Προς το περιεχόμενο

Lenovo Legion 5 82B1007VPB AMD Ryzen 5 4600H / nVidia GeForce RTX2060 612 € (ΤΕΛΟΣ)


zacharis1955

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, gorg45 είπε

Κατσε, εννοεις οτι πληρωσες;

 

ναι με revolut.τελευταια φορά που έδωσα άτοκο δάνειο σε μούφα προσφορά ξεμπέρδεψα με την επιστροφή γρήγορα.έχω και άδεια την επόμενη βδομάδα,να έχω και κάτι να ασχολούμαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

50 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Δεν θα ήταν καλύτερα οποίος βρίσκει μια προσφορά πρώτα να παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσει αν όντως ισχύει και δεν είναι λάθος τιμή ή προϊόν;

Αν κάποιος εντοπίσει τη προσφορά μετά τις 9μμ θα πρέπει να περιμένει την επομένη το πρωί για να πάρει απάντηση.

52 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Αν είναι σύμφωνοι οι mods καλό θα ήταν να γίνει pinned

Θα έπρεπε πρώτα να το συζητήσετε με π.μ. με τον αρμόδιο mod, εν προκειμένω τον @matrixxx

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Δεν θα ήταν καλύτερα οποίος βρίσκει μια προσφορά πρώτα να παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσει αν όντως ισχύει και δεν είναι λάθος τιμή ή προϊόν;

ε ρε κατι απαιτήσεις που εχουν μερικοι ανθρωποι......🤣

αρκετες φορες ανεβαζουμε προσφορες που δεν τις αγοραζουμε αυτοι που ανοιγουμε θεμα ( γιατι τα λεφτα δυστηχως δεν φυτρωνουν στα δεντρα)

δεν μπορει κανεις να προβλεψει αν ειναι λαθος, ελαχιστο αποθεμα, η κατι αλλο

αν ενδιαφερεται καποιος και θελει να σιγουρευτει για την διαθεσιμοτητα/εγκυρότητα της προσφορας πριν προβει σε παραγγελια καλο ειναι να κανει τον κοπο και να παρει ενα τηλ στο μαγαζι. 

 

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Κατά καιρούς παρατηρώ πολλά νήματα στο forum με τις προσφορές με διάφορα προϊόντα που βγαίνουν σε "προσφορά" από ένα κατάστημα και εν τέλει έρχονται ακυρώσεις ,επιστροφές χρημάτων κλπ. 

Θα ήθελα να πω την άποψη μου πάνω στο θέμα αυτό. 

Δεν θα ήταν καλύτερα οποίος βρίσκει μια προσφορά πρώτα να παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσει αν όντως ισχύει και δεν είναι λάθος τιμή ή προϊόν; Παράδειγμα το θέμα με το lenovo laptop που άνοιξε πριν μερικές ώρες και δεν ξέρουμε αν ισχύει ή αν θα έρθει ακύρωση. Άλλο παράδειγμα με τα ακουστικά sony πριν μια δυο μέρες που είμαι σίγουρος πολλοί έριξαν παραγγελία για ήταν πολύ καλή η τιμή και στο τέλος ήρθε ακύρωση και εκεί. Υπάρχουν ένα σωρό παρόμοια παραδείγματα αν κοιτάξετε μια δυο σελίδες πίσω στο forum προσφορές. 

Δεν αναφέρομαι για τα καταστηματα το αν είναι έμπιστα σε θέματα εγγύησης κλπ μιας και αυτό είναι αλλο θέμα και γίνεται συνήθως συζήτηση μέσα στο νήμα της προσφοράς.

Έχω βαρεθεί να βλέπω κάτι εδώ σε καλή τιμή να το παραγγέλνω και να μου έρχεται ακύρωση μετά από 1-2-5-10 ώρες. 

Αν είναι σύμφωνοι οι mods καλό θα ήταν να γίνει pinned να το βλέπει όποιος θέλει να ανεβάσει μια προσφορά που είδε.

Μήπως να το παραγγέλνουμε και με δικά μας λεφτά για να στα στέλνουμε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Κατά καιρούς παρατηρώ πολλά νήματα στο forum με τις προσφορές με διάφορα προϊόντα που βγαίνουν σε "προσφορά" από ένα κατάστημα και εν τέλει έρχονται ακυρώσεις ,επιστροφές χρημάτων κλπ. 

Θα ήθελα να πω την άποψη μου πάνω στο θέμα αυτό. 

Δεν θα ήταν καλύτερα οποίος βρίσκει μια προσφορά πρώτα να παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσει αν όντως ισχύει και δεν είναι λάθος τιμή ή προϊόν; Παράδειγμα το θέμα με το lenovo laptop που άνοιξε πριν μερικές ώρες και δεν ξέρουμε αν ισχύει ή αν θα έρθει ακύρωση. Άλλο παράδειγμα με τα ακουστικά sony πριν μια δυο μέρες που είμαι σίγουρος πολλοί έριξαν παραγγελία για ήταν πολύ καλή η τιμή και στο τέλος ήρθε ακύρωση και εκεί. Υπάρχουν ένα σωρό παρόμοια παραδείγματα αν κοιτάξετε μια δυο σελίδες πίσω στο forum προσφορές. 

