Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Άκυρες αξιολογήσεις κάτω από προϊόντα/εφαρμογές


Kostasspil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατα κάποιο τρόπο οι αξιολογήσεις που αφήνουμε ή οι απαντήσεις που δίνονται από ένα μαγαζί αντικατροπτίζουν και την ποιότητά μας σαν ανθρώπους και πόσο σοβαρό είναι το μαγαζί.

Δυστυχώς έχει χαθεί η μπάλα γιατί πολλοί το θεωρούν "αστείο" να γράψουν καφρίλες και ψέματα για να τρολάρουν ένα μαγαζί ή να "θάψουν" 'ενα προιόν. Και αντίστοιχα πολλά μαγαζιά θεωρούν ότι είναι τόσο καλά που οποιαδήποτε κριτική είναι "βαλτή" ή ο πελάτης ήταν ξινός.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που εξάντλησα τα reactions γιατί δεν ξέρω αν θα έπρεπε να βάλω αυτό 😄 ή αυτό 🤮 (το οποίο δεν υπάρχει και σαν επιλογή).

Spoiler

Δεν με ρώτησε βέβαια κάποιος, αλλά ένιωσα την ανάγκη να εκφραστώ.

(Ως προς την αξιολόγηση πάντα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πιο σπαστικό για εμένα είναι στο σκρουτζ που βάζουν 1 αστέρι στο προϊόν και γράφουν στην κριτική του προϊόντος ότι άργησε να παραδοθεί, πλήρωσα και δεν μου ήρθε και γενικά πράγματα που αφορούν το κατάστημα και όχι το προϊόν.

Υπάρχουν και οι άλλοι που βάζουν 1 αστέρι αντί για 5 γιατί νομίζουν ότι το      1 > 5.

Επίσης κάποιοι που αξιολογούν το προϊόν σε σχέση με το τι θα ήθελαν να είναι όχι για το τι είναι. Πχ ωραίο λάπτοπ αλλά θα ήθελα να είχε μηχανικό πληκτρολόγιο και πιο φθηνό, 3 αστέρια. Δεν καταλαβαίνουν δηλαδή ότι πρέπει να αξιολογήσουν το προϊόν σε σχέση με το αν υπάρχουν και λειτουργούν αυτά που λέει ότι πρόσφερει. 

Επεξ/σία από highlander420
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω αξιολογησει καταστημα στη γερμανια το παλαι πότε γνωστό εις τους κύκλους computeruniverse με 1 στο trust pilot  διοτι ηρθε αδειο κουτι τον καιρο που οι ssd ηταν 100ε ο ενας και ειχε και δυο, τηλεφωνικως δεν απαντουσαν και μετα απο email μου εστειλαν μηνυμα οτι επρεπε να χω αστυνομικη αναφορα οτι ηρθε αδειο κουτι, κατι αδυνατο γιατι δεν υποψιαστηκα οτι ηταν αδειο λογω βαρους. δυστυχως το paypal πηρε το μερος τους 

Επεξ/σία από forgotten
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Nabuko είπε

"Ενώ παρήγγειλα φαγητό και ήρθε στην ώρα του βάζω 1 αστεράκι γιατί μόλις χτύπησε το κουδούνι ο ντελιβεράς έφαγε γκολ η Τότεναμ Άρσεναλ και έχασα το στοίχημα. 100% ευθύνη του μαγαζιού που έχει γκαντέμη ντελιβερά"

fixed

Το θέμα είναι να μην φτάσουμε στο άλλο άκρο όπως με γνωστή σελίδα τσιγκούνη θείου που όλα τα καταστήματα έχουν σχεδόν μόνο θετικές κριτικές.

Επεξ/σία από th_nikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι για να κανει καποιος μια κριτικη θα πρεπει να πληρει καποια κριτηρια όπως πχ. χρονος λογαριασμου, φωτογραφιες, αριθμό γραμματων στην κριτικη και αλλα.

Δεν ειναι σωστο για κανεναν να βαζει απλα ενα αστερι χωρις να αναφερει τιποτα, οπως κι επισης να βαζει ενα αστερι για λογο ασχετο με το μαγαζι.

Θα μπορουσαν οι υπολοποι χρηστες να κρινουν (thumbs down) μια κριτικη και μετα απο εναν αριθμο να αφαιρειται.

