρουν «ΠΡΟΣΟΧΗ ΖΕΜΑΤΑΕΙ».
Την χώρα που δημιούργησαν «ειδικότητα» δικηγόρων, τους λεγόμενους Ambulance Chasers.
Την χώρα που ένα μεγάλο κομμάτι του δικονομικού της συστήματος ζεί και τρέφεται από τις κάθε λογής αποζημιώσεις.

Ναί, οκ, καλή τύχη στην Tesla.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την γνώμη μου το μέλλον της οδήγησης πρέπει να είναι αυτόνομο, αλλά μόνο αυτόνομο. Πρέπει να γίνει ανάπτυξη συστημάτων όπου τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και έτσι δεν θα πέφτει το ένα πάνω στο άλλο. Πιστεύω ότι όσο και να μελετήσουμε την συνήπαρξη της συμβατικής με την αυτόνομη οδήγηση, ποτέ δεν θα γίνει τέλεια, ατυχήματα θα υπάρχουν και ο λόγος είναι ότι δεν μπορούμε να προβλέψουμε τον άνθρωπο. Στον κόσμο του λογισμικού βλέπουμε καθημερινά προγράμματα και λειτουργικά συστήματα να διοθρώνουν bugs των οποίων το μεγαλύτερο μέρος οφείλετε στο ότι δεν έγινε η σωστή πρόβλεψη χρήσης του λογισμικού.

Ο άνθρωπος είναι ο κυριότερος παράγοντας όλων των ατυχημάτων. Είναι ένα μη λογικό όν το οποίο κυριεύεται απ τα συναισθήματα του και δρα σύμφωνα με αυτά. Θα νευριάσει για παράδειγμα ; Θα πατήσει γκάζι , θα πιει και έπειτα θα οδηγήσει. Όταν πηγαίνει ανάποδα σε μια στροφή και ο καλύτερος αυτόματος πιλότος ίσως να μην αντιδράσει όπως θα έπρεπε.

8 ώρες πριν, ethereum είπε

θα ηταν ενδιαφέρον αν ηξερε καποιος τι επεξεργαστή χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο ποση RAM κτλπ για  να ξέρουμε με τι ταχύτητα επεξεργαζεται τα δεδομένα απο τους αισθητήρες , προσφατα ειδα ενα βιντεο οπου ο οδηγος μπηκε στο αυτοκίνητο να φύγει και δεν μπορούσε γιατι το σύστημα εκανε update και επρεπε να περιμένει , υποθετω οτι η ταχύτητα επεξεργασίας δεδομένων σχετίζεται αμεσα με την ασφαλεια του οδηγού και ποσο μαλλον οταν αυτη γινεται εν κινήσει

Αν το κινητό σου έχει 42 πυρίνες θα μπορέσει να κάνει update ενώ εσύ κυλάς στο facebook ;
Δεν είναι θέμα επεξεργαστή το συγκεκριμένο φαινόμενο. Το αυτοκίνητο έχει λειτουργικό σύστημα το οποίο ελέγχει κυριολεκτικά τα πάντα. Για παράδειγμα έχει διάφορα mods στο πετάλι. Αν εκείνη την στιγμή αναβαθμίζει κάποιο mode στο πετάλι και πρέπει να αναβαθμίσει αρχεία που πρακτικά σημαίνει ότι τα σβήνει και τα γράφει πως θα λειτουργήσει η συγκεκριμένη λειτουργία ; Το μόνο ίσως που θα σου έδινε ο επεξεργαστής και η RAM είναι οι ταχύτεροι χρόνοι εγκατάστασης του update. Λέω βέβαια ίσως γιατί εξερτάτε και από άλλους παράγοντες όπως την ταχύτητα της όποιας μνήμης αποθήκευσης δεδομένων.

3 ώρες πριν, atheatos είπε

Ο κατασκευαστής επέλεξε να είναι στην δημοσιότητα και όχι το αντίθετο. 

Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα κανένας κατασκευαστής δεν έχει τον τελευταίο λόγο αλλά η χώρα στην οποία επρόκειτο να κυκλοφορίσει. Είναι και ο λόγος που βλέπουμε τεράστιες διαφορές στα αυτοκίνητα σε Ευρώπη και Αμερική.
Κάποιος κρατικός μηχανισμός ή ίσως κάποιος ιδιώτης που ανέλαβε το έργο της αξιολόγησης θα πρέπει να είναι υπόλογος γι αυτό τον αριθμό των ατυχημάτων αν αποδειχθεί ότι είναι μεγαλύτερος από αυτό που έγιναν αντίστοιχα χωρίς αυτόματο πιλότο.
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...