Δεν αναφέρομαι για τα καταστηματα το αν είναι έμπιστα σε θέματα εγγύησης κλπ μιας και αυτό είναι αλλο θέμα και γίνεται συνήθως συζήτηση μέσα στο νήμα της προσφοράς.

Έχω βαρεθεί να βλέπω κάτι εδώ σε καλή τιμή να το παραγγέλνω και να μου έρχεται ακύρωση μετά από 1-2-5-10 ώρες. 

Αν είναι σύμφωνοι οι mods καλό θα ήταν να γίνει pinned να το βλέπει όποιος θέλει να ανεβάσει μια προσφορά που είδε.

Όποτε θες μπορείς να κάνεις unsubscribe από το νήμα των προφορών ώστε να μην κουράζεσαι να παραγγέλνεις προϊόντα που δεν θα έρθουν ποτέ.

Επεξ/σία από SamaelMorningstar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Κατά καιρούς παρατηρώ πολλά νήματα στο forum με τις προσφορές με διάφορα προϊόντα που βγαίνουν σε "προσφορά" από ένα κατάστημα και εν τέλει έρχονται ακυρώσεις ,επιστροφές χρημάτων κλπ. 

Θα ήθελα να πω την άποψη μου πάνω στο θέμα αυτό. 

Δεν θα ήταν καλύτερα οποίος βρίσκει μια προσφορά πρώτα να παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσει αν όντως ισχύει και δεν είναι λάθος τιμή ή προϊόν; Παράδειγμα το θέμα με το lenovo laptop που άνοιξε πριν μερικές ώρες και δεν ξέρουμε αν ισχύει ή αν θα έρθει ακύρωση. Άλλο παράδειγμα με τα ακουστικά sony πριν μια δυο μέρες που είμαι σίγουρος πολλοί έριξαν παραγγελία για ήταν πολύ καλή η τιμή και στο τέλος ήρθε ακύρωση και εκεί. Υπάρχουν ένα σωρό παρόμοια παραδείγματα αν κοιτάξετε μια δυο σελίδες πίσω στο forum προσφορές. 

Δεν αναφέρομαι για τα καταστηματα το αν είναι έμπιστα σε θέματα εγγύησης κλπ μιας και αυτό είναι αλλο θέμα και γίνεται συνήθως συζήτηση μέσα στο νήμα της προσφοράς.

Έχω βαρεθεί να βλέπω κάτι εδώ σε καλή τιμή να το παραγγέλνω και να μου έρχεται ακύρωση μετά από 1-2-5-10 ώρες. 

Αν είναι σύμφωνοι οι mods καλό θα ήταν να γίνει pinned να το βλέπει όποιος θέλει να ανεβάσει μια προσφορά που είδε.

Αν ενδιαφέρεσαι για κάποια προσφορά και φοβάσαι οτι θα βγει φόλα, μπορείς να πάρεις να ρωτήσεις αν ισχύει και μετά αν θες να ενημερώσεις και εδώ.

Κάποιος που εντοπίζει μια προσφορά και αποφασίζει να την μοιραστεί εδώ (δεν είναι και υποχρεωμένος) δεν καθίσταται αυτόματα υπεύθυνος και για την (αν)αξιοπιστία του καταστήματος που την έχει αναρτήσει.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα παιρνω της απο της 09:00 ειμαι ο αριθμος 2 και δεν το σηκωνουν ποτε ! μου λεει να αφησω μνμ αλλα τυχαια τα μνμτα ειναι γεματα και δεν μπορω να αφησω! κλεινει παμε παλι ! το εχω κανει 20-25 φορες χαλαρα :) smell like scam

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους πήρα το σήκωσαν μου είπαν να βάλω τα λεφτά,τους να είπα να επιβεβαιώσουν ότι μπορούν να μου στείλουν το laptop και είπανε ότι θα καλέσουμε στο τηλέφωνο να μου πούνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, spigias είπε

Τους πήρα το σήκωσαν μου είπαν να βάλω τα λεφτά,τους να είπα να επιβεβαιώσουν ότι μπορούν να μου στείλουν το laptop και είπανε ότι θα καλέσουμε στο τηλέφωνο να μου πούνε

Μολις πηρα τηλεφωνο και μιλησα. Τους ειπα οτι φοβαμαι να πληρωσω διοτι ειναι παραπανω απο περιεργο το site. Ρωτησα γιατι ολα τα προιοντα ειναι σε 32% και μου λενε δεν γνωριζουμε. Μετα λεω γιατι δεν δεχεστε paypal παρολο που το εχετε κατω και απευθειας με εβαλε για λιγο σε αναμονη και μου απαντησε μετα απο 30 δευτερα μαλλον για να της κατεβει κατι απο το μυαλο και αμεσως μετα ρωταει γιατι οχι αντικαταβολη και λεει επειδη ειναι μεγαλο το ποσο. Τωρα ρωτησα ποσο γινεται να καθυστερησω την πληρωμη για να δω τι παθανε τα αλλα τα θυματα και αν ολα καλα να το τσιμπισω, αλλα ειπε αν γινεται αμεσα. Οσο για το πανω αριστερα που δεν λειτουργει το facebook και το insta δεν μου εδωσε απαντηση απλα το σκιπαρε. Τωρα θα με συνδεσει με το κεντρο διακινησεων γιατι με το τηλεφωνικο δεν πηρα αρκετη εμπιστοσυνη για να αγορασω!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...