Γενικα οι κριτικες δεν θεωρουνται απο πολλους σαν αξιο σημειο αναφορας ποιοτητας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα αξιολογήσεις ειδικά τελευταία καιρό πολλές είναι ότι Ναναι,
Καθος Έλληνας έχει στο δνα το να κράζει ότι κινείται, φτιάχνεται πως να το πω,
 Για αυτό διαβάζουμε τι γράφουν και μετά αποφασίζουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αξιολογήσεις που αφορούν φαγητά στην περιοχή μου είτε στο tripadvisor είτε στο google συμβαίνει το εξής "διασκεδαστικό" ή "ενοχλητικό" όπως το δει κανείς. 5άστερες κριτικές με γενικά σχόλια (θαυμάσιο, εξαιρετικό  κλπ) από άτομα που έχουν 1 και μόνο αξιολόγηση. Κριτικάρεις που κριτικάρεις το δικό σου μαγαζί, γράψε και 2 λέξεις να φαίνεται λίγο πιο πιστευτό. Προφανώς και δεν τους δίνω καμία σημασία. Μου είχε τύχει να γράψω και μια αξιολόγηση (και θετική μάλιστα απλώς επισήμανα τα πράγματα που θεωρώ ότι χρειάζονται βελτίωση και δεν είχα βάλει 5 αστέρια), ολόκληρο κατεβατό κλπ και ο μαγαζάτορας είχε "ευχαριστήσει" όλα τα ψεύτικα σχόλια με την 1 αξιολόγηση πλήν εμένα. 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τις περισσότερες φορές γράφουν μόνο οι δυσαρεστημένοι

οι ευχαριστημένοι δε θα μπουν στον κόπο γιατί αυτό που αγόρασαν λειτουργούσε όπως έπρεπε

αλλά κάποιος εκνευρισμένος θα μπει στον κόπο να γράψει αν κάτι του κακοφάνηκε

σε πολλά προϊόντα το βλέπω

Παλιότερα έψαχνα απορροφητήρα και δεν έβρισκα κάποιον με καλές κριτικές λες και όλοι ήταν μάπα

το ίδιο έπαθα και με smartwatch

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί να είναι ελαφρώς offtopic, αλλά δείχνει ότι κάποιοι άνθρωποι αφήνουν και καλές κριτικές για κάποια προϊόντα.

Screenshot_6.jpg

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Haha 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω το πιο άκυρο που έχω δει είναι σε τοπικά καταστήματα παρόχων τηλεφωνίας, να κάνουν διάφοροι κριτικές όπου να κράζουν τη μαμά εταιρεία γιατί πχ δεν έχουν σήμα ή ότι είναι ακριβές οι υπηρεσίες κλπ.

Ο ορισμός του είδα φως και μπήκα δλδ. Τρώει το κάθε κακόμοιρο κατάστημα αρνητικές κριτικές επειδή αυτό απλά έτυχε να πατήσει στο google ο κάθε τυχαίος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Ο ορισμός του είδα φως και μπήκα δλδ. Τρώει το κάθε κακόμοιρο κατάστημα αρνητικές κριτικές επειδή αυτό απλά έτυχε να πατήσει στο google ο κάθε τυχαίος.

Να σου πω και χειρότερο (για να καταλάβεις τι ζούμε) : υπάρχουν δύο σουβλατζίδικα στην περιοχή που είμαι. Οι επωνυμίες των επιχειρήσεων ωστόσο, μοιάζουν αρκετά και για την ακρίβεια διαφέρουν στον τρόπο γραφής (η μία με λατινικούς χαρακτήρες και η άλλη με ελληνικούς και άρθρο, π.χ. "Gyros" και "Ο Γύρος"). Ο δεύτερος δεν είναι σπουδαία περίπτωση, ενώ ο πρώτος αρκετά αξιόλογη σε σχέση με τους λοιπούς "ανταγωνιστές" της εγγύς περιοχής.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες αρνητικές κριτικές έχει φάει το "Gyros" για λογαριασμό του δεύτερου. Το πώς καταλάβαινε κανείς το μπέρδεμα ήταν αρκετά εύκολο : τα μενού διέφεραν αρκετά, οπότε σχολίαζαν προϊόντα του μεν που δεν υπήρχαν καν στον κατάλογο του δε !

Στην αρχή απαντούσαν οι άνθρωποι, ώσπου κάποια στιγμή βαρέθηκαν (οι κριτικές δεν κατέβαιναν παρόλα αυτά, ούτε και διόρθωναν τις αξιολογήσεις).

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/8/2021 στις 9:06 ΠΜ, th_nikos είπε

fixed

Το θέμα είναι να μην φτάσουμε στο άλλο άκρο όπως με γνωστή σελίδα τσιγκούνη θείου που όλα τα καταστήματα έχουν σχεδόν μόνο θετικές κριτικές.

Οι αρνητικές που εκφράζονται αξιοπρεπώς μια χαρά υπάρχουν.. τώρα κάτι τύπου "ΕΚΑΝΑΙ 3 ΜΕΡΕΣΝαΡΘςΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ0-ζαΚΥΘΝΟ ΚΑΛΑ ΗΣΤΕ ΜΑΛΑΚΑΙΣ" ναι οκ τα ψαλιδίζουν.

Το αστείο είναι ότι ενώ πχ το μαγαζί μπορεί να έχει 25 θετικές και 15 αρνητικές, εμφανίζεται σαν να έχει 4,5/5 αστέρια.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε, στις αξιολογήσεις των κινητών του σκρουτζ έκριναν το πόσο καλό είναι βάσει του πόσες φορές τους έπεσε από τα χέρια. Έβλεπες κριτικές του τύπου " το κινητό το έχω μια εβδομάδα, μου έπεσε 10000000 φορές και δεν έπαθε τίποτα. Του βάζω 5 στα 5 "

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.